Jump to content
1net

колекция пролет-зима

Recommended Posts

Много нашумяха тези проекти, па викам и аз да се пробвам.

Отдавна не съм пипал колата и реших че поне малко съм дръпнал като пилот и реших да подобря още малко Д15-ката

Б16-ката сигурно е изгнила вече но и на нея ще и дойде времето :unsure: "защо?" би попитал някой... защото Д15-ката отказва да умре, следователно явно има още потенциал в нея. Лятото ще си покаже, макар че много ме съмнява да се предаде така лесно.

 

хайде сега една загадка....

какво е това? От кой двигател е? и защо за бога е в този вид?

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой май ще свири на тромпет или вебер белички??? :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо, като отрязан колектор :lol::unsure: ? Да не става Д15Б2 с "повей"? Я, колегата ме е изпреварил, да видим кой ще познае, верния отговор :P!!! А, каква е наградата :P ?

Редактирано от Ashes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз за награда мислих ама няма как да я измисля като ще вземе някой с акорд 2006 да познае а за него награди нямам :lol:аре бе доги е много близо :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лоши хора :guns: не искат да познаят....

иииииии тъй като Доги май всъщност позна за какво иде реч, ще трябва на него да му мисля подарък..... проблем 3ген прелюд и Н22.... ебаси, този подарък ще е труден за измисляне

и правилния отговор... даже 4-те правилни орговора:

Публикувано изображение

 

да видим тия прословути дросели как ще се отразят на горкото 1.5 Публикувано изображение че нещо ВТи-ките почнаха да се опъват :starwars:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех...аз мислех, че бат' Емо от карбуратори не разбира.... :starwars: Мисля, че е добра идеята...и от ДОСТА време се ръчкам из нета със скромната надежда да намеря и разгледам някое проектче със 4ген д14 дуалкарб...обаче със втек глава. :guns: Малко ми е странно...и не мога да си обясня баш дали ще стане работата, но ако стане ще е изрудщина... (с разликата че тука имаме куадрокарб и още 100 кубика отгоре :guns:)p.s. В момента, в който погледнах темата (и по-точно първата снимка) точно карбове бяха първото нещо което ми изкочи в съзнанието...но се въздържах от пост, щото мислех че съм в заблуда и изчаках някой друг да отговори преди мен...нооо явно съм бил прав и останах приятно изненадан. :guns:p.s.2...Също нещо, което не чатнах е....това ся колекция пролет-зима ли е, или зима-пролет ? :guns:

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е зялата колекция... със Пламен (nonamed) подготвяме и останалата част от колекцията.... а за финал ще има и малко оптика по дупето.. и то функционална, ама хайде да не избързваме :starwars:освен това, на снимката виждаме дросели.... аз от карбове не разбирам повярвай ми най накрая :guns:Реших да се захвана с това по няколко причини.1. Фабричната екетроника малко издиша откъм тази конверсия и искам да видя къде точно са проблемите и до колко мога да променя електрониката или да минимизирам проблемите2. Аман от фрази тип "еее той е с дросели..." така че трябва да го проверя това на свой гръб3. Д15-ката наистина не иска да умре и пак имам чувството че ме гледа и ми се смее и ми казва: "хаха, само това ли беше? хахаха"4. 1-2-ма колеги ме питат за конкретни проблеми при дроселите и много искам да мога да им отгово

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въй...значи аз съм в грешка...бъркам ги двата щата. (4 дросела, 4 карба....) Знаех си, че трябваше да премълча и тоя пост, знаех си, знаех си !! Ама пусто любопитство... :starwars: Значи ша поразгледам още тук-там някоя статия, ша почета още малко и тогава чак ще пиша пак... (което ме съмнява да се престраша отново да направя специално в подобна тема :guns:)Хайде все така напред с проекта и ше стискаме палци после да има яко :guns: като духнеш тук-там някое вти. :guns:EDIT - а за въпроса пролет-зима или зима-пролет....мисълта ми беше, че сега сме зимата...от предната пролет ли събираш чарколяк, или напролет се описва да е готово... :guns:

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....а за въпроса пролет-зима или зима-пролет....мисълта ми беше, че сега сме зимата...от предната пролет ли събираш чарколяк, или напролет се описва да е готово... :starwars:

за тази пролет бре :guns: ... до другата пролет я 4ген ВТИ, я S2000 с д13-ка битурбо :guns:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехехе .... чакаме резултатите :lol:Пък бах го верно тоя колектор не мога да позная от кво е .... с тая дупка /за АТ като гледам/ точно в края. Да не от д13 ? чисто налучкване , щото не се вижда от тавата :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doggy

Филм тряя да има и Емо ако ти трябват некви части от карбове на прелюд 1.8 ет свиркай че ще почна да изхвърлямП.С.за наградата за мен може и с жокерчета за х22-ката като опре работата до сабя :lol::P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ITB.........Емо ще ме караш пак да си купувам CRX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Парадоксе, знам.... ама търпях търпях и не устисках. Освен това сега би трябвало да знам повече от онова време преди сигурно 2 години когато си говорихме за твойте. Отдавна не съм се вкарвал във филми и ми става скучно.Дидо, стига црх-и бе.... я сексото ква е бигачка :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дидо, стига црх-и бе.... я сексото ква е бигачка :)

:( Няма читави 16V иначе няма да се замисля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде бе Дидееее,чакаме те обратно в сектата... :thumbs1: .Емо,радвам се че си решил да опиташ,щото ако ти не успееш,не знам кой ще.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо се разприказвахме за тампони в другата тема.....

 

Публикувано изображение

 

... Емо обича Джонибой и ще му купува много макдоналдс в безсънните нощи докато ми ГИ слага (тампоните) :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емо много тампони, много нещо :) Ама и много дросели еееееееее прекаляваш :) Айде успех и ни дръж updated! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или да си направя колектори от нула... ама утре като посмятам малко и ще го измисля.

Затова хората казват- трипъти мери, единпът режи :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

е да де, аз тоя от д15-ката 3-пъти го рязах.... ааа май ти друго се опитваш да ми кажеш :) добре де рязането на оня другия колектор го броим за мерене.... абе колектори.. утре ще го "премеря" пак тоя от д15-ката пък да видим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емо, ти помниш ли какво ми разправяше като ти казах "дай да направим колектор с 4 дросела" ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и до всеки тампон, дросел да застане дано! :) мани тия дросели, до преди няколко часа с един мантаджия (Владо с червената манта) съм спорил и ми гръмна главата тия колектори ли да ползвам или да си направя колектори от нула... ама утре като посмятам малко и ще го измисля.

Ами поне си ползвай фланеца заради инжекторите и си го прави другото. Това е оптимален вариант сякаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside LUDA

Сега виждам, че няма инжектори. Къде ще слагаш инжекторите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ще ползвам моторджийските инжектори.колекторите от пълни инжекциони са с много криви тръби и не стават за преправяне.Да не говорим, че и май няма да ползвам този фланец... май работите отиват към рязане на фланец от неръждавейка или подобен материал.Хич не ми харесва идеята да ползвам моторджийските инжектори заради посоката им (много вертикално седят), но пък за да си направя фланец със места за инжекторите ще трябва да ползвам фреза и да копая 3Д модел, което си е скъпа работа, сравнено с изрязването на фланец на лазер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не ползваш фланеца от пълната инжекция и да си сложиш каквито искаш тръби?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doggy

Емо май само ти оставаш верен на чистия въздух,не са те привикали в турбоманията ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ако ползвам фабричен колектор, или трябва само да режа или да заварявам... а заварките на алуминий са скъпо нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Полиуретановите вложки за мотора са сложени вече..

Публикувано изображение

 

вдигателя не помръдва ако ще да скачаш по него. Придърпване при плавно тръгване липсва.... може да изгасне двигателя :puke: но придърпване - никакво.. явно трябва да свиквам. Иначе е малко неприятно защото понеже двигателя наистина е бетониран и на празен ход вибрациите в купето се увеличиха поне двойно. Бронята малко ми трепери, ама... поредния компромис в създаването на бегачката....

 

В сряда очакваме още промени и вкаменявания на купето... баси както е тръгнало ще ми изпадат пломбите на празен ход :sick1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че на всеки дросел има по един въздушен филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става и с кутия и с фунии, което е по-добрия вариянт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фунии (тромпети) със сигурност ще има, но върху тях филтри ли ще са, кутия ли.... не знам... най-много нищо да няма :P дроселите са ж малък застой, че дойде време за окачването и малко профилактика, щото не помня от кога не съм сменял масла...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фунии ще е по удачен вариянт ако естественно не за всекидневна употреба, че без филтърчета може и някое врабче да засмучеш :P Мислил ли си за дължината на колекторите и на фуниите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фунии ще е по удачен вариянт ако естественно не за всекидневна употреба, че без филтърчета може и някое врабче да засмучеш :) Мислил ли си за дължината на колекторите и на фуниите?

ще го измислим като му дойде времето :) сега да видим дали фланеца пасва ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

А ето и едно клипче което синтезира изтеклата зима....http://zazz.bg/play:b25da22dдано и лятото бъде поне толкова забавно и ползотворно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Браво Емо ! ..... повече такива теми трябва да има :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ето и едно клипче което синтезира изтеклата зима....http://zazz.bg/play:b25da22dдано и лятото бъде поне толкова забавно и ползотворно.

Браво на оператора и монтажиста на клипа :plane:За теб знаем че можеш да дрифтиш...:plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батенце,дай малко повече инфо за тез тампони.Ква марка са и от къде могат да се закупят(пълния комплект).Мерси предварително!!Клипчето е уникалноооооооооо!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Energy Suspension са производителя. има червени и черни. цената на комплектите за сивици е около $140 без доставката а за прелюд 92-96 около 150-160. Който се интересува, мога да поръчам няколко комплекта и да спестим от доставка, но за това моля да ми пишете на лични.Радвам се че клипчето ви е харесало. Дано това лято имам повече видео и снимков материал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай да се изфукам.... Звярът 1493сс бе настроен като за последно.

Стига му толкова. Време е да започна да работя по нещо друго, поне 100 кубика отгоре :)

Пробвах се с дросели и идеята беше да я водя на дино с тях, но нещо не става тая работа.

42 милиметровите станаха доста добре, но след 6-6500. Това ме накара да пробвам с 38мм и по-дълги тръби. С по-малките дросели обаче ефекта на високи го нямаше, което значи че са ми сравнително малки. Остана си голямия проблем с електрониката. ЕЦУ-то ми е от по-дъртичките и се цупи като види атмосферно налягане при много леко отворен дросел.

Имам ЕЦУ с което мога да ги настроя перфектно, но трябва да сменя и делкото а вече не ми се занимава. Стига му толкоз тормоз на малко то моторче. Махнах дроселите, върнах си стария инжекцион и я заведох при чичко Свилен да я настроим веднъж за винаги.

 

Публикувано изображение

 

Не ми се изпада в подробности по графиката, но промяната която се вижда дойде главно от игра с разпределителния вал и взимане на решение пикова мощност или читав момент в широк диапазон. Заложих на момента щото този мотор така и така е сравнително нискооборотен. Втек-а беше настроен на прекалено ниски обороти, но след няколко проби го докарах до дереджето вобще дане се вижда кога включва, тоест кривите на момента със и без втек се застъпват перфектно. От графиката се вижда че имаше пропадане около 5000об защото включвах втека прекалено рано.

 

Това е, ще си я карам така цяла зима, пък на пролет ще видим :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Coupe

само така триябва постояно да се прават подобрения ко колата но вие тук сте много откачени (в добриа смисъл на думата никои да не се обижда) адски много ме кефят такива хора много бих се радвал ако ниакои ден имам честа да се запозная с вас и аз бих искал да си напрааа колицата топалка но за сега нямам такава възможност за това следа тука ко става и се кефа макс. Дай боже и аз някои ден да мога да се похвала с някои проект но само времето ште покаже . Успех за напрад и без аварйно за напред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...