Jump to content
Guest HoNdA fEn

Prelude на газ ?

Recommended Posts

Guest HoNdA fEn

здравейте хондаджии..след около 2 седмици ще си купувам кола и ще е ХОНДА всички знаете защо.Интересува ме понеже ще карам много градско дали на prelude който искам да купа сложа газ ще прецакам двигателя.и някой ако знае колко ще ми харчи на газ.става въпрос за 98 година който е 133 коня и този който е 160..мерси много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи 13 така ли?ама това с нормално каране..ако я рачкам 15 или повече..а на газ преебавам ли двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Двигателя не се преебава, а се износва. А се износва при работа, без значение от горивната смес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми че износва леглата на клапаните; моята беше не газ но още първия ден я олекотих ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Махни тогава и резервоара и я бутай за не се износват и от бензина!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни тогава и резервоара и я бутай за не се износват и от бензина!

:):unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е добре газта - много износва гумите, а метана още повече :unsure:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагам газови инжекциони.За Прелюд на газ с турбина и специлизирана електроника - аз съм твоя човек.Ако накой му е "хоби" - нека да дойде да ми мери луфта на клапаните.Повече инфо тук:http://www.ecarc.eu/gallery/index.php

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kalinkata

Мамо Мамо запиши ме във Динамо че Спартак са жив ТАШАК :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, като искате икономични автомобили, защо се мятате точно на прелюд?!Хонда имат толкова по-подходящи модели на които да им се сложи газ и които ще дават по нисък разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Стига бе човек още малко и Голф ще му препоръчаш! Да изминаваш същите километри за два пъти по-малко пари не е икономия, а рационално мислене и финансово ефективно! Не гледайте на тези наполовина по-малко дадени пари за гориво при същия пробег като "икономията майка на мизерията" а като пари които можете да вложите обратно в този автомобил или в нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда ще ти дава поне 14-15 на газ (градско), а един сивик купе, примерно - 9-10 на сто.Не съм икономист, прост юрист съм, ама не виждам рационалното в случая, затова посъветвах колегата да поогледа другите модели.Аз преди имах сивик, който карах на газ, но откакто се метнах на прелюда не се и замислям над идеята да му сложа газова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Ако една кола харчи 10 бензин ще харчи не повече от 10.5~10.7 газ. Това с 30, 40 или 50 % по висок разход на газ означава само едно - не добре монтирана и не добре настроена газова!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sebulba

Аз съм със същия мотор, класическа АГУ с "Ловато" изпарител, извън градско в зависимост от скоростта разхода на газ е 9.5 - 11.5. Последният е при средна скорост 130 км/ч.Проблема е, че на 180 км/ч. на газ спира да ускорява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лятото ходих до Aтина с акорда който е 2.2 и пуснат климатик и доста багаж със скорост 110,120км ми даде разход 10л.А до колкото скороста хваща си и 210км малко по трудно но колата ми е 110kw а изпарителя ми е 100кw.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На таз кола газ не слагай!!!ГРЕХОТА Е...Има други хонди да ти е икономично.Лично мнение не го налагам на никого...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз купих прелюда с газово, но го махнах. Всичко е въпрос на приоритети. Според мен, ако ще слагаш газово на прелюд, трябва да е газов инжекцион. Иначе се усеща разлика във вървежа, най-вече при ускорение. Лошото е, че обикновеното газово спъва колата не само на газ, но и на бензин. Вече ако се гони само икономия, това е съвсем отделен въпрос.

Когато колата работи на бензин, нищо не я спъва, АГУ-то не работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Мда грехота да правите арабите още по богати, грехота е да мислите финансово НЕАКТИВНО, грехота е да говорите без техническа обосновка, грехота е да сравнявате две взаимно изключващи се неща. Във всяка такава тема обявавам почерпка за този който ми докаже с технически доводи и с конкретен пример "Как и защо газта преебава двигателя, след като бензина там също гори в газообразно състояние?"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Тия проблеми обаче ги има само при москвич 408 и ваз 2101. Сплавите използвани за техните клапани отдавна не се използват. А се използват жароустойчиви сплави. По дългото горене на пропан-бутана дава с около 5% по високо температура на изходящите газове, а всеки който е слдвал ВУЗ с техническа насоченост знае какво е инжинерна грешка и колко е голяма и какво запасяване се слага!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам кое износва повече,ама знам кое дава икономия,имал съм на метан и на пропан коли, и съм останал много доволен особенно на метан 220км за 8лв това си е истината,и най важното че не се замърсява околната среда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК съгласих се :shutup: (в ТУ верно мозъците ни почват да се извращават :ph34r: ). А проблема с "гърнетата" е решен от моя тати инджинерно -> с бургия 4/6 м.м. :D . Старата астра изкара 70 к. км. на газ без да мръднат гърнетата. Инженерно продупчване сполетя и гърнето на хондата и сега отзад няма и капка конденз :matrix: . п.с. Дупченето на гърнетата може да бъде полезно и евтино решение за всички които четат поста ми. Работи безотказно. ПРОВЕРЕНО! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса на темата беше за Прелюд на газ - пак казвам с газов инжекцион се постигат напълно смеси от порядъка на 13.8 AFR при загряване на двигателя и 14.5 AFR при всички режими. А да не говориме, че коментирания кекав двигател B20A5 ще го надуя до 0,5 бара и очаквам някъде около 190 HP при стокова карантия. Горе беше споменато че някой се притеснява от VTEC-a - вече един Vti го пуснах от форума на газова спринцовка и само беше нужно да понастройме на ход малко повече във високите. Не очаквам проблеми в последствие.Както колегата Al Capone споменава, ако настройките са направени читаво проблем при карането на газ не би трявало да се очаква. Това важи само за газов инжекцион, защото дозирането на количество гориво е в най-близки степени до бензиновите параметри на двигателя.Да има доста фолклор по темата газ - съсипвала двигателетя, кондези, експлозии..., но всико това се дължи доста несъвършените стари уредби със смесообразуване преди дроселната клапа. Каквото и да се прави при тях не може да се постигне задоволителен резултат.И поредния който се изцепи с фразите - Хонда на газ не става, нека дойде да ме убеди в сервиза с нагледен маретиал. Аз за противното имам достатъчно. До скоро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хонда и газ става,аз съм с акорд купе,2,2 150 к.с. и при 120 ми гори 9 ,натискане 11,градско 11,на газ колата стигна 220,със 140KW изпарител съм :ph34r:

Редактирано от valko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК съгласих се ;) (в ТУ верно мозъците ни почват да се извращават :) ). А проблема с "гърнетата" е решен от моя тати инджинерно -> с бургия 4/6 м.м. :) . Старата астра изкара 70 к. км. на газ без да мръднат гърнетата. Инженерно продупчване сполетя и гърнето на хондата и сега отзад няма и капка конденз :) . п.с. Дупченето на гърнетата може да бъде полезно и евтино решение за всички които четат поста ми. Работи безотказно. ПРОВЕРЕНО! ;)

Здравей,я разкажи по подробно за продупчването и конденза.Къде продупчваш и не води ли това до разширение на дупката с времето и съответното бръмчене?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sebulba
Отговорено (Редактирано)

Пробиваш на 5 см. от задния край на последното гърне, като отвора е горе-долу в центъра на гърнето отдолу.Това е стар трик, на всичките си коли съм го правил и не се разширява с времето.Няма промяна в "бръмченето" и конденза не се задържа по тръбите.

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бургия 6 м.м. в най долната част на гърнето и нямаш ядове :angry:. На астрата малко свистеше но едва забележимо, а на хондата не се чува нищо :angry:. Можеш да продупчиш гърнето и в двата края (предния и задния) или само в единия зависи от гърнето. Просто някои имат прегради по средата и конденза неможе да изтече през едната дупка. Пак повтарям НА ГАЗ (предполага се че гърнетата гният) след тази интервенция нашето изкара 70000 километра и накрая си беше пак здраво. ПОЗДРАВИ! :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите Ще се възползвам в най скоро време защото отстрани май е почнало да се скапва А иначе за газта особено при тези цени за мен просто няма друга алтернатива - до 190 км в час с комби и от 9 и половина до 11л разход-просто неам думи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда ще ти дава поне 14-15 на газ (градско), а един сивик купе, примерно - 9-10 на сто.Не съм икономист, прост юрист съм, ама не виждам рационалното в случая, затова посъветвах колегата да поогледа другите модели.Аз преди имах сивик, който карах на газ, но откакто се метнах на прелюда не се и замислям над идеята да му сложа газова.

Колега , разбрах че си има сивик на гас . аз сега си купих 97 година 1.5 114 коня ВТЕК искам да му сложа газов инжекцион и се чудя дали ще промени бървенето на колата.Дали ще иам разлика м/у бензин и газ? мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда ще ти дава поне 14-15 на газ (градско), а един сивик купе, примерно - 9-10 на сто.

Не съм икономист, прост юрист съм, ама не виждам рационалното в случая, затова посъветвах колегата да поогледа другите модели.

Аз преди имах сивик, който карах на газ, но откакто се метнах на прелюда не се и замислям над идеята да му сложа газова.

Колега , разбрах че си има сивик на гас . аз сега си купих 97 година 1.5 114 коня ВТЕК искам да му сложа газов инжекцион и се чудя дали ще промени бървенето на колата.Дали ще иам разлика м/у бензин и газ? мерси

 

Постигам до 90 - 95 % от динамиката на бензин с газов инжекцион. Доста Хонди и по-мощни от 114 коня вече джиткат с поставени от мен газ. инжекцион и за сега единствено се чуваме за малко понастройки във режимите на ВИТЕК.

 

Иначе разхода варира с около +- 1,2 Литра от разхода на бенз.

 

Инфо тука:

http://www.ecarc.eu/gallery/index.php

До скоро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...