Jump to content
cK1

Първия път винаги гасне

Recommended Posts

ЕМОД ;) - за съжеление не помогна тази сутрин - пропуска ми беше само , че задържах педала на газта (чак днес сутринта прочетох) Утре ще пробвам да завъртя след като съм го пуснал педала.Междувременно си мисля за маслообиращите сегменти ?? Дали пък да не е нещо от тях да не прави хубава компресия - студения старт - няма достатъчно смазване - няма достатъчна компресия ? и след като си запалил веднъж и има масълце , което да е уплатнило хлабината - затова да пали без проблем - след като веднъж е запалила като хората.За това и си мисля че като вземе да гасне - все едно работи на 1-2 цилиндъра :cool: Другия вариант - нещо със сместа да бърка - да е бедна ? съответно да е нещо по ламбда сондата ... (ама ако е така не съм запознат много, но май на газ не би трябвало да прави проблем - защото ламбда сондата се изолира .. ??) Абе и при двата варианта (ако трябва да включим и цената за отстраняването ) не бих се захванал .. все пак не е болка за умиране , а колата си перка иначе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AERO-ШМИРГЕЛ

туккойто знае руски може да прочете тук;)

Тая статия е за това, че на инжекциона му е необходимо развъртане за да заработи ефективно.Тук се разглежда проблем при който двигателя запалва пълноценно, работи няколко секунди напълно стабилно при повишени обороти заради това, че е студен. До тук всичко е нормално и чак тогава му става густо да изгасне, сякаш системата е програмирана да го кара да прави така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз подо4ух нещо подобно.Става въпрос за някакъв маслен дат4ик на входящите колектори,който изпълнява ролята на предпазител :drunk: Както и да е,ве4е си паля от раз на 4етвърт оборот......за разлика от немските ков4ези пред блока които си въртят,пуфтят,стенат и пукат и т.н. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AERO-ШМИРГЕЛ

Не е това, колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен проблема си остава! Почистих дроселовата клапа и клапана за празния ход със спрей. Изкарах много мизерия и не че е било безполезно, но не помогна. Пробвах и всички гореописани методи на палене и тва си е. Тия дни когато температурата беше над 10 градуса палеше ок. След това стана под 10 градуса и пак не пали както трябва!?!? Не че е нещо толкова страшно но 10-тина сек. се тресе и подскача на много ниски обороти - притеснявам се че ще се скапят тампоните на двг най-малкото. Те и без тва са за смяна. След почистването се стабилизираха оборотите на празен ход и изчезна притръпването на светофарите - съветвам който не си е чистил клапана да го направи! Става много лесно поне на моя акорд. 2 болта 12-ки и 1 спрей за поч. на карбуратор(http://www.abro-bg.com/catalogue/prod_67.html) ест и малко разлобяване на възд. тръби за да се стигне до дроселовата клапа

Редактирано от dragomirrr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми е интересно каква е теорията на бат Омбре ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми е интересно каква е теорията на бат Омбре ?

Що ли не се обажда???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, майтап или не, обаче смених акумулатора и при мен се появи този ефект. Имам около киловат музика RMS, която ми скапва акумулатора за под година. Когато бях със стар акумулатор нещата стояха по следния начин: Превърта бавно, но пали най-много от 3-то превъртане. Говоря за - 10 до - 20 градуса. Сложих нов акумулатор и чудо. Върти като бясна. Първо, че няма палене (около 5 секунди, което не съм свикнал) и второ като запали гасне от първия път. Това беше около 15 дни (карам я ежедневно) после като се поизчерпи акумулатора почна да пали веднага без да гасне. Това ако може да го обясни някой те пък на !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами акумулатора ми е към края на житейския си път, но... съм в групата на страдащите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз бях от групата на второто вдигане ама сега ми пали от четвърт без дори да влизам в колата само подавам ръката през вратата и паля при топло и студено. При мен проблема беше следния като се застуди времето и ми се сгъстяваше маслото, тогава и стартера едвам въртеше и като запали работи 3-5сек. и загасне след което пали от четвърт и работи. разпитах разни приятели и те ме посъветваха да сменя маслото с някое по-тънко сложих наливно тексако 10в40 и сега през зимата когато е студено достатъчно като завърти стартера разбира се пак трудно и запали малко се зачудва оборотите падат до около 600 след което се качват на 1500 и не гасне.При мен така се оправи и сега си паля от четвърт без проблеми. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някъде прочетох преди да запалим напомпваме педала на спирачката докато се втвърди и чак тогава подаваме контакт, изчакваме чека да изгасне и палим от раз. Аз го пробвах и става. Не си го обяснявам много и не съм убеден, че това е някакво решение, обаче действа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и те ме посъветваха да сменя маслото с някое по-тънко сложих наливно тексако 10в40

Колега, тука почти всички карат с масло SAE10W40 на различни марки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и те ме посъветваха да сменя маслото с някое по-тънко сложих наливно тексако 10в40

Колега, тука почти всички карат с масло SAE10W40 на различни марки
Просто казвам че при мен така се оправи.все пак е някаква идея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, майтап или не, обаче смених акумулатора и при мен се появи този ефект. Имам около киловат музика RMS, която ми скапва акумулатора за под година. Когато бях със стар акумулатор нещата стояха по следния начин: Превърта бавно, но пали най-много от 3-то превъртане. Говоря за - 10 до - 20 градуса. Сложих нов акумулатор и чудо. Върти като бясна. Първо, че няма палене (около 5 секунди, което не съм свикнал) и второ като запали гасне от първия път. Това беше около 15 дни (карам я ежедневно) после като се поизчерпи акумулатора почна да пали веднага без да гасне. Това ако може да го обясни някой те пък на !!!

Когато свалиш акумулатора се губят настройките. После е необходимо известно време за да се самонастрои. Това е моето и на последния майстор обяснението

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам този проблем с паленето, казаха ми че е от свещите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

силно се сьмнявам!пробвал сьм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай да смениш температурния датчик(не този за датчика на таблото а този който дава инфо за температурата на колата на компютъра) той трябва да е някъде на смукателния колектор може да се е скапал нещо и дава грешна информация на компа че колата е загряла,и ако е така самата ти горивна смес става бедна и колата работи и пали все едно е загряла

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

А да има син пушек от ауспуха докато ти угасне лампата за маслото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

А да има син пушек от ауспуха докато ти угасне лампата за маслото?

Не съм забелязъл .. по скоро не. през останалото време съм сигурен , че няма син пушек. NASTEZATELQ 10х .. ще го вдим и него ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

и при мен гасне първият път като завъртя стартера когато колата е престояла и е истинала нацяло,но това не ми пречи просто като паля натискам леко педала за газта и пали от рас :rolleyes::D

Редактирано от CARBON

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тебе е карбуратор :rolleyes: тук става въпрос за инжекция

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се появи след слагането на пълната инжекция.Частите които се сменят са делко ,колектор и ECU ,значи някъде там е според мен проблема(ако въобще може да се нарече така ).Делкото му смених палеца и капачката --без промяна така, че го изключвам.Кабелите са добри а свещите на около 1500 км.Имам едно предположение-бензиновият регулатор.Възможно ли е при първоначално палене да създава по голямо налягане и да "дави" колата ,за това и при подаването на още газ тя гасне ? !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest YordanIvanov

колеги до сега нямах времевата възможност да ви пиша но сега с радост ви казвам че разбрах какъв е проблема.а именно това е смукачка.много слабо местенце на хондите било.това е от мен.надявам се да съм бил от помощ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колеги до сега нямах времевата възможност да ви пиша но сега с радост ви казвам че разбрах какъв е проблема.а именно това е смукачка.много слабо местенце на хондите било.това е от мен.надявам се да съм бил от помощ

Предполагам, "смукачка" трябва да е "смукача". И за да не стават грешки, обясни моля, на кое по-точно викат смукач? Редактирано от Niakoi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest borko

Айде малко да дигна темата, че и аз го имам тоя проблем.Някой ако се е излекувал да казва какво е лекарството.YordanIvanov: Моторчето за празен ход ли имаш в предвид??? Някой по горе го беше чистил без успех.На мен ми направи впечатление, че ако спра под наклон (предницата е по ниско) и запали от раз, но ще пробвам тия дни ако не забравя да не се окаже някакво самовнушение.Между другото не съм сменял горивен филтър до сега.

Редактирано от borko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде малко да дигна темата, че и аз го имам тоя проблем.Някой ако се е излекувал да казва какво е лекарството.YordanIvanov: Моторчето за празен ход ли имаш в предвид??? Някой по горе го беше чистил без успех.На мен ми направи впечатление, че ако спра под наклон (предницата е по ниско) и запали от раз, но ще пробвам тия дни ако не забравя да не се окаже някакво самовнушение.Между другото не съм сменял горивен филтър до сега.

о аз го имам този проблем смао че като запаля а да изгасне и и давам леко газ и ги задържа.Но сега съм си поръчал смукача:no: или по добре казано степ моторче или както искате го наречете от ИБАЕЙ ще го сменя и ще видим какво ще стане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа аз на моята какво и имаше и как се опорави. Сутрин почти винаги гаснеше парвия път. Щом я запаля независимо от кои пат в началото работеше накъсано до 3 хил. оборота а аз студена до толкова я карам. Оправи се след като един познат видя че свещите ми не са затегнати до краи. Знам че звучи странно но няма от кво друго да е азщото само това съм пипал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от горивен филтър, сменял съм го - същата работа.Нямам обяснение, чистил съм въздушния /спортен е/, моторчето за празен ход, и кво ли още не - всичко работи ок, обаче като застуди пали от 2 рия път и това е....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, май не е само ваш проблема, май всички мотори на хонда рано или късно го дават това главоболие.При мен се получава така:Сутрин пали вдига до 1500 оборота, след което падат до 400-500 и след 2-3сек пак се вдигат, а тая сутрин изгасна и не пожела да запали 2-ри път, запали на газ и то доста трудно, което ме доведе на мисълта, че съм я задавил, което автоматично изключи варианта за бедна горивна смес.Сменил съм горивен, въздушен филтър и бензинова помпа и сложих добавка за прочистване на инжекторите, останаха свещи и кабели но преди това ви моля за съвет, казаха ми, че има вариант да е от изпускателната система, тъй като ако има проблем - връщала газове обратно и ламбда сондата се сбъгясва и не подава вярна информация на компютъра, дайте съвет, защото се притеснявам, че като застудее още, ще си остана на паркинга пред блока.

Редактирано от v.vasilev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имах този проблем,играеха ми оборотите сутрин като запаля,вдига 1700 оборота и почват да падат и да се вдигат,след смяна на кабели и свещи проблема изчезна!Сутрин си паля и си държи оборотите,обаче пали винаги от 2-рия път,един път цъкам ,само колкото да врътне леко стартера и после си пали от ряз!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май че има връзка с бобината,на Сивика ми се наложи да я сменя преди време и сега си пали веднага без да се чуди.Някой ако е сменял бобина и пак не пали като хората да пише да я зачеркнеме от списъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита нова година,и честито ново двуразово палене.И аз съм в клуба.В едно съм сигурен за себе си-не е от маслото.Миналата есен като си взех акорда/внесен от Италия/ маслото и беше като чай.Сигурно скапания дон Макарони де Спагетанджело никога не беше чувал че трябва да се сменя от време на време.Аз обаче бях посял всичките си парички за колата,и се позабавих около месец-месец и нещо със смяната на консумативите.Уж нямаше да я карам,ама то сърце трае ли;)И при първите студуве го почна номера с паленето.Ошашках се,ходих и питах един от сериозните хонда-майстори във Варна,но тй ме успокои че много хонди са така и не е страшмо,а само неприятно .Сега съм с МОТУЛ СИНЕРДЖИ 6100 10W40 и няма никаква промяна-като е студено пали от втория път.МА КАТО ЗАПАЛИ КАК ВЪРВИИИИ;)!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май че има връзка с бобината,на Сивика ми се наложи да я сменя преди време и сега си пали веднага без да се чуди.Някой ако е сменял бобина и пак не пали като хората да пише да я зачеркнеме от списъка.

не е от бобината- доказано от собствен опит, пак си пали от втория пьт ,но вече и свикнах ,карайте си и си свиркайте!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моита като я купих,палеше зимата от втория паъ,смених и свещите,макар че бяха нови,като взех денсо,с тях палеше от раз,на четвърт,после ми изби едната свещ и варнатх пак старите,сега пак пали от 2я път.друго не съм бутал,но няма как в момента да сложа други свещи и да пробвам.като ги сменя ще кажа резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от свещи бе човек, аз съм с иридиеви кажи речи нови и пали гадно.Като ръчках тия дни из интернет някъде бяха споменали че може да е от някакъв температурен сензор - компютъра на колата бърка сместа заради грешна температура и пали гадно.Но това са предположения разбира се, но ако някой е сменял температурен сензор по двигателя и вече пали - да свирка да сменяме и ние, че мен специално ме дразни много.

Редактирано от borko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви успокоя не само при Хонда го има този проблем, Нисана и той пали от втория път;)Интересното е, че ако врътна първия съвсем малко, върна ключа и след 1-2 секунди завъртя отново пали на момента.Маслото ми е Мобил 5w-50 пълна синтетика, свещи НЖК иридиеви, нова дистрибуторна капачка, палец и кабели, прясно изпран въздушен филтър, почистен МАФ и всмукателни колектори, катализатор нямам, горивния сменен...и пак не пали от раз.Най-много подозирам стъпковото моторче, явно не може да отвори веднага, но в този студ не е за разглобяване.На второ място подозирам акумулатора, направил съм си един светодиоден индикатор на напрежението и и гледам, че още на контакт пада до към 12 волта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем го има и при мен. Сменил съм свещи,кабели и акумулатор и наяма промяна. Правих и диагностика и ми казаха че всичко е в нормите. Дадоха ми някаква добавка за инжекторите но не вярвам да се оправи с това! Мой познат миналата зима при същите причини си сменил датчика за "студен старт" който се намира от лявата страна на двигателя в самия блок! Каза ми че струва около 100 лева! Ако някой ден го сменя ще пиша дали има промяна :rolleyes: !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове проблема е от това че алтернатора не реагира веднага и се получава спад на напрежение и компютъра не може да реагира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как става това нещо с алтернатора, да не е лампов телевизор, че да загрява с минути?и защо се получава само при първото врътване?ако беше от алтернатора, щеше да свети и лампичката за зарежданеима нещо в ECU-то, не знам специална програма за палене ли е, но в колкото хонди съм се качвал, на студено винаги палят от 2рия път, ако ще и първия път да е половин оборот на двигателя, втория път пали без да се замисли и грам.Понякога и от първия път пали, но трябва 10-15 сек. въртене, по-бързо ще запали ако направя 2 опитап.п. Тошето, не се трупат така постове :thumbs:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...