Jump to content
newman

Как се спасявате от ръждата

Recommended Posts

Здравейте, Днес си мих колата по старателно като за пръв път не на автомивка и забелязах, че отдолу на вратите самите ръбове са тръгнали да ръждясват, до тука ясно събира се вода и е нормално, Но това което ме разтревожи е че на задния калник( не отдолу а отвън по средата на самия калник) забелязах отгоре върху самата боя нещо като(незнам как да ги нарека) малки топченца от ръжда(както на желязо което е седяло на влага има все едно слой ръжда) Дали може да се предотврати тая работа да не се развива повече или ако може да се махне с нещо като полир паста или незнам с кво?На някой случвало ли му се е такова нещо? И как го е оправял?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На хондите слабото място са им ламарините, които умишлено са направени по-тънки с цел да поемат удара при произшествие. (поне така обичаме да си мислиме ние - хондаджиите). Особено това местенце, за което споменаваш ти - при калниците. Питаш дали на някого му се е случвало - доста позитивни отговори ще получиш, уви. Решението според мене е едно-едничко - намираш си "читав" майстор бояджиотенекеджия, оставяш му я да изчисти хубаво ръждата и да ти я боядиса. И така до следващия път. Важното е да не се изчаква дълго, с надеждата, че времето лекува, тъй като в комбинация с него и нашата собствена немарливост се прибягва до заварки и др., по-сериозно неприятни неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жена и ръжда тръгнат ли...... :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми казаха 4е когато се появи ръжда се за4иства идеално до здрава ламарина с финна шкурка и после се намазва с ЦИНГА маи така му беше името което сще ти струва 40 лева килограма + някакав разредител но му забравих името. Цингата е светло сив на цват и спира ръждата деиства като грунд и ако цвета на колата ти е светло сив (като моята) маи няма да се наложи и да боядисваш кърпенето (поне така ми обясниха за моита ражда по калниците. п.п. Хаиде със здраве и успех в битката с ръждата. Ако греша в имато на материала ме поправете да не лъжа без да искм колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе то не че не са добре направени и че не са поцинковани ламарините ама наистина са тънки. Проблема е че като се чукне и тръгва веднага ръжда а понеже са тънки и им трябва малко за да изгният а не ми казвай че никога не си чуквал вратите на тротуар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с ръждата е много неприятно. На мен ми е тръгнала 5-тата врата и хич не ми харесва на къде върви. Ще има майстори, боядисваници и други отнемащи време неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми казаха 4е когато се появи ръжда се за4иства идеално до здрава ламарина с финна шкурка и после се намазва с ЦИНГА маи така му беше името което сще ти струва 40 лева килограма + някакав разредител но му забравих името. Цингата е светло сив на цват и спира ръждата деиства като грунд и ако цвета на колата ти е светло сив (като моята) маи няма да се наложи и да боядисваш кърпенето (поне така ми обясниха за моита ражда по калниците. п.п. Хаиде със здраве и успех в битката с ръждата. Ако греша в имато на материала ме поправете да не лъжа без да искм колегата.

най добрия начин е като се почисти на пясъкоструй,тва е единственото спас4ение и след тва има един епоксиден грунд който запечатва,след тв кит ако е нужно,шприц и боя,а покаже ли се дупка при бластирането,просто трябва дасе изкърпи тва е начина :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръжда тръгне ли, спасение няма :) По принцип се изчиства до здраво, но не се знае дали не виждаме само повърхностно изчистено!!!Реже се до здраво и се слагат нови вежди!!!Ноооо, в крайна сметка всеки си решава според джоба :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега!Явно решението на проблема е в размера на щетата от корозията. Ако имаш повдигната боя - очаквай със сигурност и дупки - само лака още държи фацата, ако го почистиш = ще се отвори дупка. Прав е колегата за песъкоструенето - ама е много скъпо и изисква цялостно разглобяване... Ако можеш да си го позволиш като време и пари - това е професионалния подход, ако не - купуваш флекс - стържеш до "чисто" в кавички защото разядена от ръжда ламарина има дълбоки язви, които тръдно можеш да изчистиш с флекс и телена четка. На това място се използва новата технология - цинковата "боя" - както писа колегата - "цинга"-та. С нея практически поцинковаш почистената ламарина. Ако имаш малки дупки - можеш да ги запълниш със съответния кит (на епоксидна основа със стъклени влакна), ако са големи без майстор тенекеджия няма да се разминеш. На това място ти препоръчвам да спреш със самостоятелната изява и да отидеш на бояджия за китосване и боя. По този начин ще спечелиш двойно: 1. Ще си сигурен че си се преборил с ръждата - тъй като никой майстор няма да почисти ръждата толкова педантично - както ти сам си я почистиш, а това може да прецака цялото мероприятие и : 2. Ще спестиш някой лев.Това е моето виждане...Със здраве - успех ти желая !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...