ozonbg 1 #1 Публикувано 7 Март, 2008 Става дума голямата перка зад радиатора, забелязах, че като запаля двигателя не се завърта(не тръгва да върти и при включване на парното), това нормално ли е? Може би е предназначена само за самия радиатор и се задейства при достигане на някаква критична температура на антифриза? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #2 Отговорено 7 Март, 2008 (Редактирано) Запали колата и я дръж на 3к оборота около 2 мин ако не са врътне имаш проблем Тая перка се включва при достигане на определена температура Редактирано 7 Март, 2008 от GeFi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozonbg 1 #3 Отговорено 7 Март, 2008 колата няма оборотомер, друго предложение как да тествам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #4 Отговорено 7 Март, 2008 Ми просто я подръж на обороти доло горе толкоз по шума трябва усешташ на колко си , и до 2-3 мин трябва се заварти , другия начин е палиш и я оставяш да загрее без да даваш обороти и седиш отванка и чакаш при мене така като прая до 10-15 мин се вклу4ва перката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #5 Отговорено 7 Март, 2008 (Редактирано) Абе тя тая перка се включва когато си иска, не се притеснявай. Аз лично на мойта никога не съм я виждал да работи. Нали имаш датчик за температурата - ако стрелката не мърда от средата когато я покараш във високите обороти си наред. Редактирано 7 Март, 2008 от keel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ozonbg #6 Отговорено 7 Март, 2008 мда, стрелката е добре, не отива по-нагоре от средата. Мерси за отговорите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #7 Отговорено 7 Март, 2008 не че съм черноглед, ама тая перка не се включва когато трябва ако системата ти не е обезвъздушена добре. това е малко вероятно, защото по начина по който си задал въпроса по-скоро ми се струва че не знаеш за какво е тази перка. само че не е зле да провериш. когато колата е студена, виж дали имаш вода в радиатора до горе (не в казанчето от страни, отвори капачката на самия радиатор). ако няма до горе, е добре да го допълниш. ако нямаш антифриз под ръка, източи малко от казанчето от страни. няма да му навреди, споко. ако и казанчето ти е празно, трябва да се притесняваш . вътре винаги трябва да има 200-300 грама течност. запали си колата и я остави да поработи на място. пипай радиатора от време на време контролно да видиш дали се загрява. само че го пипай отпред, не откъм перката, че ако е изправна стартира много брутално и е бая силна, може да ти челоса пръстите радиатора като се загрее до температура при която пари на допир и не може да си задържиш ръката на него, перката трябва да обади. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове