Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Може ли някои да ми каже как се прави центровка на Д15Б2.Благодаряви предварително и БЕЗАВАРИЙНО КАРАНЕ. :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,гледам че и ти си нов във форума като мен.Моя съвет е да си изтеглиш ръководството за колата от нета. В него е описано как се прави всичко стъпка по стъпка.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че дефекирам в темата, но... за каква центровка точно питаш, че ми е интересно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СЪВЕТ: ако не си много на ТИ с тези неща не се опитвай да го правиш сам, можа да стане много много лошо! Има достатъчно компетентни хора във Форума .....а ако беше написъл и от кой град си щеше да е още по-лесно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я, днес не ме мързи :dry: Центровка се прави със стробоскоп. загледай се по пластмасите на ангренажния ремък и ще видиш "мерник и мушка". С тях се целиш :( Когато мерника и мушката са ти на една линия, малко по-надолу се вижда ролката на коляновия вал. На нея има 4 белега: 1 за Горна Мъртва Точка и 3 за ъгъл на запалването. На твоя двигател средния белег от 3-те е поставен на 18 градуса. Околните са +/-2 градуса.В зависимост от стробоскопа който ползваш центровка се прави по два различни начина.1. с глупав стробоскоп който мига когато се появи искра на първи цилиндър, целта е мерника и мушката да са в една линия със средния белег ( средния от 3-те)2. със умен стробоскоп (такъв на който му се задават градуси) се прави по друг начин. Задаваш му 18 градуса ( д15б2 е на 18, д16а6/а8/а9/з2/з5/з6/з7/з9 са на 16 и т.н. пише го в ръководството или на лепенка на предния капак). Та така, задаваш конкретните градуси и мерника и мушката трябва да съвпадат с белега за горна мъртва точка.Самото регулиране ( когато нещо по белезите не съвпада) се прави като се върти делкото докато конкретния белег съвпадне с оста определена от мерника и мушката.Реглаж на запалването се прави САМО при спокойни обороти на празен ход и или на добре загряла кола или при закъсен куплунг за проверка на грешките ( така наречения Ignition Adjustment Connector) Това последното не е задължително при загряла кола, но някой хора го предпочитат защото им е малко по-лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я кажете на d13 кой вакум се вади от делкото щото с вакумите не става работата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...