wwwolfish 0 #1 Публикувано 4 Юни, 2008 Здравейте,Някой има ли информация относно тази система при двигателите Д серия?Какво представлява? Клапан ли има заедно с някъв карбонов филтар?Има ли тази система отношение към оборотите на празен ход?Ако нещо се запушва как се чисти и къде точно?Благодаря Ви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest johnyboy #2 Отговорено 4 Юни, 2008 Мммм, твоя канистър точно за това отиде в колата на друг фен !!! Пука се мембранката на клапана дето го отваря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #3 Отговорено 4 Юни, 2008 ооооо, извинете моля явно съм назаднал с материала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #4 Отговорено 10 Юни, 2010 Моето предположение в момента за проблема ми с канистара е че през отдушника му излизат бензинови пари които се засмукват от въздушния филтър понеже ми ги няма тръбите преди филтъра. А това става защото не са се засмуквали парите от двигателя достатъчно добре защото нещо е било запушено или точно обратното. Ще пробвам няколко дена как е сега след чистенето и уплътняването с силикон около клапата(по скоро около пластмасовата и капачка) за да не губи вакум от там и да не отваря клапата добре. До вчера когато беше изолиран канистара като се опитам да запаля колата на газ(когато съм я изгасил за малко) едвам палеше оборотите бяха ниски и след няколко секунди се оправяше а като отворя капака смърдеше ужасно много на бензин. преди ми смърдеше около областта на канистара на газ въпреки че не изтича газ от никъде май вече не смърди на газ след основно почистване на моното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове