PazzO 3 #1 Публикувано 20 Май, 2008 Добър ден на всички, искам да попитам дали на 1.5 втек след 96та година купето японка е възможно такава интервенция без газов инжекцион, и колата как се държи, защотото нямам излишни 1200 лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #2 Отговорено 20 Май, 2008 Те не са излишни, а се избиват. Може иначе. Всичко може. Аз съм с инжекцион и ще ти кажа че си заслужава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EAGLE EYE 0 #3 Отговорено 20 Май, 2008 (Редактирано) Стефчо , и аз карам като твоя сивик и смятам да изпраскам една газова! Но пък 1 600 лв са си бая пари за инжикцион BRC! Я маи кажи как е вървенето, заслужава ли си да ги давам тези парички които изобщо не са ми излишни де! Интересуваме какъв разход ти дава на газ , разликата голямали е спрямо бензина като вървене , някакви проблеми ,абе изобщо кажи ми !Върти ми се из главата да си сложа обикновенна газ, жсе пак двигателя е старичак, не е със пласмасови колектори ,много колеги са с ВТЕК на гас и не са разочаровани!Много ще си ми полезен с отговорати ! Благодаря ти предварително колега! опа това трябваше да е лично за стефчо, но естествено пак омазах нещата, карай да върви ! Редактирано 20 Май, 2008 от EAGLE EYE Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lancar 0 #4 Отговорено 15 Декември, 2009 Да възможно е, аз карам вече 20 000 с обикновенна газова и никъкви проблеми. Дава ми 10/100 (л/км) градско и около 7/100 извънградско Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #5 Отговорено 16 Декември, 2009 (Редактирано) Обикновена газова, емулатор само на инжекторите. Последният път като засякох извънградското, разхода беше 5.9л газ на 100км(за 350км засичане), това при скорост 90-120(на моменти и повече), в зависимост от терена. Градското ми е към 8, ма може и малко повече, в зависимост от настроението. Това при моя регулировка. На газ върви задоволително, но не както когато е на бенз. За да върви добре и да си държи ниските, силно препоръчвам следните операции, ако не са извършени:регулировка на клапаните, почистване на EACV и дросел. Редактирано 16 Декември, 2009 от LAMER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #6 Отговорено 16 Декември, 2009 Стига с тия разходи ....при това на гааааааз...лъжете само себе си.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #7 Отговорено 22 Март, 2010 Здравейте колеги да повдигна малко тази тема за Газ + икономичен в-тек. След като за 5 месеца навъртях 12к км. започнах и аз да се замислям за газова. Интересува ме има ли колеги който карат на газ с такъв мотор, проблеми при инсталацията, къде им е слагана евентуално и такива. Не случайно не съм писал "разход", защото според мен ако ще слагам нещо което ще ми свали почти на половина разхода за гориво ... ясно е че, ще трябва да се направи компромис. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #8 Отговорено 22 Март, 2010 Тоя двигател постига икономията освен от VTEK-a и от бедна смес. Ако се сложи газов инжекцион и се настрой подходящо и предполагам че и аванс процесор ще трябва може и да има смисъл иначе икономията ще е прекалено малко за да почнеш да съсипваш такъв двигател за тоя дето духа, може би метан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #9 Отговорено 22 Март, 2010 Колега такъв мотор ли караш, и какво имаш в предвид "съсипваш"? Когато ще навъртам по 20к+ км за година ... финансов смисал има. Въпроса ми беше може лида се направи така, че да се сещам че карам на газ само като зареждам. Не визирам вървене, разход или динамика а безпроблемика (ако въобще има такава дума) Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BG88 0 #10 Отговорено 22 Март, 2010 Д14А7 е моята колица, купена е с някаква неизвестна газова, сложена е в холандия или италия ( историята мълчи)............колата е 75 , гарнитурката УЖ я прави 90 коня.... пълен инжекцион е , пластмасови колектори и съм с газова за МОНО ИНЖЕКЦИЯ.....колата рядко вдига над 140, карам я предимно извън градско, но под 8 не съм падал и това е засичане на магистрала при 130 постоянна......като цяло една бутилка 46 литра ми стига от 430 до 460 километра, като максимално дългото ми пътуване е 130 километра ..... другото е градско 5 километра, 15 извън и така Нека който мисли да слага газ да премисли, да види как е на бенз, да се посаветва и с колегите със съответния монтаж и мотор и да види дали си заслужава.Бензин при моя стил на каране гълта 6и малко извън града, а газ по 10 не съм усетил... нека математиците смятат, за градско няма смятаме .. секи живее в луд град Успех на колегата с темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #11 Отговорено 22 Март, 2010 Аз съм с Д15З6 и мисля да слагам газов инжекцион, но все още не знам какъв и каде, ще следя темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #12 Отговорено 22 Март, 2010 (Редактирано) Колега такъв мотор ли караш, и какво имаш в предвид "съсипваш"? Когато ще навъртам по 20к+ км за година ... финансов смисал има. Въпроса ми беше може лида се направи така, че да се сещам че карам на газ само като зареждам. Не визирам вървене, разход или динамика а безпроблемика (ако въобще има такава дума) БлагодаряСъсипвам е силно дума и не е много подходяща но гърнетата ще ти изгният по бързо трябва да обръщаш по често внимание на клапаните което си е пари има слухове че ламбда сондата си отива по бързо но не знам дали е истина. Като ми слагаха газовата влязох с колата в гаража без да ми опре като излизах слагах ме плочки за да не опре, бутилката е на мястото на резервната гума и стърчи не малко нагоре а резервната гума е в багажника които и без това е малък. Нямам такъв двигател но имам газова и за миг не съжалявам че я сложих но при теб разхода спрямо бензин може би ще е малко по висок от обикновено. Дано не съм лош пророк но ако сложиш обикновена газова при разход бензин около 7 градско на газ може и да прескочи 10. Ако пуснеш тема имали някой газова с такъв двигател... сигорно ще се намери някой който да ти отговори конкретно и в цифри Ако търсиш къде да ти я сложат пиши ми на лично ще ти кажа, повечето от майсторите там карат хонди аз съм много доволен от тях въпреки че после сам си сложих 2 съпротивления за емулатор на дюзите и разхода ми падна малко. Редактирано 22 Март, 2010 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #13 Отговорено 23 Март, 2010 Благодаря. колега за информацията. В момента колата в София си ми гори 8/100 както и да го смятам извънградско 6/100 може и по-малко ако я карам внимателно. Проблема е, че често пътувам извънградско и това е основната причина да се замисля за газифициране. Ако има някой колега, който кара такъв в-тек с газова пък било то и с Газов инжекцион (май започвам да клоня към него) нека сподели впечатления. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #14 Отговорено 23 Март, 2010 във темата "кой колко гориво харчи" един колега е писал че на Д15З8 разхода на газ му е с 2 литра над този на бензин, с обикновенна газова. аз за мен съм решил, газов инжекцион. според мен поваче от литър на 100км разлика е много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnie 3 #15 Отговорено 23 Март, 2010 Може , ДА, но на по-голям риск и по-голям разход разбира се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #16 Отговорено 24 Март, 2010 Почти всички бензинови коли могат да минат на пропан или метан с нормална ГУ без проблем.. Казвам почти защото има някои които са с пластмасови колектори (една клапичка и оправа проблема до някаде) и разни нови които връщат грешки към еку-то за неработещи инжектори колега ако имаш вапрос пиши на лични с каквото мога ще ти помогна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin_gk 216 #17 Отговорено 24 Март, 2010 Моторчето ми Д15З8. Сложих газов инжекцион Фобос преди 10 000км. За вървенето имаш три настройки икономична- нормална- повишена мощност. Икономичната е за задръствания когато колата работи повече на место- за вървене въобще не става на въпрос. При нормална набира по-бавно от на бензин. При повишена мощност върви повече от на бензин, но и харчи доста повечко. Разход на бензин градско 7,5-8,5 л/100, газ 8-9,5 л/100. Извън градско с литър два надолу. на газ под 7 л/100 не съм я свалял/ не мога да я карам тая кола с 90км/ч / При под 20хил км на година няма смисъл от газ. Има доста теми по този въпрос. Смятъл съм го при уредба от 1200лв. почваш да караш на далавера след 30хил. км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #18 Отговорено 28 Март, 2010 (Редактирано) а прекъсвача? работи ли когато колата е на газ? Редактирано 28 Март, 2010 от sa6o46 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel Panayotov 4 #19 Отговорено 28 Март, 2010 а прекъсвача? работи ли когато колата е на газ?неработи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #20 Отговорено 28 Март, 2010 и на газов инжекцион пак ли не работи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #21 Отговорено 28 Март, 2010 Моторчето ми Д15З8. Сложих газов инжекцион Фобос преди 10 000км. За вървенето имаш три настройки икономична- нормална- повишена мощност. Икономичната е за задръствания когато колата работи повече на место- за вървене въобще не става на въпрос. При нормална набира по-бавно от на бензин. При повишена мощност върви повече от на бензин, но и харчи доста повечко. Разход на бензин градско 7,5-8,5 л/100, газ 8-9,5 л/100. Извън градско с литър два надолу. на газ под 7 л/100 не съм я свалял/ не мога да я карам тая кола с 90км/ч / При под 20хил км на година няма смисъл от газ. Има доста теми по този въпрос. Смятъл съм го при уредба от 1200лв. почваш да караш на далавера след 30хил. км.Благодаря колега за изчерпателния пост и полезната информация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin_gk 216 #22 Отговорено 28 Март, 2010 При газов инжекцион има прекъсвач Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #23 Отговорено 29 Март, 2010 При газов инжекцион има прекъсвач на всички марки уредби или само на някои? може ли да се настройва каде да изключва?мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове