Jump to content
Guest iasho

Сивик 6 ген. хеч Vti 4х4

Recommended Posts

Guest iasho

Здравейте , имам малко странното желание да си направя Вти-ката 4х4, и искам да попитам с каква скоростна кутия и с какъв мост(заден)Значи Сивика е 6 ген. хеч 96год.Мотора е Б16А2 с стандартната скоростна кутияПомогнете да направим първата Вти-ка 4х4 в България ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

Разрови се в google.com дали съществува изобщо направена такава кола ;)Ако имаш късмет можеш да вземеш инфо направо от там ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно единстрвения вариант е да си намериш някой Сивик Rtsi,и да вземеш всичко от него(ако пасва разбира се.....

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно единстрвения вариант е да си намериш някой Сивик Rtsi,и да вземеш всичко от него(ако пасва разбира се.....

И тогава ще имаш първия Сивик 6-та Вти 4х4 ... на цената на Лансър Ево

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно единстрвения вариант е да си намериш някой Сивик Rtsi,и да вземеш всичко от него(ако пасва разбира се.....

И тогава ще имаш първия Сивик 6-та Вти 4х4 ... на цената на Лансър Ево
Може да се направи, но май 4WD системите са слагани само на Д серии мотори(говорим за 1.6 нали). Проблема е в скоростната кутия, че няма да ти пасне( ти си с Б серия двигател). Има конвертори до колкото знам и скоростна кутия от Д серия може да се сложи на двигател Б серия. Т.Е. този проблем се решава ( май се пробива там и двигатела да паснат скоростите ) непомна как ставаше... После - кардана - път за него, диференциала - прикрепяне към моста, задни носачи - трябва да ги напаснеш за полуоски карета т.н... Може и да намериш някой по-нов моаел на Хонда който да е с Б серия двигател и пак 4WD незнам дали има такъв... Според мен ще стане 100% но ако ти го прави майстор това са много пари, ако си го правиш сам - COOL. Предсенявам труда на минимум 2000 лева с баланс на системата и т.н. http://honda-tech.com/zerothread?id=2060180&page=1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутия от CR-V....щото другите варианти са невъзможни за намиране. кардан, виско муфа, заден дифф задни носачи, главини и полуоски може би има шанс да станат от шътъл, макар че ако можеш и задния диф да ползваш от CR-V ще е добре.,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vlaladim

Кутия от CR-V....щото другите варианти са невъзможни за намиране. кардан, виско муфа, заден дифф задни носачи, главини и полуоски може би има шанс да станат от шътъл, макар че ако можеш и задния диф да ползваш от CR-V ще е добре.,

Е скоростна от шатъл се намира лесно...Кардана е различен за различните години... има 3 различни дължини...(за шатъл говора)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това исках да направя и аз през 2007г,НО сложноста на изработката е голяма и цената е :) !RTSi е вариянт,но там 4х4 се появява само при приплъзване на предните колела.Можеш да развиеш едновалкатаи до 300к.с.,но това си е яка пара.Кутията няма да издържи.Казаха ми го колеги наясно с нещата.Отиваш на CRV,взимаш всичко от него от кутията назад и монтираш,обаче 6ген е ниска ;) ,а и колегите по-горе са ти написали кво следва(vlaladim) и колко струва(burner).Тази година намерих и сервиз където могат да ми го направят,но ме предупредиха че отивам на война.Разбирай го както искаш! ;) Смисъла на 4х4 при мен се изгуби след като ми предложиха Ауди А4,1.8Т,4х4 150к.с.,което може да се раздуе до 220к.с. ;) на цена 10 000лв.Колата е доста прилична карал съм я зверски.14-16 л/100км.Естествено няма да си купя Ауди и огледах всички 4х4 коли на ХОНДА и кво да видя Legend AWD,3.5l и "скромните" 295к.с. и цена от 60 000лв + мита и акциз около 20 000лв.Честито! ;) ЖЕЛАЯ ТИ УСПЕХ,ако можеш да се пребориш,ще се радваме всички фенове. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз бих го направил собственоръчно - яко ще е...А за скоростната кутия - не е така колега ;)Има проект на Epic Tunning в honda-tech.com а има и един печ в малайзия - 300 коня ше ги укрепи кутията, не ми се вярваше но потърсете във форумите и ще видите...

http://www.honda-tech.com/zerothread?id=2104408&page=1" We converted the car to Real Time 4WD from a '89 Civic Wagovan. We used the transmission, axles, driveshaft, viscous coupling, rear differential and subframe. The clutch is a ACT 4 pad disc and Heavy Duty pressure plate. "Wagovan = ShuttleЗимаш един Civic седан 1990 4WD като моя и тва е :) Редактирано от vlaladim

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутия от CR-V....щото другите варианти са невъзможни за намиране. кардан, виско муфа, заден дифф задни носачи, главини и полуоски може би има шанс да станат от шътъл, макар че ако можеш и задния диф да ползваш от CR-V ще е добре.,

Ама вие май не четете кво пише 1net.Посочените от вас swap-ове не са на 6ген.ЕК4 и скоростните кутии са различни,ако бяха еднакви,щях да съм вече 4х4 :) !Един Шатъл е 800-1000лв.(с повреда примерно по ДВГ-то или изгнил),направо без пари,а СРВ-то си е 8000лв.с десен волан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама вие май не четете кво пише 1net.Посочените от вас swap-ове не са на 6ген.ЕК4 и скоростните кутии са различни,ако бяха еднакви,щях да съм вече 4х4 :) !Един Шатъл е 800-1000лв.(с повреда примерно по ДВГ-то или изгнил),направо без пари,а СРВ-то си е 8000лв.с десен волан.

Еми заварки брате мили... какво толкова ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички , които си дадоха мнението.Така като гледам , явно ще си остана само с желанието.Бях готов да отделя 22-23лв за този суап(в краен случай до около 30 лв)-ШЕГИЧКА :P , но исках да пробвам като тайно се надявах , някой друг да е правил нещо такова и да си даде точното мнение. Не ми се минава през варианта Опит-Грешка, а после каквото стане,защото нямам тази възможност.Благодаря на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vlaladim

Благодаря на всички , които си дадоха мнението.Така като гледам , явно ще си остана само с желанието.Бях готов да отделя 22-23лв за този суап(в краен случай до около 30 лв)-ШЕГИЧКА :angry: , но исках да пробвам като тайно се надявах , някой друг да е правил нещо такова и да си даде точното мнение. Не ми се минава през варианта Опит-Грешка, а после каквото стане,защото нямам тази възможност.Благодаря на всички!

Виждал съм Stock Civic sedan !!!5th gen!!! 4WD - това си е алтернатива :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм Stock Civic sedan !!!5th gen!!! 4WD - това си е алтернатива :)

Да колега ,този вариант го знам , но до колкото разбрах тази комбинация е със Д серия двигатели,а аз съм със двигател серия Б.От там ми идва проблема,че няма да пасне скоростната кутия,а не искам да стане "Кон за кокошка" , иначе до сега да съм го направил.Единствено ако има ск.кутия за 1,6 Вти , която да е с LSD и да пасне на останалите чаркалаци от Stock Civic sedan , 5th gen - 4WD.Май обаче такъв вариант няма.Някой може ли да потвърди със сигурност , че такъв вариант няма? Защото ако го има това подреждане , ще е направо супер!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип има шатъл и седан, които имат ЛСД дори и отзад, такива в българия невярвам, че има но може и да се бъркам... в електронния католг на хонда ако дадеш примерно сивик шатъл 1990 за екстри ема абс, селектни там и след това виж чи скоростната кутия е различна и диференциала е огромен. Виждал съм снимки на такива коли... Има една обява в мобиле.бг за един шатъл за който пише че е с блокаж и АБС - вероятността да е точно като гореописания е голяма...Виж и ако си мераклия отиди и я виж...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Трябва ти скоростна кутия от CRV ,че е за B серия двигател , а отзад се прави с диф и големите носачи с шенкелите от Шатъл, а големите носачи на Шатъла са по-дълги та се режат и се скъсяват за да стане номера , ама поне са с главини с дискове :hondarulez:Трябва да се преправя кардана за да стане за скорости от CRV и диф от Шатъл , а и на CRV-то раздатката незнам къде е , ама на шатъла не е в средата , ами стои малко встрани и съответно задния диф е малко в страни с различна дължина на полуоските, не че не са го слагали и в средата с 2 дълги полуоски под ъгъл.Абе трудна работа и скъпа , а и не е ясно колко е здрава на CRV-то кутията и задния диф от шатъла също , а и дали има LSD за него !?Това е само за задно, а предните полуоски дали ще станат или ще трябва да се преправят ...И то като го почнеш така поне вземи и оборудван блок от CRV да стане B20 Vtec, ама там Драгича ще ти каже какво ти трябва.Аз си мислих разни такива варианти , че искам задно , ама накрая си купих Nissan 200sx за тая работа , същите пари ти излиза , а си ти върви хондата докато си правиш нисана :)

Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ето снимка на т.нар. АБС диференциал, според мен е с ЛСД...

Публикувано изображение

а що се отнася до скоростната кутия - казах, има някакви ADAPTERs с чиято помощ се слага скоростна кутия от Д серия на двигател Б серия...ама и се дупчи де :hondarulez:

 

Honda Shuttle RTi

повтарям - оная в mobile.bg още седи ходи и виж диференциала - ако ходиш го снимай моля...

Редактирано от vlaladim

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да я правиш 4х4, не се занимавай с глупости!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за заядливия коментар но Парадоксе човека едвали иска да му се дава наклон на х.. а по скоро ако може да се помогне. AWD има много преимущества особено пред предното задвижване пък и в крайна сметка решението си е негово. Ако нямаш какво да кажеш по-въпроса ... ми не е задължително да пишеш, колкото да имаш пост :tooth:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мога да кажа че трябва да се премери колко трябва да е дължината на кардана за да се знае дали изобщо има подходящ такъв от ХОНДА...Както казах има 3 дължини на кардана ... за Шатъл...Има го в рускя Наръчник :)П.С.Чакам мнение за горния диференциал от Shuttle RTi Limited 1989-1995

Редактирано от vlaladim

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубаво е че сте мераклии но направата на свястен сивик 4х4 ще е близка по цена на С2000 и все пак ако случайно някой се заема ще помогна с каквото мога при мен има ЦРХ 4х4 520 кончета.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vlaladim

хубаво е че сте мераклии но направата на свястен сивик 4х4 ще е близка по цена на С2000 и все пак ако случайно някой се заема ще помогна с каквото мога при мен има ЦРХ 4х4 520 кончета.....

ОООО - аз съм лафел маи точно с един чех на тая тема... я кажи каква скоростна кутия ползват и задния диференциал като горепоказания ли е или частите не ги зимат от Шатъл а от нещо друго?Ако частите са от шатъл много искам да вида заднич диференциал сниман... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3. Всеки ден в този форум се засажда къв ли не разсад по колите... имаме си вече 1.8 ЦРХ , 2.0 Сивик ... а ти се кахъриш че може да се появи 4х4 хечбек ... :-))

Да живеят "агрономите" и техните генни модификации с мощни мАтори!П.С.А разсада си го бива :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубаво е че сте мераклии но направата на свястен сивик 4х4 ще е близка по цена на С2000 и все пак ако случайно някой се заема ще помогна с каквото мога при мен има ЦРХ 4х4 520 кончета.....

ОООО - аз съм лафел маи точно с един чех на тая тема... я кажи каква скоростна кутия ползват и задния диференциал като горепоказания ли е или частите не ги зимат от Шатъл а от нещо друго?Ако частите са от шатъл много искам да вида заднич диференциал сниман... :rolleyes:
деференциала е от шатъл задния мост мисля че е от бмв...пак ще питам но колата в готов вид подмина 30 000евро (по думи на собственика)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iasho

Благодаря на всички,но май това желание ще си остане само желание,и няма да се реализира(поне в близко бъдеще) по разбираеми причини.Ще си намеря някоя друга фикс идея,която е по-лесна и по-ефтина за изпълнение.Благодаря още веднъж на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...