Jump to content
Guest Dragi4

Поредният Н22 Swap

Recommended Posts

хайде Jivaka да опише какво точно се случи и как се случи?мой приятел строши ми16 пежо 205 след като го покара по магистралата с 230км/х около 5-6км.да не се е случило нещо такова?ако е така аз веднага ще изтъкна причината в какво е!!!

Сподели още сега за причината, да се предотвратят други такива проблеми.

А за най-здравият не знам кой е ,говорех за сполучлив,което е много разтегливо понятие.

Иначе за поддръжката си 100% прав!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пореден офф-топик породен от кометара на Крелион. Не се заяждам с никого, като дългогодишен член на хардуер-бг обръщам внимание на правилното писане, като не визирам жаргон а очевидни правописни грешки, защото смятам, че е важно един българин да може да пише правилно.п.с. "гаранций"=? нищо лично - повече няма да спамя в темата - просто хора имайте уважение към България

Редактирано от Ogi_Stoev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам номерение да вземам страна в спора но немога да се сдържа да не питам нещо всички които в последно време правят суаповете ей така католи си сменят акумулатора на колата ... Как може да слагате в колите си двигатели които дори несте ги чували как работят , не знаете на колко км-са и тн без да ги освежите. Някак си нелепо е да дадеш 2-3-4 или още повече 5000лв за двигател и да спестиш 500-600лв за да му смените лагерите , сегменти и тн. Още повече че най-трудоемката работа по реставрацията не един двигател е да го извадите от колата и после да му навържите пак всички боклуци по-него ... а вие това така или иначе ще го правите.ПС: "Евтини на триците скъпи на брашното" това е реалността на тези "бързи суапове". Аз ще ви дам още един пример. В момента и аз си слагам б16а2 в колата и реших докато си чакам тампоните от САЩ да взема да отворя все пак мотора да видя как е ... еми аз щях да съм следващия карал малко, без да съм купувал мотора от Драгича. За да няма повече такива проблеми като вземете друг двигател за вашата кола отделете седмица повече и макс още една хилядарка и после спете спокойно защото моторесурса на двигателя ви ще бъде почти като на нова кола ... а ако таз хилядарка отгоре вече ви идва много - еми значи просто неви е дошло времето да го правите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък предпочитам мотора ми да бъде сглобен в япония от специалисти :D ,вместо бай Иван в гаража да ми сменя лагерите,купени от някои друг гаражен спец от близкия изток.Не бих го отворил докато работи добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може да слагате в колите си двигатели които дори несте ги чували как работят , не знаете на колко км-са и тн без да ги освежите. Някак си нелепо е да дадеш 2-3-4 или още повече 5000лв за двигател и да спестиш 500-600лв за да му смените лагерите , сегменти и тн. ПС: "Евтини на триците скъпи на брашното" това е реалността на тези "бързи суапове".За да няма повече такива проблеми като вземете друг двигател за вашата кола отделете седмица повече и макс още една хилядарка и после спете спокойно защото моторесурса на двигателя ви ще бъде почти като на нова кола ... а ако таз хилядарка отгоре вече ви идва много - еми значи просто неви е дошло времето да го правите.

И аз съм съгласен,така е!Обаче парата вече клони към 7000лв.което тотално ще откаже много хора.Май по-добре ще е да си плати акциза и евентуалният ремонт!И аз не мога да спя,щото само Н22 и К24 са ми в главата,ама нямам толкова кинти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се случи на всеки, но точно скъсан биелен болт бахти... Може мотора да си е имал проблеми още преди това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може мотора да си е имал проблеми още преди това.

Е точно това е въпроса всъщност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм съгласен,така е!Обаче парата вече клони към 7000лв.което тотално ще откаже много хора.Май по-добре ще е да си плати акциза и евентуалният ремонт!И аз не мога да спя,щото само Н22 и К24 са ми в главата,ама нямам толкова кинти.

Всеки си прави сам калкулациите ... и сам си носи отговорността след това.Досега несъм чул за насилствено продадена част или кола :)

Може мотора да си е имал проблеми още преди това.

Ест че може ... и Господ неможе да ти даде гаранция в този случай.Най-елементарния въпрос който може да си зададе всеки е ЗАЩО изобщо се продава двигателя и колата на части ... все нещо има нали. Неможе да купуваш нещо изхвърлено от някой .. някъде по света и да очакваш че всичко му е наред. Не че неможе да е било заради купето, скоростите, документи или там друго, но все пак си остава игра на Руска рулетка с залог 5 бона.ПС: нали знаете баналната и много вярна поговорка че Не е луд този който яде баницата а този който му я дава!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема може да се проточи безкрай.Неприятна случка.Разбирам какво е да се чувстваш че сякаш си метнал пари на вятъра.Мацка,нищо лично,но нека пича обясни какво точно и как е станало.Наистина не забравяйте че това е агрегат втора употреба и никой не знае как и колко е експлоатиран и кога и какво му е сменяно.Както и само вие знаете какво му се е случвало след като е монтиран в колата.Странно ми е че проблема се е проявил от раз.Обикновено има симптоми преди това.А ми е много интересно колеги как за 500лв им правите профилактика на тия двигатели включваща смяната на примерно лагери,сегменти,гарнитури,семеринги и т.н. и то с оригинални авточасти...Както и да е.Отворете мотора и вижте какво точно е станало да видим кой с какво може да помогне.P.S. - правописа ми добре ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако пончеш да правиш профилактика 700-800 лв не ти мърдат..(Зависи какво сменяш) това не са малко пари. Все пак живеем в бг !......................... и излиза златно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ми е много интересно колеги как за 500лв им правите профилактика на тия двигатели включваща смяната на примерно лагери,сегменти,гарнитури,семеринги и т.н. и то с оригинални авточасти

ACL RACE /основни и биелни лагери ... и аксиалните на вала/ - 105USDКомплект всички гарнитури по двигателя, влошки, семеринги и тн - 100USDNPR сегменти - 80USDSHIPPING от USA - 100usdОбщо 300USD -> 360лвлице на главата, напасване на легла и клапани -> 120лвдоп. материали /препарат за почистване и няколко бири да върви работата/ -> 20лвОбщо: 500 кинти + няколко дена /или нощи/ труд.*** Цените са за Б16 ... за H22 незная но едвали разликата е драстичнаТва е ... другото - масла , филтри и ремъци него споменавам щото трябва да си мазохист ако неси ги сменяш и без друго!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хайде и малко яснота по тематаПреди малко се прибрах от работа ,където си свалих картера и петите на коляновия вал,за да погледна как са.Тва го направих за мое лично успокоение,все пак и аз си купих двигател от Драго и още тогава той ми каза да си го отворя да го видя как е,макар че аз го отворих чак днес-след 2000км.Доста колеги се изказаха доста правилно,не може да дадеш 5 бона за двигател и да ти се досвидят 500лв. за обслужване"хванеш ли се на хорото го играеш докрай"никой не е застрахован за такива работи но поне малко от малко да се застраховаме от подобни неприятности,затва аз ще прежаля още 600-700лв.да ми е мирна главата.Всеки колега е наясно че има оригинални части за нашите коли така че просто да не се ослушва,не караме нови коли.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Обслужването не включва смяна на бутални болтове доколкото виждам :D Би било интересно да го скив тоя строшен болт на живо или поне на снимка.Посинял съм виждал ама строшен...При 130 спокойно каране знам ли... Може и преди тва да му се с лучило нещо неприятно.

5и аз съм на тва мнение може всичко да е ама бутален болт....по скоро буталото да се счупи :rolleyes: ....случва ми се на б16-ката да прави 1.5 бара ...няколко пъти...и още държат оригиналните ...странна работа....10 000км до ся на мотора 5-6 с турбо и няма никви ядове....може би в тая работа си има и малко..даже не малко ....късмет Редактирано от miHo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги ,просто да споделя, гаранция за нещо купен втора употреба няма. за последните няколко години смених 5 коли и всички съм ги платил преди даже да ги пробвам, поради простата причина, че няма смисъл.кола 2-ра употреба 100% има кусури а това че ти после не си се погрижил да я прегледаш соред мен си е роблем на собственика. аз лично си купих кола от Драго преди два месецаи за момента съм адски доволен. вярно че беше в доста неугледен вид но след минимални вложения стана прекрасен автомобил , който ще видите утре.извинявам се предварително ако съм засегнал няякой.поздрави на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гаранция за ВТОРА УПОТРЕБИ СТОКИ ИМА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!и За двигатели. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми мноо ясно ,че има !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно е, но аз досега исмна гараниция за нещо втора употреба не съм виждал. а пък за устната гаранция... на всички ни е ясно колко важи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина има гаранция за коли и двигатели 2-ра употреба,НОтогава цената включва и ремонтирането на двг-то,т.е още 1000лв отгоре!А като знам как се изкарват тея парички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това се случи, а сега след като се обърне каруцата - пътища много.ДА наистина няма нищо вечно и особенно ако не се подържа още повече му се скъсява живота,прочетох изказвания много остри към мен от някои които не ме познават и не са ме виждали дори и да дават мнения, че съм бил скрънза за 500-600 лева просто ме убиват ,дадох 526 лв. за най важното обслужване според представите ми за ролки и ремъци и 70 за масло и филтър. Един съсед с еклипс ми препоръча да сменя лагерите и да пипна главата за да нямам проблеми защото тези коли за взети да се карат, а не да се возят, замислих се и осъзнах че има логика и наистина е добре да го направя, но за мое съжаление нямах пари тогава ,бях взел вече 2500 на заем и щеше да ми доиде доста на нагорно, не че 500 лв са много но невярвах че точно на мен може да ми се случи ,след като го покарах и не усетих нещо нередно забравих за този съвет, а и бях омагьосан от в тека. Да, ако имах работещ двг на прелюдката щях да ги сменя но бях притиснат, а и голямото ми желание ми направиха лоша шега , нямам си късмет и това е, но нарочно изчаках да мине малко време преди да напиша тук какво е станало за да ми мине яда защото и до ден днешен си мисля че съм прецакан.Случката стана на 04 май ,всичките ми познати казваха че съм луд да дам 5 бона за двг, но аз им казвах че трябва да имаш сърце за такова нещо и до сега съм на същото мнение луд съм по хонда и съм влюбен в прелюд, та ако ще и още няколко мотора да строша ще продължа напред . Някъде четох че мотора е каран много във високи обороти - незнам за предишния собственник какво е правил ,но аз си го пържих ,2 пъти съм му пълнил километража - според мен не е нищо особенно за този мотор ,не съм си го купил за да го карам с 2000-3000 оборота или бъркам нещо? Искам да предупредя следващите след мен да си сменят лагерите поне за да не стават лоши случки като моята и търговците на двг втора ръка задължително предлагайте за смяна на тези неща. Драго може и да не е много виновен, че не е бил той собственник на мотора, който ми продаде.Това добре , но някъде в темата бях чел за корекността му -Когато купувах мотора говорихме за н22а bb4 а се оказа, че след като се счупи чак тогава погледнах че на блока ми пише Н22А 2, платих за 200коня, а получих 185 и това ако не е ИЗМАМА незнам какво е . Нека някои подръжници на Драго да ми отговорят как е станала тая "грешка" и къде сбърках?

Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L
:);) ;) ;) и аз минах по пътя с белия пушак (не сам го минал още даже).. и те разбирам напълно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато купувах мотора говорихме за н22а bb4 а се оказа, че след като се счупи чак тогава погледнах че на блока ми пише Н22А 2, платих за 200коня, а получих 185 и това ако не е ИЗМАМА незнам какво е .

....ако сте се разбрали за този модел а си получил друг наистина е измама ама ти още като си го взел е трябвало да погледнеш и да му кажеш,при мен така се получи с първата ми Хонда 5 ген. в талона пишеше че е 1.5 90 а се оказа 1.3 75 ама и аз имах вина,че не бях разучил ДВГ-тата и не се усетих още като го видях щото то си личи достя ясно по краба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато купувах мотора говорихме за н22а bb4 а се оказа, че след като се счупи чак тогава погледнах че на блока ми пише Н22А 2, платих за 200коня, а получих 185 и това ако не е ИЗМАМА незнам какво е .

....ако сте се разбрали за този модел а си получил друг наистина е измама ама ти още като си го взел е трябвало да погледнеш и да му кажеш,при мен така се получи с първата ми Хонда 5 ген. в талона пишеше че е 1.5 90 а се оказа 1.3 75 ама и аз имах вина,че не бях разучил ДВГ-тата и не се усетих още като го видях щото то си личи достя ясно по краба
Просто се бях доверил напълно ,не вярвах че някой от форума ще допусне такава лъжа , ако беше ми казано че има проблем и двг е различен от този които искам можеше да се разберем за друга цена или да изчакам следващата пратка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


"За да си сред бързите трябва да задминеш (прецакаш) по-бавните"


За съжаление живота е така устроен, когато си устремен към върха не обръщаш
внимание на малките камъчета които ти пречат по пътя а просто ги побутваш към пръста



Не познавам нито продавача нито купувача а само чувството горчиво което трудно се преглъща,
но след като продавача не се е поинтересувал и за миг от горчивоста на купувача значи горните
твърдения важат с пълна сила, заради такива хора страната и още 1000 години няма да се нормализира



Нека преди всичко Хората Бъдем Хора за Хората,
да се разбираме, да си съчувстваме и най-вече да си помагаме :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Нека преди всичко Хората Бъдем Хора за Хората,

да се разбираме, да си съчувстваме и най-вече да си помагаме :lol:

...бе то тъй ама когат се появят ПАРИТЕ Хората не могат да бъдат Хора,още по малко да се разбират,камо ли да си съчустват естествено,че ще си помагат на само срещу ПАРИ ПАРИ и пак ПАРИИИИИИИИ :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетете мнението на "Edikoisi" ТУКзащото не само аз твърдя,че Н22 не са от най-сполучливите мотори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като собственик на кола с такъв двигател фабрично, а не суап-нат, мога да кажа, че е един от най-сполучливите! Всичко е въпрос на редовно обслужване. След като купих колата, съм сменил профилактично ремъци, ролки, водна помпа, сегменти, всички гарнитури, кабели, свещи, масло на двигател, масло на скоростна кутия, спирачна течност и на съединител, антифриз, както и акумулатор. Профилактично. Лош късмет е това с колегата, за което искрено съчувствам, но редовното обслужване е гаранцията, за която говорите, колкото и да се "юрка" двигателя. Който е направен точно за това, иначе нямаше да е 200 коня до 7800 оборота... А това, че в Прага някой си бил сменял 3 мотора- като знаете всички подробности, тогава правете генерални изводи. Все едно аз да кажа- абе в щатите в Ел Ей били сменили 3 мотора на НСХ, значи не са читави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз само съм виждам H22, но не мога да повярвам, че HONDA са направили двигател, който да има фабрични недостатъци, които да се проявяват в аварии от въпросния мащаб. Не отричам че има двигатели, които са се доказали, и такива които са по капризни, но чак толкова не сполучлив мотор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво е мнението на Драго за цялата слу4ка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За с4упването на мотора нямам какво да кажа,когато го сваляхме от колата и когато бе6е поставен в новата си бе6е работе6т перфектно-неуспорим факт.Изказвания за бързия суап и тем подобни са несериозни.4800 лв съ6то не е сумата която взех а 3500 лв ...но тва са не6та за които си говорим след обръ6тането на каруцата.За "измамата" с конските сили.....Фактурите за двигателите дойдоха няколко дена след като Живака си замина,тъпо но факт тогава видях 4е мотора е Х22А2 няма6е варянт да му се обадя и да му кажа пи4 сори мотора е по малко коне при условие 4е поне 2 пъти се 4увахме по телефона и той бе6е много накефен от покупката.Тва е каквото и да кажа не важи , двигателя е 4упен търси се виновен.Обръ6там се към Живака и към съпругата му....предпо4итате да коментираме във форума Съжалявам за каквото се слу4и казах ви го и по телефона но нямам ре6ение на проблема

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека изясним нещата, за да няма недоразумение- като написах 4800 лв. съм имала в предвид като цяло услагата, а не само двигателя, Живко е написал калко е дал за смяна на разни неща, които се обсъждаха , а и поставянето на двигателя се заплаща.Едва ли някой си е решил,че това е безплатно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам да се разберете като хора, случват се неприятни неща на всеки. Не оправдавам никой, но е малко грозно да коментирате и да ви четат търканията 5500 потребителя!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам да се разберете като хора, случват се неприятни неща на всеки. Не оправдавам никой, но е малко грозно да коментирате и да ви четат търканията 5500 потребителя!!!

Що,на мен ми е интересн0о/без да се засяга никой

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но дрязгите и кавгите са грозни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...