mussi 0 #121 Отговорено 25 Ноември, 2014 Колеги открит ли е проблема с паленето или настана време да ги сменяме с по нови с по големи проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #122 Отговорено 25 Ноември, 2014 А някой пробвал ли е да си смени горивния филтър и евентуално ако има цедка на помпата да се изчисти?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #123 Отговорено 29 Декември, 2014 здравейте колеги, след дълго лутане /4г. от тогава я имам колата/ най накрая колата запали от раз без никакъв срив в оборотите тази сутрин. Това което направих е почистване на iacv клапана плюс центровка /отне ми няколко дни /както и почистване на стъпковото моторче но резултат все още нямаше отново оборотите се сриваха и се налагаше да подавам газ за няколко секунди за да не загасне колата. Вчера реших да си почистя дист.капачка и палеца /колата е с обик.АГУ и досега не съм имал проблем с гърмежи и прочие/ но това което видях и Почистих уалллллл имаше много ама много нагар и по палеца и по капачката но в крайна сметка резултата е налице запали от раз тази сутрин . Дано и за в бъдеще да нямам проблем p.s. приемам съвети за качествена нова капачка и палец . старата е hitachi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #124 Отговорено 29 Декември, 2014 здравейте колеги, след дълго лутане /4г. от тогава я имам колата/ най накрая колата запали от раз без никакъв срив в оборотите тази сутрин. Това което направих е почистване на iacv клапана плюс центровка /отне ми няколко дни /както и почистване на стъпковото моторче но резултат все още нямаше отново оборотите се сриваха и се налагаше да подавам газ за няколко секунди за да не загасне колата. Вчера реших да си почистя дист.капачка и палеца /колата е с обик.АГУ и досега не съм имал проблем с гърмежи и прочие/ но това което видях и Почистих уалллллл имаше много ама много нагар и по палеца и по капачката но в крайна сметка резултата е налице запали от раз тази сутрин . Дано и за в бъдеще да нямам проблем p.s. приемам съвети за качествена нова капачка и палец . старата е hitachi Сега е момента да си поръчаш такава от САЩ.И аз съм със същата капачка (Hitachi) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #125 Отговорено 24 Май, 2015 Колеги тук много хора с проблема и почти не видях решен такъв. Е аз го реших в крайна сметка. При мен всичко започна когато Преди няколко дни допуснах да ми свърши бензина докрай почти. Е заредих я но колата вече не беше същата и с същеят проблем като вашия. Е мислих четох мислих и реших да сменя филтъра бензиновия. Заредих 100 октонов бензин и я ръчках около 1.5 км в 6000 оборота защото и дюзите се бяха запушили. А в 6к за да ги държи инжекциона с максимални времена и да се продухат хубаво. В стария филтър имаше нещо като кал. И резултата е перфектно палене вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #126 Отговорено 12 Юни, 2015 Само да вмъкна колега daniel, че не е необходимо да държиш колата в 6000 оборота за да накараш дюзите да са максимално отворени . А и за 1,5км колко мислиш че си ги "продухал" ? Каквото и да значи "продухване на дюза"? Ако така се продухваха дюзи..... . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #127 Отговорено 13 Юни, 2015 Еми ела да видиш дали имам проблем вече.Опитах и стана по елементарен начин. Споко знам как се чистят дюзи. Ти ще се заровиш в някой супер сложен проблем, някой колега ще те послуша и ще има "олеле ама то си е като преди" ... така че не ти приемам критиката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове