Jump to content
automotive

Седан Д15Б2 с газово 0-210 на бензин

Recommended Posts

малко след 160 се забавих ама трябваше да спра да давам газ че един пред мен се правеше на рейсър хяма звук просто фотоапарата прави клипчета без звук :Dhttp://g9vfe8p9l0.vbox.bg/videos/Civic_90_...-210/index.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко след 160 се забавих ама трябваше да спра да давам газ че един пред мен се правеше на рейсър хяма звук просто фотоапарата прави клипчета без звук :Dhttp://g9vfe8p9l0.vbox.bg/videos/Civic_90_...-210/index.html

а с какви гуми си(Размер) и браво за постиженито !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това из кое нанадолнище е ? (или какви подобрения си правил, защото на повечето места и клипове, които съм гледал максималната скорост на фабрична д15-ка е около 180-5км/ч)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо колата е изцяло сток няма дори спортен филтър гумите са 13 ки вярно че иам лек казвам лек наклон ама тия 180 км си ги правя на околовръсното на Бургас .Който е ходил за Южното черноморие го знае там е изцяло право и си прави 180 и просто има светофар и се налага да спирам .Имам и снимка на прав път магистралата между стара загора и пловдив как прави 190 на ГАЗ ,А колата си е сток не мисля че е нещо невъзможно ото газтта нямам ограничител на 6500 както преди но аз почвече от 7000 оборота не вдигам щото ме е страх да не се прецака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че постижението на колегата е напълно нормално. първата ми хонда бече 6-та ген 1.4 и с газов инжекцион на отиване към бургаз с 3-ма души и багаж до горе направи 190, на връщане 2-ма души и багаш 210. От тогава - HONDA RULZZZZ ;) няма излекуване ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ма тва на електронна игра или абе вие редовно подобрявате заводските данни, ебати тьпите японци......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а може и да съм сънувал ;) а надали и хората които са били с мене но винаги ще се намери някои....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Ще си позволя да цитирам подписа на един колега от форума "Не е важно колко коне имаш под капака, а какво магаре е зад волана!" Да Ферари със сигурност няма да може да биеш но това не са невъзможни скоростти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest automotive

Темата я пуснах не за да с ехваля или да показвам нещо просто тва е на бензин не съм карал на газ просто за теста е само на бензин сам съм в колата седан е .Но имам газово и много хора казват че като си сложиш газово ти се прецаква и на бензин за това качих клипчето за да покажа че не е много вярно сега ако му сложа и метан пак ще снимам тогава ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Sonse

Евала на колегата тези двигатели Д15Б2 имат огромен потенциал един мой братчет ката такьв сивик седан и с 15-ки си правеше без проблем 180, а колата му е на повече от 350000км супер двигатели са :plane:

Да не мислиш, че 95% от колите ни са под 200-250к? Ако е така жестоко е лъжеш! Тия километражи са пренавивани, пренавивани та знае ли се...Моя поне не е пренавиван и си е 307к за момента. Изключвам тия със сервизните бумаги...За колегата, евала за скороста. Имам чувството, че аз с мойта д16з6 не мога да вдигна 210 пък ти го правиш.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата я пуснах не за да с ехваля или да показвам нещо просто тва е на бензин не съм карал на газ просто за теста е само на бензин сам съм в колата седан е .Но имам газово и много хора казват че като си сложиш газово ти се прецаква и на бензин за това качих клипчето за да покажа че не е много вярно сега ако му сложа и метан пак ще снимам тогава ;)

ЕЕЕ Браво човеко яката хонда си взел дали няма чип си мисля пък аз щото моя комшия като си взе първия голф и се оказа че е чипнат в АБТ и беше 156 коня и пълнеше до 260! това с 1.8 мотор . за метана малко ме съмнява да се изръсиш 3К за кевларени бутилки но все пак ако следваме физичните закони ако им разположиш масата равномерно на прената и задната ос по надолнище ще вдига повече заради по-голямата инерционна сила и понеже ще е по ниска и по малко Фф или въздушно съпротивление което си е сериозна сила след 120 км/ч а теб като гледам 200км/ч не са ти проблем .Ами чакаме новия клип да ни зарадваш с поредното "инкредибъл" Онда постижение :plane: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си я внесох сам от Белгия 2300 евро я купих с клима чупещ волан хидр. ел фарове няма ел стъкла и централно .На 169 000 .Смея да твърдя че ако човек иска да си вкара кола за него без цел продажба То Белгия е най доброто място ,Преди това гледах и англичанки обаче много ми бият на роувър.Та по въпроса колата няма чип щото аз я взех от магазин сервиз на Хонда човека който я е продавал е познат ссобственика на Хонда Автоцентър а и той е на 5 минути от завода на хонда в белгия.Та не мисля че 80 годишният собственик който ми я продаде я е чипосвал тая кола повече от 160 с нея надали е вдигано :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах маа'му сток D15B2- 210 км, Голф 156 коня си пьлнел километража до 260. Е па как стаат тия работи е?!Аз направо се срамувам с Астрата, дето има- няма 150 коня и едва стига 230км/ч , а по баир няма и да ги дьржиСтранна работа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега нещо за абгрейтчета трябва да си помислиш :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах маа'му сток D15B2- 210 км, Голф 156 коня си пьлнел километража до 260. Е па как стаат тия работи е?!Аз направо се срамувам с Астрата, дето има- няма 150 коня и едва стига 230км/ч , а по баир няма и да ги дьржиСтранна работа!

То си е баш срам все пак е 2000 кубика по-добре не се обаждай в тези теми :P че сам се излагаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си е баш срам все пак е 2000 кубика по-добре не се обаждай в тези теми ;) че сам се излагаш.

Дреме ми на *******, сещаш се кьде, нали ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то няма такава тема,аз съм имал д15-ка в супер състояние и я продадох щото от 160 нагоре си е чист мъртвец,а това 210км/н малко съмнително да показва вярно километража и подкрепям теорията на колегите с баира надолу.Без нищо лично към някой ама няма как с стокови коли да искате да впечатлите светаП.С надявам се че не съм обидил никой

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като гледам оборотите още поне 5 км ще може да сложи отгоре ако беше продължил ... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си е баш срам все пак е 2000 кубика по-добре не се обаждай в тези теми :rolleyes: че сам се излагаш.

Дреме ми на *******, сещаш се кьде, нали :rolleyes:
Моето Вектра А :rolleyes: 1,6 дига 180км/ч (ако има безкрайна права сигурно ще може още някой километър) с 170 кила пътници на борда.Като гледам и горните постове май трябва да кажа, че моят Сивик седан 1,5 D15B1 стигна до 180 на магистралата. Естествено и двете скорости са постигнати с прилична засилка на равен път и мнооого шум в купето. Редактирано от eDaniel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лек наклон , попътен вятър , малки гуми , грешен километраж, ниско атмосферно налягане и температура , ниска влажност и много късмет ... и готово :) иначе няма как сивик с под 160 коня матор да отиде на 210 ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лек наклон , попътен вятър , малки гуми , грешен километраж, ниско атмосферно налягане и температура , ниска влажност и много късмет ... и готово :) иначе няма как сивик с под 160 коня матор да отиде на 210 ...

Бинго ;) все пак говорим за двиогатели 1.4 (аз) и 1.5 . Ако те бяха толкова пъргави във всякакви условия нямаше да има коли с големи двигатели :)
големите мотори ги правят да се стига до 200 за 30секунди а не за 3 минути :) А какво значи малки гуми смятам че километража е най точен с оригиналните джанти нали ???? А мойте гуми са си оригиналният размер 175/70/13

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лек наклон , попътен вятър , малки гуми , грешен километраж, ниско атмосферно налягане и температура , ниска влажност и много късмет ... и готово :) иначе няма как сивик с под 160 коня матор да отиде на 210 ...

Бинго ;) все пак говорим за двиогатели 1.4 (аз) и 1.5 . Ако те бяха толкова пъргави във всякакви условия нямаше да има коли с големи двигатели :)
големите мотори ги правят да се стига до 200 за 30секунди а не за 3 минути :) А какво значи малки гуми смятам че километража е най точен с оригиналните джанти нали ???? А мойте гуми са си оригиналният размер 175/70/13
Аве пич караме коли на по 20 години и искаш всичко да им е ок или точно до милиметър е няма как да стане,никой не ти е казал че не може да ги вдигне ама провери характеристиките на твоята кола и виж отклонението на скоростомера колко е-минимум 10 км.(говорим за чисто нова кола)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лек наклон , попътен вятър , малки гуми , грешен километраж, ниско атмосферно налягане и температура , ниска влажност и много късмет ... и готово :D иначе няма как сивик с под 160 коня матор да отиде на 210 ...

Не си прав ;) Има свидетели за постиженията на един канадски Сивик 5г. хеч - едноваловия VTEC. MarkAntoniy например знае на Камен хондата :D . Доста под 160 коня и малко над 210 км/ч :-) Редактирано от eDaniel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ando

моята д15-ска на равен път на лети6те за 1,5 максимум 2 км дига 180 на 4 скорост на 6000 об за 210 незнам дали 6е напраи на по дълаг път ама 6те е над 190

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В краина сметка аз мисля че трябва да сме по толерантни към постиженията на колегите а не всичко да се поставя под въпрос. Все пак не говорим за няколко стотин км/час :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа с мойта 4ген. 1,6 110кс. на метан си държи 160 км без проблеми, като включа на бензин до 190 няма никакви проблеми и ги държи при полужение че ботилката с метана тежи, имам багаж и приятелката ми с мен. Най-много съм и вдигал 200 ама наистина при доста засилка, а и аз съм малко страхлив :cool: Успех и да внимавате по пътя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се струва напълно правдоподобен случая . Те омрелите гоуфчета 1.6 с по 75 кончета си ги правят по 200, та наща марка няма да ги направи

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клипчето си е истинско, колегата се движи по леко спускане. Познавам добре седаните и ми е ясно как се е случило, напълно възможно е и колата му е супер, поздрави! Или по-точно седаните са супер :P Малко са по-тежки, но са по-удобни и по-големи, седиш на малко по-високо и се чувстваш различно на дълъг път. А освен това който е мераклия, може да покаже на всеки, че не са за подценяване :P п.п. Когато ходих за пръв и последен път на състезанието по драг в Калояново (първото състезание). Седана беше с пълната инжекция, изпускателна система, K&N филтър и що годе читава настройка направена от Емо (1net) и си вървеше много добре. Изобщо не мислех да участвам, но се запалих от настроението там и се пуснах, нямах олекотяване и никаква подготовка, даже и не харесвах бензина с който бях заредил там (пълен резервоар). Та пуснах се на майтап и станах втори, би ме само Тино. Тогава много хонди паднаха от седана ми, които дори аз не очаквах, че ще бия. Тино ме би с не много и си мислех, че ако се бях поподготвил тогава, можехме и да поизравним силите си него в това състезание, но както и да е. Тогава на връщане от Пловдив по нанагорнищата по магистралата с един приятел в колата съм карал с 200 км/ч. без никакви проблеми. Автомобила се движеше с лекота и изобщо с 200 не личеше, че качвам баири. А съсвсем не е бил в сегашната си форма с Vtec глава и прочее още промени по него. Че защо ви е трудно да повярвате, че сток седан по лек наклон ще може да вдигне 200 и малко км/ч.? ;)

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или по-точно седаните са супер......не са за подценяване :P Че защо ви е трудно да повярвате, че сток седан по лек наклон ще може да вдигне 200 и малко км/ч.? :P

Потвърждавам на 100% думите на колегата Demon.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez

Спора не е дали клипчето е истинско или не, то се вижда че е истинско- спор няма.След 5000об/м на 5-та, мотора е мьртвец, ускороява на самотоек, по инерция, на надолнище, и само физичните закони му позволяват да вдигне тази скорост 210км/ч, но не и хорспауьра.В Сток вариант вьзможностите му са около 180 км/ч.Това е истината.Поздрави!

Редактирано от stonez

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Не мотора е мъртвец не обвинявайте хубавото моторче в такива неща! Просто след 170км/ч повече от 70% от мощността на колата отива за преодоляване на челното съпротивление което при 210км/ч си е дооооста ама дооооста голямо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....В Сток вариант вьзможностите му са около 180 км/ч.Това е истината.......

Съгласен съм, че в сток варянта му и по равен път и нормални условия за тест на максимална скорост е нормално да е към 180 км/ч, но можем да предположим спокойно и диапазон: 170-190 км/ч. според зависи и от автомобила :P Което в никакъв случай не мисля, че умаловажава опита на колегата. Според мен колата му добре върви, ама съвета ми е да внимавате с тези скорости. На Д15-ката дори и седан, окачването не е кой знае какво ако е сток, а и тези 13-ки гуми и джанти, които малко вероятно е да имат висок скоростен индекс. Направо страх ме хваща като се сетя, пазете се и мислете бе хора! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седана беше с пълната инжекция, изпускателна система, K&N филтър и що годе читава настройка направена от Емо (1net) и си вървеше много добре.

...

Че защо ви е трудно да повярвате, че сток седан по лек наклон ще може да вдигне 200 и малко км/ч.? :P

прочети пак - на газ

 

пак казвам нищо лично , но тази кола с този двигател не го може без гореспоменатите модификации и географски, и климатични особенности

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дам и аз малко инфо. Мой познат със седан д15б2 на бензин (нямаше газ) ми е показвал клипчета по магистралата. С 14 цола гуми беше вдигнал малко под 200, а с 15-ките 210. Естествено има грешка при различните цолажи, но това пак са си доста сериозни скорости за 1.5 90 коня :):P . Добре че беше тая хонда, че кой знае сега къв пасат или голф щях да карам :P:):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дам и аз малко инфо. Мой познат със седан д15б2 на бензин (нямаше газ) ми е показвал клипчета по магистралата. С 14 цола гуми беше вдигнал малко под 200, а с 15-ките 210. Естествено има грешка при различните цолажи, но това пак са си доста сериозни скорости за 1.5 90 коня :):P . Добре че беше тая хонда, че кой знае сега къв пасат или голф щях да карам :P:):)

Това за джантите няма никакво значение (175/70 R13 --- 195/50 R15) никаква разлика в скоростомера
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и това че пишеш глупости няма никакво значение :P. Важното е да направиш 50 мнения за 5 дни :P. Нищо лично просто се шегувам :) . А колкото до джантите затова производителя си дава размер на гумите и затова има онлайн калкулатор за грешките в километража при различен цолаж :) . ПОЗДРАВИ ;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest rulemaker

Какво общо имат 50-те мнения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е на газ а на бензин но имам газово .Споменал съм газта защото много хора казват че като с есложи се спъва колата на бензин .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Седана беше с пълната инжекция, изпускателна система, K&N филтър и що годе читава настройка направена от Емо (1net) и си вървеше много добре.

...

Че защо ви е трудно да повярвате, че сток седан по лек наклон ще може да вдигне 200 и малко км/ч.? :D

прочети пак - на газ

 

пак казвам нищо лично , но тази кола с този двигател не го може без гореспоменатите модификации и географски, и климатични особенности

 

Колега, внимателно съм прочел, колегата пише, че дава газ (натиска педала за газта), а не че е карал на ГАЗ. Даже в заглавието пише, че ги е вдигнал на бензин. Както и да е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...