Jump to content
wwwolfish

Тресене на волана при висико скорост и натискане на спирачки

Recommended Posts

Здравейте,от известно време забелязах,че при шофиране със скорост по - висока от 100 км/ч., при натискане на спирачките дори и леко ,волана започва на вибрира и като че ли цялата предница започва леко да се тресе.Колкото по голяма е скоростта - толкова по-голямо е вибрирането. При скорости под 80км/ч не се усеща почти нищо.Казаха ми,че има въздух в системата.Така ли е според вас?Защо тогава не го прави при ниска скорост? Като цяло си мисля ,че кола с 4 дискови спирачки трябва да спира по-добре.Как се обезвъздушава системата?Колата е с дискове и отпред и отзад.Когато я купих смених само задните накладки,но дори и след това дисковете не се изгладиха до блясък.Не знам защо така се получава,вече минах около 3000 км и на места и предните и задните дискове не са съвсем лъскави? за отпред съм съгласен , не съм сменял накладките и може да е спекло феродото,но отзад са чисто нови.Възможно ли е да са криви дисковете?Когато ми преглеждаха спирачките ми казаха,че са в добро състояние.Имат малък ръб.Благодаря ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest wwwolfish

Направо да ги свалям ли?А да пробвам ли да обезвъздуша?Този стругар ако каже че са криви не може ли да се пристържат или направо да взимам нови.Дисковете са в добро състояние ,с малък ръб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest policeman

Сваляй и ги носи.Може и да станат с престъргване,но не е сигурно.Ако ги стърже смени задължително накладките!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имах същия проблем и си мислих че е от спирачките ама наистина излезе от гумите, балансирах ги само че някъде където го правят добре че аз на третия път чак уцелих и от тогава е ок, само дето сега пак почна защото от тея дупки направо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата policeman,гаранция криви дискове и то предни.И евентуално,ако вземеш нови трябва да ги щадиш известен пробег,че пак може да се изкривят....Иначе с престъргване става,но ти препоръчвам нови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същия проблем ,и го реших като смених всичко с по-големи дискове и апарати от прелюд h23 и сега вече не тресе. Провери дисковете дали не са направили ръбче вече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Aladin

Възможни причини са следните:1. накладки2. дискове/криви/3. при мен беше от нарушена геометрия на шенкела4. възможно е да минеш и само с баланс на джантитеДано съм бил полезен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение,че не са много износени дисковете!Дори едно прегряване и след това на автомивката ,и си готов ;) Сменял съм на всичките си коли дискове и го знам от опит.Със престъргване може и да закрепиш положението,но не е съвсем сигурно.Не винаги се получава ;) Само нови,но внимавай с натискането ,да не ги изкривиш още от самото начало.Жали ги поне в началото от прегряване ;)Дискове до 100лв. да знаеш са кашкавал :P Другият ти вариянт е да вземеш от някоя ударена кола втора ръка,поне ще знаеш,че са качествени.Успех! :P

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:P - Казах си че колкото и теми да се отворят винги ще пиша, защото и мен неяснотията много ми навреди...Криви са ти дисковете 100% - всичко съм премислял .. както теб ...- Сменяй дисковете - ако не със някякви оригинални (мноо пари са ) то гледай поне да са някоя читава марка - защото аз от Делфи за акорд например съм страшно недоволен ... Сега съм с някви ниппартс ( не че са кой знае какви, нопоне сега тресе много по-малко) - Задължително меки накладки (пак питай дали са готини, като смениш дисковете се слагат нови накладки и да ги пристъргаш пак слагаш нови - не ти препоръчвам да ги пристъргваш ..) - Направи си профилактика на спирачната система - провери буталцата , обезвъздушаване (това е с оглед подобряване работата, а ремонта е тип - за всеки случей ;) - иначе ти гаратирам че са ти криви дисковете ... )Най добре си сложи някоя хубава марка - (аз съм се замислял за брембо например .. съвсем сериозно ) за да не страдаш после пак .. пък и да се окаже че си ги сменил и след 10хил.-15хил. км да ги сменяш пакГлавината се избива на преса - ако има чалъм не се навивай да ти ги набиват с чук - преебават се лагерите (е аз ... съм го правил това упражнение 3-4 пъти - пре*басе само 1-ния лагер ама ... накрая се разбра че може и без чук ;)А и провери ДОЛИЯ ШАРНИР ! - мисля че от тези вибраци му се разгонва фамилията - провери го .... ако се налага да го смениш ЗАДЪЛЖИТЕЛНО оригинален - за да не страдаш като мен ;)...И слушай полийсмена :P Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същия проблем ,и го реших като смених всичко с по-големи дискове и апарати от прелюд h23 и сега вече не тресе. Провери дисковете дали не са направили ръбче вече

Има малко ръбче,но ми казаха ,че е нормално.Не вярвам да означава наличието на ръбче -смана на дискове.
Значи са поистъняли и както каза полийсмен малко водичка от някоя локва когато са топли и толкова им е. Търси си дискове и задължително не на делфи. В елит кар за прелюда ми предлагаха АТЕ ,те мисля че трябва да се по-добри от делфи , също и оригинални имаше които бяха 180лв/бр.П.П. това е цена за прелюда ,твойте сигурно ще са по-евтини Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не успорвам мнението на никой,но често се случва това да се получава от лош баланс.все пак защо трябва да скача на скъпото момчето,като може да пробва по евтиният вариант първо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest wwwolfish

не успорвам мнението на никой,но често се случва това да се получава от лош баланс.все пак защо трябва да скача на скъпото момчето,като може да пробва по евтиният вариант първо?

ще те послушам и ще балансирам предните колела.Мисля даже и накладките да сменя,защото както написах дисковете на са идеално лъскави. Но кажи ми щом допускаш да е от баланса,защо не го прави постоянно а само като пипна спирачката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

не успорвам мнението на никой,но често се случва това да се получава от лош баланс.все пак защо трябва да скача на скъпото момчето,като може да пробва по евтиният вариант първо?

Точно защото ако не са ти балансирани гумите, независимо дали спираш или не, при по висока скорост се усеща тресене, а при криви дискове, ако не са много изкривени, при ниски скорости не се усеща толкова колкото ако спираш от по висока... и аз съм имал криви дискове, и това са имптомите :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не успорвам мнението на никой,но често се случва това да се получава от лош баланс.все пак защо трябва да скача на скъпото момчето,като може да пробва по евтиният вариант първо?

ще те послушам и ще балансирам предните колела.Мисля даже и накладките да сменя,защото както написах дисковете на са идеално лъскави. Но кажи ми щом допускаш да е от баланса,защо не го прави постоянно а само като пипна спирачката?
Защото имаш искривени дискове, сменявай с накладки и забравяш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах го същият проблем, няма да е от небалансирани гуми, и Аз си мислех че са ми криви дисковете но смених първо накладките (предните) с нови-качествени марка FERODO-PREMIER 70лв. комплекта и предницата ми заспа, сега спирам от 180 без да трепне предницата. Старите накладки са били калпави и са се износили на криво, от там е било и тресенето.

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прав е колегата с акорда делфи са боклук за 1 година ги шлаифах 2 пъти и сменях наклатки и пак се изкривяват чугуна от които са направени нее старял и се измятат ако шлаифаш твоите има специална машина за това а не на стуг миналата година цената беше 8лв на диск сега незнам колко струва в пловдив на весеито има сервиз кадето правят всичко това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

Минал съм през всички тия мисли за баланс не знам си какво и не знам си що - за това ти спестявам време - наблягам , че имаше поне 5 теми за това - нищо - бил съм в твойто положение , така че те разбирам .Криви са ти дисковете!Виждал съм дори да предпочитат варианта - сменят спирачни апарати с дискове - брембо или от легенд и всичко за да знаеш , че работата ще заспи - при акордите е по изразен проблема , предполагам , че килата си казват думата и сирачките са по натоварени като цяло.сменяй дисковете - не дей да пестиш за да не завтаряш като мен - подобре веднъж ама качествено и по евтино ще ти излезе + главоблъскането с едни масйтори та други та трети направи всичко :-смени си дисковете + накладки (избери нещо читаво не гледай само цената накладки най-добре някакви маркови и тествани - да са меки)-обслужи спирачните апарати (провери буталцата смени спирачната течност - не е милиони все пак) -Балансирай си и гумите - провери да ли не са криви (ако са ти криви ще ти тресе волана при определена скорост примерно от 100-120 , но през цялото време , а не само като спираш! шшш нищо не си видял - със делфито щеше да ми се разглоби колата ! така тресеше нямаха и 1000 км (първите 300 км съм натискал спирачката със ход не повече от 0,5 см. )Знай че диска се избива на преса - търси майстор който е правил преди това хонда или поне японски коли - щото аз бях при няколко дето се чешеха и викаха че тва не е като на голфа и на пунтото и млатиха с чука та чак ме болеше ... главината се преебава така - като се набива с чук - мисля че се сваля всичко от шенкела и отиваш с него на пресата(не си спомням точно как беше..) - забележи , че и вътрешния диаметър на диска е с таква форма , със формата на черупката на лагера на главината ...Провери си и ДОЛИЯ шарнир не е задължително , но може да е свършил - ако е свършил - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО със оригинален - иначе ти пада колелото (като на мен ) и си **** маматаУспех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колега и според мен са ти криви дисковети един френд с акорд имеше същия проблем който реши срещу 16лв просто свали предните дискове и ги занесе на един стругар в пловдив да ги изправи на някакъв специален двустарен струг дето зима от двете страни едновременно не го прави на едностранен че може да ги изкривят повече ако искаш може дати намеря координатите на тоя стругар в пловдив ако си някаде на близо покрай Пловдив ;) (стругаря е колега кара сивик 5 ген и каза че доста такива дискове е направил и то на хонди,аз присъствах на изправянето става за 30 мин)

Редактирано от CARBON

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменяй дискове и накладки без да се замислящ аз го имах същят проблем преди около 6 месеца.Провери за дискове на ashika или japanparts, които изобщо не са лоши за цената си. Аз този проблем във Варна си го реших за около 220-230лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...