Здравейте приятели,Преди 2 дни сложих обикновенно газово у-во на моята ЦРВ (2000г. 148кс) и почнаха проблемите. Датчика за ламда сондата светва след 2-5 минути каране, но това ми казаха, че нормално. Освен това държа да отбележа, че сложих обикновенно газово Тартарини (малкия изпарител, послени модели и т.н.), защото майсторът там ме посъветва че няма нужда на давам 700 лв. отгоре за инжекцион (пък ги и нямам).Сложиха ми кръгла бутилка (под масичката), всичко стана идеално, но колата по време на движение, когато я освободя от скорост ми държи около 1200-1300 оборота. Спра ли на светофар след 10-тина секунди си падат до 650-700.Освен това след като се набича в някое задръстване в един момент си вдига оборотите на 1700-1800 и не падат от там, странното е че ако мина на бензин продължава да ги държи така високи. За да ги сваля пак на 650-700 трябва да я изгася и запаля на ново, тогава датчика на ламда сондата гасне и колата си работи нормално. След около 5 мин датчика за сондата светва пак, но оборотите са си наред. И така до след 10-тина минути, когато отново може да се вдигнат, може и да са наред... Вобще няма някаква особенна логика и последователност в това как се движат оборотите.Също така когато взех колата се движеше като спънато магаре, тогава "майстора" ми направи дупчица 2мм в дросела, защото стъпковия мотор не успявал на насмогне... Вобще, май яко ме нататрузиха!Може ли някой да ме посъветва нещо...Мисля, че може ламда сондата да подава сигнали и мотора да минава в специалин режим, или и аз не знам какво става. С нови свещи, възд. филтър и масло съм, ако това помага!Дали не е най-добре да го сменя с казов инжекцион, просто вече съм бесен и не знам какво да правя...Благодаря предварително на всички, които ще се отзоват на проблема ми!ПоздравиАнгел (със смотаното газово)