Jump to content
B0gdanov

Въпроси за Cr-v на пропан бутан/метан

Recommended Posts

Еееееее,голям дебат! :D Значи, сложих на моето CR-V 2000г. 2000 куб. 148 коня(B20Z1) газов инжекцион ZAVOLI,с Полски комп.,кръгла бутилка под масичката в багажника и близо година с изминати около 5000 км. НЯМАМ никакви проблеми с вървежа на колата,клапани,регулировки и тем подобни! :hondarulez: Горе-долу на 2-3 месеца преглеждат колата и досега изобщо не е споменавано:"пороверка и реглаж на клапани"! ;) Мога да кача и снимки на изпълнението на газовото. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че не ти споменават не значи, че не пречи да се направят.Хонда в ръководството за обслужване са го написали даже.Ако ги регулират лошо няма да има. Ако не ги регулират току виж изгорели и вече няма да има нужда да ги регулират. Моята също я гледаха в сервиз и рекоха перфектна е нищо не и прави. Ама аз нали съм дебела глава и ги погледнах.Нормите саИзпускателни 0.16-0.2Смукателни 0.08-0.12Резултата бешеИзпускателни 0.2 пластина влизаше много хлабаво, 0.3 не влизаше но доста се навиваха за да станат 0.2Смукателни два бяха леко притегнати, 0.1 пластина не влизашеТъй като газта е с по голямо октаново число е нормално клапаните да изгорят по бързо ако не са добре регулирани.

Редактирано от Deian

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да си продължа мисълта от априлски пост.ЦРВ-то ми вече е на газ от май месец/не във Фобос/. Тръгнах да слагам инжекцион, но доста аргументирано ме убедиха да сложа обикновена газова с кръгла бутилка под масичката в багажника. Доста е голяма разликата в цената, а разликата във вървенето и горенето не е голяма. По-лесно е за прецизни настройки когато си с инжекцион, но ако имаш добър майстор може да настрои добре и обикновената. Колата върви добре, но аз се опитвам да я карам като Сивик и затова изпитвам малко липса на мощност.Мисля тези дни да регулирам клапаните и да видя дали наистина има ефект. П.П. Колкото по-бързо замине главата, толкова по-скоро ще бодна ВТЕК глава от Б16/18, така че не мисля засега да се отказвам от газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Crv 2002, инжекцион на фобос, 15000км без проблеми. Много важно е кои ще ви направи монтажа. Познат внесе от холандия същаат хонда с "фабрично" монтиран инжекцион колата е вече на 120000- без проблеми.Клапаните са хидравлично регулируеми така че не виждам смисал да се регулират. Особено ако си монтирате вапросната маслионка която смазва клапаните.Гоод лък :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните са хидравлично регулируеми така че не виждам смисал да се регулират. Особено ако си монтирате вапросната маслионка която смазва клапаните.Гоод лък :P

Дали са хидравлично регулируеми ???Колега, скоро имаше подобна тема и стана въпрос за същото нещо, но явно никой не чете, а пише... :)http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=25881&st=0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бяха хидравлични щях ли да си играя да ги регулирам. Май хондите затова ще се окаже че се прецаквали на газ, малко ги познават потребителите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си сложих газов инжекцион и регулирах клапаните, изминах 15 000 километра. Сега проверих клапаните и всичките бяха както ги бях настроил. Хлабините не са се променили.За всеки случай им пуснах още малко хлабина 25 изпускателни и 15 смукателни.Сега ще карам поне 20 000.За сега не намирам никакъв проблем с колата. Аспуха ми се изчисти до бяло, маслото е чисто също. Работи еднакво добре и на бензин и на газ, а цената си е доста по ниска. При моето каране много градско и сегашната цена на газта има около 14 лева на 100 заедно с бензина които изгаря. На бензин поне 25лв. За сега съм си изплатил газовото.о.

Редактирано от Deian

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една проста сметка:При каране на метан: с 20лв изминаваме около 200км градско или 400км извън града - средно около 300км. т.е. 1 000км изминаваме за 67лв.При каране на бензин: 11.5л/100км градско, 7л/100км градско - средно 8.5л/100км, при цена около 2лв/л ... 1 000км изминаваме за 170лв.т.е. на всеки 1 000км спестяваме 100лв.смяна на клапани в (сервиза на Хонда) струва около 1 800лв. тези пари ги спестяваме за 18 000км.Дали си струва метанът или не зависи през колко време ни се налага да правим този ремонт. Ако го правим на всеки 50 000км то печелбата ни за тези километри от метана ще е: 5 000 - 1 800 = 3 200лв. Ако колата ни струва около 10 000лв то излиза че за около 150 000км метанът ще ни изплати колата дори да правим ремонти. Това е приблизителна сметка. Всеки може да си я прецизира за своя случай. Аз карам v-tevc 1.7 на метан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В реда на мисли на Тино - някой да има идея за инвентарния номер на този двигател:

113-hp, 1.8-Liter, 16-Valve, SOHC i-VTEC® 4-cylinder engine

Става дума за провадания в Щатите Civic GX,който работи на метан с резерва 15л бензин

http://automobiles.honda.com/civic-gx/

 

Restless Много си в грешка :lol: СИВИК ГХ НЯМА!! и грам бензин в него :lol: САМО на метан е ;)

 

Лично аз не знам друга кола само на метан но СИВИКа е само на ментан ;)

 

 

Публикувано изображение

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...