Angel Penev 0 #1 Публикувано 12 Март, 2008 Здравейте всички фенове на Хонда,Преди няколко дни станах собственик на Хонда ЦРВ 29.12.1999 год. 108 КВ. Нов внос Англия. (десен волан)Забелязах, че се чува при пълен ляв или десен завой скърцане някъде по ходовата част и по-точно отзад.Ходих при един майстор на ходови части и той ми каза, че най-вероятно е лагер на деференцияла, ама имало и някакви гумени съединения, които и те се сменят. Лагера бил около 370 лв + 2 съединения по около 50, приблизително 500лв. без труда ( а отнемало около ден да се смени)Това ми звучи доста и се питам, има ли някой опит с това и съответно от къде мога да се сдобия с информация за този лагер + това кой може в района на Варна да ми каже, че е точно това.В предишни форуми съм чел, че само маслото трябва да се смени за да се оправят нещата, а дали е така ?!?!@#!$@#Мислите ли, че трябва да спра да карам докато сменя маслото и дали това вреди много?Благодарен съм на всеки отговор.ПоздравиАнгел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalinkata 0 #2 Отговорено 12 Март, 2008 Специализиран сервиз Хонда във Варна-0889668266-търси Дидо ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #3 Отговорено 12 Март, 2008 Щтракане може да се чува ако маслото в дифа е старо.Пробвай със смяна на масло. Малко по-специфично е и си го купи от хонда представителството. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ombre #4 Отговорено 12 Март, 2008 Наистина проблема може да е маслото(не е задължително обаче).Много често закоравели БЕЗУМЦИ сипват в диференциала GL 5 (диференциално масло) което е фатална грешка.Прав е Paradox.Вземи си масло от ХОНДА сервиз или представителство. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest prozium #5 Отговорено 12 Март, 2008 Дано не се изказвам много неподготвен, но до сега такова скърцане съм имал и при ниса терано и при опел фронтера, просто при пълен завой гумата май опира моста и се чува поскръцване, ако не е просто тракане или скърцане, а някакъв доста по плътен и висок звук тогава помисли за майстор, но накарай някой да седи и да гледа дали подпира и да "види" от къде идва звука точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bob 12 #6 Отговорено 15 Март, 2008 (Редактирано) Здравей, чел съм че това/в Автопазар -автомобила за и против/ е може би единственото слабо място на ЦРВ-диференциала който ПРЕДИ покупка се тества със завои в двете посоки с по голям радиус при което се чува шум отзад при някои екземпляри и май ремонтът не е ефтин. Редактирано 15 Март, 2008 от bob Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angel Penev 0 #7 Отговорено 17 Март, 2008 (Редактирано) Здравейте на всички,Благодаря ви за отговорите.Днес ще ходя да си копувам хидравлично масло за деференциала, пък да видим какво ще стане.Като имам отговор ще кажа...Между другото вчера вдигнах задно дясно колело и видях, че деференциала е зацепен в някакъв процент....Дали е нормално това? Има ли някой идея?Според мен задния мост трябва да се включва само при нужда, има ли някой опит с това?Благодаря предварително за отоговорите.Ангел Редактирано 17 Март, 2008 от Angel Penev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #8 Отговорено 17 Март, 2008 Здравейте на всички,Благодаря ви за отговорите.Днес ще ходя да си копувам хидравлично масло за деференциала, пък да видим какво ще стане.Надявам се си прочел какво писаха хората по-горе - НЕ се купува какво да е хидравлично масло! А само хондовско. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Angel Penev #9 Отговорено 17 Март, 2008 (Редактирано) Здравейте на всички,Благодаря ви за отговорите.Днес ще ходя да си копувам хидравлично масло за деференциала, пък да видим какво ще стане.Надявам се си прочел какво писаха хората по-горе - НЕ се купува какво да е хидравлично масло! А само хондовско.Здрасти отново,Restless, благодаря ти за отоговора... Да прочетох, че не е какво да е масло и отидах да си купя от сервиза на Хонда, оказа се че има две разноводности на хидравлично масло и по номера на рамата определиха кое ще е. Срещу 33.30лв. се сдобих с 1л. масло и сега ШУМА ИЗЧЕЗНА... МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!ПОЗДРАВИАнгел Редактирано 17 Март, 2008 от Angel Penev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RossPopov 28 #10 Отговорено 17 Март, 2008 Тъкмо щях да ти пиша че проблема на 99 % ти е в маслото на дифа и ето че ти си го сменил вече Радвам се, че е така и че шума е изчезнал.А относно зацепването - прав си - задното зацепва САМО при нужда и не ми се вижда нормално това което пишеш, затова - влизай в бокса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове