Jump to content
K1r1L

КОй ще ходи на ДРАГА в Сливен ?

Recommended Posts

Guest JeepersCreepers

хахахах аз бях единствения сивик яко само рексове по над 150 коня :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да поздравя специално колегата "Бойко Борисов" за чудесното представяне на Сливен, и за колата която е направил :) Запознахме се лично и бих казал, че е един готин човек ! Аз съм човека, където даде квалификационно време на Пацо с Корсата СА 51 57 ;) Както се и видя, колегата си направи Хондата с изравнени възможности с Корсата ! 13.87 срещу 13.90 ! Успехи занапред, и колата ти е уникална :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,поздрави на всички които се пуснаха!Колегата Чавдар с седана,рексовете и Сивика.Пак не можахме да се видим с вас момчета,само по телефоните си говорим.На срещата ще се реваншираме със зверски запой :) Поздрави на всички,за следващия път и аз ще си подготвя колицата :)Мартине, явно гумите ти не бяха за тая настилка брат,сигурен съм, че и по-добро време може да дадеш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:dry: Много добро състезание се получи доволен съм ;) Тия атмосферни хонди вървели бре :P:) Сериозни времена Редактирано от bega4a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

Абе в интерес на истината 2-а црх-а даваха много добри терминални , но като гледам сега временатане паднеш ли под 2 секунди за първите 60 фута просто е абсурд да се включиш където и да било.поздрави на всички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Црх-вървяха уви нямат старт нещо и за това падат....;):) :) :) за др-гия път домашна да се научат да тръгват добре.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИХА ! радвам се, че някой ми е лепнал снимка на червеното седанче :tooth: Благодаря Ники!

...и аз да се оплача, че събота точно като отидох на пистата заваля и неможах да тренирам старт, стари са гумите и старта ми в неделя беше ужасен, купето ми още мирише на гуми, а тръгнах от около 5500об. - стандартно за VTi.

След старта настигах онази Corsa с двигател C20XE. Другия път ще го настигна :D само да тръгна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:tooth: като видях как запали гумите :D))))))))))))))))5500 са ти множко май ;))) Редактирано от Al_Capone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

споко колега аз тръгнах та спрях :tooth: просто нямаме опит тва е :D незнаем кога е фал сртарт кога не нямаме стартове за да знаем как да тръгваме ама ще се научим ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Аз пък тръгвам от 7000 и няма никви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

аз защо си мисля че от 7000 неможе да се тръгне добре...........без блокаж и хубав слик. наи вече на по направена кола..и може би драг писта с настилка за по добро сцепление отначало.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в момента тругвам на асфалт с 5000 на полусаединител с гуми 205 50 15 тойо проксес Р888...а на бетон си тругвам на 7000 без проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най обикновенни смотани гуми 195 50 15 някви си пнеумат от 5000 и фиуууу

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pargo1

Едно само ще ви кажа, като зад гърба ми стои опит от стотици стартове :lol: С тези обороти с който пишете че тръгвате, старт няма да имате никога :ph34r: На Пацо с Корсата ако тръгна от 5000 или 7000 ше си остана на старта със запалени гуми и изминати 100 метра докато другия ще финишира:lol:Другите изводи оставям на вас :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

като разгледах времената на 20-се фута -специално за хондите видях самослаби времена на 20-се фута (примерно спрямо на пацо корсата и црх на марто)Опел Корса (Пламен Павлов) СА 5157 - 13.872 / 164.68 / 2.265Хонда CRX (Мартин Райнов) Н 2212 - 13.908 / 171.21 / 2.511 Рено 5 (Борислав Младенов) - 13.748 / 162.74 / 2.215 2.265 срещу 2.511 срещу 2.215Извод-Старта е наи важен.на хондата терминалната скорост отговаря на кола от сорта на 13.4-5 на 400 метра

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Абсолютно!Има много сила на Марто в колата обаче аз досега на живо добре стартираща хонда не съм виждал :( Марто с какви гуми беше?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кироооуу, 20 фута нямат нищо общо със 60 фута /18.2 метра/ :(Марто кара с някакъв слик ,но явно не беше правилния за тази настилка и този вид състезания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Браво много хубави клипчета !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest �ЛЕКС

Според мен с хонда трябва да се тръгва на полу съединител и всичко е ок Друг е въпроса за правилното налягане в гумите зависимост от марката и температурата ;) Навремето с Д15 вземах старта на 320 ;) евала това време от 13.9 е доста силно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парго 1,братле-за жалост нашите коли имат доста нисък максимален въртящ момент в сравнение с Ц20ХЕ-то и го постигат на около 7500 оборота.Това прави старта доста труден,но пояснявам,че в момента съм с нови гуми Йокохама и държат много здраво,което показва,че не трябва да се правят компромиси с нито един елемент допринасящ за доброто вървене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За мен оптималния вариянт е някъде към 4000-4500 с леко преплъзване на гумите. На единия клип гледах една черна Хонда която колегата 2-пъти я вкара в прекъсвач ( на първа и на втора ) това според мен е губене на доста време, мисля че трябва да се сменя малко преди прекъсвача 200 оборота някаде. С този начин на каране Кадет 1.8 ГСИ беше на 0,1-0,2 сек преди мен но д ане забравяме че беше обезкостен целия и тежеше сигурно повече от половин тон по-малко от моята кола.

Редактирано от Draik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ебахти как тръгвате с тези обороти аз със 16ката и добри гуми над 3000 оборота се закопавам :rolleyes: , апък имам доста стартове. Явно има какво още да се желае от гумите :")

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кире,аз ти пиша неща дето не си ги измислям-ти пак си знаеш твоята.Относно сликовете,които карах на сливен,мога да кажа,че много ги надцених и те от своя страна ме провалиха.Сега както ми е колата такъв старт мога да отмаам,че чак нема да поверваш,ама както и да.Също така искам да поясня,че Рекса ми тежи 880,което е доста малко в сравнение с повечето с другите,които се окопават на по 4-5000оборота и това доста улеснява стартирането(стига да има гуми и съединител де)Относно сликовете искам да ти поясня,че има слик и слик.В смисъл има голяма разлика между различните марки.Едно е да караш с Матадор,а съвсем друго е да обуеш некой Мики Томпсън.

Редактирано от BoykoBorisov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире,аз ти пиша неща дето не си ги измислям-ти пак си знаеш твоята.Относно сликовете,които карах на сливен,мога да кажа,че много ги надцених и те от своя страна ме провалиха.Сега както ми е колата такъв старт мога да отмаам,че чак нема да поверваш,ама както и да.Също така искам да поясня,че Рекса ми тежи 880,което е доста малко в сравнение с повечето с другите,които се окопават на по 4-5000оборота и това доста улеснява стартирането(стига да има гуми и съединител де)Относно сликовете искам да ти поясня,че има слик и слик.В смисъл има голяма разлика между различните марки.Едно е да караш с Матадор,а съвсем друго е да обуеш некой Мики Томпсън.

без да съм ти виждал колата знам за какъв старт говорим пускаш на 7000 колата тръгва о оборотите падат леко до към 6000 и там гумите зацепват тотално и излиташ....:rolleyes: ама пак на сливен е можеби най-скапания асфалт които съм виждъл и трябва да ги тестваш на място..успех и умната :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире,аз ти пиша неща дето не си ги измислям-ти пак си знаеш твоята.Относно сликовете,които карах на сливен,мога да кажа,че много ги надцених и те от своя страна ме провалиха.Сега както ми е колата такъв старт мога да отмаам,че чак нема да поверваш,ама както и да.Също така искам да поясня,че Рекса ми тежи 880,което е доста малко в сравнение с повечето с другите,които се окопават на по 4-5000оборота и това доста улеснява стартирането(стига да има гуми и съединител де)Относно сликовете искам да ти поясня,че има слик и слик.В смисъл има голяма разлика между различните марки.Едно е да караш с Матадор,а съвсем друго е да обуеш некой Мики Томпсън.

без да съм ти виждал колата знам за какъв старт говорим пускаш на 7000 колата тръгва о оборотите падат леко до към 6000 и там гумите зацепват тотално и излиташ....:rolleyes: ама пак на сливен е можеби най-скапания асфалт които съм виждъл и трябва да ги тестваш на място..успех и умната :P
хаха ;:P много ще се радвам да може да тръгва от 7000 :D)))на сливен маи колите с слик тръгват по зле от колите без.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...