Jump to content

Recommended Posts

Става дума голямата перка зад радиатора, забелязах, че като запаля двигателя не се завърта(не тръгва да върти и при включване на парното), това нормално ли е? Може би е предназначена само за самия радиатор и се задейства при достигане на някаква критична температура на антифриза?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Запали колата и я дръж на 3к оборота около 2 мин ако не са врътне имаш проблем :D Тая перка се включва при достигане на определена температура :D

Редактирано от GeFi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата няма оборотомер, друго предложение как да тествам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми просто я подръж на обороти доло горе толкоз по шума трябва усешташ на колко си , и до 2-3 мин трябва се заварти , другия начин е палиш и я оставяш да загрее без да даваш обороти и седиш отванка и чакаш при мене така като прая до 10-15 мин се вклу4ва перката :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе тя тая перка се включва когато си иска, не се притеснявай. Аз лично на мойта никога не съм я виждал да работи. Нали имаш датчик за температурата - ако стрелката не мърда от средата когато я покараш във високите обороти си наред.

Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ozonbg

мда, стрелката е добре, не отива по-нагоре от средата. Мерси за отговорите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не че съм черноглед, ама тая перка не се включва когато трябва ако системата ти не е обезвъздушена добре. това е малко вероятно, защото по начина по който си задал въпроса по-скоро ми се струва че не знаеш за какво е тази перка. само че не е зле да провериш. когато колата е студена, виж дали имаш вода в радиатора до горе (не в казанчето от страни, отвори капачката на самия радиатор). ако няма до горе, е добре да го допълниш. ако нямаш антифриз под ръка, източи малко от казанчето от страни. няма да му навреди, споко. ако и казанчето ти е празно, трябва да се притесняваш :). вътре винаги трябва да има 200-300 грама течност. запали си колата и я остави да поработи на място. пипай радиатора от време на време контролно да видиш дали се загрява. само че го пипай отпред, не откъм перката, че ако е изправна стартира много брутално и е бая силна, може да ти челоса пръстите :huh: радиатора като се загрее до температура при която пари на допир и не може да си задържиш ръката на него, перката трябва да обади.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...