Jump to content
hangman_real

G Tech срещу Дино тест

Recommended Posts

Колеги въпроса ми е свързан главно с измерването на мощността на автомобила (к.с.). Доближава ли се графиките на Г-тека до тези на дино теста и с каква точност. мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото по точно си вкараш данните в гтека толкова по близо ще си и то доста близо до дино ,макар че и там има загуби като се сметне че няма много добро сцепление ако е по мощна колата и немери съвсем точно ,другото което е гтека и такива други уреди целта им н ее да мерят коне с точност а преблизително да ти покаже от единия тунинг до другия как напредваш като време и графики и сила :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman4o
аз имам Civic 92-ра Vti скоро я тествах на Г-тека изкара я 141.к.с и мисля че това е нормално,като сметнеш всички загуби от триенето.Според мен приблизително точно измерва Г-тека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hangman_real

мерси за мненията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам Civic 92-ра Vti скоро я тествах на Г-тека изкара я 141.к.с и мисля че това е нормално,като сметнеш всички загуби от триенето........Според мен приблизително точно измерва Г-тека.
.......и годинките. ;) Не знам 20-тина коня загуба за 16 години много ли са ... но както казваш ти от триене няколко, от годинките няколко, от неточностите няколко ... и те ги тука-тука. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши я че е 2 тона и се пусни по баир надолу + попътен вятър и гледай кво става с графиката .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля , че докато не отидеш да си качиш колата на Дино стенд и след това не я замериш на подходяща писта с ПОДХОДЯЩА техника за измерване ... всичко останало си е чисто и просто някакви частични догатки.п.п. Без доработки няма как да дадеш подобно време. - и то сериозни доработки , все пак това си е почти секунда и половина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

izmervaneto go napravihme na prav pat t.e na leti6te.Kilogramite bqha 1120,ne sam q teglil no na golemiq talon pi6e 980kg. teglo na kolata plus tegloto na dvama 4oveka.Pokaza na 400 metra 14.26 ,ne moga da precenq tova vreme barzo li e bavno li e za takava kola.(Civik B16a2) vie kakvo mislite?

мисля 4е е абсолутно ГРЕшно.и само да ти кажа това наи ве4е на колегата фоундер 4е г-теха ако се настрои правилно мери+-1 десета грешка.аз ли4но съм си правил и леко не калиброване води го грешки от сорта на :ranting: 6-7-8 десети. Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

izmervaneto go napravihme na prav pat t.e na leti6te.Kilogramite bqha 1120,ne sam q teglil no na golemiq talon pi6e 980kg. teglo na kolata plus tegloto na dvama 4oveka.Pokaza na 400 metra 14.26 ,ne moga da precenq tova vreme barzo li e bavno li e za takava kola.(Civik B16a2) vie kakvo mislite?

мисля 4е е абсолутно ГРЕшно.и само да ти кажа това наи ве4е на колегата фоундер 4е г-теха ако се настрои правилно мери+-1 десета грешка.аз ли4но съм си правил и леко не калиброване води го грешки от сорта на :huh: 6-7-8 десети.
аз да ви запитам, какво общо имат килограмите с меренето на 400м? ама я да ви отговоря... НИЩОКириле, как разбра че грешката е +/-1 десета? в смисъл, как я "измери" тази грешкаколеги, меренето на мощност по начин различе от диното е съвсем възможно и приемливо нещо, но си има ограниченията.Масата е от значение (за разлика от меренето на време), наклона е от значение и за съжаление дори най-малките неравности са от значение. Новите г-теци (тези които мерят обороти) горе долу са близка до истината, за разлика от старите които мерят цената на спанака.Не ми се изпада в подробности, но меренето на мощност с г-тек може да се използва САМО на път тип "самолетна писта" и то по възможност да е асфалтов, защото по пистите има фуги. И така по между другото, освен че пистите обикновено имат лек наклон, обикновено има и вятър. Единственото измерване което може да се направи в тази ситуация е да се направят поне 2 опита ( за кратко време) във всяка посока и после графиките да се усреднят. Тогава можете да разчитате на повтаряемост с цел настройка. Това обаче не значи че можете да вярвате на числата. Ако покаже 140кс, пишете го +/- 10к.с ;)между другото ако не сте си правили експеримент пробвайте да се загледате във графиките и ще видите неравностите през които сте минали ;) И пак между другото, тази чувствителност задължава дизайнера на такива апаратури да правят зверско заглаждане на входните данни, от където пък идва и вълнообразността на графиките на въртящия момент.... то го разбрах по трудния начин.Има обаче нещо което можете да използвате доста добре. Като цяло формата на графиката е много близка до тази от дино-то.. в смисъл ако г-тек-а ви покаже, че пика на въртящия ви момент е на 4700 оборота, то той е там. колко е точно (в Нм) е друг въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

izmervaneto go napravihme na prav pat t.e na leti6te.Kilogramite bqha 1120,ne sam q teglil no na golemiq talon pi6e 980kg. teglo na kolata plus tegloto na dvama 4oveka.Pokaza na 400 metra 14.26 ,ne moga da precenq tova vreme barzo li e bavno li e za takava kola.(Civik B16a2) vie kakvo mislite?

мисля 4е е абсолутно ГРЕшно.и само да ти кажа това наи ве4е на колегата фоундер 4е г-теха ако се настрои правилно мери+-1 десета грешка.аз ли4но съм си правил и леко не калиброване води го грешки от сорта на ;) 6-7-8 десети.
аз да ви запитам, какво общо имат килограмите с меренето на 400м? ама я да ви отговоря... НИЩОКириле, как разбра че грешката е +/-1 десета? в смисъл, как я "измери" тази грешкаколеги, меренето на мощност по начин различе от диното е съвсем възможно и приемливо нещо, но си има ограниченията.Масата е от значение (за разлика от меренето на време), наклона е от значение и за съжаление дори най-малките неравности са от значение. Новите г-теци (тези които мерят обороти) горе долу са близка до истината, за разлика от старите които мерят цената на спанака.Не ми се изпада в подробности, но меренето на мощност с г-тек може да се използва САМО на път тип "самолетна писта" и то по възможност да е асфалтов, защото по пистите има фуги. И така по между другото, освен че пистите обикновено имат лек наклон, обикновено има и вятър. Единственото измерване което може да се направи в тази ситуация е да се направят поне 2 опита ( за кратко време) във всяка посока и после графиките да се усреднят. Тогава можете да разчитате на повтаряемост с цел настройка. Това обаче не значи че можете да вярвате на числата. Ако покаже 140кс, пишете го +/- 10к.с :slap:между другото ако не сте си правили експеримент пробвайте да се загледате във графиките и ще видите неравностите през които сте минали ;) И пак между другото, тази чувствителност задължава дизайнера на такива апаратури да правят зверско заглаждане на входните данни, от където пък идва и вълнообразността на графиките на въртящия момент.... то го разбрах по трудния начин.Има обаче нещо което можете да използвате доста добре. Като цяло формата на графиката е много близка до тази от дино-то.. в смисъл ако г-тек-а ви покаже, че пика на въртящия ви момент е на 4700 оборота, то той е там. колко е точно (в Нм) е друг въпрос.
уреда е сравняван с апаратурата на божурище и даде толкова разлика. ~ 1 десетаа др-г уред г-тимер които е подобен на горепосое4ения г-тех 2-3 десети.разликавси4ко е въпрос на калиброване.-това еза графиките наи ве4е на въртящия моментм и е изкарвало 4е имам 230-40 ;) което ;) е доста над моя хахаха(Сигурно съм скрил малко турбо някъде)А КИЛОГРАМИТЕ се въвеждът за изкарване на мощност а не за време на 400 метра !отделно 4е е и оборотите мисля 4е се калиброваха..(вси4ко е до прецизни настроики това е според мен) колегата по нагоре сам е написал 4е с 4овек в колата да дал 14xxx :huh: -от настроиката е. може и 12ххх да дава. Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ооо забравих настройката за наклон от където също може да дойде голяма грешка... може би при мен е бил по-добре нивелиран защото на божура точно със стария гтек разликата спрямо тяхната апаратура беше под десета, даже ако не се лъжа времето беше еднакво, само дето апаратурата имаше един знак повече (хилядни) тоест грешката е била +/-1 стотна а не десетакакто и да е де, гтек-а си има минуси, но ако човек знае как да го ползва, може да изкара доста прилична точност. И все пак за мощности гледайте формата на графиката и гонете някакъв максимум, не се занимавайте с конкретните стойности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другото удобно за използване е, че при едни и същи настройки на г-тех-а може да се видят разликите в % на въртящия момент преди и след някакви корекции по колата ... т.е. със и без филтър , със и без колектор и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...