rulemaker 130 #1 Публикувано 3 Май, 2008 Значи преди 2 седмици ходих да ми сменят ангренажния ремък и ролката, и днеска съвсем случайно забелязах че тъпанарите са скъсали един от болтовете на главата. Какво да правя? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #2 Отговорено 3 Май, 2008 Като за начало взимаш по-голям водопроводен ключ да кажем 3 или повече цола и отиваш да му стегнеш неговата глава.А за ваденето на шпилката от блока нещата са доста ама доста тегави. На скоро ми се наложи да вадя шпилка от блока на една ямаха за лодка и си беше два дни бобра с оксижен, аргона и два комплекта за шпилки и няколко бургии. Но я извадихме.Процедурата с която я извадихме беше следната: след като изпотрошихме комплектите за вадене прибегнахме до кирилизация на бургиите, а именно - едната я срязахме и заточихме на трапец. След което пробихме със малко по тънка бургия шпилката (шпилката М12 бургията фи 8, а дупката фи 6) леко и техничко почукнахме бургията да заклини в скъсаната шпилка. След което заварихме за бургията една гайка (с аргона за да може да се нагрее малко повече бургията и от към шпилката) и пак с чука но много леко. Като изстина се разви много лесно.Съжелявам че не съм снимал процеса но просто фотоапарата не беше там. Ако имаш въпроси ще чертая и ще качвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #3 Отговорено 3 Май, 2008 То хубаво, ама аз си мисля 4е са му скъсали шпилката на капака а не болта на главата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #4 Отговорено 3 Май, 2008 И така да е това за водопроводния ключ си остава. Но си прав че вероятността за това е по-голяма, защото за смяна на ангренаж се сваля само капака, а не цялта глава. Просто предоположение от моя страна, и описание как се справих с подобен проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #5 Отговорено 3 Май, 2008 Абе първо да пробва с водопроводния ключ, пък после ще го измислим някакси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #6 Отговорено 3 Май, 2008 Да за шпилката на капака ставаше въпрос.Ами ще пробвам тия дни да се справя с проблема, иначе не е проблем да се кара така нали? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #7 Отговорено 3 Май, 2008 стига сте го плашили колегата каква гарнитура да духне. най много да олива масло от капака или в най-най лошия случай да му се пълни отдолу с боклуци и да трака капака (макар че тва на практика няма как да стане). виж дали са ти силиконирали гарнитурата. ако е силиконирана, значи са се усетили че са го скъсали и са замазали положението. отиди си търси правата ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 4 Май, 2008 иначе не е проблем да се кара така нали?Не е ,но ще цапа двигателя .Намери си друга шпилка и я смени или я закарай на майсторите да я оправят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове