HondaFen 1 #1 Публикувано 10 Януари, 2008 Здравейте, колеги. Искам да питам някой от вас ползвал ли е от въпросната добавка?ЦЪКИмате ли отзиви и дали ще даде отражение на вървенето, а дали ще има негативно влияние върху клапаните високия октан - пише +20еденици ? Най-добре ще е ако някой я е ползвал да каже усетил ли е разлика? Предполагам, че и други калеги биха се заинтерисували, ако наистина има ефект.Мерси предврително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Restless #2 Отговорено 10 Януари, 2008 октана не е мярка за енергията отделяна при изгаряне на бензина, а мярка доколоко горивото е склонно към самозапалване (по-висок октан - по-трудно се пали и детонира) и също е някаква индикация за скоростта на горене - по-висок октан, по-ниска скорост на горене.Като си дигнеш октана и какво? От единица гориво ще се отделя същото количество енергия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uko 0 #3 Отговорено 12 Януари, 2008 Човека правилно ти е отговорил. Практиката идва от теорията а не обратното . Подобна добавка съм слагал още преди седем години и нямаше никакъв ефект. Ще има ефект ако си увеличиш степента на згъстяване, но ще трябва винаги да караш с добавка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondajapan 4 #4 Отговорено 13 Януари, 2008 аз,преди имах една мазда 323ф сас газ слагал сам и добавка,ама не от тази,която си показал,а "STP",която отпу6ва6е,доста колата!ефект определено има6е,поради простата при4ина,4е газта затла4ва6е инжекциона и разлика във вървенето на бензин,определено се усе6та6е!(определено газ на япон4е пове4е няма да сложа)надявам се да сам бил полезен сас не6то! ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #5 Отговорено 16 Януари, 2008 октана не е мярка за енергията отделяна при изгаряне на бензина, а мярка доколоко горивото е склонно към самозапалване (по-висок октан - по-трудно се пали и детонира) и също е някаква индикация за скоростта на горене - по-висок октан, по-ниска скорост на горене.Като си дигнеш октана и какво? От единица гориво ще се отделя същото количество енергия. спецялно за по трудното детониране на по -високото октаново число...ебаси кво каза... Дали формула 1 и WRC карат с бензин 92 щото се възпламенява по лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda killer 0 #6 Отговорено 16 Януари, 2008 спецялно за по трудното детониране на по -високото октаново число...ебаси кво каза... Дали формула 1 и WRC карат с бензин 92 щото се възпламенява по лесно Като те гледам какъв си и ти разбирач Бензин с по - слабо октаново число се самовъзпламенява по- лесно , а не се възпламенява по - лесно май разлика не правиш между двете неща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #7 Отговорено 16 Януари, 2008 Файда има само за почистване и разреждане на разни боклуци които ни сипват ши**ните бензиджии.Повишаването на октана ти е нужно само ако и компресията ти е 1:12,зареди детонационното горене.Н-95 ако е истински е напълно достатъчен за вървежа,ама като знам как сипват всевъзможни въглеводороди.Ние караме може би най-лошия бензин в Европа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda killer 0 #8 Отговорено 16 Януари, 2008 Повишаването на октана ти е нужно само ако и компресията ти е 1:12,зареди детонационното горене.Колега моята степен е 7.8 с Н92 ли да карам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #9 Отговорено 16 Януари, 2008 Повишаването на октана ти е нужно само ако и компресията ти е 1:12,зареди детонационното горене.Колега моята степен е 7.8 с Н92 ли да карам? Ами провери си manuala,може и това да ти е препоръчания бенз... И не се е*авай,наистина октана е за по-висока компресия,за да се избегне детонационното горене,което на БГ значи предварително самозапалване, точно от голямата компресия.И високия октан не значи повече вървене и обратното, както ти разсъждаваш.Чат ли си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda killer 0 #10 Отговорено 16 Януари, 2008 И високия октан не значи повече вървене и обратното,както ти разсъждаваш.[/b]Чат ли си Колега искам първо да кажа , когато цитираш цитирай по едно мнение и след това храни.Относно това колко върви колата и дали се повишава мощността с тая добавка мисля, че споменах причината поради която без тая добавка колата няма тая мощност, а именно наличието на 'knock' сензорако го нямаш то просто не си купувай добавка защото е безмислено.Говоря специално при пълната инжекция.А относно бензина, който ми е препоръчан от завода производител то той е H95.Друг е въпроса при мен , че при по- голямо налягане имам по - лесно самовъзпламеняване на бензина и на мен просто ми реже от мощността когато се чуят детонации от knock сензора... нататъка ви е ясно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #11 Отговорено 17 Януари, 2008 (Редактирано) Колега моята степен е 7.8....... Каква кола караш бе пич, това Хонда ли е? Да не си готвиш мотора за турбо, няма начин да е сток?п.п. Иначе от добавката винаги има смисъл, защото поне малко оправя октана на 95, за да стане 95 Иначе на сток мотор, който нито е надуван или много сгъстяван (от преработки и тунинг) няма смисъл да се слага добавка. Но нека да не забравяме, че зареждаме страшни бъркочи по бензиностанциите. Аз самия много често слагам добавки на 95 и разликата е, че мотора работи просто по-стъбилно и има по-приятен празен ход. За повече мощност не съм сигурен, а и детонации нямам, защото карам с прилична степен на сгъстяване. Във всички случай няма да ти навреди да слагаш подобна добавка, друг е въпроса за тези пари дали си заслужава този краен ефект?Всеки сам си решава Редактирано 17 Януари, 2008 от Demon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda killer 0 #12 Отговорено 17 Януари, 2008 Колега моята степен е 7.8....... Да не си с турбиниран мотор? Колата нека да остане тайна, че ще почнете веднага нападки тука.То в тая секта тука ако не караш хонда все едно не караш кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda killer 0 #13 Отговорено 17 Януари, 2008 Във всички случай няма да ти навреди да слагаш подобна добавка, друг е въпроса за тези пари дали си заслужава този краен ефект?Всеки сам си решава Съгласен съм с теб колега в България изобщо не е изгодно да си слагаш добавка при тоя скъп за нас бензин.Виж ако живеехме в Англия примерно просто добавката щеше да е задължително при всяко зареждане и нямаше да се усеща изобщо от към парипросто за по дълъг живот на мотора и неговите части би било препоръчително да се слага.А до колегата който питаше за добавката- просто си слагай от най-скъпия бензин и дано усетиш поне малко разлика :fun: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanko_2 0 #14 Отговорено 17 Януари, 2008 Първо ме извинете защото поста ми ще е малко офф. Значи от това, което прочетох до тук се убеждавам за пореден път, че единствената разлика между нашия 95 и 100 октанов бензин е, че 100 октановия не е толкова помия като 95. Именно заради това се усеща разлика във вървенето, а не би трябвало. Скоро гледах тест в Англия на 3 марки техен бензин. Единия беше 95 обикновен, другите две марки бяха 100-окатнови на различни фирми. Пробваха 3 коли на дино с 3-те марки бензин, по 5 проби на марка бензин. Имаше клио (83 коня на диното), голф 5 (около 180 коня на диното) и импреза (около 240 коня на диното). Тези коне бяха изкарани с обикновения 95. След това направиха проби с 2-та 100-октанори бензина. Резултатите бяха следните: Клиото не даде никакво подобрение на мощност и въртящ момент. Голфа даде 4-5 + коня с единия и 7 с другия 100-окт. бензин. За Нютонметрите не помня....Импрезата даде 7-8 + коня с единия и около 13 + коня с другия 100 октанов. Та се оказа че при коли под 120-130 коня файда от 100 октана няма (освен че ти излиза по-скъпо ) . А за да дава нашия 100 октанов бензин разлика във вървенето и разхода, значи разликата м-ду 95 и 100 октана не е само октановото число ами и качеството. Тоест както написах по-горе 100 октановия не е чак такъв буламач като 95 . Та не стига че горивата ни са скъпи до безбожие, ами и изкуствено ни принуждават да използваме по скъпите марки бензин... Незнам дали някой от вас е чувал за това, но преди година ме светнаха какви шашми правят и с газта. На 100 тонна цистерна добавяли 1 тон изгоряло масло. Изгоряло масло (в повечето случаи безплатно) се продава по 1.10 за литър... нема лошо, ама после на газ било кофти. Не е кофти на газ, просто газта ни е кофти, както и бензина, както и всичко останало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове