Jump to content
cK1

Първия път винаги гасне

Recommended Posts

Колеги открит ли е проблема  с паленето или настана време да ги сменяме с по нови с по големи проблеми :santa:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой пробвал ли е да си смени горивния филтър и евентуално ако има цедка на помпата да се изчисти?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги, след дълго лутане /4г. от тогава я имам колата/ най накрая колата запали от раз без никакъв срив в оборотите тази сутрин.

Това което направих е почистване на iacv клапана плюс центровка /отне ми няколко дни /както и почистване на стъпковото моторче но резултат все още нямаше отново оборотите се сриваха и се налагаше да подавам газ за няколко секунди за да не загасне колата. Вчера реших да си почистя дист.капачка и палеца /колата е с обик.АГУ и досега не съм имал проблем с гърмежи и прочие/ но това което видях и Почистих уалллллл имаше много ама много нагар и по палеца и по капачката но в крайна сметка резултата е налице запали от раз тази сутрин . Дано и за в бъдеще да нямам проблем

p.s. приемам съвети за качествена нова капачка и палец . старата е hitachi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги, след дълго лутане /4г. от тогава я имам колата/ най накрая колата запали от раз без никакъв срив в оборотите тази сутрин.

Това което направих е почистване на iacv клапана плюс центровка /отне ми няколко дни /както и почистване на стъпковото моторче но резултат все още нямаше отново оборотите се сриваха и се налагаше да подавам газ за няколко секунди за да не загасне колата. Вчера реших да си почистя дист.капачка и палеца /колата е с обик.АГУ и досега не съм имал проблем с гърмежи и прочие/ но това което видях и Почистих уалллллл имаше много ама много нагар и по палеца и по капачката но в крайна сметка резултата е налице запали от раз тази сутрин . Дано и за в бъдеще да нямам проблем

p.s. приемам съвети за качествена нова капачка и палец . старата е hitachi

Сега е момента да си поръчаш такава от САЩ.И аз съм със същата капачка (Hitachi) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тук много хора с проблема и почти не видях решен такъв. Е аз го реших в крайна сметка. При мен всичко започна когато Преди няколко дни допуснах да ми свърши бензина докрай почти. Е заредих я но колата вече не беше същата и с същеят проблем като вашия. Е мислих четох мислих и реших да сменя филтъра бензиновия. Заредих 100 октонов бензин и я ръчках около 1.5 км в 6000 оборота защото и дюзите се бяха запушили. А в 6к за да ги държи инжекциона с максимални времена и да се продухат хубаво. В стария филтър имаше нещо като кал. И резултата е перфектно палене вече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вмъкна колега daniel, че не е необходимо да държиш колата в 6000 оборота за да накараш дюзите да са максимално отворени :) . А и за 1,5км колко мислиш че си ги "продухал" ? Каквото и да значи "продухване на дюза"? :) Ако така се продухваха дюзи..... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми ела да видиш дали имам проблем вече.Опитах и стана по елементарен начин. Споко знам как се чистят дюзи. Ти ще се заровиш в някой супер сложен проблем, някой колега ще те послуша и ще има "олеле ама то си е като преди" ... така че не ти приемам критиката.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...