boba7a 0 #1 Публикувано 10 Февруари, 2008 здравейте колеги .Имам проблем. когато колата работи на място има един лек шум когато натисна съединителя той изчезва...дали е от лагера на амбриажа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
puma_v_London 0 #2 Отговорено 10 Февруари, 2008 щом при натискане на съединителя спира да се 4ува значи е лагер на първичния вал на скоростната кутия! поне при мен това беше имах го същия проблем но нека и някой (технически по грамотен) даде мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #3 Отговорено 10 Февруари, 2008 ами то и при мен има разлика. като стои на едно място има един шум.. немога да го опиша точно, но като натисна съединителя да вкарам първа и се маха тоя звук. тва проблем ли е? аз си мислех че си е така щото и на други коли съм го забелязал дори на едно приятелче на пистовия мотор е по същия начинако е проблем казвайте да ходя да го оправям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boba7a 0 #4 Отговорено 10 Февруари, 2008 ами незнам шума не е силен примерно като се качи някои не му прави впе4етление ама аз си го чувам и ме дразни яко.има вариант да се смени само лагера нали ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #5 Отговорено 10 Февруари, 2008 Ако е аксиален лагер на съединител се чува при натискане на педала, защото тогава се развърта той.Ако при натискане на педала изчезва звука е лагер на първичен вал - скоростна кутия, защото тогава той не се върти, както каза колегата puma. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Benji #6 Отговорено 11 Февруари, 2008 прав си колега sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest weapon R #7 Отговорено 11 Февруари, 2008 Скоростна кутия е....,но ако е 4ак толкова тихо колкото казваш може да бухнеш една добавка на STP за скоростни кутии.Шума се намалява зна4ително и в същото време ще удължиш пробега на кутията.Добавката е в опаковка прили4аща на туба на паста за зъби,пробвана е десетки пъти и работи безотказно(особенно на CRX). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest boba7a #8 Отговорено 11 Февруари, 2008 ми да шума не е мн силен леко се чува ще опитам с добавката,ако не щв го сменя този лагер и тфа е.мерси колеги! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #9 Отговорено 11 Февруари, 2008 Определено не е лагера на съединителя, но колегите вече го диагностицираха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #10 Отговорено 12 Февруари, 2008 а колко е очаквания живот на скоростната като се появи този шум? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #11 Отговорено 12 Февруари, 2008 И мойта колица го прави този номер. От както съм си я взел, а това беше през септември до сега все си го има този шум. Казаха ми че е от скоростната кутия, само че при мен шумът се чува когато запаля колата и натисна съединителя, но като я покарам малко става точно обратното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #12 Отговорено 12 Февруари, 2008 Значи при теб са за смяна най малко два лагера - аксиален на съединителя и лагер на първичен вал в скоростите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #13 Отговорено 12 Февруари, 2008 а колко е очаквания живот на скоростната като се появи този шум?много е. с времето шумът ще почне да се увеличава и сам ще решиш че му е дошло времето.на едно аверче му бе заминал лагера и го смени с оригинален от бултрако а, цената му беше около 75-80лв но това беше преди 1,2год. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest boba7a #14 Отговорено 13 Февруари, 2008 е значи никакви добавки няма да слагам а направо ще си сменя лагера на първичния вал... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ombre #15 Отговорено 15 Февруари, 2008 Сваляй кутията и сменяй лагерите на първичния вал.И двата!!!78 лв. единия и 54 лв. другия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boba7a 0 #16 Отговорено 26 Февруари, 2008 Сваляй кутията и сменяй лагерите на първичния вал.И двата 78 лв. единия и 54 лв. другия. така и така ще се отваря прав си..трябва да се види и съединителя в какво състояние е ..не боксува ама отделя височко... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boba7a 0 #17 Отговорено 26 Февруари, 2008 (Редактирано) добре де а каде ще е най одачно да свърша тая работа ?и ако някой знае ориентировъчна цена само за работата ? Редактирано 26 Февруари, 2008 от boba7a Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Vaskata Vass #18 Отговорено 26 Февруари, 2008 Аз вчера си смених лагера,притискателния и феродовия диск за 130 лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Vaskata Vass #19 Отговорено 26 Февруари, 2008 130 лева-работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest boba7a #20 Отговорено 11 Март, 2008 пичове абе аз по принцип имам още еднна скоростна кутия .която е със счупен кожух но иначе е здрава не мога ли да ползвам нейните лагери пирмерну ...така и така ми виси ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #21 Отговорено 11 Март, 2008 Може, при условие че двете кутий са еднакви и от вътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boba7a 0 #22 Отговорено 11 Март, 2008 ами скоростната кутия е од д15б7 тая на анатоли лилавото купе от него взех скоростите.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest boba7a #23 Отговорено 11 Март, 2008 някои може ли да ми каже като отворя онази кутия кой е прослувутия лагер на първичния вал ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest sebulba #24 Отговорено 12 Март, 2008 Сваляй кутията и сменяй лагерите на първичния вал.И двата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове