Jump to content

Recommended Posts

Значи преди 2 седмици ходих да ми сменят ангренажния ремък и ролката, и днеска съвсем случайно забелязах че тъпанарите са скъсали един от болтовете на главата. Какво да правя?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Като за начало взимаш по-голям водопроводен ключ да кажем 3 или повече цола и отиваш да му стегнеш неговата глава.А за ваденето на шпилката от блока нещата са доста ама доста тегави. На скоро ми се наложи да вадя шпилка от блока на една ямаха за лодка и си беше два дни бобра с оксижен, аргона и два комплекта за шпилки и няколко бургии. Но я извадихме.Процедурата с която я извадихме беше следната: след като изпотрошихме комплектите за вадене прибегнахме до кирилизация на бургиите, а именно - едната я срязахме и заточихме на трапец. След което пробихме със малко по тънка бургия шпилката (шпилката М12 бургията фи 8, а дупката фи 6) леко и техничко почукнахме бургията да заклини в скъсаната шпилка. След което заварихме за бургията една гайка (с аргона за да може да се нагрее малко повече бургията и от към шпилката) и пак с чука но много леко. Като изстина се разви много лесно.Съжелявам че не съм снимал процеса но просто фотоапарата не беше там. Ако имаш въпроси ще чертая и ще качвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво, ама аз си мисля 4е са му скъсали шпилката на капака а не болта на главата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

И така да е това за водопроводния ключ си остава. Но си прав че вероятността за това е по-голяма, защото за смяна на ангренаж се сваля само капака, а не цялта глава. Просто предоположение от моя страна, и описание как се справих с подобен проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе първо да пробва с водопроводния ключ, пък после ще го измислим някакси :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за шпилката на капака ставаше въпрос.Ами ще пробвам тия дни да се справя с проблема, иначе не е проблем да се кара така нали?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига сте го плашили колегата :) каква гарнитура да духне. най много да олива масло от капака или в най-най лошия случай да му се пълни отдолу с боклуци и да трака капака (макар че тва на практика няма как да стане). виж дали са ти силиконирали гарнитурата. ако е силиконирана, значи са се усетили че са го скъсали и са замазали положението. отиди си търси правата ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иначе не е проблем да се кара така нали?

Не е ,но ще цапа двигателя .Намери си друга шпилка и я смени или я закарай на майсторите да я оправят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...