Jump to content
Guest lordross

Ужасно тропане на предницата

Recommended Posts

Guest lordross

Аз нямах такива пластини, а смених мисля оригиналните накладки. Според мен не оказват влияние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, че малко се намесвам в темата, но имам два въпроса към знаещите1) озн. 12 и 17 ли се наричат съпорти на спирачните апарати?2) спирачният апарат на англичанка 95та същия ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nuddy

Сменяш водачите и забравяш за тропането :) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ми е от какво се износват и защо така изведнъж?Има ли влияние липсата на пластини? В тези пластини се поставят и се движат накладките. При монтажа им те ги задържат в правилната им позиция, а при експлоатация на автомобила убират луфта между накладната и спирачния апарат. Немислимо е да се кара без тях - иначе при всяко натикане на спирачките накладките ще чукат яко, а освен това на това място е редно да се намаже леееекинко с грес (наистина само леко иначе ще потече като се загрее), за да могат да се движат напред - назад (натискане/пускане на спирачката). При мене - моята резачка е внос от Австрия и толкова беше кородирала от лугата дето я хвърлят там, че по накладките (със голямо феродо все още) и по останалите стоманени повърхности имаше около 2мм. ръжда и така бяха се уплътнили накладките, че не се движиха. Наложи ми се да ги избивам от мястото им със чук и секач. При тебе може да е сходна ситуацията и затова да си нямал чукане до сега, но при разглобяване/сглобяване да са паднали ръждите и да се отвори нормалния луфт, в който ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА да имаш пластини. Друг вариант е "майсторът" да не ти ги е сложил обратно при разглобяването...Лошото е, че като си купуваш накладки тези пластинки не ги дават (е - незная ако от USA си купуваш ибейски може и да слагат - те там мислят за всичко...), затова добре е да си намериш от някоя разглобена за части хонда. Това е моят съвет. Успех ти желая и елате някой път до нашия обект да пием по едно кафе заедно със Мишо!!!:rolleyes: П.П. какво стана със твоя проект "турбо"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мойте водачи са за смяна тропа и по едно време си мислех за най - лошото (рейката), но ми казаха че е от водачите на апарата разпробивали ги и набивали други и за двата тук в плд взимат към 100-120 лв, но май не могат да ги правят добре.Един приятел си прави такъв ''ремонт'' и му изкараха към 6-7 месеца и сега единия пак му тропа, виж в някоя морга ако можеш да намериш тънкажен сп. апарат цял го сменяй ама гледай за същия дефект и при него.Иначе тропа и то доста добре си се чува в купето.Понеже нямам кинти за сега моите няма да ги правя.Успех и пиши какво си направил и за каква цифра за да знам как да се подготвя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nuddy

Има ремонтни комплекти - водачи, така че не се занимавайте с разпробивания и разни такива. Че да не търсите после и спирачни апарати. А като ги вземете от морга да не би да случите на читави апарати с здрави водачи? Да, ама не! Сменяйте си водачите с нови и това е! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ремонтни комплекти - водачи, така че не се занимавайте с разпробивания и разни такива. Че да не търсите после и спирачни апарати. А като ги вземете от морга да не би да случите на читави апарати с здрави водачи? Да, ама не! Сменяйте си водачите с нови и това е! :(

Ще поръчам водачи от USA,но дали са ремонтни комплекти,в сайта не пише?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nuddy

Те водачите обикновено си вървят със смазка и маншон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки,че водачите са ми с голям луфт сложих си ламаринки на накладките и тропането затихна,чува се,но не ми бърка в мозъка! !!! Интересното е че си направих пластините от стоманизирана ламарина 0,7мм,която взех от маламашка(който е строител знае,ебати името :shock: ).Очертах ги с иглаи изрязах,после ги пилнах и станаха почти като оригинала!Не е 100%,че износването на водачите е от пластините,но е фактор,който влияе.НЕ карайте без пластини за накладки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евала :):o и много хиляди нетропащи километри ти пожелавам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

darius Само водачите ли бяха износени или и дупките в които влизат? Защото имам същия проблем ама само с десния апарат. За колко и от къде взе водачите?

Редактирано от uko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимка на въпросните водачи.Надявам се да съм полезен на някого :)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...