PARADOX_sf 126 #1 Публикувано 21 Февруари, 2008 Колата е сивик 92 вти, след като поставих ЛСД почна да завива в ляво при подаване на гас. Колкото повече настъпвам гаста толкова повече завива. Понеже не е първа младост смених всичките тампони по окачването, външните кормилни накрайници, вътрешните бяха добре, шарнирите на носачите и шенкела са перфектни, рейката е ремонтирана, каретата са сменени, дори и гумите и джантите са други, мина реглаж и всичко е в границите, но проблема си остана. Пробвах дори с друго ЛСД и същия хуй. Последното предположение е че понеже лявата полуоска е от две части и е по-дълга от дясната при подаване на гас осукването им е различно пък и не са 1-ва младост. Това което ми прави впечатление, е че със 195/55/15 зимни гуми проблема е почти незабелечим докато със 205/40/17 си е направо страшно да се припомпва гаста при 160.Имам забележка към единия вътрешен кормилен накрайник който ми изглеждаше леко хлабав, но на ръка както и да го мъчех не забелязах да има луфт, при рязко и бързо въртене на волана на изгасен мотор се чува нещо като леко чукане, но не мога да разбера дали този звук не е от механизма за управление на хидравличното масло или от проблем в рейката. Пиньона и зъбите на рейката изглеждат без следи от износване. Вариант е само някое лагерче... Ето линк към разпечатката от реглажа:http://store2.data.bg/paradoxsf/honda/DSC02384.JPG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #2 Отговорено 22 Февруари, 2008 Освен лагер както си се досетил сам, което обаче е малко вероятно, е да имаш и други разлики в дължините на накрайниците, крив носач или погрешно монтирана част. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШМИРГЕЛ 9 #3 Отговорено 22 Февруари, 2008 И да има разлика в дължините на накрайниците е компенсирано на стенда.Колега, размени местата на предните гуми. Ясно е, че ще им се обърне посоката на въртене, но го направи за експеримента.След това ще коментираме защо е такаИди и се консултирай по тоя въпрос със стендаджията (дано да е компетентен) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #4 Отговорено 22 Февруари, 2008 Колега имах подобен проблем, размених гумите и започна да дърпа на другата страна. Опитай и ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maks 0 #5 Отговорено 22 Февруари, 2008 при мен също се появи този проблем след като смених каретата. Кретат си тракаха на всички посоки смених ги и при мен се появи този проблем, сега ще сменя лагер на главина, вътрешни накрайници и гуми и ще кажа дали изчезва този проблем с влаченето на една страна...при мен само при потегялне се появява...ако е от каретат което ме съмнява, тия ще ги линчувам дето ми ги продадоха... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #6 Отговорено 22 Февруари, 2008 Гумите са чисто нови, не виждам смисъл да го правя.Лагерите са идеални, никакви луфтове нямат. Отворих ги, почистих ги и ги затворих с нова грес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koki 6 #7 Отговорено 22 Февруари, 2008 Не съм запознат с окачването на този модел, но преди време имах същия проблем с друга кола.Оказа се, че проблема е в тампоните на стабилизиращата щанга,тези които са в края й при болтовете за закрепване.Това не можаха да го установят на стенда за предници, а го намери един познат, който е имал същият проблем.П.С. Автомобилът беше ДЕУ Леманс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #8 Отговорено 22 Февруари, 2008 Аз си го обяснявам така.Може да имаш някой износен тампон на двигателя,и при самото поддаване на газта колата да носе на някаде Може и да греша но все пак си погледни и това нещо Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grisha 0 #9 Отговорено 22 Февруари, 2008 Аз си го обяснявам така.Може да имаш някой износен тампон на двигателя,и при самото поддаване на газта колата да носе на някаде Може и да греша но все пак си погледни и това нещо УспехДа, най често проблема е с тампоните или кормилната щанга, и аз съм патил с пасат2 ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШМИРГЕЛ 9 #10 Отговорено 22 Февруари, 2008 (Редактирано) За тампон на мотора и дума да не става, не са каретата със сигурност. За да дърпа на ляво при подаване на газ трябва да се променя геометрията на предницата и по-точно да се ЗАТВАРЯ СХОДИМОСТА за да се случи това нещо е необходимо да се увеличава дължината на рейката или да се скъсява разтоянието между шарнирите. За първото е нужно да имаш разбит вътрешен или външен накрайник. За второто може да са много неща:1 шарнири. Предполагам, че всички неща до тук си ги проверил. 2 Предни втулки на горните или долните носачи.При липса на напрежение по-голямо от статичното на тези втулки, те си стоят в покой, но като се натоварят при подаване на газ се смачкват и горния или долния носач се измества напред в областа на шарнира, съответно минава много малко навътре. Точно тогава рейката става дълга и сходимоста се променя в отрицателна посока. Достатъчна е една размекната втулка за да се получи този ефект. Ако предницата завлачва на дясно, аналогично означава, че става въпрос за задните втулки. Съвсем отделна тема възниква от въпроса Защо когато предницата се затвори колата дърпа на ляво, а когато се отвори дърпа на дясно. Ако смяташ, че всичко, ама всичко по шибаната кола е в изправност - размени гумите, нищо че са нови.Балалайката ми знае толкова, щото съм бачкал на Байсбарт Л4000 доста време. Разпечатката ти е от почти същия стенд Редактирано 22 Февруари, 2008 от AERODECK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toto_spa 0 #11 Отговорено 22 Февруари, 2008 Гумите са чисто нови, не виждам смисъл да го правя.Лагерите са идеални, никакви луфтове нямат. Отворих ги, почистих ги и ги затворих с нова грес. Точно с чисто нови гуми съм го виждал твоя проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolcho 0 #12 Отговорено 22 Февруари, 2008 (Редактирано) А възможно ли е някой от спирачните апарати (по скоро левите) да не е съвсем наред и да задържа?Или блокирало жило на ръчната? Редактирано 22 Февруари, 2008 от Nikolcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hronos 20 #13 Отговорено 22 Февруари, 2008 Колата е сивик 92 вти, след като поставих ЛСД почна да завива в ляво при подаване на гас. Колкото повече настъпвам гаста толкова повече завива.Не чете никой от драскачите обаче.Проблема се е появил след монтаж на LSD /Limited Slip Diferential/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ista4a 0 #14 Отговорено 22 Февруари, 2008 wikipediaДано съм полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #15 Отговорено 23 Февруари, 2008 (Редактирано) Еми прав е, въобще не четете. Написах че всичко гумено по окачването е сменено по тая кола както и външните кормилни накрайници. И то гумено е сменено с плътен полиоретан който се огъва в пъти по-малко от фабричните гумени тампони. Шпера е Torsen - Quaife.От това в уикито прочетох нещо за lay shaft. Тва да не би да е полуоска от 2 части? Дългата е такава. Вече почвам да си мисля за тампоните на мотора и то по-скоро левите... Редактирано 23 Февруари, 2008 от PARADOX_sf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 23 Февруари, 2008 Вече почвам да си мисля за тампоните на мотора и то по-скоро левите... И защо мислиш, че проблема ти идва от там ?Според мен щом всичко от изброеното по горе е наред, диференциала при товар не работи нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #17 Отговорено 23 Февруари, 2008 какъв е оффсета на 15-ките и на 17-ките?според мен си страдаш от класически torque steer и той не е породен от някакъв проблем а просто от факта че нископрофилната гума е много по-чувствителна на камбър, сходимост и т.н.... а ако се окаже и че 17-ките са ти с по-малък оффсет от 15-ките, проблемът ще е още по-изразен.мини профилактично на един реглаж на предница и направи предницата една идея затворена (0 до 1мм сумарен toe-in примерно) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest weapon R #18 Отговорено 23 Февруари, 2008 Аз като препатил също да споделя нещо.Ако по някаква при4ина е сваляно или разхлабвано магарето(гредата която държи рейката и цялото ока4ване)и после не е стегнато......ето го проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #19 Отговорено 24 Февруари, 2008 Същият проблем има и колега с "Rover 620 SI", който при подаване на газ колата завива наляво, а като натисне спирачки - надясно. И той каза, че на стенд всичко е точно.Стенд и моята беше така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lyubobg 0 #20 Отговорено 8 Април, 2008 Здравейте колегиимам същия проблем и е просто нерешим - какво ли не смених ...и 2 години не мога да го оправя нито майсторите ...Някой от вас да има прогрес ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #21 Отговорено 8 Април, 2008 Имах подобен проблем,какволи не правих и проблема неизчезваше,докато не смених шибаните предни гуми.Даносъм бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buberon4o 0 #22 Отговорено 8 Април, 2008 то това маи е общ прблем при много рязък старт и моята дърпа наляво инак на прав път ок.правил съм опити от 50 да спра изведнаж и няма кривене на кормилото както и на самата кола само, при старт после нищо ,стенда ми е ок гумите са ми 13ки 175 на 70 зимни-а пак летните 14ки 185 на 65 и пак е същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest buberon4o #23 Отговорено 8 Април, 2008 (Редактирано) казвам при рязък старт имам предвид превъртания на гуми тогава несе наляво- ама имах голф 1.8 90мулета ама пак така ми правеше когато въртя гуми носи наляво незнам ...? и колата си беше изрядна както моита хондичка... това за тампони и шарнири всичко е ок ,каре ок носач ок . ама пак си несе.. даже и джантите регулирах вс е ок... незнам........инак на прав път казвам не мърда за хондата де Редактирано 8 Април, 2008 от buberon4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #24 Отговорено 9 Април, 2008 проблема ви определено не е същия с тоя на парадокса , въпреки че симптомите са еднакви - отворения диф кой то се слага заводско се държи коренно различно от торсен при всякакви условия - при повечето от вас проблема е по-скоро във втулките на долния носач , а при него вероятно е от баланса на масата и кембъра на колата ... въпроса е колко силно е изразен ефекта ? дърпа ли като се рържи здраво волана или само при пуснат се плучава ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lyubobg 0 #25 Отговорено 9 Април, 2008 проблема ви определено не е същия с тоя на парадокса , въпреки че симптомите са еднакви - отворения диф кой то се слага заводско се държи коренно различно от торсен при всякакви условия - при повечето от вас проблема е по-скоро във втулките на долния носач , а при него вероятно е от баланса на масата и кембъра на колата ... въпроса е колко силно е изразен ефекта ? дърпа ли като се рържи здраво волана или само при пуснат се плучава ?аз съм сменил тампоните на носача, на макферсона и на двигателя предния .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #26 Отговорено 9 Април, 2008 проблема ви определено не е същия с тоя на парадокса , въпреки че симптомите са еднакви - отворения диф кой то се слага заводско се държи коренно различно от торсен при всякакви условия - при повечето от вас проблема е по-скоро във втулките на долния носач , а при него вероятно е от баланса на масата и кембъра на колата ... въпроса е колко силно е изразен ефекта ? дърпа ли като се рържи здраво волана или само при пуснат се плучава ?аз съм сменил тампоните на носача, на макферсона и на двигателя предния ....вече става много off... сивиците не са с макферсон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #27 Отговорено 9 Април, 2008 Новичките са на макрверсончета...Абе проблема е незначителен, след смяна на йокито което беше доста износено проблема намаля драстично, което говори за проблем в рейката. Според мен или имам някакво разбито лагерче в рейката, износен пиньон или вътрешен кормилен накрайник се ебава, дори може и от меки тампони на мотора да го прави, но е факт че се появи след поставяне на торсена.Видяло се е че за 2-ри път ше свалям рейка да смена и несменените части... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lyubobg #28 Отговорено 9 Април, 2008 (Редактирано) .... Редактирано 9 Април, 2008 от lyubobg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CRX_R 1 #29 Отговорено 9 Април, 2008 Опитаи да забележиш когато караш дали колата е непослушна и дали сее на ляво и дясно.Виж си хубаво вътрешните накраиничета братле. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest street_fighter #30 Отговорено 10 Април, 2008 pAradox ,какво се оказа??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest joro_bul #31 Отговорено 10 Април, 2008 И аз да кажа една тъпотия, минал си на 17-ки а там площа на сцепление ти е по-голяма а в БГ няма асвалт който да не е на релси и е нормално да ти дърпа на някъде като попаднеш с едната страна в релсата. Пробвай на токущо асвалтиран прав път Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #32 Отговорено 10 Април, 2008 А провери ли селеновите втулки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lyubobg 0 #33 Отговорено 15 Май, 2008 Опитаи да забележиш когато караш дали колата е непослушна и дали сее на ляво и дясно.Виж си хубаво вътрешните накраиничета братле.държа ли волана колата послушна колкото и газ да давам - седи си в пътя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове