Jump to content

Recommended Posts

идеята ми е да разделя изходящите тръби на колекторите, т.е. вместо да се сливат в едно гърне да ги направя с две крайни гърнета (4-2-2) така цилиндрите ще са два по двавъпроса ми е ще имали положителен ефект от към вървене или само ще си кача 10-тина кила тръби допълнително и ще си създам още шум? :) :) :) (D13B2)

Редактирано от CARBON

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

идеятя ме е да разделя изходящите тръби на колекторите, т.е. вместо да се сливат в едно гърне да ги направя с две крайни гърнета (4-2-2) така цилиндрите ще са два по двавъпроса ме и ще имали положителен ефект от към вървене или само ще си кача 10 тина кила траби допълнително и ще си създам още шум? :) :) :) (D13B2)

аз си мисля 4е 10 кила само ще ка4иш :P по добре е с една тръба др-гото е за фаца... Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

идеята ми е да разделя изходящите тръби на колекторите, т.е. вместо да се сливат в едно гърне да ги направя с две крайни гърнета (4-2-2) така цилиндрите ще са два по двавъпроса ми е ще имали положителен ефект от към вървене или само ще си кача 10-тина кила тръби допълнително и ще си създам още шум? :ph34r::rolleyes::ph34r: (D13B2)

Ако си наясно със смисъла на приложение на колекторите, предполагам знаеш че при 4-2-2 температурата на газовете ще спадне 2 пъти по-бързо след двойката от колото при единицата и от там и скороста..... ;) А пък и килограните никак не са за принедбрегване. Редактирано от NCN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за д13-ката 4-2-1 или 4-1 :rolleyes: зависи какво гониш. ама за по-нормално всекидневно каране най-добре 4-2-1 да си вземеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич,не си харчи парите,а направо смени машината с по-мощна :rolleyes: Конете на твоята д13-ка винаги няма да ти достигат :ph34r: Просто съвет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич,не си харчи парите,а направо смени машината с по-мощна :rolleyes: Конете на твоята д13-ка винаги няма да ти достигат :ph34r: Просто съвет!

твърдо за :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда най правилното нещо :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

не е задължително да си сменяш колата. особено ако си доволен от нея. някой път уцелваш "твоята кола" и каквото и да прави не ти се иска да си я сменяш. а винаги е хубаво човек да си прави подобрения по колата. по-забавно е когато се получава ефект. всеки може да си смени колата. по-интересно е да си направиш слабата кола нещо повече. удоволствието е къде къде по-голямо. вече имаме д13-ка с карбове, имаме и с VTEC глава ... това са точно тоя тип хора за които говоря. всеки сам си решава какво да прави, просто мнения от сорта на: "смени си колата" са измишни в тая тема. човека си е преценил. не искам да се заяждам с никой, ама дайде да се придържаме към въпроса. а той не е "да си сменям ли колата", а е "4-2-1 или 4-2-2" :)

Редактирано от Shadow^Dancer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е задължително да си сменяш колата. особено ако си доволен от нея. някой път уцелваш "твоята кола" и каквото и да прави не ти се иска да си я сменяш. а винаги е хубаво човек да си прави подобрения по колата. по-забавно е когато се получава ефект. всеки може да си смени колата. по-интересно е да си направиш слабата кола нещо повече. удоволствието е къде къде по-голямо. вече имаме д13-ка с карбове, имаме и с VTEC глава ... това са точно тоя тип хора за които говоря. всеки сам си решава какво да прави, просто мнения от сорта на: "смени си колата" са измишни в тая тема. човека си е преценил. не искам да се заяждам с никой, ама дайде да се придържаме към въпроса. а той не е "да си сменям ли колата", а е "4-2-1 или 4-2-2" :wub:

колегата е прав колицата ми е супер запазена и с доста газариики и съм я взел игодно а и искам да подобря точно този двигател знам че възможностите му са ограничени но се надявам да изтискам 100 тина коня поне повече не ми трябват иначе с смяната е лесно но се губи удоволствието от това да подобриш нещо сам да направиш ти нещо което до подобри параметрите на фабрично устройство а фабричнете неща честа умишлено са ограничавани спъвани за да покриват некви законови норми а в действителност КПД то им е доста по голямо занимавам се с електроника и там нещата стоят така а и доизработките ми доставят удовоствие :) така че....4-2-1 или 4-2-2?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но се надявам да изтискам 100 тина коня

Policeman е прав. Много колеги със засукани Д13 пълни с глезотии и шукарийки се разделиха с тях след като се убедиха, че този двигател е доста слаб и няма голям резерв както си мислиш. А и от 75 до 100 к.с. не се стига лесно и не на последно място евтино. По темата : ако искаш да усетиш някакъв ефект по-добре вземи колектор 4-1 (4-2-1 прави по еластично поведението на двигателя, но 4-1 е истински агресивен във високите обороти) и си направи генерацията с по-голям диаметър, естествено без катализатор и накрая с проходно резонаторно гърне/за препоръчване с външен заглушител , който се сваля с един болт, защото иначе е доста шумно за дълъ път/ и така колата диша по-лесно.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е задължително да си сменяш колата. особено ако си доволен от нея. някой път уцелваш "твоята кола" и каквото и да прави не ти се иска да си я сменяш. а винаги е хубаво човек да си прави подобрения по колата. по-забавно е когато се получава ефект. всеки може да си смени колата. по-интересно е да си направиш слабата кола нещо повече. удоволствието е къде къде по-голямо. вече имаме д13-ка с карбове, имаме и с VTEC глава ... това са точно тоя тип хора за които говоря. всеки сам си решава какво да прави, просто мнения от сорта на: "смени си колата" са измишни в тая тема. човека си е преценил. не искам да се заяждам с никой, ама дайде да се придържаме към въпроса. а той не е "да си сменям ли колата", а е "4-2-1 или 4-2-2" :)

колегата е прав колицата ми е супер запазена и с доста газариики и съм я взел игодно а и искам да подобря точно този двигател знам че възможностите му са ограничени но се надявам да изтискам 100 тина коня поне повече не ми трябват иначе с смяната е лесно но се губи удоволствието от това да подобриш нещо сам да направиш ти нещо което до подобри параметрите на фабрично устройство а фабричнете неща честа умишлено са ограничавани спъвани за да покриват некви законови норми а в действителност КПД то им е доста по голямо занимавам се с електроника и там нещата стоят така а и доизработките ми доставят удовоствие :wub: така че....4-2-1 или 4-2-2?
до 100-тотина кон4ета бая ще се изориш :) виш в темата на nonamed d13..s vtec :)(в хонда спорт се намира)за мен това е наидобрия и ефикасен тунинг за твоита коли4ка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100-коня на Д13 се постигат сравнително лесно,но оттам нататък е трудно.

Мяташ едни карбове от Д14А1 направо с колектора,сравнително лесно

става въпреки,че трябват някои доработки и колата става към 90 коня.

Оттам вече слагаш едни колектори 4-2-1(това 4-2-2 въобще не го мисли),

може да се увеличи степента на сгъстяване и вече си доста близо до "стотака".

Може да боднеж и едни 9 или 10мм кабели за свещите-ефекта от тях при Д13 е минимален,

но определено го има особено ако си направил горните работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш две тръби със сечение примерно 50 мм, ще имаш еквивалент на 4-2-1 с диаметър 70 мм - което е много и за В16-ката без турбо... При всички положение - 4-2-1, вътрешен диаметър 50-55, едно гърне и резонатор - усеща се промяната веднага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колицата ми е супер запазена и с доста газариики и съм я взел игодно а и искам да подобря точно този двигател знам че възможностите му са ограничени но се надявам да изтискам 100 тина коня поне повече не ми трябват

След 100-те коня ще дойде ново желание :( ,може би за 125к.с.!Моя съвет е да боднеш нов двигател vtec или vti съответно 125 или 160к.с.,зависи с колко парици разполагаш,ноопределено ще се изкефиш.....А и вече доста им паднаха цените,така че едно моторче vtec или дори само глава!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са базикай слагай нов двигател :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...