Jump to content

Angel Penev

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Angel Penev

  • Ранг
    Начинаещ

Последни посетители

2283 профилни разглеждания
  • uty

  1. Здравейте отоново приятели,най-накрая проблемите ми изглеждат поприключили...Сложиха ми емулатор на Ламда сондата и мотора се кротна.Индикатора пак светва но оборотите се укротиха и всичко изглежда сега нормално ;-)))))И така да ви споделя за кой и къде иде реч, казва се Еврогаз 3000 - Варна, намира се на околовръстното шосе. Слагат метан и газ... "МНОООООООООГО СА ДОБРИ"БЛАГОДАРЯ ОТ ВСЕ СЪРЦЕ НА ВСИЧКИ, КОИТО ИЗРАЗИХА МНЕНИЕ И МИ ПОМОГНАХА!П.П. Сега да видим какво ще правя с тая дупка в дросела!ПОЗДРАВИАнгел
  2. Здравейте приятели,Преди 2 дни сложих обикновенно газово у-во на моята ЦРВ (2000г. 148кс) и почнаха проблемите. Датчика за ламда сондата светва след 2-5 минути каране, но това ми казаха, че нормално. Освен това държа да отбележа, че сложих обикновенно газово Тартарини (малкия изпарител, послени модели и т.н.), защото майсторът там ме посъветва че няма нужда на давам 700 лв. отгоре за инжекцион (пък ги и нямам).Сложиха ми кръгла бутилка (под масичката), всичко стана идеално, но колата по време на движение, когато я освободя от скорост ми държи около 1200-1300 оборота. Спра ли на светофар след 10-тина секунди си падат до 650-700.Освен това след като се набича в някое задръстване в един момент си вдига оборотите на 1700-1800 и не падат от там, странното е че ако мина на бензин продължава да ги държи така високи. За да ги сваля пак на 650-700 трябва да я изгася и запаля на ново, тогава датчика на ламда сондата гасне и колата си работи нормално. След около 5 мин датчика за сондата светва пак, но оборотите са си наред. И така до след 10-тина минути, когато отново може да се вдигнат, може и да са наред... Вобще няма някаква особенна логика и последователност в това как се движат оборотите.Също така когато взех колата се движеше като спънато магаре, тогава "майстора" ми направи дупчица 2мм в дросела, защото стъпковия мотор не успявал на насмогне... Вобще, май яко ме нататрузиха!Може ли някой да ме посъветва нещо...Мисля, че може ламда сондата да подава сигнали и мотора да минава в специалин режим, или и аз не знам какво става. С нови свещи, възд. филтър и масло съм, ако това помага!Дали не е най-добре да го сменя с казов инжекцион, просто вече съм бесен и не знам какво да правя...Благодаря предварително на всички, които ще се отзоват на проблема ми!ПоздравиАнгел (със смотаното газово)
  3. Здравейте приятели,Вчера вдигнах задно дясно колело на Хондата (CR-V, 1999г.) и видях, че деференциала е зацепен в някакъв процент... Колелото се върти ама трудно и диференцияла се върти с него.Дали е нормално това? Има ли някой идея?Според мен задния мост трябва да се включва само при нужда или пък е зацепен в някакъв процент постоянно... има ли някой опит с това?Благодаря предварително за отговорите.Ангел
  4. Здравейте на всички,Благодаря ви за отговорите.Днес ще ходя да си копувам хидравлично масло за деференциала, пък да видим какво ще стане.Като имам отговор ще кажа...Между другото вчера вдигнах задно дясно колело и видях, че деференциала е зацепен в някакъв процент....Дали е нормално това? Има ли някой идея?Според мен задния мост трябва да се включва само при нужда, има ли някой опит с това?Благодаря предварително за отоговорите.Ангел
  5. Здравейте всички фенове на Хонда,Преди няколко дни станах собственик на Хонда ЦРВ 29.12.1999 год. 108 КВ. Нов внос Англия. (десен волан)Забелязах, че се чува при пълен ляв или десен завой скърцане някъде по ходовата част и по-точно отзад.Ходих при един майстор на ходови части и той ми каза, че най-вероятно е лагер на деференцияла, ама имало и някакви гумени съединения, които и те се сменят. Лагера бил около 370 лв + 2 съединения по около 50, приблизително 500лв. без труда ( а отнемало около ден да се смени)Това ми звучи доста и се питам, има ли някой опит с това и съответно от къде мога да се сдобия с информация за този лагер + това кой може в района на Варна да ми каже, че е точно това.В предишни форуми съм чел, че само маслото трябва да се смени за да се оправят нещата, а дали е така ?!?!@#!$@#Мислите ли, че трябва да спра да карам докато сменя маслото и дали това вреди много?Благодарен съм на всеки отговор.ПоздравиАнгел
×
×
  • Създай нов...