Jump to content
No Limit Performance

Интересно инфо за новия Gt-r35

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Понеже има маняци на суперавтомобилите и частност с японските ето малко свежо инфо отностно новия Nissan GT-R35.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

alx написа:

 

пускам го тука защото го бистрихте гтр-а във този форум. модераторите да го преместят ако сметнат за нужно.

 

та... през уйкенда бях поканен със една група хора и ни беше представен новия гтр.

 

имах възможност да покарам около 20 минути на къса технична писта и след това имаше стартове (без време) на самолетна писта (бетон).

 

първи впечатления. нисана е огромен. със голямо квадратно дупе и голяма тъпа предница. 350з направо е като играчка до него (нямаше 350з наблизо за сравнение но така..по памет).

 

нисана звучи добре. на празни е тих, на средни му се чува гласчето, на високите е доста вокален. напомня ми на голямо турбинирано амг само дето е малко по-пърпорливо... не знам как да го опиша - като амг-е е ама там .. някъде има и.. хонда сивик.. :)

 

средната конзола е като електронна игра. може да се занимаваш със нея доста време и на мене лично ми мяза на нфс. тез от нфс били имали пръст във създаването й де... и й личи..

 

зад волана - колата е удобна. поне на мене ми беше удобна и можах да се наместя перфектно. аз съм 183см и съм към 80 кила. геврека не можах да го хвана както трябва обаче. назад имаш видимост като на оф-шор състезателна лодка - демек нищо се не види...

 

динамика на писта- свинята е два тона. със некви на пръв поглед тънки гуми (275?) забравих вече. трябва да оре като .. свинкя във страшна кал. да ама не. седи като залепено. абсолютно неутрално и като я натиснеш във завоя повече започва неохотно да недозавива. атеса-та е невероятна. може във реално време да я гледаш на екрана как предава въртящия момент и къде го предава и е .. абсолютно луда. проблема както го виждам е че е страшно сложна (колата беше първо вдигната на лифт и ни я показаха отдолу наред със презентация за това как работи във различните режими).... това не е направено за пипане. а ако го изключиш .... ская става два тона свиня ама от лошите. моето скромно мнение е че дори и да се разбере как да се пипа управлението на двигателя и се правят коне, атеса-та ще е проблема защото е .. като космически кораб. а всичко зависи от нея. била построена около "торк мениджмънт" и .. не знам. мноо сложно.

 

силата на късата писта му е във излизането от завойте - не мисля че има фабрична кола която може така да излиза. абсолютно дуракоустойчиво (пак - атеса).дори едно 997 турбо което е една от добре седящите на излизане от завойте коли има навика да свръхзавива а ако я натиснеш да дрифт-ва неутрално, но нисана е като залепен и върви накъдето го насочиш. .. моето скромно мнение че да се размажеш със това животно е много трудно.

 

возия- ама твърдо бееее... дори на "мекото" е.. твърдо и шумно. аз не се оплаквам ама може да стане досадно ако терена не е перфектен.. на моменти като залитне го усещаш че е тежко. ма кво. като цяло купето е интуитивно а атеса-та - от друга планета.

 

ускорение - аз не мисля че има кола на пазара която във момента да може да се премери със гтр-а до 100км.. със ланч-контрол аз лично успях да го закова на 3.0 секунди до 100... като не беше някаква особена философия. от 130-140 нагоре обаче имам чувството че не е толкова бърз. също нямам чувството че това са 480 коня.. мисля че са доста над 500... просто иначе не ми се връзват числата. та във града няма кой да го стигне това... но като се отвори пътя по-сериозните коли мисля че ще го минат. като под сериозни на скорост не визирам 977 турбо. мда. толкова е добър ская.

 

предавки- не разбираш кога сменя. сменя често щото е са къси (до 100 сменя мисля два пъти), но няма отпускане. трансмисията е със някаква тяхна си версия на дсг и е на мене ми хареса. бърза е.

 

на драга- нямахме хронометри, но така на око.. около 11.2-11.5 със около 190км.. както казах, след 140 омеква сериозно като "сериозно" е относително

 

със две думи- кола дето може да те направи да изглеждаш герой дори и да не си.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

е те тва ако не е лоша машина здраве му кажете ... аз лично с нетъпение очаквам и новия NSX.

 

Източник: tuning.bg/forum ( потребител: alx )

 

Поздрави.

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето нищо ново от стария R34. Не говоря за технологиите, щото съм сигурен че е претъпкан. Говоря за описанието на колата. Намерете в youtube.com предавания на топ гиър и фифт гиър дето Джеръми или Тиф правят ревюта на R34 и ще чуете същите приказки, че е като електронна игра, че прави всичко сам и пр. Ама като се замисля повечето коли са сега така. Даже сега си спомням че за Вайпъра като изкараха SRT ревюто му беше като на стария RT/10 от преди 10 години: че бил жовотно, че бил адска машина, че ше те загроби обаче бил луда мания. Абе се едно гледаш старото ревю с новите кадри. Та за Скайлайна не ми харесва тва че го комерсиализираха. Иначе ЯКО. Новия NSX: "поживьом, увидим".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Лично аз не съм фен на Скайлайна - голямо, тежко, а бе не е спортна кола как трябва да бъде. Че е постижение при автомобилите - така е!! 2 тона с такива параметри и показания е доста добре, но все пак това не е спортната кола. Виж NSX е спортна кола в пълния смисъл на думата + 911, 977 и тъй нататък на порше, Вайпър, 350Z, Koenigsegg, R8, GT40 и много други от този тип са истинските спортни колиСпортната кола е колата, която е тясна, ниска, шумна, неудобна, и като я караш да усещаш как гумите са на косъм да се отделят от асфалта - нещо като водната формула - 100% адреналинДа живее моторния спорт, а скайлайна нека да си подобрява рекорди и да ходи по изложения :P;).Да добавя като фен на American Muscles, че ако имах Скайлайн или нещо от сорта, с кеф бих го бартил за за една от колите на Reggie Jackson - Chevrolet Camaro 1969 - 641 hp - уникална кола хораааа

Редактирано от Miroslav.Ivanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
activity далеч съм от мисълта че тези коли превъзхождат която и да е днешна спортна кола. Мисля че ясно съм го написал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значии...аз отдавна съм си на мнение, че след всяка нова генерация, колите стават все по-грозни! :) Не чак "грозни" де, ама не чак толкова хубави, като предшествениците си! Стават по-модерни, натъпкани до горе с чипове и други разни.....ГУБИ СЕ СПОРТНИЯТ ДУХ:) :) Все едно да си купиш лимузина, с която да се пускаш на 402м.!Тоя Нисан ми прилича на новите Мерцедеси (CLS,CLK и др.)! Старият е в пъти по-красив, има по-спортно излъчване и дух!Вярно, че красотата е последното нещо, което сегледа при драга ама..... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля,че за всички фенове на американските автомобили е време да гледате филма на Топ Гиър - Америка срещу европа!Е,Япония не се включва защото няма смисъл :) Моето мнение е ,че американците никога не са можели да правят коли а сега имат само леки наченки....феновете да не се обиждат....далеч не съм фен на автомобили с 500 л мотори и 120/100 разход конструкторите на които не са чували през живота си думата завой!И пак не са толкова бързи.Дето се вика японците изкарват 200 коня от прахусмукачка,леки изпипани детайли,ергономичност,финес, а не груба сила и дизайн тип пауър реинджърс! :) Малко се отплеснах май.Но както и да е има си фенове за всичко.А по темата:ГТ-Р а е уникален дано някой ден всеки от нас да има щастието да го покара.Когато Проше разбраха,че Нисана ги мели,купили една от първите бройки за инспектиране! ;) еми...неможе.Гадно е да си слаб,ама живота е такъв :)

Редактирано от Krelion

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZaRRicK
Отговорено (Редактирано)

Аз съм гледал доста топ гиър както и фифт гиър и

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко офф-топик ама......Някой може ли да ми каже къде да го изровя това за Америка с/у Европа......или става въпрос за онова шоу дето сравняваха американски и европейски "превозни средства" като цяло ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Защо си мисля , че няма епизод Америка срещу Европа , а става дума за този който се казва The Good The Bad And The Ugly .Zarrick , аз лично уважавам чуждото мнение . Всеки може да харесва и да обича каквото си иска . Не съм съгласен само с това , че топ гиър хвалят британското и плюят другите ... аз лично съм гледал да хвалят и плюят всичко , без значение от производството .

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFanatic

както "Ръждата" :hondarulez: , що ли и аз съм виждал толкова много епизоди в който баш британското се оказва "скапано" единствения епизод в който малко неумишлено ПРЕХВАЛИХА британското...беше с МкЛарън вс. Енцо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFanatic
Отговорено (Редактирано)

На теб ще ти се стори интересно.това че например Тойота Супра или Скайлайна..с правилната подготовка и правилния шофьор......също могат да правят "WHEELIE"

Редактирано от HondaFanatic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На теб ще ти се стори интересно.това че например Тойота Супра или Скайлайна..с правилната подготовка и правилния шофьор......също могат да правят "WHEELIE"

Дълбоко се съмнявам, че 2-3-4-литровки могат да изкарат такъв дзверски момент, нужен за подобно нещо ... :) Не вярвам на нищо, което не съм видял ... покажи ми го и признавам че е възможно ... ма да са си с техните двг-та ;) ... и да са повече от 1-2 ;) ... и да не е реклама ;) ...ЕДИТ : п.п.... Абе да ти кажа, съмнява ме да е само до правилната подготовка и правилния шофьор ... ич да не е, ако е така - аз мога да се подготвя перфектно, но въпреки това мохера на село няма да направи "WHEELIE". ;) Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFanatic
Отговорено (Редактирано)

@kalmara 1. http://youtube.com./watch?v=S1_sOv9jCds Не е 200-300 метра ....но е Wheelie2.

Жълтата кола откъм камерата е супра....не направи Уеелие НО дигна предница :blink:има и още но не ми се занимава да търся..нече е лесно да намериш Wheelie с японка...но ИМА Редактирано от HondaFanatic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... покажи ми го и признавам че е възможно ... ма да са си с техните двг-та :blink: ... и да са повече от 1-2 :) ... и да не е реклама :) ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

....повече от 1 :D

Редактирано от HondaFanatic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...