Jump to content
Guest Restless

Nissan Gt-r против Porsche 911 Gt3

Recommended Posts

Guest go6i11

е японеца си е ЯПОНЕЦнемците нямат шанс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам следващия NSX в тоя тест.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е див този Nissan.ПП: Що се отнася до новия NSX, наскоро достигна един слух до мен (прочетох ли го, гледах ли го някъде, не си спомням точно): от Хонда обявили, че ще пуснат в производство NSX, когато с него смъкнат поне 7 секунди от времето на GT-R 35 на Nurburgring ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, Нисана си показа паура.Японците винаги анализират съществуващитедо сега технологии и се стремят да ги подобрят,затова успяват да са крачка напред. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мищо чудно - GT-R -а си е направо висок като миниван, спрямо спортните коли-пистарки, затова с хондов двигател, подходящото окачване и правилно подбрано задкормилно устройство е напълно във възможностите на любимата ни марка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......................................

Челното на нисана е най добро в класа :blink: ..............хич не е толко просто предвид колко производители се целят да са номер 1 на Ринга.Факт е че искаха да бият гт3 и успяха при това цената на гтр35 е наполувина.Силно се надявам Хонда да дигнат летвата и да се завърнат при суперкарите. Задкормилното устройство не играе много при тестове на ринга щот тестовете(независими) се правят от един и същ пилот за да се избегне човешкия фактор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук не става въпрос само за челно съпротивление, а за отношение кг/кс (GT-R- а е с 300кг по-тежък от Поршето и пак се справи с него, представи си колко потенциал има при кола със същите характеристики а 300кг по-лека), за център на тежестта, защото това не е драг-автомобил, а задкормилното устройство е от огромно значение, защото пилота се чувства различно конфортно във различните автомобили и от него зависи много. Да не говориме, че в състезателните коли настройките на автомобила се правят спрямо пилота.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

..............................

То всичко е от значение............но тук говорим за коли СТОК-сериини.Дори смяната на гуми се води чиитинг.Няма настроики няма нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kalmara
Отговорено (Редактирано)
Част 1, Част 2Ето и линкчета за по-младото поколение, които не са закърмени с руският като втори език... :plane:P.S.

При положение, че Порше имат модел Турбо със същата мощност като на Нисан-а е чудно, защо при теста се използва друг по-слаб модел.

Ако не разбираш руския и се заслушаш в английския - човека говори и за предна серия на предаването, където GT-R'а се е справил също със 911 турбо. :plane: Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..................

Кои журналист-има доста НЕЗАВИСИМИ тестове дори и немски...............тва за бмв сериозно ли го мислиш в него почти са загърбили спорта дори и според неговите почитатели а цената -я прочети характеристики на 3-те коли тогава пиши
Ами дай да ги видим тези както казваш НЕЗАВИСИМИ тестове. Макар, че темата не е за БМВ ще те помоля да дадеш малко факти относно, цитирам: "тва за бмв сериозно ли го мислиш в него почти са загърбили спорта дори и според неговите почитатели". А имаш ли идея какво е M3 CSL? Като стана дума за цени http://www.auto123.com/en/nissan/gt-r/2009...pc13=&pc23=Това не са крайните цени, а трябва да се добавят около 13% такси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Част 1, Част 2Ето и линкчета за по-младото поколение, които не са закърмени с руският като втори език... :plane:P.S.

При положение, че Порше имат модел Турбо със същата мощност като на Нисан-а е чудно, защо при теста се използва друг по-слаб модел.

Ако не разбираш руския и се заслушаш в английския - човека говори и за предна серия на предаването, където GT-R'а се е справил също със 911 турбо. :plane:
В края на първата част на екрана изписват времената за обиколка, а те са както следва:GT-R 01:04:00GT3 01:04:30M3 01:07:40Ти вярваш ли, че Порше Турбо, което е с цели 66 коня по-мощно от ГТ3 не може да заличи разликата от 3(три) десети?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki
Отговорено (Редактирано)

Ами дай да ги видим тези както казваш НЕЗАВИСИМИ тестове. Макар, че темата не е за БМВ ще те помоля да дадеш малко факти относно, цитирам: "тва за бмв сериозно ли го мислиш в него почти са загърбили спорта дори и според неговите почитатели". А имаш ли идея какво е M3 CSL? Като стана дума за цени http://www.auto123.com/en/nissan/gt-r/2009...pc13=&pc23=Това не са крайните цени, а трябва да се добавят около 13% такси.

http://www.fastestlaps.com/track2.html я виж где е незнайния ти цсл -20сек. и 20 места по надолу :plane::plane:Хайди утре ще продължим :) Редактирано от tinki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ilias

При положение, че Порше имат модел Турбо със същата мощност като на Нисан-а е чудно, защо при теста се използва друг по-слаб модел.

Колега на пистата мощността не е всичко, трябва да можеш и да я контролираш.Колкото и странно да ти звучи Порше Турбо е по-бавно от ГТ3 на писта. Причината е, че е доста трудно за управление.Ето да си подкрепя написаното : Porsche 911 Turbo versus Porsche 911 GT3За който не разбира немски : правят няколко обиколки и гледат най-доброто време на отделната кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

GT3 Е ПО-Добро на писта от би турбото приятел.Не гледай конете :plane: За тва са сложили него!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по някое време се чака и V-Spec версия на GT-R... :rolleyes: Както може би се досещате, V-Spec се очаква да бъде по-лек и с повече мощност :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да добавя нещо за "слабичкия" ГТ-Р!

При време дадено от завода 0-100 за 3.5 сек.При реален тест който ще видите 3.3 сек :cool::yes: Просто зверската машина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZaRRicK

В японските GT серии GT-R - първи старт - първа победа. Бива си я машината. Страх ме е само че тая комерсиализация ще и отнеме от чара. До сега винаги си е била нещо много рядко, а сега...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...