Jump to content
Naz

Въпросче отсностно турбо!

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Батко доста ще се озориш с турбо на карбораторна кола. А и тия Ибей-ски турбо китове сме ги обсъждали поне в 3 друи теми, прочети малко там, според мен освен да се нацакаш стабилно няма нищо позитивно да се получи.

Редактирано от Animal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest player

мама му и да е*а д13-ска никакъв swap немога да направя :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че си харесвам колата такава каквато е....но се чудя дали друг мотор мога да вкарам на мястото на тоя?! :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тва са карбове от моторетка :tease:. По-добре ще се получи с тъй наречения "dual carb" (двоен карбуратор), който се монтира на 4 ген. на мотора д14а1 (1.4 90 коня). Там нещата стават доста лесно. 1-2 колеги го бяха пробвали и са доста доволни, проблема е че дуал карба си е рядкост :). Можеш да ползваш дуал карб и от прелюд 2.0 110 коня. Общо взето и това е алтернатива, като изключим трудното намиране, но човек като има желание всичко става :D. Ако ти се занимава порови се в търсачката и намери темата за д13 с двоен карб. Доколкото си спомнян работата по тази конверсия беше доста по-лесна от гореизброените, така че почети и си търси карбове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би някои колега с Д13-ска които го е правил и усетил,че има разлика ще помогне ;) ;) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко сме с Д13-ките вече, а и с дуал карб или 4 карба от мотор си е живване, НО вървиш наравно с някоя д15-ка а разхода ти скача главоломно. Аз бих инвестирал в друг двигател или направо кола. А и "swap" значи като сменяш двигателя, че малко объркано си говорите ... Поздрави.

Редактирано от Animal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А вместо да даваш два бона+ за турбо не е ли подобре наистина да се замислиш за суап. Един от колегите маи продаваше Б16(мисля че беше 150 от ЦРХ) за под 2000лв. Има я темата в продава.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

друго е съскането да си като змиьорка :D ама и това дето казваш е вариант.....колко ще ми вземат да изкарат моя и да монтират тоя....май за 1700лв го даваше той....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ще ти трябват още бая неща!

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....наистина на Д13 да замениш ДВГ-то с по голям примерно Д16З6 или Б16А2 е по трудно отколкото ако беше Д15Б2 аз съм се интересувал майстора каза,че е трудоемко и повече неща трябва да се подменят,но не е невъзможно по лесно ще ти е от турбото а и ако следиш темите за турбо тунинга разбираш,че не е шега работа с настройките и трябват доста финанси...аз послушах съветите на колегите и си продадох Д13-та и я замених с Втек(около 1300 лв.ми излезе разликата досега иначе само за двигател 125 кс. щях да дам толкова и отделно за преработки и труд) и това повярвай ми е най лесния начин ако искаш по трудния изборът е твой

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и разликата не е само в двигателя , ами в окачването и спирачките също. Eдна D13-ка с D16 swap не е като заводска ESi , а такава с B16 swap няма нищо общо освен двигателя с VTi.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest player

ми един човек от София каза,че може да ми сложи турбо срещу 2500 за 3-4 седмици работа колата ще стане 120-130 к.с. !!! то за тея пари няма ли да си намеря двигател 1.5 VTEC 160 к.с. ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега първо, мотора е 1.6 втек 160 к.с. и второ, това което се опитват да ти обяснят колегите е, че колкото и както и да го смяташ, винаги излиза финансово по-добре да смениш цялата кола. Труда, безсънните нощи и главоболията никой не ти ги смята. Като сложиш и тях се обезмисля това, което си си наумил. Просто ако ще даваш парите на готово по-добре ги инвестирай в нова кола. Това е цялата идея. Аз като съм чел темите на колегите с тунинговани д15б2, колко пари им е излезло всичко дотук и ми настръхна косата.... !!! . Почти съм сигурен, че който и да питаш от форума с тунингован двигател от рода на 1.3, 1.4, 1.5, ще те посъветва вместо да наливаш пари, нерви и труд за да стигнеш 120, 130, 140 коня, направо да стъпиш на 160 фабрични коня. Дето се вика много е вероятно да ти излезе и по-евтино.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека изка %

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

True, true! От твоита ако изкараш към 3500-4000 и с тея 2500 дето ги мислиш за турбо ше се метнеш на 160НР пета генерация VTi VTEC Doch ...
Не се излагайте, Д13-ка за 3500-4000 лв. :huh: момчета, това да не е 96та година да са толкова. 2800-3000 лв. и е МАКСА на тая кола. Редактирано от Animal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

само дето врътнах вчера 77 000 км. :huh:

Редактирано от player

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм радвам се че още има хора които вярват, че кола 92-95 може да е на 77 000 км. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те точно от такива вярващи просперират автосалоните :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, може и да съм дал малко оптимистична цифра ся :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те точно от такива вярващи просперират автосалоните :huh:

Нещо против автосалоните ли имаш колега :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам вярвям как да не вярвам като бащата я купи чисто нова 95-та от Белгия!!! Стоя 5-6 години в гараж само я припалвах.И аз я взех да я карам тази година :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тихо малку нали :rolleyes: малко са хондичките измежду нас на такива километри :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street_force

и в краина сметка турби колата си е турби кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...