Sebulba 215 #1 Публикувано 4 Февруари, 2008 Мнения относно подобно запалване :http://picts.atspace.com/ http://picts.atspace.com/index_files/Page367.htm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #2 Отговорено 4 Февруари, 2008 Има идея в устройството, можеби има ефект, но качеството на сглобката и монтажа са меко казано отвратителни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #3 Отговорено 5 Февруари, 2008 (Редактирано) Направи ми много добро впечатление начина по който сте дали техническите параметри и по точно температурният диапазон. Бобината е интегрирана в повечето дистрибутори и ще трябва да се сменя с външна + капачката. Възможно е да греша но от клипа така си го обяснявам. Ако имате друго решение пишете как става. Има ли особености при монтажа, евентуално настройка, или устройството е плъг&драйв Една примерна цена няма да е излишна. Радвам се че има хора в БГ които работят сериозно в автомобилният сектор Аман от боклуци по етикета на които може само да разбереш че са правени в Китай.Аджеба защо сте го кръстили катализатор Ако х.. на коня наречем крак това не означава че коня има 5 крака.@PARADOX_sf Не виждам основание за коментара ти. Надявам се, че съединителя в действителност е MIL стандарт защото в противен случай си оттеглям забележката. Проектирам устройства които работят в много по жестоки условия и ако ги видиш сигурно ще се самоубиеш. Но на зелените човечета за това не им пука, стига да работи и в пустинята, и в Сибир, под вода и след 2000км на камион по черен път Редактирано 5 Февруари, 2008 от NASAKOTO.YAKATA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Aleksandyr #4 Отговорено 5 Февруари, 2008 Хм интерсно , навит съм да си сложа такова нещо ама искам да чуя мнението на по-разбиращите от мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
theJOKER 0 #5 Отговорено 5 Февруари, 2008 Преди 2 години струваше 150 лв. офиса му беше с/у бившия гараж на УБО до 17-та поликлиника. Устройството му имаше ефект на един акорд, според мен ускоряваше по бързо, както и да е ... Съгласен съм с ПарадоксСФ за вси4ко по изпълнението на продукта с изкл. на това че самият Бъчваров не ги "произвежда" и монтира сам , за тва е назна4ил един дебил пълен дебил /ве4е може и пове4е да са станали/ за изпълнител та проблемите идват от него. Стареца разбира само от запалителна инсталация на автомобила - както сам ми каза, и че рабира спор няма, факт е 4е дженеръл моторс му пращат билетчета да им иде на госи в щатите по разни сбирки и им е сътрудник. Има си и 28 патента, би трябвало да му уважим труда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #6 Отговорено 5 Февруари, 2008 Няма кво да уважавам, билетчета му носили дръжки, не мога да разбера какво му вярвате изобщо на тоя, ефект има само във въображението и фантазиите му/ви. На въпроса що не премери на дино ефекта отговора беше че било много скъпо - 80лв... Точно дъртофелника лично сам ми го монтира и на следващия ден го изхвърлих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #7 Отговорено 5 Февруари, 2008 (Редактирано) Нищо лично към теб нямах като оспорих коментара ти. Очевидно имаш вътрешна информация за качеството на устройството. Не се съмнявам че това което казваш е вярно, от което следва че прословутият "професор" си рекламира стоката недобросъвестно. Правил съм пълни изпитания на мои електронни устройства както си требе (камера от -80°С .. + 60°С, вибростендове, високо напрежение, ... абе пълна програма и 1 седмица командировка на п...а си лелина във ВМЗ) и удоволствието е голяма финикийска цифра. Предположих че ако някой е минал по каналният ред с тези процедури и ги е издържал успешно се е постарал да го направи както трябва отвътре.Коментара ми се базираше на това че на външен вид конструкцията не изглежда зле от техническа гледна точка. Това че е грозно не го отричам, но аз исках да акцентирам че основното предназначение на 99% от нещата които си купуваме е да работят а останалите 1% са радост за окото.DB9 веднага го забелязах (коментирал съм го по горе) но не изключих вероятността да се е бръкнал 10-15$ за качествен херметичен който пак изглежда на външен вид така.Изобщо нямам амбициите да събарям някой "професор" с алтернативни оферти, защото предпочитам да прекарам няколко часа от свободното си време с приятели/ки отколкото пред компа или с поялника. Ако си решил нещо ще помагам. Радвам се когато някой колега направи нещо по интересно по колата си и аз имам макар и малко участие в него Ако може пусни снимки на устройството, особено какво има вътреедит:Професора може много да разбира, но от теория никой няма файда. Око да види ръка да пипне му е майката. Редактирано 5 Февруари, 2008 от NASAKOTO.YAKATA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #8 Отговорено 5 Февруари, 2008 Вътре не съм го барникал че не ми се заниамаше с тоя термо силикон да го разкарвам, ДБ9 е най-бикновен и куплонга от другата страна също. Ползва също някви измислени жички... Абе ужас.Що не искаш да направиме едно кондензаторно запалване? Ше го направиме за вграждане на мястото на бобината. То в тва е бъдещето общо взето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
theJOKER 0 #9 Отговорено 5 Февруари, 2008 (Редактирано) Няма кво да уважавам, билетчета му носили дръжки, не мога да разбера какво му вярвате изобщо на тоя, ефект има само във въображението и фантазиите му/ви. На въпроса що не премери на дино ефекта отговора беше че било много скъпо - 80лв... Точно дъртофелника лично сам ми го монтира и на следващия ден го изхвърлих Явно има мнения и на 2 та полюса нормално, дъртия ми помогна за колата, за разлика от Дарукар където работят в паундове и за това съм доволен от него. Пича с акорда закара бая хора при него и вси4ки бяха доволни. Не казвам че устройството му постига + % въртящ момент и +% мощност които дава на сайта си, но поне не ги е влошил пп изпълнението си е гадно спор нема все едно за Лада е правено Редактирано 5 Февруари, 2008 от theJOKER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #10 Отговорено 5 Февруари, 2008 Здравейте колеги.Имах плазмен катализатор от проф.Бъчваров. С голям ентусизаъм преди 2-3 години отидох да ми монтира на предишната ми кола. Ако трябва да съм честен никакъв ефект не усетих след монтирането му. Съжалявам ако разочаровам някой но няма какво да се лъжем и самозаблуждаваме. Ако има ефект, то той се състои в малко по-доброто изгаряне на горивото (от там му идва и името "катализатор"), което реално няма как да усетим при каране. Ако кажем че колата върви полеко и поема по леко с това устройство, то може и да е така, но разликата ще е супер малка и почти неусезаема. Такъв плазмен катализатор би имал най-голям смисъл при старите автомобили, които не са с електронно управление на запалването, карбураторните. Но на наште коли, които ако са в изправност и работят нормално ефекта ще е много слаб. Лично на мен нито разхода усетих да ми свали, нито мотора заработи по добре (всъшност какво ли значи да заработи по добре? ).Междудругото, чувал съм че в някои марки вграждат тази идея на проф.Бъчваров по заводскиму... Излизат от завода с подобно устройство което прави искрата по голяма (по-широка). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobo21 0 #11 Отговорено 6 Февруари, 2008 Колега сложи такъв преди няколко месеца и по спешност го демонтира по време на диагностика на двигателя, след това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #12 Отговорено 6 Февруари, 2008 Колега сложи такъв преди няколко месеца и по спешност го демонтира по време на диагностика на двигателя, след това.Смисъл, не го разбирам точно кво имаш предвид по спешност? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikitooo 10 #13 Отговорено 7 Февруари, 2008 Двама колеги преди около две години си монтираха въпросното устройство. И двата автомобила бяха WV пасат. Единият автомобила се подпали, а другият на два пъти го прибираха от друмищата на въже. И това всичко в рамките на две - три седмици. Ако знаете как ме агитираха да си сложа и аз на сивика, но явно дядо Боже е бдял над мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 42 #14 Отговорено 7 Февруари, 2008 Такова нещо е добре да се постави на кола, която си няма електронно запалване, а е с чукче и наковалня. Обаче, ако ще слагам такава джаджа, предпочитам аз да съм си я правил, или поне да знам как е направена и какво има вътре. Разни измишльотини, от които да ми побелее косата не бих си позволил, та ако ще и не един, ами група инженери да са го проектирали! Като знам какви инженери има, та ме е страх да отида на лекар... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове