Jump to content
tony_ciganeto

Проблем с паленето, нещо с ключа ако може някои да каже нещо

Recommended Posts

Казаха ми че имам някакви пласмасови пластини при ключа които се износвали и ми дава проблем при паленето защото неможе да разпознае ключа.Казаха ми че може нещо да се преправя ама нищо незнам.А иначе тези пластини вървят комплект и струват много .Някои ако може да помогне с знания и някакви идеи БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напиши коя реколта е колата и как точно изглежда тоя проблем с паленето и със сигурност ще се намерят поне 10 души които да отгатнат проблема , а останалите 100 ще дадат остроумни предположения :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При гасенето на колата не светва индикацията за клуча и след това като се даде на контакт не дава ток на колата .някои път като пак завъртя клуча става а някои път трябва да чакам да мине някакъв период от времеСивик 98 година

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш ли резервен ключ? Има голям шанс ако много си го хвърлял чипа ти да дава дефекти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам червения ключ ама ми казаха че е от някакви пластини които със времето се износвали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чипа ти е вътре с дръжката. Ако ти се износи ключа може да спре да се върти но не и да спре да пали колата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с червения ключ можеш да си извадиш дубликат срещу 80-100 лв, само не пробвай да палиш с него, че кофти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червния ключ е сервизен!!! По никакъв повод не се мъчи да палиш колата с него, че ще я блокираш и после трябва да даваш пари да ти я оправят. Така беше станало със Сивик 6та г. и май платиха между 100-200 лв. да разблокират колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва ми е ясно за червения ключ.Може ли да има износване на ключа?А и другото което е че повреме на движение светва на таплото индикацията за ключа след това гася колата и като тръгна да паля не ми светва акумолатора и ключа .Като разместя ключа някои път става иначе трябва да изчакам някакъв период от време.И за това ми казаха за тези пластини при ключалката които се износвалиПри повечето модели тези пластини и някаква пукса се продават отделно а при мен е цялостно и струва многоосвен това да попитам дали от друг сивик ще стане пуксата с пластините ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tony_ciganeto

Никой ли няма да ми помогне с качествена информация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest toto_spa

качествената имформация можеш да получиш в бултрако тука ще ти растягаме само локуми ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сега видях за проблема ти.Ако изка6 мога да ти проверя чипа в ключа.Аз съм ключар и ако мога да съм полезен с нещто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kokche

Възможно е тази т.н. букса с пластини(клеморед)да не ти дава добър контакт.Същто така може да има проблем и в кутииката която приема информацията от чипа.Много са нещтата.Мога да ти кажа и БУЛТРАКО къде се намира,но там режат глави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tony_ciganeto

съгласен съм, само дай някакви кординати а какжо можем да проверим на ключа точно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tony_ciganeto

аз ходих в сервиза ж горубляне там ми я вързаха и казаха че компютъра нямам проблем казаха че е в тези пластини само че за моя модел в хонда е много скъпо защото било комплект с още куп неща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз се намирам на околовръсното м/у пушкин и цар борис 3 в сервиза на ЕМ КОМПЛЕКТ за ауспуси.Има една бяла къщичка от алуминиева дограма пише на нея АВТОКЛЮЧ,АВТОАЛАРМИ.Аз се казвам Ники,ако изкаш мини понеделник след 9ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно ключа ще го проверим с машината за чипове дали се разчита кода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно клеморедът. Ходих до горубляне ,там ме закачиха на компютъра и казаха че нямам проблем с имобилайзера и че нямам някаква грешка в компютъра. и това което се случва по време на движение ми светва индикацията на ключа но колата не гасне и след като я загася и се опитам да я запаля светва само тва за маслотои там ми казаха че проблема е някъде по всичките връзкиакумолатор - кабели и букси - клеморедът-ключ тва се получавало от износване на така наречения клеморедно за моята кола в хонда се продава цялата тази връзка която струва около 1500 лева а за другите хонди се продавал клеморед и с някакви букси и струвал около 150 лвно на мен ми казаха че тези пластини се и преправяли по някакъв начин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Ceco, и аз съм със същия проблем :). Също карам Акорд 99-та.Значи първо Омбре забеляза преди 6месеца че ми се халтави ключа в патрона, т.е. не влиза стегнато в патрона а някакси хлабаво, но до този момент нямах проблеми с контактите и токовете и т.н. и не обърнах много внимание на неговата забележка. След време започна да ми прави впечатление че понякога (рядко) като завъртам на контакт лампите не светват, и като завъртам на стартер си пали без проблем и после всичко си работи.Освен това често ми се случва като изгася мотора и извадя ключа да не светва плафона (както трябва да стане) и да не се чуе онова специфично "щтрак" което трябва да се чува като се вади ключа от патрона, като при това положение не мога да си заключа колата отвън с дистанционното, щото електрониката го разбира като забравен ключ в колата и затова не иска да я заключи. Това е предпазна мярка на хонда. На това намерих цаката - вкарвам пак до някъде ключа и механизма щтраква и така е ок.... Обаче върха на сладоледа беше на 1.1.2008 г, когато в най-големия сняг по магистралата карайки, доколкото можеше да се кара в тая снежна буря, тоците изчезнаха и мотора спря. Всичко на таблото угасна ;) Само фаровете и музиката продължиха да работят ;) .... Веднага авариики и в дясно... Спирам, връщтам ключа в изходно полжение, пак завъртам за контакт, светват лампите, паля и тръгнахме пак.... След 10 мин пак същотото положение... Тогава обаче извадих втория ключ (винаги си го нося с мен когато съм на по дълъг път) запалих и продължих и се прибрахме в софия. Тук в софия от тогава нарочно карам с първия ключ и чакам да видя дали с него ще продължи да ми прави тия мизерий, демек дали процеса ескалира и се задълбочава, но за добро или зло от тогава всичко работи. (втория ми ключ е някак по запазен, а първия е по износен). Но не мисля че проблема е в самия ключ. Значи едно нещо ми направи впечатление онази нощ на магистралата когато всичко угасна - мернах на таблото че мигна зеленото ключе(имобилайзера) както когато мига когато гася колата и връщтам от контакт. Това значи че проблема не е в имобилайзера, а в контактите някъде в ключалката, и електрониката на колата го разбира като че все едно съм върнал от контакт ключа. Явно нещо не е наред там с контактите и ключалката, но нямам идеа какво е точно и към кого да се обърна за помощ. Та така...Знам че с нищо не помогнах, но не се ударжах да споделя и аз същя проблем като колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бре ПИЛЕ , пиле още побратиме , не те ли е страх да караш така колата ? Аз се хванах че ме е шубе и дълго мисля преди да предприема някоя по-сериозна маневра (особенно изпреварване) но после "махвам с ръка" 2 или3 предавки надолу (те са общо 4 :lol: ) и жната отзад вика - "абе това да не ти е плейстейшън" , а синковеца (на 3 години) я пита "татко що дава ГАЗ" :( А сега сериозно - доколкото съм срещал отзиви за статуса на тоя модел Акорд , ТОЗИ проблем е един от редките за иначе перфектният му имидж на солидно "секънд хенд" предложение. Много не съм се ровил из чуждите сайтове , а там където съм го срещал не се коментира решението му щото "оттатък" сменят всичко с ново. Мисълта ми е че проблемът е статистически-често срещан за тоя модел и колегите да си имат "едно на ум". Освен казаното в предишният ми пост ще добавя още някои детайли. Когато майсторът (професионален авто ключар) приключи - заяви че "японските патрони" позволяват ремонт което е по-добре отколкото смяната му + още 3 + нови ключове и чипове и че е лесно за работа щото при "немците" се свалял волан , еърбег и ... , каза че било въпрос на време патронът да блокира , съдейки по износването на "кученцата" . За съжаление има вероятност и твоят патрон да блокира някой ден и тогава ще можеш само да пъхаш ключа ,но не и да го завърташ (аз имах късмет щото това се случи пред къщи , а не в друг град или държава ) :) Не знам дали другият ти ключ ще е спасение (аз втори нямам) , но и при мен за почти 4 години патронът леко се "разхалтави" . Случаят с гасненето и премигването на ключето е идентичен , но при мен е с последствие :o Когато после дам котнакт - таблото свети , завъртайки на стартер - моторът пали но като отпусна ключа да се върне от положение СТАРТЕР в положение КОНТАКТ - всичко угасва ( таблото и ДВГ-то) :angry: а музика и фарове има. Доколкото усетих в този случай (който имах засега само 3 пъти) за да се оправят нещата не е от значение броят опити за палене или наместването на ключе в патрона или какъвто и да било друг логичен алгоритъм - пълна алогичност и въпрос на търпение (от 30 секунди до 3 минути) :) Та с две думи - ще те помоля НАЙ-ПОБРАТИМСКИ да отскочиш до Бултрако , да им обясниш нашия проблем - дано попаднеш на подходящ (компетентен и търпелив) служител който да внесе светлина "в края на ключалката" :) Ако са ПЕКАНИ - твойта история + мойте патила ще им обрисуват ясно проблема (за който би трябвало да са информирани от вътрешнофирмените сводки ) ;) и ще могат да предложат изход от ситуацията (дано на разумна цена). Стискам палци и ще чакам да споделиш развитието по темата :( Ако има някой знаещ :book: , или недай си боже - патил :o - ние ще сме :) и :bow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно на всички проблема е един и същ само че по малко различни начинизащото при мен повреме на движение светва ключа но колата не гасне и после като я изгася след това неможе да запали ХОДИХ ДО СЕРВИЗА НА ХОНДА В ГОРУБЛЯНЕ И МИ КАЗАХА ЧЕ ПРОБЛЕМА Е В КЛЕМОРЕДЪТ ЗАЩОТО СЕ ИЗНОСВАЛИ ПЛАСТИНИТЕ И ТЕ СЕ СМЕНЯЛИ ПРИ ПОВЕЧЕТО ХОНДИ ВЪРВИ КЛЕМОРЕДЪТ И НЯКАКВА БУКСА И СТРУВА ОКОЛО 120ЛВ И СЪМ СИГУРЕН ЧЕ ТВА Е ПРОБЛЕМА . ПРЕДЛАГАМ ВИ ДА ОТИДЕТЕ ДО ТАМ И ДА ВИ КАЖАТ КОЛКО ПАРИ Е ЗА ваште коли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПРИ МЕН КАТО ЗАВЪРТЯ КЛЮЧА ВЕЧЕ НЕ СВЕТВА НИЩО ОСВЕН ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО И НЯМА ПАЛЕНЕ ДАЙТЕ НЯКАКЪВ ВАРИАНТ КАКВО МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ СЛЕД СТЕКЛИТЕ СЕ ОБСТОЯТЕЛСТВА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре супер много хора имат горе долу един и същ проблем а никой неможе да помогне нали за тва сме форум за да си помагаме Никой незнае как може по най лесния начин да се отстрани проблема така ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони - дай само по веднъж , а към колегите - забелязал съм че "старите кучета" попрочитат въпросите, поназнайват отговорите но не са петимни да споделят :) Не че случаят е такъв щото тоя проблем е рядък ,но пък за сметка на това е мноо опасен :P Тук не става въпрос че нещо не работи идеално или че работи зле - проблема е че само решава кога ДА и кога НЕ :) и клони към изкуствен интелект с гадно чувство за хумор :) Нека всеки си представи как ще реагира , ако всичко спре докато изпреварва (това не е като да ти гасне на мин. обороти на място) и че вероятността да не се случи никога е равна на тази - да стане в следващата секунда. Молим , ако някой има поне смътно предложение - да сподели за да не ни дават по новините :P Сори за тона ама като ми се случи направо ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съжалявам за непрестанното ама при мен свети само тва за маслото 2 дни и немога да си карам колата защото неможе да запализаради проблема и така си ми седи 2 дни и незнам какво да правя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли тва при мен да е от акумолатора да се е преебал акумолатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам. Колкото и да ти е слаб акомулатора , като дадеш на контакт трябва да си светват всички индикатори по таблото и да се чува бензиновата помпа. А и не разбрах - стартерът ти върти , колата пали и като отпуснеш ключа в положение "контакт" и гасне или върти но не пали , или пък изобщо не върти и не се чува бенз. помпа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип преди се получаваше следното повреме на движение светва ключа но колата не гасне след това като я изгася и тръгна да я паля светва само лампата за маслото и нищо повечено след малко и се оправяше обаче сега пак стана това и вече трети ден няма палене защото си ми свети само тва за маслото а по принцип ми казаха че ако е от клеморедът трябва като разместиш ключа да се оправя а тои не се оправядругото което е казаха че може би някъде от акумолатора до ключа може да се губи ток и затова да не палино за жалост само тва ми е информацията която ми е крайно недостатъчна за да си оправя колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажете някои въобще знае ли нещо конкретно по моя проблем или да спирам да пиша в темата си

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с червения ключ можеш да си извадиш дубликат срещу 80-100 лв, само не пробвай да палиш с него, че кофти

не му трябва червеният за да си направи дубликат.трябва му само когато сам се опита да си обучи ключ което не е желателно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...