Jump to content
ivoto

Димема относно налягането в гумите

Recommended Posts

Колата е Сивик 1,4 iS 1998 г. 3 врати хечбек. Гумите са 185/60R14 82 H (нови), както пише на вратата. За 2 души и лек багаж пак там дават налягане за предните 2.3, а за задните 2.2. При това положение (в колата няма хора или товар) погледнати отстрани предните и задните на изглеждат по един и същи начин. Нормално ли е това или:Първи вариант - предните са добре, а задните са напомпани повече отколкото трябва;Втори вариант - задните са добре, а предните са напомпани по-малко отколкото трябва;В някакъв конфигуратов за гуми (Фулда, Дънлоп или някоя друга марка... не помня точно) пък дават предни 2.4, а задни 2.1Искам да разбера какво е оптималното налагане и за гумите (износване, разход на гориво) и за ходовата част.Та ще ми е интересно да чуя мнения на колеги със същия модел (6 ген. 3 врати хеч) и същия размер гуми.

Редактирано от ivoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

2.3 от пред 2.2 от зад,според мен.Като спреш на равно мисля че можеш да прецениш.Естествено че ако са ти по меки бордовете на гумата може да турниш повечко въздух.

Редактирано от vektor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

2.3 от пред 2.2 от зад,според мен.Като спреш на равно мисля че можеш да прецениш.Естествено че ако са ти по меки бордовете на гумата може да турниш повечко въздух.

Естествено, че ги гледам когато колата е на равно място. Гумите са Bridgestone Turanza ER300 made in Italy. Знам ли какво означава мек борд?! Пипам го с ръка подава...Мисълта ми беше, че с налягането указано на вратата предните гуми правят малко коремче при земята (то такова мисля че трябва да има, но въпросът е колко да е голямо), а задните почти не. Все пак отпред има двигател, който тежи..., а отзад няма нищо. Джантите ми са алуминиеви на Хонда, но все пак по нашите пътища е опасно по някога и за танк, камо ли за кола. Та в тази връзка за нормални, а не нископрофилни гуми, какво налягане е най-подходящо, с цел щадене на гуми, джанти и окачване (то май такова няма, защото винаги едното е за сметка на другото, но все пак...)?! Редактирано от ivoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми беше, че с налягането указано на вратата предните гуми правят малко коремче при земята (то такова мисля че трябва да има, но въпросът е колко да е голямо), а задните почти не. Все пак отпред има двигател, който тежи..., а отзад няма нищо. Джантите ми са алуминиеви на Хонда, но все пак по нашите пътища е опасно по някога и за танк, камо ли за кола. Та в тази връзка за нормални, а не нископрофилни гуми, какво налягане е най-подходящо, с цел щадене на гуми, джанти и окачване (то май такова няма, защото винаги едното е за сметка на другото, но все пак...)?!Здравей!Не се притеснявай от "корема",които се образува.Това е нормално.Нормално за лека кола като тази е и 2.0.Особенно лятото и за дълъг път.Относно икономията на гориво-погрешно е схващането ,че колкото по напомпана една гума толкова по-малко ще ти харчи колата.Гумата трябва да е нормално напомпана - определящо е и товара в колата.Ако ще караш нещо тежко иди пусно 2-3 десети ама да не забравиш после да спаднес и НИКОГА не спадай гумата когато е топла/карана повече от 30мин.,защото след това ше е много мека-а защо това така...има си физика за тая работа.Аз лично лятото гледам да си карам гумите така2.2 отпред 2 от зад.Като ми се иска малко по меко да е 2-2 предни и задни.Ама с мека гума бързо не трябва да се кара,щото колата е по малко стабилна нестабилна /меката гума се гъне повече от твърдата/и гумата не държи както трябва.И един интересен факт-повърхността на автомобилната гума която контактува постоянно/желателно е/ с пътната настилка е горе долу колкото дланта ти.п.с.Не забравяй а помпаш и резервната-на нашата кола тя се помпи на 4.2атмосвери.успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държа и предни и задни 2,2 и не виждам някакъв проблем. Какво да спорим за 1-2 десети, като на всяка бензиностанция манометърът мери различно (ако въобще работи).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според моето скромно некомпетентно мнение е напълно нормално да се образува въпросното малко 'коремче' от пред въпреки че гумите са малко по-напомани ... все пак от пред е двигателя и има някаква допълнителна маса, която да се носи ? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: ПРАВИЛНОТО НАЛЯГАНЕМанометър - уред за проверка налягането на въздуха в гумитеПоддържането на правилно налягане в гумите е толкова важно, колкото и поддръжката на двигателя. Икономическите ползи са още по-големи! Правилно напомпените гуми издържат повече, спестяват гориво, улесняват управлението и предотвратяват инциденти. Ако вземете под внимание отрицателните страни на неподдържането на правилно налягане в гумите – по-голям разход на гориво, износване на гумите, трудно управление (може би и дори загуба на контрол над автомобила) и прегряване – тогава необходимостта от редовно помпане на гумите става още по-ясна.РЕДОВНА ПРОВЕРКА НА НАЛЯГАНЕТОТъй като гумите ни издържат толкова дълго без да изглежда, че имат нужда от проверка, ние сме склонни да пренебрегнем тази важна задача. И все пак гумите губят налягане, бавно, но сигурно всеки ден. Също така гумите са подложени на огъване и удари, които могат да намалят налягането.Много превозни средства имат различно налягане на предната и задна ос, затова не забравяйте да съобразите този факт ако разменяте местата на гумите на вашия автомобил. Също така не забравяйте да проверите налягането в резервната гума.КЪДЕ МОЖЕТЕ ДА НАМЕРИТЕ ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРАВИЛНОТО НАЛЯГАНЕИнформация за правилното налягане на гумите може да бъде намерена в упътването към автомобила или върху етикета, залепен върху вратата, колоната, жабката или капака на резервоара. И все пак, ако имате проблеми, можете да се обърнете към автосервиз за помощ. Върху етикета е посочен максималния товар на автомобила, налягането на гумите, както и размера им, който се препоръчва от производителя.Друг източник са ТАБЛИЦИТЕ ЗА НАТОВАРВАНЕ НА ГУМИТЕ. Най-близкият дистрибутор на гуми би трябвало да разполага с тази информация. Тези таблици съдържат не само правилното налягане за масово разпространените размери, но също така и за широките гуми.Например: за HONDA CIVIC: масов размер – 185/65R14; препоръчително налягане 1,9 атм.; размер "+1" е 195/55R15 с препоръчително налягане 2,2 атм. Размер "+2" е 205/45R16 с препоръчително налягане 2,4-2,5 атм. Забележете как налягането се увеличава с увеличаване размера на гумата, за да задоволи товарния капацитет на колата.Други фактори, които влияят върху наляганетоОсвен рутинната проверка на налягането има и други обстоятелства, които ни карат да напомпаме гумата. Сезонните или височинни промени повишават или намаляват налягането (на всеки 10°С промяна в температурата налягането се променя с около 0,07 атм). Вероятно най-пренебрегваният фактор е натоварването на камиони и тежкотоварни автомобили. Правилното налягане при тях се определя от действителното натоварване на гумите. Най-добре това става чрез претегляне на автомобила; натоварването може да се променя. ЗАПОМНЕТЕ, ЧЕ ФАТАЛНО ЗА ГУМИТЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ НЕДОСТАТЪЧНОТО ИЛИ ПРЕКАЛЕНО НАПОМПВАНЕ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съответствието помежду им е следното:1 атмосфера = 14,22PSI (фунта на квадратен инч) = 0,9807BAR (кг/кв.см.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм ако не искаш да имаш прболеми с жегите може да ги напомпиш с азот ,до колкото знам той не се разширява при по-големи температури или пък обратното при по-ниски. А за коремчето ,зависи колко ти е висока гумата мойте са 195/60/15 и имат коремче защото са високи гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Държа и предни и задни 2,2 и не виждам някакъв проблем. Какво да спорим за 1-2 десети, като на всяка бензиностанция манометърът мери различно (ако въобще работи).

Ами аз точно затова си купих помпа "Мишлен" с манометър за да не ходя по бензиностанциите и да гадая има ли накрайник или няма, верен ли е манометърът или не... А относно десетите - то по същата логика какво са някакви си там няколко микрона в диаметъра на буталото да речем, но май че са важни в автомобилостоенето от 30 години насам... Редактирано от ivoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей!Не се притеснявай от "корема",които се образува.Това е нормално.Нормално за лека кола като тази е и 2.0.Особенно лятото и за дълъг път.Относно икономията на гориво-погрешно е схващането ,че колкото по напомпана една гума толкова по-малко ще ти харчи колата.Гумата трябва да е нормално напомпана - определящо е и товара в колата.Ако ще караш нещо тежко иди пусно 2-3 десети ама да не забравиш после да спаднес и НИКОГА не спадай гумата когато е топла/карана повече от 30мин.,защото след това ше е много мека-а защо това така...има си физика за тая работа.Аз лично лятото гледам да си карам гумите така2.2 отпред 2 от зад.Като ми се иска малко по меко да е 2-2 предни и задни.Ама с мека гума бързо не трябва да се кара,щото колата е по малко стабилна нестабилна /меката гума се гъне повече от твърдата/и гумата не държи както трябва.И един интересен факт-повърхността на автомобилната гума която контактува постоянно/желателно е/ с пътната настилка е горе долу колкото дланта ти.п.с.Не забравяй а помпаш и резервната-на нашата кола тя се помпи на 4.2атмосвери.успехАз не се притеснявам от корема, но се питам, трябва ли той да е различно голям и на предните и на задните гуми?! При това положение имаме различна контактна повърхност с пътя и следователно различно износване на гумите (освен стандартните разлики в износването на гумите: предни - задни). И на снимката на твоята кола се вижда различния корем на предни и задни гуми. И при мен е така. Значи ако за размер 185?60R14 82H 2.3 е нормално налягане за предни гуми (за умерени температури 10-20 градуса, 2 души, лек багаж и нормално шофиране), то отзад би трябвало да е 2.0, за да се получи същия корем на гумата.

Редактирано от ivoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично карам на 1.9-2 отпред и на 2.1-2.2 отзад. Може би е заблуда, но от както се помня знам че предните трябва да са по-меки от задните за да обират вибрациите. Колкото по-нисък профил толкова повече атмосфери ( лично мнение ) . 185/60R14 82 H на тези гуми мисля че 2 е достатъчно. На профил под 50 мисля че може да се говори за 2.2-2.4 Та все пак затова е гума да се огъва, не да я помпим докато стане като камък и да усещаме и песъчинките в бъбреците ;) Айде със здраве :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на колегата,че му използвам темата,но за да не отварям нова искам и аз да попитам нещо.Моите гуми са с размер 195/45/16 Uniroyal RainSport според вас на колко атм. трябва да ги помпя като се има впредвид,че аз карам дел сол а тои е доста по тежък от сивика(дел сол 1250кг.)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично карам на 1.9-2 отпред и на 2.1-2.2 отзад. Може би е заблуда, но от както се помня знам че предните трябва да са по-меки от задните за да обират вибрациите. Колкото по-нисък профил толкова повече атмосфери ( лично мнение ) . 185/60R14 82 H на тези гуми мисля че 2 е достатъчно. На профил под 50 мисля че може да се говори за 2.2-2.4 Та все пак затова е гума да се огъва, не да я помпим докато стане като камък и да усещаме и песъчинките в бъбреците :lol: Айде със здраве :huh:

:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично карам на 1.9-2 отпред и на 2.1-2.2 отзад. Може би е заблуда, но от както се помня знам че предните трябва да са по-меки от задните за да обират вибрациите. Колкото по-нисък профил толкова повече атмосфери ( лично мнение ) . 185/60R14 82 H на тези гуми мисля че 2 е достатъчно. На профил под 50 мисля че може да се говори за 2.2-2.4 Та все пак затова е гума да се огъва, не да я помпим докато стане като камък и да усещаме и песъчинките в бъбреците :D Айде със здраве :)

Е по тази логика излиза, че производителите са простаци, щом са сложили лепенка на вратата с налягане за гуми 185/60R14 82H с двама човека и лек багаж: 2.3 - предни; 2.2 - задни?! Нещо не мога да схвана?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично карам на 1.9-2 отпред и на 2.1-2.2 отзад. Може би е заблуда, но от както се помня знам че предните трябва да са по-меки от задните за да обират вибрациите. Колкото по-нисък профил толкова повече атмосфери ( лично мнение ) . 185/60R14 82 H на тези гуми мисля че 2 е достатъчно. На профил под 50 мисля че може да се говори за 2.2-2.4 Та все пак затова е гума да се огъва, не да я помпим докато стане като камък и да усещаме и песъчинките в бъбреците :P Айде със здраве :D

Е по тази логика излиза, че производителите са простаци, щом са сложили лепенка на вратата с налягане за гуми 185/60R14 82H с двама човека и лек багаж: 2.3 - предни; 2.2 - задни?! Нещо не мога да схвана?!
Не знам какво има да схващатате като съм го написал много ясно в по-горния ми пост :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз лично карам на 1.9-2 отпред и на 2.1-2.2 отзад. Може би е заблуда, но от както се помня знам че предните трябва да са по-меки от задните за да обират вибрациите. Колкото по-нисък профил толкова повече атмосфери ( лично мнение ) . 185/60R14 82 H на тези гуми мисля че 2 е достатъчно. На профил под 50 мисля че може да се говори за 2.2-2.4 Та все пак затова е гума да се огъва, не да я помпим докато стане като камък и да усещаме и песъчинките в бъбреците ;) Айде със здраве :P

Е по тази логика излиза, че производителите са простаци, щом са сложили лепенка на вратата с налягане за гуми 185/60R14 82H с двама човека и лек багаж: 2.3 - предни; 2.2 - задни?! Нещо не мога да схвана?!
Не знам какво има да схващатате като съм го написал много ясно в по-горния ми пост :rolleyes:
Колега, "Нещо не мога да схвана?!" e ирония - или японците не са прави или авторът на горното мнение. По този въпрос мисля, че няма спор...Надявах се да получа по-точни и аргументирани мнения по въпроса. Всяка десета е важна. Иначе въобще нямаше да отварям подобна тема - безсмислено е... Естествено, че може да се кара спокойно в целия диапазон от 1.8 до 2.3 барабар във всякакви конфигурации и от всякакъв тип "изпълнители" : по равно отпред и отзад; повече отпред, по-малко отзад, повече отзад, по-малко отпред... Може и колата все ще върви с вибрации или без... Ставаше въпрос за следното: при стриктно следване на указанията на производителя (размер на джанти, гуми и налягане в тях!!!), а не самоволно експериментиране забелязах (на равно място), че "коремът" на предните и задните гуми е различен. Естествено знам, че двигателят е отпред и тежи доста, та си зададох въпроса, а след това го зададох и в многоуважавания форум на Хонда: Трябва ли при стриктно следване на указанията на производителя (размер на джанти, гуми и налягане в тях!!!) колата да се кара с гуми с различен "корем"?!В конфигуратор на Фулда за 185/60R14 са дали при натоварен автомобил (сигурно 4 човека и багаж) 2.4 предни и 2.3 задни, а при частично натоварен (сигурно 1-2 човека и лек багаж) предни2.1 и задни 1.8Все пак благодаря на всички за мненията! :P Без лоши чувства! Редактирано от ivoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значение има че коремът бил по голям отпред. От хонда не са хвърляли боб или изтъркали само 1-2 комплекта гуми на пистата че после да сложат табелка с налягането което е препоръчително и размера на гумите. Идеята е колата да е максимално стабилна на пътя. Производителите на гуми може да посочват някакви препоръчителни налягания, но все пак би трябвало да се съобразяват със стандартите за да може табелката на вратата да отговаря на истината. Това че предните или задните се износвали различно не мисля че е някакъв критерий за оценка. Има разпределители на спирачното усилие / конкретни коефициенти във фърмуера за управлението на абс-а / така че да се гарантира определено поведение на пътя и се сещаш какво ще се получи ако бракмата си "мисли" че е с определени гуми (били те и златни) и налягане а в действителност това не е така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз точно затова си купих помпа "Мишлен" с манометър ...А къде може да се купи и колко струва? Предишната ми помпа замина, когато ми обраха багажника като с прахосмукачка и оттогава не случвам на точни манометри...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държа и предни и задни 2,2 и не виждам някакъв проблем. Какво да спорим за 1-2 десети, като на всяка бензиностанция манометърът мери различно (ако въобще работи).

Ами аз точно затова си купих помпа "Мишлен" с манометър за да не ходя по бензиностанциите и да гадая има ли накрайник или няма, верен ли е манометърът или не... А относно десетите - то по същата логика какво са някакви си там няколко микрона в диаметъра на буталото да речем, но май че са важни в автомобилостоенето от 30 години насам...
Колега, нали не ни караш да ти вярваме, че ако примерно ще караш на работа още трима-четирима спътници - за почваш помпаш с 2 десети гумите, после след като слязат ги спадаш?Нищо лично :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Държа и предни и задни 2,2 и не виждам някакъв проблем. Какво да спорим за 1-2 десети, като на всяка бензиностанция манометърът мери различно (ако въобще работи).

Ами аз точно затова си купих помпа "Мишлен" с манометър за да не ходя по бензиностанциите и да гадая има ли накрайник или няма, верен ли е манометърът или не... А относно десетите - то по същата логика какво са някакви си там няколко микрона в диаметъра на буталото да речем, но май че са важни в автомобилостоенето от 30 години насам...
Колега, нали не ни караш да ти вярваме, че ако примерно ще караш на работа още трима-четирима спътници - за почваш помпаш с 2 десети гумите, после след като слязат ги спадаш?Нищо лично !!!
По принцип в колата си возя най-много още 1 човек, така че го нямам този проблем...?!А сега сериозно. В тази тема принципно ставаше въпрос за прецизност - все пак автомобилостоенето е точна наука, а не курс по пеене или още по-малко кръжок "Направи си сам". Та всичко е от значение за някои..., а за други не... Всеки сам си преценява. Например в повечето теми, свързани с джанти и гуми съм направо учуден от манията на някои да си оборудват колата все едно Хонда Сивик не е градска кола среден клас, а е нещо в стил Audi S8 - ще се кара с 200-250 км/ч и с него ще се правят каскади както във филми като "Ронин" или "Транспортер"... На мен пък това не ми звучи сериозно, а на вас... Ако човек иска да се прави на Фитипалди и си купи звяр - добре, но иначе е смешно да се правят разни "тунинги" на автомобил със съвсем друго предназначение... Без лоши чувства! ;)Темата май започна да придобива селскостопански характер (оф топик), та е добре да се поохладят страстите и да се пише по същество. !!! Редактирано от ivoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Пешо

Ето ти карта и телефони....

Благодаря много, колега. Това се казва конкретен отговор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а е нещо в стил Audi S8 - ще се кара с 200-250 км/ч и с него ще се правят каскади както във филми като "Ронин" или "Транспортер"... На мен пък това не ми звучи сериозно, а на вас... Ако човек иска да се прави на Фитипалди и си купи звяр - добре, но иначе е смешно да се правят разни "тунинги" на автомобил със съвсем друго предназначение... Без лоши чувства! :D

 

Темата май започна да придобива селскостопански характер (оф топик), та е добре да се поохладят страстите и да се пише по същество. :P

Нещо си се объркал ;)

 

Аз не мисля, че е станал някакъв офф топик с излкучение на твойте постове ! Ако имаш конкретен въпрос питай !

 

п.п. и хонда и ТУНИНГ са две много съвместими неща :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги не съм искал да убидя никой, нито да казвам, че производителите на гуми и коли са идиоти! Просто казах личното си мнение и действия спрямо гумите на колите ми, и го казвам защото не съм имал никакви ядове като спазвам това което написах :D А тази тема няма край, няма и да има...Само се замислете колко производителя на гуми има и материала на всяка гума е разлино твърд и с различна еластичност.Според мен всеки трябва сам да преценява колко да си попма гумите според килограмите на колата, колко е мек материала на гумите и какъв профила им :P

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDASI
Отговорено (Редактирано)

Може да погледнете тука:http://www.avtogumi.com/

Редактирано от REDASI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivoto

Може да погледнете тука:http://www.avtogumi.com/

Колега, благодаря за съвета, благодаря и на колегата Ripper (за предоставения в първия му пост пасаж, вероятно също от сайта на "Боряна груп"), но преди да си позволя да отворя тази тема съм чел доста такива материали в български и чуждестранни сайтове. Да, те дават информация, но от общ характер:- колко е важно налягането на гумите;- как неправилно се износват гумите при неправилно налягане в тях;и т.н. и т.н.Колега Ripper, казваш:"Ако имаш конкретен въпрос питай !". Та аз още в първия си пост описах подробно с точни цифри казуса, който ме вълнува и поставих доста конкретен въпрос. Е, извинявам се, може би забравих да спомена, че преди да отворя тази тема съм чел доста общи материали по въпроса и информацията в тях вече не ми върши работа.Прословутите гуми, които в момента са на колата и с налягането на които от няколко дни занимавам многоуважаваната аудитория на форума са Bridgestone Turanza ER300 185/60R14 82 H (нови). Понеже не открих конфигуратор на Bridgestone, подобен на този на Fulda, където да има избор на размер и модел гуми според автомобила и където наи-вече да се дава препоръчителното налягане си позволих да открия подобна тема. Ако съм пропуснал и такъв все пак съществува, ще се радвам да ми бъде показан линк до него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nikolcho

"Коремчето" на предните гуми за което питаш се получава от тежестта на двигателя върху предния мост и е съвсем нормално. Не можеш това "коремче"да го направиш еднакво на предните и на задните гуми, или по скоро можеш но колата няма да се държи адекватно на пътя а и гумите които си "предобрил"независимо дали си напомпал повече предните или си спаднал задните, ще станат на парцал за отрицателно време, другия вариант е да си караш постоянно резервен двигател в багажника. Ако е написано 2.3 за отпред то значи са изчислили че такова трябва да е за даможе да носят предните гуми половината купе и тежестта на двигателя, в същото време задните гуми носят само половината купе и затова се помпат по-малко. И още нещо, местата на гумите се въртят точно заради различното износване, или казано по друг начин за това че не са еднакво натоварени.На Прелюда всичките г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро обмисляй колко да прибавиш отпред така че да тежат чак отзад. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ме извини колегата че му използвам темата но искам да попитам колегите- мойте гуми са 195/50/15 колко трябва да са напомпани отпред и колко отзад

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ме извини колегата че му използвам темата но искам да попитам колегите- мойте гуми са 195/50/15 колко трябва да са напомпани отпред и колко отзад

Няма проблем, нали за това е темата - да даде колкото може повече информация на повече хора.Радвам се, че има още хора които се вълнуват от тези въпроси. Значи има полза от темата все пак. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...