baivulcho 0 #1 Публикувано 11 Март, 2008 (Редактирано) бих искал да пойскам съвет опитах се да си сменя ангренажния ремъкно неможах да развия болта фиксиращ шайбата която върти ремъците на ателнатора и хидравличната помпа пробвах какво ли не да заклещя ключ и да въртя на стартер пробвахме двама да натискаме и да биеме с чук но НЕЕнякой зблъсквал ли се е с такъв проблем дайте някоя идейка Хонда Сивик 97 Д14А3 Редактирано 11 Март, 2008 от baivulcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DJONY 1 #2 Отговорено 11 Март, 2008 бих искал да пойскам съвет опитах се да си сменя агренажния ремък но неможах да развия болта фиксиращ шайбата която върти ремъците на ателнатора и хидравличната помпа пробвах какво ли не да заклещя ключ и да въртя на стартер пробвахме двама да натискаме и да биеме с чук но НЕЕ някой зблъсквал ли се е с такъв проблем дайте някоя идейка Хонда Сивик 97 Д14А3 [/quot Включи на 5-та натисни спирачката и развивай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baivulcho 0 #3 Отговорено 11 Март, 2008 да така и направих ама опуска да му .........спирачките не могат да задържат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #4 Отговорено 11 Март, 2008 "да заклещя ключ и да въртя на стартер"Така го затягаш.Мини през сервиза да ти дам приспособление.После ще ми го върнеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DIGIGI #5 Отговорено 12 Март, 2008 Първо колега прочети малко старите теми има доста за този прословут болт Наистина ти трябва ключ специално направен за целта и после няма да имаш проблем. Аз дори лично съм обяснявал в една моя тема мисля как го развих и как съм направил ключа. Ето намерих го: "Аз за контра съм направил "специална" тръба накрая с заварен шестостен и после един метален прът към земята. Така че контра добра имам, но само дето много мъчно ми се стори. Ама вечерта ще го напъна яко " "Иначе аз извърших успешно поредната смяна на ангр. ремък и ролката. Колегата Емод беше прав че е по-лесно с късо рамо(здраво!) и по-здрав камък, че бях сложил едно рамо което се усукваше от усилието! Иначе с по рязко и здраво натискане се отвива." Това е темата: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=13439&st=0 Щом Ombre ти прелага да ти заеме ключ хич не се и замисляй Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A3 0 #6 Отговорено 12 Март, 2008 Според мен хич не му взимай ключа а ми направо я остави да ти я оправи, да не се наложи след твойта работа повторно да я отваря и той. При мен Омбре беше третия и последния слава богу и от тогава друг не пипа по мойта кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #7 Отговорено 12 Март, 2008 прав е колегата - по добре му я остави - но ако все пак решиш сам да се оправяш - аз моя болт го развих на вулканизатор с гайковърта защото нямах ключа за контра - нищо друго не помогна никви спирачки никви 5 - ти предавки и никви стартери и прочие- болта е залепен и иска лашкане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VangelZ 5 #8 Отговорено 12 Март, 2008 Колега ако не си сменял такова нещо , наистина е по добре да идеш на майстор. Иначе бая зор е това нещо. С един приятел го сменяхме (по скоро той го сменяше ,а аз се пречках ) и беше пак зор докато го развием , добре беше че имаше инструменти ,гидория и др. Взех един болт мисля, че беше М33,завари му една по здрава тръба и с краката напъваше. Също така трябва да имаш и два чука един голям и един по - голям.п.п. Някъде бях снимал инструмента , ще кача снимки да го видиш ако искаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baivulcho 0 #9 Отговорено 13 Март, 2008 (Редактирано) да би било хубаво ако сложиш снимки на ключаи все пак сам решил за сега аз да се справя с проблемаа нчкаде прочетох че и трябвало да се свали и капака на главата наистина ли е нужно защото си мисля че без да го свалям ще мога да сваля капака на ангренажа Редактирано 13 Март, 2008 от baivulcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Явор 3 #10 Отговорено 13 Март, 2008 (Редактирано) Сваля се! И аз така си мислех, че ще мога, но не можах и го свалих. Нищо работа. Успех! Редактирано 13 Март, 2008 от Явор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VangelZ 5 #11 Отговорено 14 Март, 2008 (Редактирано) СНИМКИ НА КЛЮЧА Не знам дали става без да свалиш капака .Поне аз го свалях и смених и гарнитурата , но мисля че нямаше нужда , купих нова гарнитура Elring струваше към 14 лева .Успех с ремонта Редактирано 14 Март, 2008 от VangelZ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest hondajapan #12 Отговорено 14 Март, 2008 става колеги и без да сваля6 капака на клапаните!аз като си сменям ангренажа до сега никога не съм свалял капака!развивам си болтовете на предпазния капак на ангренажа,после леко го плъзгам по улея напред и с една отвертка го надигам от края и после я движа по улея и предпазния капак си излиза без проблем! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #13 Отговорено 14 Март, 2008 става колеги и без да сваля6 капака на клапаните!аз като си сменям ангренажа до сега никога не съм свалял капака!развивам си болтовете на предпазния капак на ангренажа,после леко го плъзгам по улея напред и с една отвертка го надигам от края и после я движа по улея и предпазния капак си излиза без проблем! я тоя номер не съм го пробвал,ма следващият път мерси за идеята.а иначе става и на скорост и един на спирачката и здрав камък и върток,аз така развивам прословутият болт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #14 Отговорено 14 Март, 2008 ....право е момчето може и без да го сваляш само го разхлабваш колкото да измъкнеш пластмасата,ама така и така си го разхлабил може да го махнеш и да погледнеш клапнчетата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #15 Отговорено 16 Март, 2008 http://www.snimka.bg/album.php?album_id=228181това е моя ключ кръглото се поставя на шайбата и тази издадените влизат в дупките на шайбата и с ключа въртиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baivulcho 0 #16 Отговорено 16 Март, 2008 Благодаря на всички писали в тази тема вчера най-накрая смених ремъкас развих болта с гаиковерт и ударна влошка мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове