CARBON 0 #1 Публикувано 2 Март, 2008 (Редактирано) идеята ми е да разделя изходящите тръби на колекторите, т.е. вместо да се сливат в едно гърне да ги направя с две крайни гърнета (4-2-2) така цилиндрите ще са два по двавъпроса ми е ще имали положителен ефект от към вървене или само ще си кача 10-тина кила тръби допълнително и ще си създам още шум? :) (D13B2) Редактирано 2 Март, 2008 от CARBON Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #2 Отговорено 2 Март, 2008 (Редактирано) идеятя ме е да разделя изходящите тръби на колекторите, т.е. вместо да се сливат в едно гърне да ги направя с две крайни гърнета (4-2-2) така цилиндрите ще са два по двавъпроса ме и ще имали положителен ефект от към вървене или само ще си кача 10 тина кила траби допълнително и ще си създам още шум? :) (D13B2)аз си мисля 4е 10 кила само ще ка4иш по добре е с една тръба др-гото е за фаца... Редактирано 2 Март, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NCN 0 #3 Отговорено 2 Март, 2008 (Редактирано) идеята ми е да разделя изходящите тръби на колекторите, т.е. вместо да се сливат в едно гърне да ги направя с две крайни гърнета (4-2-2) така цилиндрите ще са два по двавъпроса ми е ще имали положителен ефект от към вървене или само ще си кача 10-тина кила тръби допълнително и ще си създам още шум? (D13B2)Ако си наясно със смисъла на приложение на колекторите, предполагам знаеш че при 4-2-2 температурата на газовете ще спадне 2 пъти по-бързо след двойката от колото при единицата и от там и скороста..... А пък и килограните никак не са за принедбрегване. Редактирано 2 Март, 2008 от NCN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #4 Отговорено 3 Март, 2008 за д13-ката 4-2-1 или 4-1 зависи какво гониш. ама за по-нормално всекидневно каране най-добре 4-2-1 да си вземеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #5 Отговорено 3 Март, 2008 Пич,не си харчи парите,а направо смени машината с по-мощна Конете на твоята д13-ка винаги няма да ти достигат Просто съвет! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hangman_real 0 #6 Отговорено 3 Март, 2008 Пич,не си харчи парите,а направо смени машината с по-мощна Конете на твоята д13-ка винаги няма да ти достигат Просто съвет! твърдо за Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slav1983 0 #7 Отговорено 3 Март, 2008 мда най правилното нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #8 Отговорено 3 Март, 2008 (Редактирано) не е задължително да си сменяш колата. особено ако си доволен от нея. някой път уцелваш "твоята кола" и каквото и да прави не ти се иска да си я сменяш. а винаги е хубаво човек да си прави подобрения по колата. по-забавно е когато се получава ефект. всеки може да си смени колата. по-интересно е да си направиш слабата кола нещо повече. удоволствието е къде къде по-голямо. вече имаме д13-ка с карбове, имаме и с VTEC глава ... това са точно тоя тип хора за които говоря. всеки сам си решава какво да прави, просто мнения от сорта на: "смени си колата" са измишни в тая тема. човека си е преценил. не искам да се заяждам с никой, ама дайде да се придържаме към въпроса. а той не е "да си сменям ли колата", а е "4-2-1 или 4-2-2" Редактирано 3 Март, 2008 от Shadow^Dancer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARBON 0 #9 Отговорено 3 Март, 2008 не е задължително да си сменяш колата. особено ако си доволен от нея. някой път уцелваш "твоята кола" и каквото и да прави не ти се иска да си я сменяш. а винаги е хубаво човек да си прави подобрения по колата. по-забавно е когато се получава ефект. всеки може да си смени колата. по-интересно е да си направиш слабата кола нещо повече. удоволствието е къде къде по-голямо. вече имаме д13-ка с карбове, имаме и с VTEC глава ... това са точно тоя тип хора за които говоря. всеки сам си решава какво да прави, просто мнения от сорта на: "смени си колата" са измишни в тая тема. човека си е преценил. не искам да се заяждам с никой, ама дайде да се придържаме към въпроса. а той не е "да си сменям ли колата", а е "4-2-1 или 4-2-2" колегата е прав колицата ми е супер запазена и с доста газариики и съм я взел игодно а и искам да подобря точно този двигател знам че възможностите му са ограничени но се надявам да изтискам 100 тина коня поне повече не ми трябват иначе с смяната е лесно но се губи удоволствието от това да подобриш нещо сам да направиш ти нещо което до подобри параметрите на фабрично устройство а фабричнете неща честа умишлено са ограничавани спъвани за да покриват некви законови норми а в действителност КПД то им е доста по голямо занимавам се с електроника и там нещата стоят така а и доизработките ми доставят удовоствие така че....4-2-1 или 4-2-2? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #10 Отговорено 3 Март, 2008 но се надявам да изтискам 100 тина коняPoliceman е прав. Много колеги със засукани Д13 пълни с глезотии и шукарийки се разделиха с тях след като се убедиха, че този двигател е доста слаб и няма голям резерв както си мислиш. А и от 75 до 100 к.с. не се стига лесно и не на последно място евтино. По темата : ако искаш да усетиш някакъв ефект по-добре вземи колектор 4-1 (4-2-1 прави по еластично поведението на двигателя, но 4-1 е истински агресивен във високите обороти) и си направи генерацията с по-голям диаметър, естествено без катализатор и накрая с проходно резонаторно гърне/за препоръчване с външен заглушител , който се сваля с един болт, защото иначе е доста шумно за дълъ път/ и така колата диша по-лесно.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #11 Отговорено 3 Март, 2008 не е задължително да си сменяш колата. особено ако си доволен от нея. някой път уцелваш "твоята кола" и каквото и да прави не ти се иска да си я сменяш. а винаги е хубаво човек да си прави подобрения по колата. по-забавно е когато се получава ефект. всеки може да си смени колата. по-интересно е да си направиш слабата кола нещо повече. удоволствието е къде къде по-голямо. вече имаме д13-ка с карбове, имаме и с VTEC глава ... това са точно тоя тип хора за които говоря. всеки сам си решава какво да прави, просто мнения от сорта на: "смени си колата" са измишни в тая тема. човека си е преценил. не искам да се заяждам с никой, ама дайде да се придържаме към въпроса. а той не е "да си сменям ли колата", а е "4-2-1 или 4-2-2" колегата е прав колицата ми е супер запазена и с доста газариики и съм я взел игодно а и искам да подобря точно този двигател знам че възможностите му са ограничени но се надявам да изтискам 100 тина коня поне повече не ми трябват иначе с смяната е лесно но се губи удоволствието от това да подобриш нещо сам да направиш ти нещо което до подобри параметрите на фабрично устройство а фабричнете неща честа умишлено са ограничавани спъвани за да покриват некви законови норми а в действителност КПД то им е доста по голямо занимавам се с електроника и там нещата стоят така а и доизработките ми доставят удовоствие така че....4-2-1 или 4-2-2?до 100-тотина кон4ета бая ще се изориш виш в темата на nonamed d13..s vtec (в хонда спорт се намира)за мен това е наидобрия и ефикасен тунинг за твоита коли4ка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #12 Отговорено 3 Март, 2008 100-коня на Д13 се постигат сравнително лесно,но оттам нататък е трудно. Мяташ едни карбове от Д14А1 направо с колектора,сравнително лесно става въпреки,че трябват някои доработки и колата става към 90 коня. Оттам вече слагаш едни колектори 4-2-1(това 4-2-2 въобще не го мисли), може да се увеличи степента на сгъстяване и вече си доста близо до "стотака". Може да боднеж и едни 9 или 10мм кабели за свещите-ефекта от тях при Д13 е минимален, но определено го има особено ако си направил горните работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #13 Отговорено 3 Март, 2008 Ако сложиш две тръби със сечение примерно 50 мм, ще имаш еквивалент на 4-2-1 с диаметър 70 мм - което е много и за В16-ката без турбо... При всички положение - 4-2-1, вътрешен диаметър 50-55, едно гърне и резонатор - усеща се промяната веднага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #14 Отговорено 4 Март, 2008 колицата ми е супер запазена и с доста газариики и съм я взел игодно а и искам да подобря точно този двигател знам че възможностите му са ограничени но се надявам да изтискам 100 тина коня поне повече не ми трябватСлед 100-те коня ще дойде ново желание ,може би за 125к.с.!Моя съвет е да боднеш нов двигател vtec или vti съответно 125 или 160к.с.,зависи с колко парици разполагаш,ноопределено ще се изкефиш.....А и вече доста им паднаха цените,така че едно моторче vtec или дори само глава! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bastun 0 #15 Отговорено 4 Март, 2008 не са базикай слагай нов двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове