Jump to content
accord 1

чип туннинг за акорд

Recommended Posts

Здравейте,имам Акорд 2,2 дизел 2005год.Заводски е 140 коня.Искам да и повиша мощноста посредством чип тунинг.Ако някой има хонда с този двигател ще бъда много благодарен за всеки съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става 170 с чип, ама му искат малко над 1000 кинта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

В дигитал тунинг имат такъв 4ип ако не ме лъже паметта ама e бая кинти, но на дизела с турбо 100% ще има осезаем ефект:angry:за разлика от пове4ето атмосфери...!!

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да де и аз имам същия 2006г. и искам да го тунинговам ама никой не казва къде може. ако все пак някой знае моля къде в БГ може моля ви кажете!Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте нов съм тук но определено се кефя на Японския усет за автомобилопроизводство ;) Мисля че мога да помогна и то на цена около 400лв.Ако все още има интерес пишете ми съобщение ще ви дам координати на човек който се занимава с това.Аз карам BMW чипосано от него преди месец и съм адски доволен не е дизел(където ефекта е определено по-голям) но все пак колата просто стана пъргава със страхотен ряз.Знаете както и аз че БМВ не е много добро в ниски обороти-е сега вече е осезаемо по-добре.Поздрави ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам близък които се занимава с това цената е около 1000леваЕфект ще има и то не малък сервиза е в Добрич ако те интересува пиши лс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да де и аз имам същия 2006г. и искам да го тунинговам ама никой не казва къде може. ако все пак някой знае моля къде в БГ може моля ви кажете!Поздрави!

бате пробвай в ebay.co.uk там може да си го поръчаш и да си го сложиш тук.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cekleov

Ми на мойта изках да и сложа но в краина сметка не и сложих щото гаранцията и отива на кино с тоя чип ,... иначе е добре да си сложиш дига мощността сваля разхода ... добричко си е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори че изравям темата, но да не пускам нова. Някакви идеи дали се предлага чип за акорд 2.3 2002-а f23z5 двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно има колега някакъв чип , но в България на дали ще го намериш :dry: По скоро се свържи с колегата Емо (1net) , който е експерт в тази област и може да ти каже какво може да сътвори ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,имам Акорд 2,2 дизел 2005год.Заводски е 140 коня.Искам да и повиша мощноста посредством чип тунинг.Ако някой има хонда с този двигател ще бъда много благодарен за всеки съвет.

ЩЕ СИ РАЗВАЛИШ КОЛАТА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобни изказвания е хубаво да са подкрепени с добри аргументи :dry: колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобни изказвания е хубаво да са подкрепени с добри аргументи :( колега

1.ОБИКНОВЕНО РЕЖАТ РЕЦИРКУЛАЦИЯТА НА ОТРАБОТЕЛИТЕ ГАЗОВЕ ВОДИ ДО ПРЕГАРЯНЕ НА КЛАПАНА А ЦЕНАТА МУ Е ЧЕТИРИ ЦИФРЕНА2.ПОВИШАВАТ НАЛЯГАНЕТО НА ВПРЪСКВАНЕ ИЛИ ВРЕМЕТО ЗА ОТВАРЯНЕ НА ИНЖЕКТОРА ВОДИ ДО ПУШЕНЕ А В НЯКОЙ СЛУЧАИ ДО ПЪЛНЕНЕ НА МАСЛОТО С ДИЗЕЛОВО ГОРИВО3.ПОВИШАВА СЕ ТЕМПЕРАТУРАТА В ИЗПУСКАТЕЛНИЯ КОЛЕКТОР КОЕТО ВОДИ ДО НАПУКВАНЕТО МУ ЦЕНА ОКОЛО 700 ЛВ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧИПТук има свестни чипове на добри цени, успех!!!

НЕ И ЗА ДИЗЕЛ МАЙНА :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно как колегата Дъ Фастест Ванката за 100 000 км не му е направил никакъв проблем чипа :) или те проблемите след 200 000 км излизат ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да няма недоразумения:

ТОЗИ ПОСТ НЕ Е С ЦЕЛ РЕКЛАМА НА КАКВИТО И ДА БИЛО ПРОДУКТИ И/ИЛИ ХОРА (И ТЯХНАТА ДЕЙНОСТ)!!!

 

 

Колеги... от няколко дни и аз се позаинтересувах за чип тунинг, защото мой приятел иска да си слага и ме помоли да се поразтърся из нет-а. Това което намерих е далеч под 1000лв, които искат в digitaltuning. Във форума на Volkswagen има един човек, който се занимава с чип тунинг от 1998г. Оттогава живее и работи в Германия и има фирма точно за това. Досега всеки, купил си чип от него е меко казано доволен и горещо го препоръчва. В темата му за чип тунинг-а има МНОГО информация отностно видовете, принципа на действие и т.н. Има и негови координати + сайт-а на неговата фирма. В много градове в България има хора, с които работи. Даде ми тел за връзка с момче в София, което поставя неговите чипове. По-точно момчето има празни чипове, праща номера на компютъра на въпросният собственик на фирмата в Германия, който му изпраща файл-а. Оттам нататък е просто зареждане на софтуера в чипа и поставянето му. Цената, която момчето ми каза за атмосферен двигател е между 200 и 250лв, в зависимост от чипа и начина на поставянето му (дали се запоява или си е с гнездо за поставяне). За двигател с турбо мисля, че е 100лв нагоре, но не мога да гарантирам. Ако някой има желание за тел. на момчето в София мога да ви го дам.

 

 

Линк към темата във VW форума: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=16211

 

 

Надявам се да съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно как колегата Дъ Фастест Ванката за 100 000 км не му е направил никакъв проблем чипа :) или те проблемите след 200 000 км излизат ?

КОЛИТЕ СЪС ЗАВАРЕНИ КОЛЕКТОРИ СА ДОСТА С ИЗГОРЕЛИ КЛАПАНИ НА РЕЦИРКУЛАЦИЯТА 3А ДВЕ СМЕНИХА И ТУРБИНИ НЕ ГОВОРЯ ЗА СВЕТЕНЕ НА ЧЕКА ТАМ ВЕЧЕ .... СТАВАТ МНОГО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марал за Хонди ли говориш ? Не ни даде все още обяснение как Хонда Акорд Дизел 2.2 , 140 коня от 40 000 км с чип не е мръднла вече 100 000 км ?! Питахте има ли някакви километри , които трябва да измине човек , за да му се скапе нещо ? Бъди по точен и конкретен :) П.П. Писането с големи букви се счита за викане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ни даде все още обяснение как Хонда Акорд Дизел 2.2 , 140 коня от 40 000 км с чип не е мръднла вече 100 000 км!

И не си се похвалил колко кончета си надул!Или аз съм пропуснал?А по темата чипосването си е доста евтин начин за увеличаване на мощноста и аз лично съм твърдо за!Излиза, че като не мога да докосна Акорд(190к.с) под 23 000лв. ще скоча на дизел 180к.с. и огромен въртящ момент само за 15 000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D не съм аз , за съжаление :D Цитирам Дъ Фастест , който даде тази информация за неговия Акорд :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А действително печката на дъ фастеса буквално литна след чипосването, много приятно ме изненада - бучи и изригва на пътя като циганско кюмбе с пернишки въглища и канче нафта за бууст :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марал за Хонди ли говориш ? Не ни даде все още обяснение как Хонда Акорд Дизел 2.2 , 140 коня от 40 000 км с чип не е мръднла вече 100 000 км ?! Питахте има ли някакви километри , които трябва да измине човек , за да му се скапе нещо ? Бъди по точен и конкретен :lol:

 

П.П. Писането с големи букви се счита за викане :)

поредния английски сивик втора турбина за 60000км2006 г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:o

дай мейл да ти изпратя снимка на турбината интеркулера имаше един литър масло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да приемем , че говориш истината , не искаме повече от теб освен да обясниш по-подробно , с чиповете на кой става така , снимков материял няма да е лошо и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да приемем , че говориш истината , не искаме повече от теб освен да обясниш по-подробно , с чиповете на кой става така , снимков материял няма да е лошо и т.н.

показах го на Майната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една "чипната" А3-ка(в кавички, защото, далеч, не е само чип...)http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=55964

общото е само че двигателите са дизели принципно различно впръскване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой слагал ли е тъкъвчипИма и видео инструкции за слагането. Доста лесно и съмнително ми се вижда, но ако вдига 15-на коня и няма опасност за двигателя, мисля че може да се пробва :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой е слагал подобен тунинг, може ли да ми кажете по кой точно метод се прави на точно този Accord 2.2 CTDIРазпоява се чипа и се препрограмира или се прази OBD-Tuning за 30 мин се препрограмира през буксата и това е ? Има ли разлика в постиганите резултати или начина на програмиране не е от значение.И последно ако някой е слагал Celtic tuning да каже отзивиАз им писах за 300 лири вършата работата!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам някой слагал ли е чип в дигиталтунинг и дали е доволен.А също безопасно ли е за двигателя мерси предварително :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше вече такава тема :) В крайна сметка никой май не е слагал, но извода беше, че ще са доста пари на вятъра за ефект, който не е много ясен. Ако си решил да ги даваш дай още 100-на лева и направи дино тест преди и след чипа, така поне ще разбереш наистина дали има ефект :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви кажа и аз навсякаде под 400 лева не са ми изкали за чип,и накрая реших да видя какво може да стане ако си го сложа сам... и така мога спокоино вече да кажа че всеки от вас които е даржал поялник и знае как да борави с него,с една вакум помпичка може да си го направи сам.На мен лично цялата работа ми излезе 30 лева като си закупих чипа от ebay.com по принцип не виждам какво може да му стане на бензинов морор освен като ти вдигне прекасвача с 300 оборота и ти мислиш че само там трябва да е караш щото много повече ще варви,и да го няма пак сащото може да се случи,за дизелите незнам точно дали ще има някви проблеми но видях едно че каквото ти слагат за 500-100 лева съсхтото си зимаш и за 30-50 (за 2.2 дизел) може би и малко повече не съм гледал,и ако мислиш че някаде ще ти дадат гаранция че нищо няма ти стане на мотора... питах в всички фирми и НИКОИ не дава гаранция за това а само че това което ти кажат че ще прави чипа ще го прави ;) Поздрави!;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да повдигна темата,защото нищо друго не можах да намеря с търсачката: Някои в крайна сметка слагал ли е на дизел 2,2 i-ctdi от тези чипове в ebay.dehttp://cgi.ebay.de/Honda-CR-V-2-2-i-CTDI-1...=item1c0f51e432И по-скъпия вариант:http://cgi.ebay.de/Honda-Civic-2-2-i-CTDi-...=item3ef9d97249

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги. И аз искам да разбера какво ви е мнението за чип тунинг ? Аз карам хонда акорд 7ген. 2.2 140к.с. В дигитал тунинг пише, че кс. Стават на 170 и разхода пада с почти 1 литър и да кажете от каде мога да си сложа чип ама да е добар аз мога и да си сложа и от някои гараж за по 300-400лв. Но не ми се рискува чувам , че с чипа почва да кади пои-че какви са предимствата и недостатъците? Едно приятелче ми предпоръча да си сложа от http://www.superchips.bg този сайт Някои ако има сложен да каже каде го е слагал и каква сума са му казали. Благодаря предварително :)

Редактирано от dragomir375

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ни даде все още обяснение как Хонда Акорд Дизел 2.2 , 140 коня от 40 000 км с чип не е мръднла вече 100 000 км!

И не си се похвалил колко кончета си надул!Или аз съм пропуснал?А по темата чипосването си е доста евтин начин за увеличаване на мощноста и аз лично съм твърдо за!Излиза, че като не мога да докосна Акорд(190к.с) под 23 000лв. ще скоча на дизел 180к.с. и огромен въртящ момент само за 15 000лв.
Аз съм с чип от digitaltuning.bg и съм го слагал преди 6 години, когато колата беше на 40 000км. Сега е на 180 000км и НЯМА никакви проблеми (със съединител, турбина, карета и т.н. ). Аз направих Дино преди и след тунинга и показателите са такива, каквито пише в сайта ( нямам нищо общо с тези хора ). Разлика в динамиката има осезателна ! Има и друг вариант - celtictuning.co.uk .Имам приятел, който е с такъв ( живее в Англия ) и е ДОСТА впечатлен от разликата в динамиката !!! Сега съм в преговори с тях да подменя моя и съм стигнал донякъде, но да видим какво ще стане. Там вариантите са 2 - 193к.с. и 204к.с. ( но тук задължително е със смяна на съединител и маховик - имат сътрудничество с друга фирма която предлага такива ) П.С. Ако някой е мераклия да си сложи такъв чип и има Акорд до 2006-та да ми пише. Ще се разберем нещо ;) Само доуточнявам, че софтуера е различен за Акордите до 2006-та и след това ;) Редактирано от The_fastest

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...