Jump to content

Recommended Posts

искам да питам по запознатите,има някакъв емулатор ли е илюминатор ли е незнам как му викат за ламбдата.става въпрос за колата на братовчед ми,той ме пита ама аз като не съм запознат с бомбите иииии.та някой да ми каже откаде и какъв трябва да взема,някой с опит дето е патил.мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Lambda gas control ;) му се вика. ЗА това какъв трябва да вземе консултацията е от газаджия който е виждал на братовчед ти уредбата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разполагам с LOV ECO Ламда контрол.180 Лв. с поставянето и настройките.150 Лв. е без монтаж и настройки , но ще ти дам иструкции как се поставя и там настройките. Gsm: 08998 03330

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

charlie: а каква е далаверата от него .. т. е. какво влачиш срещу тия 200 лв ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси на всички колеги за изчерпателните отговори :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С пръдня кола не се кара. :P

Намаш грижи! Аз съм твоя човек. Пускаме се на стъргалото пак да видиме "кон боб яде ли?!" :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е само контролера и поставянето му.Не инсталирам "обикновенни" газови, само газови инжекциони.Цена за газовова спринцовка - 1295 лв. с монтаж, мапване, тестове и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е само контролера и поставянето му.Не инсталирам "обикновенни" газови, само газови инжекциони.Цена за газовова спринцовка - 1295 лв. с монтаж, мапване, тестове и т.н.

Този газов контролер до колкото аз разбрах е добре ако го ракам на малка скорост защото той взима информация от дросела и ще ми подава малко газ! До тук добре, обаче ако го караш на стъка ще ми вдигне разхода доста защото пък ще се отваря клапичката до край за да подава повече гориво. Няма да го има механичния фактор (с отвекрата винтчето и нека да гори да видим как ще стане ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest styv

Това е само контролера и поставянето му.Не инсталирам "обикновенни" газови, само газови инжекциони.Цена за газовова спринцовка - 1295 лв. с монтаж, мапване, тестове и т.н.

къде да те открия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

С пръдня кола не се кара. :D

Намаш грижи! Аз съм твоя човек. Пускаме се на стъргалото пак да видиме "кон боб яде ли?!" :D
Не разбирам от коне,не знам че на газ не става. Къде е тва стъргало? :D Кефи ме колко си отворен само че вероятността да си мнооого назад е огромна, е освен ако не ми дойдеш с някой пистов нсх примерно :D
Вероятността е 50:50 ;) Защото не знаеш какво храни с газта. И какво е решил да изкара от нея. И ще една камара други ако...... Така че не се карайте безмислено! Всеки ще си отстоява мнението! Но да кажеш че не става е несериозно защото много от нас са виждали как става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FreekManiak: Погрешно е мнението, че ако караш с безни смеси (демек си навил дросела дотолкова че колата едвам помирисва гориво) имаш нисък разход на гориво. Като цяло:

- има огромен риск на дълаг път да си замине някое бутало. При смеси над AFR 18:1 си е хазарт с колата.

- в градско при тръгване от място изгаряш много повече гориво, защото натискаш много повече колата.

- това е логиката на повечето таксиметрови шофьори, но при тях колите им карат почти 24 часа от което имаш равномерен температурен режим, а при нас колега дето караме от т. А до т. Б, не става...

 

Приятел,за това,че при всяко трагване в града натискаш колата повече си прав, и за това ,че колата за да върви ще е натискам повече а при по обеднена смес ще ми харчи повече и ще се мъчи повече, НО тук има и друга нещо. Зимата аз тъка и тъка не е натискам и си карам спокойно(НА ЛЕД НЕМОЖЕШ НА КАРАШ ПО ДРУГ НАЧИН). А това за счупването на буталото ако можеш да ми го обясниш научно ще ти повярвам щото не бях чивал за такова нещо но е възможно и дори ще ми е интересно да го науча

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дублаж

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...попитате "майстора" дали не може да се изциганите за още 1 левче на километър с по-малко пръдя. Тогава вече "ерозията" в 1 настъпва със страшна сила. Вие сте доволни, имате кола дето харчи вместо 10 бензин 11 газ и 1 кило бензин + малко клапани и легла на клапани, и газаджията доволен, и той прибрал човека 500лева за 1 ден. Щастливи минавате едно 50 - 60 - 70 000км за които сте забравили как изглежда синия агент и хоп мотора почва да губи празен ход, компресия и т.н. докато в един моемнт не сдаде багажа съвсем и не разберете какво точно се е случило, тогава вадите едни 3 бона за ремонт, продавате уретбата за 1000 и излизате почти на 0 или малко на - и напред с доста нерви и главоболия.

Скептиците обаче биха направили друга сметка . Значи със смес така , че да счупиш двигателя .. 11/100 газ + 1 кило истинско гориво , прави 11х1,10 + 2.10 = 14.20лв / 100 км за сметка на 21,00лв/100 , кат' караш с истинското. 21-14.20 = 6,80лв/100км Значи 60 000 /100 = 600 ; 600х6,8 = 4080 лв и остават с 4100лв и Д15 с прецакана глава :P кофти работа :P ... сега трябва само да им обянсиш , как се прави ремонт на главата за 4000 лв , при положение ,че цял Б16 е :

Б16А2 Dohc Vtec 160 hp out of Civic 94Напълно оборудван двигател+скоростна кутия+ЕЦУ П30+инсталацията,хидравликата си е там водните марку4и съ6тоФактура за Двигателя3200лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ето това е вече дискусия.

 

Такааа ... Това дето си написал в накой отношения е смислено, но интерпретацията и джаста праста.

 

Много си прав, че поставянето на дроселите е от най - голямо значение. А да не говориме, че даже и в сервизните ръководст

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...попитате "майстора" дали не може да се изциганите за още 1 левче на километър с по-малко пръдя. Тогава вече "ерозията" в 1 настъпва със страшна сила. Вие сте доволни, имате кола дето харчи вместо 10 бензин 11 газ и 1 кило бензин + малко клапани и легла на клапани, и газаджията доволен, и той прибрал човека 500лева за 1 ден. Щастливи минавате едно 50 - 60 - 70 000км за които сте забравили как изглежда синия агент и хоп мотора почва да губи празен ход, компресия и т.н. докато в един моемнт не сдаде багажа съвсем и не разберете какво точно се е случило, тогава вадите едни 3 бона за ремонт, продавате уретбата за 1000 и излизате почти на 0 или малко на - и напред с доста нерви и главоболия.

Скептиците обаче биха направили друга сметка . Значи със смес така , че да счупиш двигателя .. 11/100 газ + 1 кило истинско гориво , прави 11х1,10 + 2.10 = 14.20лв / 100 км за сметка на 21,00лв/100 , кат' караш с истинското. 21-14.20 = 6,80лв/100км Значи 60 000 /100 = 600 ; 600х6,8 = 4080 лв и остават с 4100лв и Д15 с прецакана глава :P кофти работа :P ... сега трябва само да им обянсиш , как се прави ремонт на главата за 4000 лв , при положение ,че цял Б16 е :

Б16А2 Dohc Vtec 160 hp out of Civic 94Напълно оборудван двигател+скоростна кутия+ЕЦУ П30+инсталацията,хидравликата си е там водните марку4и съ6тоФактура за Двигателя3200лв

2-валката втек не вярвам и 60 000 да изкара щот стеблото на клапана е точно 5,5мм. :P 3-те бона са от аритметиката с 3 годишно CRV като си му поръчаш оригинални 8 изпускателни клапана за 2000лв, гарнитура за глава, ремонт на главата, труд т.н. си излиза съвсем точно толкова. ;) Е верно то харчи 12-13 бензин, а на газ е 2 кила отгоре + 2 литра бензин ако ти се смята, но с ремонта не излезна особенно ефтино. С Д15 може да ти излиза сметката дори с нов (стар) мотор на 60 000км, но тя е моно и там нещата са по малко по-различен начин сметнати още от завода. Знам какво се получи с новичко B20B и какво става и с B20Z и т.н. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за "неставането" погледни тука:http://www.motorauthority.com/news/coupes/...ered-v10-coupe/

90% съм сигурен че мотора е досгъстен и има допълнителни модефикации за тез ++ коне. Направили са го, а дали са го тествали поне 200 000, едва ли, то дори няма смисъл. Никъде не пише какъв е разхода спрямо нормалния ако се сещаш на къде бия. Иначе газовата бутилка в този случай най-малкото разваля баланса на колата :P Абе от сега ти казвам, че никой няма да си я купи тази кола, просто са я създали за да докажат че може, а тези които си вземат по 1 са съвсем друга бира хора и определено ще им е една от многото коли на които надали ще навъртят някакъв дори 5 цифрен пробег.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе момчета спрете се бе.аз само попитах за някаква глупост дето незнам,а вие направихте национален проблем.няма смисъл да спорите за такива неща,или поне не тук''Технически въпроси ''.извинявам се ако съм обидил някого,не ми е това целта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе от сега ти казвам, че никой няма да си я купи тази кола, просто са я създали за да докажат че може, а тези които си вземат по 1 са съвсем друга бира хора и определено ще им е една от многото коли на които надали ще навъртят някакъв дори 5 цифрен пробег.

http://automobiles.honda.com/civic-gx/това също е за имидж нали? А Фолксваген от тази година ще предлагат TFSI 140кс с бензин/метан за почти всички модели (Голф, Туран, Пасат) :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Имам само един въпрос към колегата PARADOX_sf откъде си намира тетраетилолово че да не му горят клапаните по описаният от него начин? Защото аз оловен бензин по бензиностанциите не съм виждал много отдавна! Поради тази причина горят масквич 408 клапаните, дълбоко се съмнявам че Хонда са на ниво Москич от 1970 година.

 

П.С. Не искам това да звучи като заяждане в момента подготвям материал за всички видове горива.

 

П.П.С. Кой от нас всичките може да каже на колко километра е купил "новата" си 10 годишна кола? Не сте ли се замисляли че това си е от най-нормална амортизация на двигателя? Който има някакъв КРАЕН ресурс. Това за новите коли и това че подлежали на газификация да ме извинявате ама са таксиджиски лафове! Вече няма производител който да не пуска в серийно производство коли на пробан-бутан, метан, водород (не горивни клети а ДВГ който използва течен водород за гориво) и хибриди. Сега ще бъда нападнат че те са поизведени за това - да ама не във всички описания и учебници пише горивна смес а не бензинова смес.

 

П.П.П.С. Знам също така че този спор няма да приключи без значение кой и какво ще напише!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам само един въпрос към колегата PARADOX_sf откъде си намира тетраетилолово че да не му горят клапаните по описаният от него начин? Защото аз оловен бензин по бензиностанциите не съм виждал много отдавна! Поради тази причина горят масквич 408 клапаните, дълбоко се съмнявам че Хонда са на ниво Москич от 1970 година.

 

П.С. Не искам това да звучи като заяждане в момента подготвям материал за всички видове горива.

 

П.П.С. Кой от нас всичките може да каже на колко километра е купил "новата" си 10 годишна кола? Не сте ли се замисляли че това си е от най-нормална амортизация на двигателя? Който има някакъв КРАЕН ресурс. Това за новите коли и това че подлежали на газификация да ме извинявате ама са таксиджиски лафове! Вече няма производител който да не пуска в серийно производство коли на пробан-бутан, метан, водород (не горивни клети а ДВГ който използва течен водород за гориво) и хибриди. Сега ще бъда нападнат че те са поизведени за това - да ама не във всички описания и учебници пише горивна смес а не бензинова смес.

 

П.П.П.С. Знам също така че този спор няма да приключи без значение кой и какво ще напише!

Сега, драги, не се пише тетраетилолово, а ОЛОВЕН ТЕТРАЕТИЛ :thumbs1: ! Дано не си го написал по твоя начин в матриала. :tease:

Относно, за москвето може да се появи проблем не с изгарянето, а с износването на клапаните при използване на безоловен бензин. Това се дължи на факта, че оловnия тетраетил освен да повишава октановото число на бензина има и смазочни качества.

За това кое на какво ниво е сам ще си отговориш. Хондите карат на безоловен без проблеми.

А за новата 10 годишна кола беше на 2 години и 58 000 реални километра, закупена от Бултрако със сервизна история.

Автомобилите които слизат от завода оборудвани със съответната уретба за алтернативно гориво имат конструктивни промени в двигателите им които определено не са незначителни. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Ами аз и в предната тема в която се породи такъв спор чакам някой да изкаже технически довод за "скапването" от газта. И въпросните смазочни каества и образуването на филм върху клапаните и леглото иде реч който се образуват при оловните бензини! При карането на газ при двигател за оловни бензини съответно го няма това отлагане и изгарят. А с това че Хондите вървят с безоловен всички виждаме.Ако може да споделиш с какви модивикации излизат колите "специално призведени" за газ??П.С. Ограничната химия съм я държал преди 6 години извинявам се за грешката и приемам критиката!П.П.С. Ако имаш желание можем да обемним материали за ползите и вредите от алтернативните горива, както и техническите доводи за и против, както и икономическите и екологичните, не съм човек който не приема и не зачита чуждото мнение но крайностите от типа "кола с пръдя не сърви", и други такива са несериозни, справка Холандия, Германия и Италия.П.П.П.С. Подобни теми ще се срещат все по-често тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, отлагане по клапанит е се получава ако горивовъздушната смес е много богата, лошо изгаряне на горивото, харч на масло и т.н.Бутала за по-висока степен на сгъстяване, по-различни клапани (по-дебело стебло, друга форма на чинела, материал и т.н.) или легла на клапани от друг матерял (според зависи), водачите също може да са различни. Самият инжекцион ще е направен за работа на газ и подгряване на бензин т.е. при несерийно поставена инсталация газта е компромисната работа на двигателя и не на последно място друга електроника, а тя е 50% от всичко. Най-малкото ще е по-богатичка от фабричната. За съжаление всичките по-горе изброени неща освен степентта намаляват мощността + по-ниската калоричност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе момчета спрете се бе.аз само попитах за някаква глупост дето незнам,а вие направихте национален проблем.няма смисъл да спорите за такива неща,или поне не тук''Технически въпроси ''.извинявам се ако съм обидил някого,не ми е това целта.

Колега не се засягай за темата ти. По същество аз ти отговорих в първа страница. Ако имаш конкретни въпроси давай ще гледам да помагам с каквото мога.Но не виждам никакво каране за момента дискусията върви в нивото: пушачи - непушачи, а това ще е вечно :ranting:

Там дето ги бодеш маркучетата също не знам дали е най-доброто място и ще ти кажа защо. Бензина се впръсква под налягане ~3 бара точно в порта на главата, а газтта? Промяна на ъгъла на инжекторите има огромно влияние и дори няколко мм изместване може да нарушат работата значително.

И аз не съм сигурен за това. Вече 17 коли карат по този начин с смеси ~14,5- 15.5 AFR. Аз лично карам със смеси 13.5 и на ръба на аванси от порядъка на 42 предварение. За момента съм на 15 000 км и ще видиме кога ще роди двигателя, по твойте думи.От друга страна, казвам че не съм сигурен какво е положението в смесеобразуването, защото съм си разработил Exhaust Gas Temperature (EGT) Logging(ще намериш схема тука: http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra_Hardware_Manual.htm) и разлика в температурата на изгорелите газове не виждам.От още по друга страна с колеги сме започнали да разработваме температурен датчик в челото на буталото и по безжичен път сваляме температурата на буталото. С този параметър съвсем точно мога да ти кажа, какво е положението при различни горива, смеси и аванси, наклони и всичко останало наречено перформанс на двигател.Явно сме достатъчно тъпи за да се занимаваме с това, защото ти имаш отговор на тези въпроси. Ако ги споделиш, обещавам ти, че още тази вечер на сбирката ще кажа да зарежеми всички тези "простотии" дето ни се въртят в главите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ми объркахте представите бе хора. Едни се чудят дали да заредят на ОМВ или Шел а тук гледам че температурата на буталата ще се измерва :ranting: В момента не мога да измисля как ще се постигне тази цел без интервенции по буталото. От страната на картера с RFID незнам дали ще показва достатъчно вярно. Кога ли ще се замъкна на някоя ваша сбирка да си полафим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf
абе момчета спрете се бе.аз само попитах за някаква глупост дето незнам,а вие направихте национален проблем.няма смисъл да спорите за такива неща,или поне не тук''Технически въпроси ''.

извинявам се ако съм обидил някого,не ми е това целта.

 

 

Колега не се засягай за темата ти. По същество аз ти отговорих в първа страница.

Ако имаш конкретни въпроси давай ще гледам да помагам с каквото мога.

Но не виждам никакво каране за момента дискусията върви в нивото: пушачи - непушачи, а това ще е вечно :ph34r:

 

Там дето ги бодеш маркучетата също не знам дали е най-доброто място и ще ти кажа защо. Бензина се впръсква под налягане ~3 бара точно в порта на главата, а газтта?

Промяна на ъгъла на инжекторите има огромно влияние и дори няколко мм изместване може да нарушат работата значително.

 

И аз не съм сигурен за това. Вече 17 коли карат по този начин с смеси ~14,5- 15.5 AFR. Аз лично карам със смеси 13.5 и на ръба на аванси от порядъка на 42 предварение. За момента съм на 15 000 км и ще видиме кога ще роди двигателя, по твойте думи.

 

От друга страна, казвам че не съм сигурен какво е положението в смесеобразуването, защото съм си разработил Exhaust Gas Temperature (EGT) Logging(ще намериш схема тука: http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra_Hardware_Manual.htm) и разлика в температурата на изгорелите газове не виждам.

 

От още по друга страна с колеги сме започнали да разрабо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...