Jump to content
ceco_accord

Accord - 99, двусекционни фарове

Recommended Posts

Здравейте колеги. Попрелистих "назад" по форума и намерих само старичка информация, та за това "повдигам темата" за крушките. Още в началото искам да спомена че на тоя етап не ме интересуват предложенията за КСЕНОНИ , тъи като от мненията на "дръзналите" съАкордовци съм със "смесени чувства" относно коректността на осветяемите зони. Предполагам че проблема е в конструкцията на оригиналните ни рефлектори и в некоректната геометрия на ксенон алтернативните крушки променяща фокусното растояние. Относно силата - но комент , а качеството и ресурсът са естественно според цената.Та въпросът ми е за стандартните 55 ватови (или разумно по-високи но щадящи рифлекторното покритие и не изискващи промени в ел. схемата) крушки за късите светлини- Н-7 и за дългите светлини- Н-1 ??? Прегледах няколко сайта на БГ "крушкодоставчици" и гледам всеки предлага + хх% светлина, но там са само цифри и похвали, а търся и реални мнения на хора занимавали се с тоя вапрос в последния месец-два.При нас в дълбоката провинция има само ОСРАМ , ФИЛИПС , ДЖЕНЕРАЛ ЕЛЕКТРИК и тук-таме БОШШ. Дали има и други марки незнам но приемам предложения. Тея марки са по Евростандарт но знам че има и Японски (по-високо ватов, марки незнам) но дали е "поносим" за мойте еврорефлектори ??? Сичката тая питанка възникна щото ми угасна дясната къса крушка (не е изгоряла-жичката е здрава но нещо вътре в цокъла губи връзка) като я почукна светва но не я стигам като съм зад волана ;) Късите ми (Н-7) са ДЖ. ЕЛЕКТРИК на около 3 години и си светят доволно ,но ИСКАМ ПОВЕЧЕ СВЕТЛИНА, та дето е една там са и две - ще купя комплект. Дългите ми (Н-1) са ОСРАМ-силвърстар+50% на около 2 години. И те горе-долу биват но ми трябва ДОСТА ПОВЕЧЕ СВЕТЛИНА щото когато те са вкл. късите не гаснат и вместо осветяемата зона да "бяга напред" тя само се "разтяга" + осветяване на светлоотразителната вертикална маркировка. Мисълта ми е че ми трябват Н-1 с много по-пробивна напред светлина за да "надскачат" късите. Мислел съм си и дали неможе когато светят Н-1 да се вкл. нещо което да "подтиска"Н-7 (да светят по-слабичко) но, тук трябва да се вкл. и някой ЕЛспец :) Та ако мога да обобщя горесподеленото - моля който наскоро е сменял крушки и има преки (и пресни) впечатления по темата да сподели дали е доволен и какво точно е поставил. Моля и който се занимава по темата професионално да сподели свое (и клиентско - ако е получил такова) мнение, така че на това сивото от подписа ми да му "грейне личицето" та и аз да видя "бял ден посред нощ" ;) Надявам се някой да ме "светне" и благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навремето често пътувах по тъмно и с всеки изминал ден ми се струваше че фаровете светят все по-слабо.Правих доста експерименти (даже ходих и на очен лекар :) ) и не можах да открия крушка отговаряща на изискванията ми.Така събрах около 8 комплекта крушки и най-накрая стигнах до ксеноните :) .Има нещо вярно относно геометрията на фара и насочеността на светлината, но като цяло ефекта е положителен.Силата на светене е голяма и покрива напълно частта от пътя която е необходима, не се получава заслепяване на насрещнодвижещите се.На дългите сложих Силвърстар или нещо подобно, но честно казано, не се налагаше да ги използвам често.Провери дали има някой колега с ксенони и го помоли за една демонстрация и сам прецени дали отговаря на изискванията ти.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здавеи колега, на скоро си сложих ксенон 6000к, на акордиона ми които е 97г. и да ти кажа дълги не ти трябват.Ходих посред нощите до Сливен, е няма такова осветяване на платното.Направо пред колата прави ден, иначе преди това бях с кул блу на осрам и от тях да ти кажа съм много доволен но ксенона си е друга работа.Чувал съм и добри отзиви за осрам силвър но лично не съм виждал как светят.Успех с избора!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай ксенон,ефекта ще е по-добър от който и да е вариянт без ксенон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже ме предаде едната Н-7 за късите и до няколко дена е хубаво да се спра на конкретна марка и модел и да я сложа, затова питам за нормални крушки. Иначе ми е ясно че Ксенона свети по-силно (което не означава че осветява по-добре). Ако ще си монтирам , то ще е по-натам и след като се убедя в качествата на определена марка и модел и след като някой ми гарантира че няма да преча на околните. Горесподелилите колеги с ксеноните (благодаря за отзоваването) почти не си ползват дългите най-вероятно защото ксенона грее навсякъде (влиза и в зоната за която отговарят дългите) а и стандартнине (Н-1) дълги не могат да ги "надскочат" по интензитет щото всеедно денем да пуснеш лампата в стаята. Ако някой ден сменя обикновенните крушки то ще сложа биксенон (ако не, то само на дългите) ама като гледам какви са цените на европроизведените :P Та затова, засега ме интересуват наскоропоявили се на нашия пазар стандартни Н-1 и Н-7 от които някой да има преки впечатления? Примерно OSRAM night breaker - 12v, 55w +90% светлина +10% бяло или PHILIPS X-treme Power (up to 80% more light) или нещо друго с подобни ТТ данни. Наясно съм че тея +80% скъсяват ресурса на крушките но предпочитам да ги сменам и да съм доволен отколкото обратното (хем да съм недоволен, хем да не ги сменям :P ). Така или иначе нощното ми пътуване е не-повече от 3500- 4000км. годишно. Надявам се да получа конкретни отговори - A S A P :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,Карам същия Акорд с биксенон на БОШ, много съм доволен, разликата е неуписуема!Ако идваш към София някой път ми звънни ще ти покажа как светят и ако ти харесат ще ти покажа откъде да си ги купиш(ползвам отстъпка).Ще ти покажа също и къде да си ги монтираш, за да седят като фабрични :P .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-дълбоко се извинявамче отново Ви притеснявамза последно е - обещавамна писалите, благодарявам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига вече, прекаляваш

скоро май ще съжаляваш

за редовния ти спам

трябва да получиш бан!

 

модератора да вземе

да закрие тази тема

сесо щом ксенони не ще

да си бодне отпред....свещи!

 

:)

/бъзикам се, да не се впрегнеш/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=24603 е споменато, че късите и дългите на Прелюд се регулират отделно... Да не би и в твоя случай нещата да се свеждат до едно леко вдигане на дългите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ceco_accord

на Майната :) не се впрягам ;) Просто се опитах да науча нещо ново от тая тема, но :huh: на ogoВсичко с регулировките е ТОК и жица :) , но исках и повечко светлина ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много горят тия крушки на Акордите :) Мен за близо 3 години са ми изгоряли 3 за къси Н7, 1 за дълги Н1, 1 габарит и 2 стопа.Специално тия на фаровете имам чувството че много се напичат, може би лоша конструкция. Пробвал съм с Н7 Osram +50%, светят една идея по-добре от стандартните, но много бързо изгоряха , не знам даже дали изкараха и 1 година. Като изгоря първата няколко месеца карах с една стандартна и една +50 % и да ти кажа много разлика между двата фара нямаше .Между другото моите фарове си светят добре, аз съм доволен. Единият обаче май е сменян защото е бистър, а другият си е малко мътен отвътре и стъклото му се е матирало отвън. Твоите как са им стъклата ? Аз съм се чудил дали да не взема да го полирам единия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...