stanislav_stz 8 #1 Публикувано 19 Март, 2008 (Редактирано) Здравейте! Предварително се извинявам за глупавия въпрос, но така и не успях да намеря решение, ако изобщо има такова. Като се движа по магистралата и карам с над 100 км/ч, от вятъра в колата започва да се чува адски неприятен шум. Мисля че идва от дупките за парното, но не съм сигурен. Предполагам всеки от вас го има този специфичен шум. Не го знам от къде точно минава и как, но просто не мога да го търпя вече. Ако някой се сеща за какво иде реч, искам да попитам, има ли начин да се изолира това нещо или ще запуша парното ако предприема действия? Редактирано 19 Март, 2008 от stanislav_stz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest sunny #2 Отговорено 19 Март, 2008 ако мислиш,че е от дупките на парното пробваи да му дадеш да върти само въздух от купето!А и отгоре до прозореца на таблото има една врътка може и от там да я затвориш и да провереш дали ще има резултат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #3 Отговорено 19 Март, 2008 Не е от парното. Ако е от там, сложи да върти въздуха вътре в колата. Най вероятно идва или от уплътненията на вратите или на огледалата... Спасението май е нови уплътнения, но ако някой има по добра идея.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vektor 0 #4 Отговорено 19 Март, 2008 Зор голям е....точно както се уплатнява за музика....свалят се корите на вратите и нови уплътнения,запушване на дупките и така.Може да има и друго решение,но не се сещам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VOR 25 #5 Отговорено 19 Март, 2008 Въпроса е наистина много сериозен и ако някой знае решение нега да помогне.Аз имам същия проблем.Препоръчаха ми 2 неща:1.Смяна на уплътненията по вратите 2.Имало възможност да се премести скобата на която сработва заключващия механизъм на вратата , малко по-навътре към купето, като по този начин щяло да се затвори по-плътно...Незнам да ли ще се получи т.к не съм направил още нищо по тоя въпрос, но ако някой знае ...нека да каже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GoroB 4 #6 Отговорено 19 Март, 2008 Здрасти, не знам дали е от това при теб, но при мен имаше абсолютно същите симптоми и се оказа уплътнението на прозореца, в смисъл, не че му имаше нещо, а просто когато се вдига стъклото го прищипва и стъклото излиза от канала. Шума се чуваше само над 100 км/час (явно го има като проблем, защото във форума има тема как се оправя) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stonez 2 #7 Отговорено 19 Март, 2008 Да не ви разочаровам, но този проблем с шума на вятьра вьтре, го има при всички сивици 5 ген. ( за др. модели незнам) ... един от малкото конструктивни минуси на купето ... няма оправяне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony_ciganeto 1 #8 Отговорено 19 Март, 2008 Аз съм със 6 генерация и съм със същия шум . Мислите ли че със нови уплътнения ще се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stonez 2 #9 Отговорено 19 Март, 2008 .... обаче ако си мислите че другите коли над 100км не шумят ... грешитеАми не, не грешим. Ела да те кача в мойта кола, да видиш шуми ли вятьра ... има и друго, да видим дали ще чуеш звука на мотора при > 120 км./ч, както се чува масово при сивиците. Пак казвам, купето не е обезшумено както трябва, а вие си мислете каквото искате. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #10 Отговорено 19 Март, 2008 Подкрепям колегата stonez. Купето не е обезшумено както трябва. При мен имаше такъв шум от уплътнението на огледалото. Оправих уплътнението и стана много по тихо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I.Ivo 4 #11 Отговорено 19 Март, 2008 аз съм със същата хонда 6-та, но нито със 100-нито със 180км имам някакви странни шумове , а колегата по-горе ще ме извини с тая астра, ама и такава съм карал и е ъпсурдно да я сравневам с хондата ми.а и със "120км" не си чувам двигателя на 160км чувам бученето на въздушния филтър, защото съм със спортен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest stanislav_stz #12 Отговорено 19 Март, 2008 Моля ви, спазвайте насоката на темата! Относно шума от гумите, мога да го различа от този на вятъра. А този на вятъра е наистина неприятен. Не вярвам проблема да е напълно неотстраняем, просто ме интересуваше, ако някой е имал сходни симптоми, как точно е подходил, ако изобщо е направил нещо. Това е. Не бях се замислил за оплатненията, защото си мисля че са в перфектно състояние, но като се замисля, не съм свалял кората да погледна какъв дявол е вътре. Ще видя какво ще направя по въпроса, благодаря на отзовалите се. Ако има още мнения по темата, ще се радвам да ги прочета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hronos 20 #13 Отговорено 19 Март, 2008 Аз също съм на мнение че след смяната на уплътнението на шьофорската врата нещата ще се нормализират със шума.Наложи ми се да сменям на Акорда преди и утихна свистенето значително.п.с. Абе моята 4G защо няма такива проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #14 Отговорено 19 Март, 2008 Еее чудовища Okay, а ако са оплатненията и ги сменя само на шофъорската врата, горе-долу какви кинти излиза? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogosk 0 #15 Отговорено 20 Март, 2008 Привет колеги да споделя и моето скромно мнение по въпроса И при мен го има същия проблем, като интересното е че се прояви с течение на времето. Дали пропадат леко вратите не ми е ясно, но е факт наличието на шум над 100 км/ч и особено при силен страничен вятър положението е нетърпимо. Когато взех колата имаше леко свистене но се усещаше над 150 км/ч. Още тогава направих запитване до 2-3 фирми за нови уплътнения. Резултата беше меко казано отчайващ. Чисто нови за Акорда са в порядъка на 400 - 500 лв комплекта, това за вратата и вътрешното към купето. За втора употреба незнам дали си заслужава да се пробва. Ефекта може да е още по-лош.Мисля да предприема варианта със скобата за затваряне, да я вкарам малко по-навътре. Дано уплътни по-добре. Огледалата съм ги свалял и даже съм добавял силикон, та мисля че не е от тях. Ако има идеи по въпроса давайте, че е много кофти да ти бучи в главата струя въздух без да знаеш от къде е Другия вариант е музиката на 16 и само газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimmy 0 #16 Отговорено 20 Март, 2008 И аз имам този проблем, при мен е от провисване на вратата на шофьора, също така трябва хубаво да се затварят прозорците, защото понякога свисти от там. Вратите на нашите хонди са огромни и много тежки, можете да проверите дали са ви провиснали вратите по луфта между калника и вратата както и между вратата и задния калник - трябва да са равни и прави, също така линията на вратата и на задния калник трябва да съвпадат. Ако повдигнете вратата не трябва да има движение нагоре-надолу. Ако пантите са ви в ред и вратата се затваря плътно не мисля че ще свисти при движение над 100км/ч. Макар да не е добре обезшумено купето, според мен не е нормално да има свистене на въздух, вие не чувате вятъра отвън, а въздуха, който влиза в купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stefan Milev #17 Отговорено 20 Март, 2008 Колега, известно време карах без стъкло на страничното огледало. Получаваше се едно завихряне и свистене. След като сложих стъклото това изчезна. Ако имате някакви изменения там може да е част от проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JimBeam 0 #18 Отговорено 20 Март, 2008 При мен го нямаше това когато купих колата,но шофьорската врата беше доста провиснала и аз подложих по една шайба на долната панта на вратата което я направи като нова в отношение на затваряне... малко е зор докъто оцелиш дебелината на шайбите но после се затваря супер ,НО оттогава при силен вятар с голяма скорост вътре е много шумно и като си сложа ръката горе на тавана където вратата се събира с купето и усещам че всичко идва от там.. .та проблемите ни според мен са от увиснали врати... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GGG 46 #19 Отговорено 20 Март, 2008 Здравей колега!По проблема с шума в купето на колата и аз имам някои наблюдения. От 7 години съм на "Хонда" и това ми е втора такава, а съм имал други шест автомобила преди това. От всичките ми наблюдения съм на мнение, че на по-старите хонди е слаба и евтина шумоизолацията. Проверете например дали имате шумопоглъщащи кечета на пода на колата! Нито старата ми Интегра имаше, нито "новата" ми Сивик 5г. има... По някакви причини съм свалял мокета и на двете и кечетата, които има са от "Жигулския" тип и то само на стената с двигателния отсек. Допускам и да има някаква интервенция (някой преди мене да ги е изкарал...), но и на двете ми хонди да няма - това не е съвпадение. За новите 6 г. и насам поколения - незнам.Друг проблем е гумата уплътняваща подвижните стъкла - особено шофьорското. С времето старее, при вдигане на стъклото се нагърчва и не уплътнява добре купето - духа и свисти яко и колкото по-бързо караш - по-зле става. затова е редно да се огледат уплътнителите на хубаво сваляемите стъка. Успех ти желая с обезшумяването Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VOR 25 #20 Отговорено 20 Март, 2008 Нека колегата GOGOSK, да каже след като пробва със скобата на вратата дали има някакъв ефект?!Ако не....незнам?предполагам нов PIONEER! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VOR 25 #21 Отговорено 25 Март, 2008 Някой да има резултат по въпроса?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony_ciganeto 1 #22 Отговорено 25 Март, 2008 Извинявай колега но да попитам глупав въпрос как точно трябва да стане демонтажа монтажа и рециклирането на пантите защото при мен вратата е точно така даже някой път при голям дъжд по малко капе ама само някой път .Може да ми напишеш едно лично ако искаш Мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #23 Отговорено 25 Март, 2008 Тони, обикновенно на пантите се износват осите - почват да приличат на разпредвала на клапаните (ако и самите легла на тези оси в планките са износени - лошо) , но споко - сваляш , носиш на стругар "отваряш вратата с лакът" - ако е пекън ще знае какво да направи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest stanislav_stz #24 Отговорено 26 Март, 2008 Благодаря ти за съвета! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogosk 0 #25 Отговорено 26 Март, 2008 Здравейте колеги. Изивнявам се за забавянето на отговора ми, но много движение, много работа много нещо. Та значи направих експеримента със скобата. Пограх си половин час - на нея и на гредата има маркировка за оптимално положение на затварянето. Доста трудно се затваря врата когато скобата се постави по-навътре към купето, въпреки че тогава до колкото загледах при мен се прибира и най-плътно съответно. Обаче затварянето става със рязък и силен блъсак, а мен това не ме кефи. Настройх тази скоба с около 2 мм по-навътре от нормата на белезите и има ефект. Все пак при около 150 км/ч пак свисти, но доста по-лекичко.Пантите ми са в прекрасно здраве, но ми предстои същата процедура и на шофьорската врата. Тези дни ще пиша на едно приятелче да провери в Англия колко струват уплътненията, но от EPC - то като им гледам цените ми се рева. Замислям се да не пробвам ли някой модернизаций със уплътнения от баба ЛАДА, все пак те са по 4 лв на линеен метър чисто нови Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #26 Отговорено 26 Март, 2008 по 50$ средно са щатските уплътнения. евро цените дето ги гледаш в каталога са малко по-високи, но и това не е евтино уви... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове