Jump to content
Stefan Milev

Фарове на английските Civic-и

Recommended Posts

Странно, не съм забелязал такова нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сякаш при малко по-ранните версии, с по-малката решетка няма такава аномалия. Нямам проблем с очите, снимките не са перфектни, но ви уверявам, че разлика наистина има. Тези дни ще добавя още няколко, по-добри.

Редактирано от stanislav_stz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на снимките виждам разликата. Няма много нужда от по добро качество. Наистина е много странно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Виждал съм този случай на поне още 2-3 английски сглобки и абсолютно винаги десния фар е по-тъмен от левия........

Сякаш при малко по-ранните версии, с по-малката решетка няма такава аномалия........

Колега аз съм с английския сивик отпреди фейслифта, но на мен пък левият ми фар е по тъмен! И аз много съм се чудил на какво може да се дължи това и обяснението ми е че е влезнал прах между двете стъкла на фара. Смятам, като се стопли времето да свалям фара за да му сваля внимателно пластмасата отпред, махайки гадния спекан болкит (или там каквото е) който я държи и уплътнява и да я почистя внимателно пък дано има ефект. :) Редактирано от Olmy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stanislav_stz

Замислял съм се за отваряне, но понеже нямам опит и съм чувал че едно такова отваряне, горе-долу било равносилно направо да ходиш да си поръчваш нов фар и за това не искам да експериментирам. Странно ми е, защо все един и същ фар на няколко коли изглежда по един и същ начин... и дали наистина има някакъв начин да се справи човек с тази работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм този случай на поне още 2-3 английски сглобки и абсолютно винаги десния фар е по-тъмен от левия.

Най-вероятно левия фар не е оригиналния и тъй като е няколко години по-нов е и по-светъл... В страните с дясно движение, колите се удрят малко по-често в лявата част :)пс Това да ти е проблема :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е внесена от Австрия. Доколкото знам, англичаните са с обратното движение, може и да се лъжа. Все пак, толкова коли с един и същ белег и това не ми се струва сякаш най-правдоподобното обяснение. Ако пък е така и наистина по-светлия е по-нов, направо да си търся още един такъв, че този замърсения яко ми ходи по нервите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха, просто единия е по-нов. шанс.P.S. в Индия и другите страни с десен волан мисля че крушките трябва да са ограничени отгоре наобратно :) т.е. не ___/, a \___

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята англичанка всичко ми се вижда еднакво... някъде бях чел, че имало връзка с фаровете за мъгла, нали има цъкалка за фар за мъгла отзад, може и отпред да е така, без цъкалка, но не ми се вижда много убедително... може и да е случайност ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мойта левия е по тъмен. Обаче един ми напави дупка на бронята от лявата страна на един паркинг и ходих на майстор да я запуши и си мисля че може нещо в фара да се е разместило, защото бие малко по-на доло и трябваще да го надигам ама пак си остана по-тъмен. Ба ли го в газа ама се едно ти намига бе ко ти дреме;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз нищо не виждам на мойта "англичанка" и двата фара ми изглеждат абсолютно еднаки,само да добавя по тъмни стоят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, и аз карам такава, но от 94. Демек с по-малката емблема. Еми същата работа, десния фар е по-жълтеникаво матов, деа знам. Между другото една година както я карам, крушката на този фар ми гори четвърти път. Не помня каква беше оригиналната /и беше ли изобщо/, но от последните две сменяния вече не виждам разлика. Освен това лятото я паркирах под един трафопост, заваля дъжд и колата се омаза с няква смолиста течност дет не можах да изчистя и накрая направо свалих боята с една грапава гъба. Тогава и фара стъргах и са не мога да преценя дали от чистенето на фара или от крушката се оправи работата. При всички случай ми се струва, че има връзка със светлините в мъгливо време

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ;)И моята е преди фейслифта и също левия фар е по тъмен от десния и мислех че е сменян десния но като чета и доста дръги колеги имат подобно нещо. Така ли всичките са удряни :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, гледам........нямат разлика моите (преди фейслифта е). Обаче в махлата има още една англичанка и на нея единият фар изглежда по-тъмен. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Леле, ние сме цяла армия еднооки! ;):cool: Да вземем собствен форум да си направим... Явно като се видя в пари, поне за един фар, ще отворя моя и ако не успея с чистенето и не се оправи, направо новичък.

Редактирано от stanislav_stz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ьаь и при някой друг е така и аз забелязах че моят ляв фар е по-тъмен странно

Редактирано от Stefan Lalev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

случкайно да ви вилиза вода във фара, като си миете колите или като вали дъжд?Стига не се излагайте, или ви е сменен един от фаровете, т.е не е оригиналния или влиза вода или поне е влизало вода някога и е отстранено като проблем в последствие! Не само на англичанките се появявя това заболяване , около 30-40 % от старите автомобили в БГ са лепнали тази болест! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Проблема се оказа малко по-друг и е решен за сега. Вечерта като включих светлините се видя че просто крушката не свети като хората, ами само мъждука леко. Преди малко ходих да ръчкам по фара и се оказа че черната букса с кабелите не е давала хубав контакт с крушката. От едната страна се беше почти разтопила пластмасата и се отчупи малка част. Доста зле изглеждаше, постегнах малко металните пластини вътре и крушката светна идеално. Обаче сега въпроса е дали мога да карам така или трябва да се смени буксата да не стане някой фал. И другото ако найстина е счупена пластината на която се закопчава крушката може ли да се залепи някак си. Ще отида до майсторите да я видят, ако не ще се взима нов фар и букса. :)

Редактирано от Tekkonkinkreet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елементарно по тъмните фарове са по замърсени отвътре и съответно са старички и пластмасата пожълтява ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи в събота ходих да ми мият колата и накрая помолих да пробваме да полираме леко фара, дали ще даде някакъв резултат. Момчето сложи някаква смес на една кърпа и го маза около минута.Резултата - вече няма никакво жълтенеене, а е съвсем малко по-мътен от новия фар. С още едно разтъркване вече разликата ще е минимална. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май това жълтенеене дето го имаме повечето разрах от какво е :)След този потоп който се изсипа над Стара Загора този фар ( жълтия ) стана влажен от вътре, т.е. между пластмасата и стъклото. Явно другия е сменян и не пропуска влага а този е оригиналния и вече е издал багажа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...