Jump to content
rocnogap

Въпроси относно тунинга

Recommended Posts

Колеги интересува ме при смяна на изпускателните колектори трябва ли да се отваря целия двигател или просто се развиват болтовете и се слага новите, и въпрос относно спортния филтър , Вие в оригиналната кутия бихте ми препоръчали да слова К&Н или външен ? Мерси предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да отваряш двигателя за да смениш изходящите колектори.Според всеобщото мнение е по-добре в оригиналната кутия да туриш спортен филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от гледна точка за безобасност от повечко боклуци и водичка ли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за кво ви са тия спортни филтри...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за кво ви са тия спортни филтри...

Как за кво,измиваш го и го слагаш обратно......икономия :););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за кво ви са тия спортни филтри...

Как за кво,измиваш го и го слагаш обратно......икономия :rolleyes::rolleyes::whistle:
Да да икономия! Майка ми все ми прибира по 10 кинта за прането :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я... какво е това всеобщо мнение? аз пък си мислех че повечето хора са разбрали, че за да има смисъл фабричната кутия и тръби трябва да се изхвърлят :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я... какво е това всеобщо мнение? аз пък си мислех че повечето хора са разбрали, че за да има смисъл фабричната кутия и тръби трябва да се изхвърлят :rolleyes:

Прости невежеството ми, аз бях пускал такава тема, и там това преобладаваше. Вече ще се знае, извинявам се на човека за подвеждащото мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се гони максимален ефект , а просто леко подобрение и също така искаш да нямаш разправии с катаджии , филтъра за кутия е по-добрия вариянт :rolleyes: Или иначе както каза Емо , махаш всяква пластмасария и бодваш на хубаво проветриво място филтърчето :rolleyes: Хем олекотяваш малко колата , хем ще диша по-добре :whistle: ще се учудите ако трагнете да махате пластмасите колко странни форми имат :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

главното което ме интересува е дали има реална опасност от външния филтър да проникват прашинки които да драскат клапаните и да чупат двигателя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че думата филтър и прашинки са две несъвместими неща. Нали за това се слага, за да филтрира прашинките и да доставя по-студен и плътен поток от въздух?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако нямаш пари за К&Н, един чорапогащник върши същата работа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Максимално пропусклив филтър,максимално къса тръба(шорт рам)и максимално студен въздух(чрез качествено направена преграда) тва е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gado_69

[аз пък искам да попитам нещо,а от вас очаквам да ми кажете дали ще стане.карам хонда сивик 95 г. тъй като този модел изключително много ме кефи,но нещо не ми допада отвътре(таблото по точно),и тогава се зарибих да го сменя с табло на хонда CRX 95г.,което е невероятно,много е яко и ако може да се монтира на сивика ми мисля че ще и стои перфекно.моля ви някои ако може да помогне ,да пише

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[аз пък искам да попитам нещо,а от вас очаквам да ми кажете дали ще стане.карам хонда сивик 95 г. тъй като този модел изключително много ме кефи,но нещо не ми допада отвътре(таблото по точно),и тогава се зарибих да го сменя с табло на хонда CRX 95г.,което е невероятно,много е яко и ако може да се монтира на сивика ми мисля че ще и стои перфекно.моля ви някои ако може да помогне ,да пише

Най-елементарното което можеш да направиш е да измериш дължините на едното и другото :rant: после дълбочините и ако са приблизително еднакви (т.е. разликите не са повече от 1-2 см ) може и да стане :( ако е по-голямо или по-малко може би пак ще стане , но и при двата случая стои върпоса - добре ли ще е и заслужава ли си труда , парите , нервите и т.н. Сещам се , че ако куплунзите не са еднакви ( което за скоростомера , оборотемер и т.н. е почти сигурно ) ще се вкараш в един филм , драма с примеси на ужаси , че не ми се мисли :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cekleov

Аз не мога да взема мнение по тоя вапрос

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам че имаш мнение по всички възможни въпроси. На този точно ли намери да се предадеш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Marcus

Гледам че имаш мнение по всички възможни въпроси. На този точно ли намери да се предадеш mad.gif

:) Мдааа и след 4 поста ще видим какво иска да продаде ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...