Jump to content
Draik

D16y3 срещу D15z6 срещу D15b2

Recommended Posts

Ето това е за тези дето оплюват англичанките че били тромави и не вървели :PЕ резултата беше следния:Срещу Д15Б2 - 4-5 коли пред него и малко гавра ама 2 коли пред него с пуснат климатик от моя страна. От самото начало до края пред него.Срещу Д15З6 - там малко повече зор беше, половин кола в най-добрия случай пред него. На първа го дърпам и след това си вървим абсолютно наравно. Но да не забравяме че той беше с тенекиени джанти на 14 а аз съм с 15-ки алуминиеви :rolleyes:Д15Б2 е 5-а хеч а Д15З6 е 6-а японкаТа така де хората дето подценяваха англичанката мога само да им кажа че ги чакам на черата :dry: Съжалявам че няма клипове но беше тъмно :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее .. шо не са обади да ви покажа пауър ве мой ! :P Мноо бърза таз синята .. поздрави ! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :PАз казах на Докторката че ше ходим тя не ти ли каза :dry:А иначе аз с ЕГ-3 ки не се пускам че там лошо :(Наздраве :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тромави са:rolleyes:)))))))англичанките + това това 14-ки тенеке може и да са по тежки от 15-ки алум :P) ама нз :dry: браво че ти върви добре колата:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са по тежки защото са моите 14-ки аз му ги дадох на момчето да ги ползва, и моята доста по добре се наемаше с тях :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала :) Опитахте ли да се размените? В смисъл ти да караш колата на някой друг, а той да кара твоята. Така може да се прецени дали проблема не е в задкормилното устройство :)Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

тук пише нещо за чертата и за з6 искаш ли да ме понабиеш мен ?абсолютно сток с 15ки алумин:) ?за жалост съм от Бургас ама ако си мераклия да си сравниш колко не ти е вярна информацията за з6 мога да помогна :) нямам претенции че съм много добър шофьор даже няма и 1000км с з6 ама ще се мъчим да помогнем да отсрамим з6 :)

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Draik братле сравняваш коли 90коня с кола 115коня мисля че е нормално да ги биеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги райсъри .. Дрейк е написал D15Z6 6g , което за мен е 115 BHP ... не знам за кви 125 коня говорите ! Някой нещо бърка ! И е напълно възможно да ги пляска .. имайки впредвид ,че мотора му е в перфектно състояние ! А може и да не моо да ръчкат правилно младежите ! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги райсъри .. Дрейк е написал D15Z6 6g , което за мен е 115 BHP ... не знам за кви 125 коня говорите ! Някой нещо бърка ! И е напълно възможно да ги пляска .. имайки впредвид ,че мотора му е в перфектно състояние ! А може и да не моо да ръчкат правилно младежите ! :)

не не не бърка никои ;) ние сме си говорили но не тук ;)на 25-ти може би ще се види ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак ако и двете са с ВТек 125коня коя ли ще е по тромава?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

И все пак ако и двете са с ВТек 125коня коя ли ще е по тромава?

анличанката е 126 коня ген е 125 не че единия кон е проблем нопо каталожни данни едната е 9.7-9 др-гата 8.8-9 до 100 :) мисляче това казва много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

анличанката е 126 коня...

D16Y3 не е ли 113 коня, или аз нещо се бъркам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Draik братле сравняваш коли 90коня с кола 115коня мисля че е нормално да ги биеш.

Едната е 90 да, но другата е 114 и е по-лека от мен и с предимство в джантите както писах. А иначе за 25-и дано да си оправя нещата с освобождаването от работа и ще пробваме тогава :) Може и срещу Б16-ката на Кирил да опитам пък знае ли се ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи грешката е моя :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

анличанката е 126 коня...

D16Y3 не е ли 113 коня, или аз нещо се бъркам?
говорим ако съпоставим 2-е с ~ еднаква мощност. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм чувал за едно много интересно място - викат му писта. Там ако не се лъжа се нареждат едни коли една до друга и се състезават и доколкото си спомням една от тях побеждава. Та който има мерак да отиде и да се пробва и да се реши спора. Поздрави :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз съм чувал за едно много интересно място - викат му писта. Там ако не се лъжа се нареждат едни коли една до друга и се състезават и доколкото си спомням една от тях побеждава. Та който има мерак да отиде и да се пробва и да се реши спора. Поздрави :blink:

ем точно за това казах на колегата да доиде на 25-ти :)ще има възможност наи вероятно освен ако не се пусне с някои старозагорска 125 коня 5 ген ;0 Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Brutalism

Брей,аз тъкмо мислех да се прибирам към бургас на 24-25 и ще ми е доста интересно да присъствам.А тези от бургас,които са ще ходим ли на 26 в хонда сервиза,нали ще има безплатно преглед на колите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

Ако искате елате се пробвайте на месечната среща в София с моят Сивик 4 ген. Седан D15B2. Пък после пак ще спорим вървят ли японките или не :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искате елате се пробвайте на месечната среща в София с моят Сивик 4 ген. Седан D15B2. Пък после пак ще спорим вървят ли японките или не :rolleyes:

Ако е сток, пробвано е вече. Никакъв шанс! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ли си мисля че с мойта Д14А3 - 90% сток ще те бия !!!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ли си мисля че с мойта Д14А3 - 90% сток ще те бия !!!

Те много други си мислиха същото, ама някои си продадоха колите след като пробваха а други искат да ги продават :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

Защо ли си мисля че с мойта Д14А3 - 90% сток ще те бия !!!

Те много други си мислиха същото, ама някои си продадоха колите след като пробваха а други искат да ги продават :rolleyes:
това е читава англичанка :rolleyes:досега го е доказала на няколко пъти :Pза това не я подценяваите :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее един път да чуя нещо и от теб хубаво за моята англичанка :D Аз не съм отказал до сега на никой който е искал да се пробва, губил съм, бил съм това е без значение :tease:Но все пак: НЕ ПОДЦЕНЯВАЙТЕ АНГЛИЧАНКИТЕ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига си лагал ... :worthy: ти имаш спортен филтър за 120 лв. хахахахахах :fun:;) Сигурен съм че следваштият път ще те бия! когато кажеш отиваме пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Стига си лагал ... :worthy: ти имаш спортен филтър за 120 лв. хахахахахах :fun:;) Сигурен съм че следваштият път ще те бия! когато кажеш отиваме пак!

ти сигурно си момчето с :fun: 114-ката :fun:);) пич тръгваи на повечко обороти съвет от мен;) Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в задкормилното устройство така че въпроса въобще не е в това дали са добри англичанките - D16Y3 е 113 коня а d15Z6 е 114, така че шофьора е калпав.А това дали англичанките са бързи и не знам какво си - еми може би са, но доколкото съм чувал се чупели много. Който има такава ще каже ;)Аз съм за туй що японец го е пипал, че само като гледам ровърите какви каруци са и силни съмнения имам към англичанките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

Проблема е в задкормилното устройство така че въпроса въобще не е в това дали са добри англичанките - D16Y3 е 113 коня а d15Z6 е 114, така че шофьора е калпав.А това дали англичанките са бързи и не знам какво си - еми може би са, но доколкото съм чувал се чупели много. Който има такава ще каже ;)Аз съм за туй що японец го е пипал, че само като гледам ровърите какви каруци са и силни съмнения имам към англичанките

това че казвам че са тромави НЕ Е защото са некачествени а защото са по тежки само заради това ! ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами какво да ти кажа не съм съгласен че англичанките са тромави защотото до В-ТЕК колата ми е (мудна) и мисля че това е по голямата разлика м/у 2-те коли. А пък и до някаде аз съм виновен защотото не тръгвам на подходящите обороти свикнал съм на старата ми кола (3000) а тази иска малко повече явно... ! :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Plevelcho

Абе чупят се тия англичанки,да знаете,аз кво изпатих досега две гърнета(средно и задно),ремъци, филтри,4-ри нови гуми..........абе с една дума трагедия.А за вървежа-без коментар,колегата се е изкефил и го е споделил :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами какво да ти кажа не съм съгласен че англичанките са тромави защотото до В-ТЕК колата ми е (мудна) и мисля че това е по голямата разлика м/у 2-те коли. А пък и до някаде аз съм виновен защотото не тръгвам на подходящите обороти свикнал съм на старата ми кола (3000) а тази иска малко повече явно... ! :huh:

:) тръгваи на витек или около него :) това е силата на колата ти ;)(накраи колегата rusiq да ти покаже)нормално е без витек наи вече твоита кола която ;) се води икономик да не е особено пъргава(защото ако не се бъркам е с малко по дълги предавки от нормалните). (но това в никакъв случаи незначи че е бавна) Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега (Кирил), ти не разбираш. Английските хонди са по-бавни щото не са толкова качествени :lol: (шегувам се :lol: ). Просто съм афектиран от изказването на колегата преди теб. Ако може той да ми обясни кое точно има се "чупи" на англичанките, или се чупят по средата на купето :P . Да знам да внимавам с моята. Според мен ако не беше разликата от 150 200 кг. в еднаквия клас англичанките не биха отстъпвали по вървене. Общо взето не е от толкова голямо значение къде е сглобявана колата (освен за разходите на дадената марка). Ако ще и някой пич от форума да ми я е сглобявал (с оригинални части разбира се), пак ще и се радвам и ще си е японска... така че... между другото тая тема почна да прилича на "турбаланки" вс. "атмосферки", само че тази е "англичанки" вс. "японки" :lol:. Ако се намесят и американските купета и акури и ще стане хептен интересно :P . ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ СЪФОРУМЦИ!

Не казвам със сигурност че се чупят, така знам от човек, който прави Хонди и англичанките в сервиза са доста повече от японките. А и това, къде се прави колата е от огромно значение. Ай погледни ги новите "японски" автомобили, правени в Турция - Аз имам наблюдения над Lancer 7 чисто нов и сега на около 3000 км. - е колега, вътре пластмасите припукват на всяка неравност(при мен не мърдат нищо че колата е от '96), вози доста твърдо за голяма кола, седалките са като пейките пред блока и дисплея на климатроника изгасна (вече го оправиха). Е това до 100 000 км. ще стане на каруца.Същите кенефи са и новите сивици - може частите да са японски, но турска ръка ги прави и както всички знаем турците въобще не са взискателни към детайла. Всяко аутсорсанато производство води до компромис в качеството и контрола за сметка на евтината изработка и ниската крайна цена на пазара. Разбира се английските сивици са от периода, когато контрола и качеството бяха доста по-високи от сега, но все пак съм чувал, че са по-калпави - нищо лично.Мерцедес обявиха, че са готови да намлят приходите си от 3 млрд на 1 млрд годишно, само и само да върнат качеството от 90-те. Е какво остава за другите марки :P . Не си взимайте нови коли колеги - точно когато изтече гаранцията, цената на автомобила е с 60% по-ниска, проблемите започват да изкачат и всичко се срива - по-специално джоба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Че от кога правят хонди в турция :rolleyes: абе на къде тръгна тая тема ........

Редактирано от lamerko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 000 бройки в завод до Истамбул, но не им разрешав износ....Хонда сити сглобяват

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се че има и тема за този мотор просто защото ми се намират вече 3 такива :( Д16у3 определено не е от наи-добрите мотори на хонда поради простата причина 4е е един вал и не е втекНо сам убеден 4е всеки които е карал такав не е останал разочарован(114 коня са си 114 коня) Отделно за англичанките бих споделил лично мнение че имат може би наи добрия интериор в този класЗа това че се чупят лесно мисля че е несериозно изказване от които и да било маистор Всички коли си имат слаби места в случая ауспух срс рамена на ел стакла и втулки на заднотоКато цяло надежден автомобил с доста скрит потенцял абе Хонда като нищо си се влюбил :) извинявам се за неграмотния пост без точки и запетаи но ощте немога да ги открия с тая кирилица :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тръгваи на витек или около него :( това е силата на колата ти :)(накраи колегата rusiq да ти покаже)нормално е без витек наи вече твоита кола която :) се води икономик да не е особено пъргава(защото ако не се бъркам е с малко по дълги предавки от нормалните). (но това в никакъв случаи незначи че е бавна)

Само малка добавка: в-тека се пуска още от 2500-300 оборота, в зависимост колко газ си подал. (говоря за икономика за другите нетвърдя).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Miroslav.Ivanov, ти имал ли си някога англичанка, че твърдиш че се чупели много? Нека колегите който са с англичанки да ти кажат. Най-доброто сравнение японец/англичанин става от колега, който има и двата вида. Той би казал най-точно. Лично мнение, че са здрави колкото японките! Бе мойта кола няма си я сменя за друга :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе мойта кола няма си я сменя за друга :D

...тъкмо мислех да ти предложа чист бартер за една С2000 ама щом не искаш и си я обичаш толкова :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ли си мисля че с мойта Д14А3 - 90% сток ще те бия :D

Те много други си мислиха същото, ама някои си продадоха колите след като пробваха а други искат да ги продават :D
това е читава англичанка ;)досега го е доказала на няколко пъти ;)за това не я подценяваите :P
Така е, проверено :P И музиката и свири доста.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...