Jump to content
V for Vendetta

D16z6 Del Sol - какво ми става с колата?!

Recommended Posts

Колеги, от една седмица нещо мноооого странно се случва с колето.... Всичко започна от една смяна на съединител - Exedy, всичко 6, за частите гарантирам! Майсторите бяха забравили да включат vtec-a, заради което изпаднах в лек шок при първото каране, но това беше отработено сравнително бързо (благодарение на момчетата от Ombre 2 :P - мерси, че приехте истеричните ми пристъпи насериосно :P).За около 2 седмици всичко беше ок, но сега.....1. На празен ход в първите 10тина мин. оборотите държат около 1100, преди никога не са минавали 900 (и със и без спирачка), след това падат на около 700...2. При повече даване на газ (под повече разбирайте над 2500 оборота) нещо, някъде започва да стърже - отпред в ляво. Звукът много наподобява влачене на прогнила ламарина по цимент (съжалявам за обяснението, влезте ми в положението, жена съм :P) Стърженето/хъркането не се влияе от натискането на съединителя, няма го само когато колата не е на скорост.3. Според стрелката на таблото, карам колело - температурата стои на 0 когато се движа, а ако колата стои на място със включен двигател - се качва съвсем малко....Според вас, има ли едно решение за всички тези симптоми, или да приема, че е неизлечимо?? Ако някий се е сблъсквал с подобни проблеми, моля, дайте идеи за реанимация! Доста се порових, но не открих релевантни постове....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с оборотите всеки път ли го прави при палене или само при студен двигател ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с оборотите всеки път ли го прави при палене или само при студен двигател ?

Само при студен двигател. И след няколко минути падат... Преди държеше 900 оборота стабилно. Да отбележа - климатик нямам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не съм се изразила добре - това е НОВО явление, не го прави откакто я имам, а само през последната седмица. Преди това няколко месеца стабилно каране, градско/извънградско, off-road (разбирай София-Перник :P) никога не се е случвало, винаги държеше 900. Проблема явно не е и в задкормилното устройство, защото се държи еднакво при всички шофьори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V for Vendetta

За забавно - зависи от гледната точка :P И аз съм привърженик на сервизите по принцип, но от 3 места вече ми казват 3 различни неща, като в нито едно от 3те няма много резон. Идеята на пост-а беше да попитам дали някой не е имал сходни проблеми и ако да - към какво да се насоча и къде да гледам, не се надявам на божествено просветление, просто като отида в сервиза за пореден път, поне да ги ориентирам какво да гледат...Всички филтри са сменени май месец, ремък, масло, свещи, ала-бала... Нов радиатор, нови спирачни дискове и накладки отпред (това не мисля че е релевантно, ама да си кажа). Пълна диагностика е правена преди смяната на съединителя - никакви проблеми не излязоха наяве тогава... Волана не "дърпа", няма разлика при завой наляво и надясно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не съм се изразила добре - това е НОВО явление, не го прави откакто я имам, а само през последната седмица. Преди това няколко месеца стабилно каране, градско/извънградско, off-road (разбирай София-Перник :P) никога не се е случвало, винаги държеше 900. Проблема явно не е и в задкормилното устройство, защото се държи еднакво при всички шофьори.

не знам как се е даржала преди но според мен тва с оборотите е савсем нормално.че моя сивик като го запаля студен първите 1-2 мин. държи 1500 а след това падат на 700 постепенно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не съм се изразила добре

Напротив :P разбрах какво е явлението и твърдя ,че си е нормално такива обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е при свалянето на скоростната кутия подобно на клапана на VTEC да е откачан и свързващия термодатчика кабел. Вероятно сега прави контакт с повишено съпротивление или нещо такова и затова не отчита показания за температурата на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мини пак през Джони. Може онзи ден да не сме видели нещо отхлабено (не че сме и гледали де, все пак я докара за съвсем друго нещо)... или си е просто съвсем нов необвързан със смяната на съединителя проблем. Може да е нещо много просто като например незатегната маса или нещо подобно, но може и да е сериозно, така че просто те съветвам да отидеш при Джони за една диагностика на проблема и оглеждане на двигателния отсек за странности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...