2pac 5 #1 Публикувано 16 Юли, 2008 Здравейте на всички!Искам да се обарна спечиално кам хората каращи с D15Z6 на газ.В началото на месеца си сложих газова инжекция BRC но при включването на Vtec-a (сиреч на 3800 до кам 5000 оборота) се усеща едно придърпване все едно ми сваршва горивото или пак се дави от много гориво (не мога да го определя точно).До 3800 и след 5000 оборота го няма тва нещо.А когато "галя" педала на газта в този диапазон(3800-5000)(не до дупка както сам свикнал на бензин )също не го усещам.Та вапроса ми е:нормално ли е това или нещо не е наред??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
charlie 0 #2 Отговорено 17 Юли, 2008 (Редактирано) Здрасти колега,До колкото си спомням това е икономичния Vtec. По груби спомени до ~ 3000 оборота колата ти работи на 8 клапана, а при включването на Vtec стават 16 клапана, а оттам и икономията на гориво. При всички положения след този режим (Vtec) трябва да се обогати таблицата на горивото поне с 15-20%. Колата ти "забива нос", защото сместа на горивото на газ става изведнъж много бедна. Като цяло това е доста лошо за двигателя и може да има доста серизни последствия след време.Аз също поставам газови инжекциони и правя в рамките на 6 месеца донастройки безплатно, а такава настройка се плаща при мен 20 лв. Лошото е че за BRC софта(направен е с тапа за да мародерстват клиентите) го нямам за да ти е настроя. Би трябва "хубосниците" който са ти я поставили газовата уредба да си свършат работата докрай. Лошото е че в повечето случаи и те не знаят как да стане това.Малко извън темата: именно същия двигател в момента го правя като мойтакола: смяна на ЕКУ с MegaSquirt плюс Газов инежкцион плюс Турбина на 2-ри етап, пак да видиме какво ще излезе. Редактирано 17 Юли, 2008 от charlie Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #3 Отговорено 17 Юли, 2008 (Редактирано) Да вметна едно лекичко мънинко доуточнение... До колкото си спомням това е икономичния Vtec. По груби спомени до ~ 3000 оборота колата ти работи на 8 клапана, а при включването на Vtec стават 16 клапана, а оттам и икономията на гориво.12...преди да влезне във втек двигателя работи само с един пълнителен и два изпускателни клапана ... другия пълнителен е съвсем малко открехнат за да се образува леко завихряне, което води до по-добро изгаряне... Редактирано 17 Юли, 2008 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NPN 11 #4 Отговорено 17 Юли, 2008 И моят двигател е подобен и съм с ГИ. Абсолютно споделям казаното от Charlie за 'хубостниците'. Казвам им изикванията, които посочва той, а те ме гледат сякаш съм извънземен и наистина не вдяват за какво става дума. За съжаление и аз нямам софт за моя ГИ ( СИМГАЗ) за да ида при колегата Charlie за настройки и както е тръгнало може да се наложи да купя ЕCU от друг производител, поне да има софт, при хората дето разбират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #5 Отговорено 17 Юли, 2008 Благодаря ви.Днес ходих при момчетата и те ми казаха сащото-бедна смес.Във Вторник отивам за настроики.не бих отказал и други мнения от хора каращи Vtec на газ че тоя бензин вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #6 Отговорено 26 Юли, 2008 Човече на този икономичен двигател как можа да сложиш газ.Моя е D15Z8 и гори 5.5 със 120-130 извън градско и включен климатик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miromarkov 0 #7 Отговорено 26 Юли, 2008 да и аз съм с D15Z8 и разхода до 120км. в час е 5,5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stefan Milev #8 Отговорено 26 Юли, 2008 Като идва 2 пъти по евтино, защо да не сложи газ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest YordanIvanov #9 Отговорено 26 Юли, 2008 Като идва 2 пъти по евтино, защо да не сложи газ?гууд куесчън.и аз очавкам отговора :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #10 Отговорено 26 Юли, 2008 (Редактирано) Аиде почна се спора за газта пак. Абе на който както му е кеф така ще кара бе ей не се научихте. Преценил е колегата че на кола за 5000 си струва да сложиш газов инжекцион за 1500 за да спестява по 5 лева на всеки 100 км и да прави по-чести ремонти и го е сложил. Кво толкова е станало Редактирано 26 Юли, 2008 от Wyvern Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest charlie #11 Отговорено 29 Юли, 2008 Малко извън темата: именно същия двигател в момента го правя като мойтакола: смяна на ЕКУ с MegaSquirt плюс Газов инежкцион плюс Турбина на 2-ри етап, пак да видиме какво ще излезе.Вече Въпросния тип двигател си джитка със сменена електроника с MegaSquirt на газ и бензин. Резултата е по-добра динамика от оригиналната електроника, и на двете горива Vtec-а го пускам на 3000 оборота. По думите на клента това било съвсем друга кола. Разход на градско каране на газ в гараниците на 9 на 100 км (движение София).Извън града няма дани , все още... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове