Jump to content
Guest HONDA

Някой да знае нещо за тая джаджа :)

Recommended Posts

Guest HONDA
http://imagehost.vendio.com/bin/viewimage....s_with_text.jpg Някой случайно да е виждал такова нещо,помага ли наистина,пише че качвало коне и сваля разхода ама как ще стане тоя номер незнам :D някой ? нещо ? интересно приспособление ако наистина работи де :D Редактирано от HONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това къде се монтира ? на интейка предполагам. и се предполага че като завихря въздуха, ще смуче повече ? я обясни точно каква е легендата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми мяза на вентилатор от компютър пригоден за вграждане в интейка, както каза колегата. И аз съм сещал и чудил за такава простотийка, ама ме досрамя да пусна тема с такъв глупав въпрос. Та сега е момента да си питам... Ще има ли полезен ефект от такава интервенция.

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега е момента да се появи " Mythbusters" и да разясни въпроса :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логика има ама дали работи ? Качвало 16% от конете и 35% по малко харчело...аджеба вътре пак ли си се завихря тоя въздух....след тва нещо остава ли си завихрен :D немам идея...да каже некои дето разбира повече или ако някой е пробвал да каже има ли разлика нещо...ако бачка да казва че да режем капачките от буркани и да почваме с производство :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Мен това ми прилича на формичка за сладки. Ефекта от това нещо е твърде съмнителен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AERODECK

А възможно ли е да предизвиква сили отговарящи на законите на Фуко?Я някой физик да се обади

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,на това нещо му викат (турбонатор) понеже завихряло въздуха.Имах такова нещо дадено ми от автомобилния састезател в група N-3; Валери Борисов,Дори и да има някаква функция това нещо не се усеща.Така че за мен лично това е излишен разход на средства

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

очакваме включване от 1net ;) той ги обича тия теми ... иначе аз до колкото разбирам, това нещо не се върти, стои си застопорено на пътя на въздуха и променя движението на потока от право във ... завихрено (може би :) ) може би идеята е някаква подобна както при цевта на огнестрелно оръжие, куршума следва спираловидна линия до напускане на цевта и полета му представлява въртеливо движение около собствената му ос което повишава далекобойността и точността му ... за това се сещам в момента ... обаче дали тая идея е приложима при въздуха ми е малко мъгляво :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мъ-да и един мормот завиваше шоколад в станиолакога ли ще се сетите 4е топлата вода е измислена ???????????? и ще престанете с тия глупоститая тема е за кош4ето, поредната боза на тема разход и мощност

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Go61-нце какъв ти е проблема бе брато ? като не те кефи темата не я чети ! така правят хората по форумите питат и им отговарят....направи некоя по интересна тогава ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda_Civic_LSI_1.5_16V

мъ-да и един мормот завиваше шоколад в станиолакога ли ще се сетите 4е топлата вода е измислена ???????????? и ще престанете с тия глупоститая тема е за кош4ето, поредната боза на тема разход и мощносттая тема е за кош4ето поредната боза на тема разход и мощност

Колега като не ти харесва темата не я чети и не пускай глупавите си клишета,човекът иска да разбере и ти веднага да се :):P на темата му!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и аз съм чувал някой си да слага по якичък вентилатор в тръбата след в.филтър,за да вкарва повече въздух било имало ефект ама за тази тенекийка за първи път чувам,а пък да качи толкова проценти мощност звучи абсурдно :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Shadow^Dancer

вентилатор в тръбата ?! то ако ше е така ше трябва оборотите му да се управляват от някаква много сложна електроника спрямо положението на дросела и самия вентилатор трябва да няма грам латентност ... общо взето някак си не си го представям. като говорим за фантастика, това с ламаринката ми се струва по-интересно. то мощността че няма да се качи толкова е ясно, ама и 5% да качи, пак ще си струва. от тук 5, от там 5 ... ето ти ги 20% overclock :P

Редактирано от Shadow^Dancer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо ми се струва, че на инжекция няма да и ма ефект. Ама ако го забиеш отгоре на един карбуратор може и да има разлика. Да завихря въздуха и да се получава по хубава смес. Ама това е само предположение... някой пробвал да сподели :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вентилатор в тръбата ?! то ако ше е така ше трябва оборотите му да се управляват от някаква много сложна електроника спрямо положението на дросела и самия вентилатор трябва да няма грам латентност ... общо взето някак си не си го представям. като говорим за фантастика, това с ламаринката ми се струва по-интересно. то мощността че няма да се качи толкова е ясно, ама и 5% да качи, пак ще си струва. от тук 5, от там 5 ... ето ти ги 20% overclock :P

разгледаите тези саитовеhttp://www.electricsupercharger.com/http://www.turbonator.com/до колкото разбрах тези джаджи са полезни за двигатели над 3.0л

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та да отговоря на подрастващата младеж ВИЗИРАМ 20-22 ГОДИШНИТЕ РАЗБИРА4И ВСЯКА ЕДНО ПРЕПЯТСТВИЕ ПРЕД ДРОСЕЛА И КОЛЕКТОРА Е В МИНУС ЗА МОЩНОСТТА ПОНЕЖЕ, ВЛИЯЕ НА ЗАСМУКВАНЕТО НА ВЪЗДУХА ИЛИ ГОРИВНАТА СМЕС ПРИ КАРБУРАТОРИТЕПОЯСНЕНИЕ дори острите ъгли, завои на колектора спъват потока на въздуха пример Д14А4 С оригинален колектор и с такъв от Д16З6 има хора от форума заменили колекторите си на д14-ките с такива от д16з6 резултата е осезаем-по думи на собственицитеза вентилаторите- една нормална турбина при работа стига до 80000 оборота за да надуе прили4но няма електродвигател които да стигне и една десета от тия обороти камо ли да има някакъв полезен ефекта сега за тая изкривена като вентилатор тенекия - помислете със колко се стеснява интейка ако я монтирате и дали няма да е по-добре да подмените оригиналния със по-голям интейк и така да го монтирате 4е да вкарва въздух отвън а не от коша, по-студения въздух е по-богат на кислородпредложение от мен ИЗПОЛЗВАЙТЕ ПВЦ ТРЪБА НА 75мм и е омотайте със термо-изолационен бинт подменете си колекторите със 4-2-1 колектор и резонатор и също го омотайте със термолента ЕФЕКТ ЩЕ ИМА И ПРЕДИ ДА ПИШЕТЕ ТЕМИ ЗА ВСЯКАКВИ ГЛУПОСТИ ПОРОВЕТЕ В ФОРУМА ИМА И ТЪРСАЧКА ТОЗИ ФОРУМ СЪЩЕСТВУВА БЛИЗО ЧЕТИРИ ГОДИНИ И ДА СЕ ПОВТАРЯТ ВСЯКАКВИ ПОДОБНИ ТЕМИ НА ВСЕКИ 5-6 МЕСЕЦА МИСЛЯ ЧЕ НЕ Е МНОГО РАЗУМНОПОЗДРАВИ ОТ go6i11 и МИР. НЕ СЕ ЗАЛЪГВАЙТЕ ОТ НИКА МИ, ДОСТА СЕРИОЗЕН ЧОВЕК СЪМ И БЛИЗО ОТ 25 ГОДИНИ СЕ ЗАНИМАВАМ СЪС КОЛИ ПОЗДРАВИ НА ВСИ4КИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Go61-нце какъв ти е проблема бе брато ? като не те кефи темата не я чети ! така правят хората по форумите питат и им отговарят....направи некоя по интересна тогава ! ;)

Колега като не ти харесва темата не я чети и не пускай глупавите си клишета,човекът иска да разбере и ти веднага да се ;) ;) на темата му!!!

А на вас какъв ви е проблема, не търпите други мнения и/или критика? ;)Имаше тема за подобни простотии, затова все прескачах тази тема и не пишех.Ама ще ви го напиша и тук. Ако ставаше с вентилаторчета ехеееее, колко имаме от компютрите.Перфектни са, да го е****ба мойта кола щеше да е най-бързата, щях да ги наредя поне 5-10 ;) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логика има ама дали работи ? Качвало 16% от конете и 35% по малко харчело...

16% коне може да не ги докараш и след 2000лв налети в атмосферка ;) не скачай така на цифри ... а 35% по-малко разход ?!? от къде ? качването на коне трябва да го вдигне , а не да го намали ... и чак да има логика - надали ;)

А възможно ли е да предизвиква сили отговарящи на законите на Фуко?

по мое мнение Фуко щеше да има общо ако разглеждаше границата на два флуида ... в случая се гони ламинарност , а не турболентност

мъ-да и един мормот завиваше шоколад в станиола

като цяло вярно

...и аз съм чувал някой си да слага по якичък вентилатор в тръбата след в.филтър,за да вкарва повече въздух било имало ефект ама за тази тенекийка за първи път чувам,а пък да качи толкова проценти мощност звучи абсурдно :)

ако имаш вентилатор от компютър (100мм) с наклон на витлото 30 градуса оборотите отговарящи на пълно натоварване на двигателя , без да създава налягане а само да не пречи бяха някъде 500 000 об./мин. ... сам си прави изводите за вентилаторчетата

ламаринката ми се струва по-интересно. то мощността че няма да се качи толкова е ясно, ама и 5% да качи, пак ще си струва. от тук 5, от там 5 ... ето ти ги 20% overclock ;)

и хоп и караш булид от Ф1 ...

нещо ми се струва, че на инжекция няма да и ма ефект. Ама ако го забиеш отгоре на един карбуратор може и да има разлика. Да завихря въздуха и да се получава по хубава смес. Ама това е само предположение... някой пробвал да сподели :)

доста си прав за карба - само да не объркаш посоката на въртене ...

разгледаите тези саитовеhttp://www.electricsupercharger.com/http://www.turbonator.com/до колкото разбрах тези джаджи са полезни за двигатели над 3.0л

това дето си го пуснал са два варианта на разглобен сешоар - най-добър сценарий : колата не върви , а джаджата се чупи най-лош сценарий: колата не върви , джаджата се чупи , двигателя е пълен с джаджата ... писал съм тема за няколко такива устройства , които ползват по 15-25KW безчеткови мотори( за да са леки и компактни) и турбина ( студеното тяло ) или компресор и създават налягане до 2 бара като ефекта е доста по-добър от турбо на същото налягане защото няма загуби по изпускателната система , но за целта си носиш 40-50 КГ батерии в багажника , слагаш доста по-голям алтернатор който да ги зарежда и целия кеф между две зареждания е не повече от 60 секунди ... готино е , но струва мнооого пари да се направи самата идея да спечелиш мощност със рестриктор е безумна и няма нужда от обсъждане - какво като завихриш струята , като тя така или иначе трябва да мине през дросела и после със завой на 90 градуса по рънърите ?? това е все-едно да ми кажете че съм спечелил 10 коня от плочката на газовото ;) - тя не завихря , но ускорява струята ;) П.С. няма да отворя темата за да ми спорите ;) просто тия неща са обсъждани много , много пъти и нямаме нужда от още един ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...