Jump to content
DIGIGI

Двигатели на Сивик Аеродек?

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам един въпрос? :sick1: Според тези сайтове http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?group=595 и http://www.auto.ru/ , комбито на Сивик се произвежда в 4 бензинови и един дизелов ДВГ. Интересуват ме бензиновите. Според тези руски каталози има 1.4 като моя, 1.5 икономичния витек, 1.6 който не е витек и 1.8 VTI 170-те коня.Само тези ли са бензиновите които се вграждат в комбито? Има ли комби с 1.6 витек двигател?Питам защото забелязвам чуждестранни обяви с такъв двигател, а в тези каталози го няма. Пък и не съм забелязвал в БГ.И въобще някой ако знае какви други ДВГ-та се слагат освен гореизброените.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest emod

Може би 1.6 SE е Втек-а (Sport Edition, май са два варианта) но не съм сигурен, защото инфото в нета е малко непълно. Загатват за Втек но никъде не успях да го намеря ясно казано. :P

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Тук също са показани само 4 двигателя. Явно са само тези.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AERODECK

Брей, в тая тема пишат само АеродециЗдрасти пичове :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest emod
;)Здрасти AERODECK ;)Май не сме много "семейните комбита" :PDIGIGI сори за оффа... Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;)Здрасти AERODECK ;)Май не сме много "семейните комбита" :PDIGIGI сори за оффа...

Няма нищо ;) , колега EMOD този 1.6 SE ако е този който е 115коня аз поне знам че не е ВИТЕК, или има друг 1,6 с друга мощност?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да намеря колко коня е 1.6 Втек-а, но ето един сайт, където (в края) е дадено че 1999 излиза Vtec SE:http://209.85.129.104/search?q=cache:gKCC8...cd=14&gl=bgЕто това е абзаца: "The VTEC SE, which arrived on the 1999V plate, opens at just over £3,600, with Sport trim another £200"

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, аз поразгледах също и видях обяви като тази: "2000 HONDA CIVIC Aerodeck 1.6i VTEC SE Exec 5dr Aerodeck", изглежда това SE наистина е VTEC. Само, че тези комбита които са 1,6 витек са пускани само от 2000 и 2001г.

Обаче гледам има много 1,6 ES и 1.6SR. Tова ниво на оборудване ли е или нещо друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest emod

Определено мисля, че ES и SE са нива на оборудване (имаше някъде писано по форума но не се сещам къде точно).При мен например LS е нивото на оборудване - лукс незнам си какво си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DIGIGI ето го отговора на въпроса ти - 123bhp

 

HISTORY

Although the Civic 5-door version upon which the Aerodeck is based debuted in March 1995, British customers had to wait

until February 1998 to get their hands on an estate version. The range initially consisted of four models, a 113bhp 1.5i LS, a

114bhp 1.6i LS Auto and S manual plus the range topping 167bhp 1.8 VTi. The 1.5-litre model didn’t stay too long, the

range being updated in early 1999 with the introduction of the 123bhp 1.6i VTEC ES. Late in 1999, Honda revised the

model line-up, bringing trim level designations into line with the larger Accord. This meant the model range then consisted

of the 1.6i VTEC SE, the 1.6 VTEC SE Sport, the 1.6 VTEC SE Executive, the 1.6 VTEC SE Executive Sport and the

perennial 1.8VTi. Nice. These models lasted right through until the introduction of the seventh generation Civic in March

2001.

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DIGIGI ето го отговора на въпроса ти - 123bhp

 

HISTORY

Although the Civic 5-door version upon which the Aerodeck is based debuted in March 1995, British customers had to wait

until February 1998 to get their hands on an estate version. The range initially consisted of four models, a 113bhp 1.5i LS, a

114bhp 1.6i LS Auto and S manual plus the range topping 167bhp 1.8 VTi. The 1.5-litre model didn’t stay too long, the

range being updated in early 1999 with the introduction of the 123bhp 1.6i VTEC ES. Late in 1999, Honda revised the

model line-up, bringing trim level designations into line with the larger Accord. This meant the model range then consisted

of the 1.6i VTEC SE, the 1.6 VTEC SE Sport, the 1.6 VTEC SE Executive, the 1.6 VTEC SE Executive Sport and the

perennial 1.8VTi. Nice. These models lasted right through until the introduction of the seventh generation Civic in March

2001.

Ей сега се изясни всичко вече :P Този 1,5литровия витек се замества с 1,6 витек и гамата се допълва само с него. А ако не се лъжа този 1,6 витек се слага и на купетата в тия години.

Благодаря на EMOD че ги разнищи Аеродек двигателите ;)

Колега да линк моля те на сайта от където видя инфото. Искам да намеря ако мога някакви технически характеристики на този мотор - 1,6 Витек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е линка:http://www.caranddriving.com/temp/Honda%20...998-2001%29.pdfТам обаче няма подробна информация, каквато ти трябва на теб.Трябва да се разбре този Д16.. с каква последна буква е.

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е линка:http://www.caranddriving.com/temp/Honda%20...998-2001%29.pdfТам обаче няма подробна информация, каквато ти трябва на теб.Трябва да се разбре този Д16.. с каква последна буква е.

http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4422.html - ей тук има инфо за 1,6 който пише че е 125 коня и сигурно е този Витек за който търся инфо :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето един руски сайт;http://www.hondaworld.ru/honda_civic.htmпускаш се надолу до Honda Civic 1.6 Aerodeck (1.6iES, 1.6iSR, 1.6VT ES ES, 125, LS) - 125/6600 и гледаш каквото ти трябва.

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето един руски сайт;http://www.hondaworld.ru/honda_civic.htmпускаш се надолу до Honda Civic 1.6 Aerodeck (1.6iES, 1.6iSR, 1.6VT ES ES, 125, LS) - 125/6600 и гледаш каквото ти трябва.

Мерси още веднъж, този сайт го нямах :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jimmy

Привет колеги,аз от скоро съм съм в аеродекския отбор и много се кефя.Разчекнах се да търся инфо по номера на двигателя ми и никъде другаде освен в аутодатата не намирамномера който е D16W3 . Изчетох сумати инфо от всякакви сайтове и ръководства но никъде не засекох такъв номер.А отделно на това навсякъде пише че задните спирачки за барабанни, а пък на колата ми са дискови и се чудя да не би италианчето преди мен да правило нещо по колата. Ако някой знае нещо да помага.Поздрави

Хаха :cool: имало още един колега с такъв двигател :D Аз съм с d16w3 - доста екзотичен ми се струва. Това което съм намерил за него е доста оскъдно - монтиран е 99 и 2000 година на сивик седан и аеродек. 115 hp SOHC без VTEC. Като цяло си работи много добре - само дето няма VTEC. Интересно ми е на колко оборота ти е прекъсвача и какви скорости развиваш на 2ра и 3та? При мен компютъра е от d16y8 и искам да видя дали и при теб всичко е същото -> 2ра = 103 km/h, 3та = 145 km/h

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest guni

Ми да ти кажа все още не съм я напъвал много и не мога да ти отговоря. Като имам възможност ще пробвам.Ако имаш разни материали за тоя двигател пусни насам. А иначе съм супер доволен от колата и от двигателя.Останах много очарован.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jimmy

Ми да ти кажа все още не съм я напъвал много и не мога да ти отговоря. Като имам възможност ще пробвам.Ако имаш разни материали за тоя двигател пусни насам. А иначе съм супер доволен от колата и от двигателя.Останах много очарован.

Материали нямам, щом ти е отскоро колата преди да я тестваш задължително си смени консумативите, най-малкото масло, ангренажен ремък и ролка :cool: ако не си го направил още. Да не се повреди мотора от старо или изгоряло масло. За двигателя - ако ти се наложи да сменяш съединител инфото, до което достигнах е, че на голяма част от сивиците от d-серията съединителите са едни и същи - от 92 до 2000 ако не се лъжа, така че не е проблем да се намери. При мен само блока и главата са w3 интейка, компютъра и останалото е d16y8. Драсни ми някое съобщение като пробваш на 2ра и 3та колко вдига :D. Поздрави и сори, че пооспамих темата малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jimmy откъм консумативи колата е ок. Това за съединителя определено е полезно инфо. Като я пробвам да я изюркам ще ти кажа. Въпроса ми за спирачките остава, някой да има идея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

az sam sa6to s aerodec d15z8 angli4anka.koito e vtec-e

както се казва, събрахме се :bow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...