Jump to content
HondaFen

Добавка за гориво

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Искам да питам някой от вас ползвал ли е от въпросната добавка?ЦЪКИмате ли отзиви и дали ще даде отражение на вървенето, а дали ще има негативно влияние върху клапаните високия октан - пише +20еденици :rolleyes: ? Най-добре ще е ако някой я е ползвал да каже усетил ли е разлика? Предполагам, че и други калеги биха се заинтерисували, ако наистина има ефект.Мерси предврително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

октана не е мярка за енергията отделяна при изгаряне на бензина, а мярка доколоко горивото е склонно към самозапалване (по-висок октан - по-трудно се пали и детонира) и също е някаква индикация за скоростта на горене - по-висок октан, по-ниска скорост на горене.Като си дигнеш октана и какво? От единица гориво ще се отделя същото количество енергия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека правилно ти е отговорил. Практиката идва от теорията а не обратното :P . Подобна добавка съм слагал още преди седем години и нямаше никакъв ефект. Ще има ефект ако си увеличиш степента на згъстяване, но ще трябва винаги да караш с добавка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз,преди имах една мазда 323ф сас газ :P слагал сам и добавка,ама не от тази,която си показал,а "STP",която отпу6ва6е,доста колата!ефект определено има6е,поради простата при4ина,4е газта затла4ва6е инжекциона и разлика във вървенето на бензин,определено се усе6та6е!(определено газ на япон4е пове4е няма да сложа)надявам се да сам бил полезен сас не6то! ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

октана не е мярка за енергията отделяна при изгаряне на бензина, а мярка доколоко горивото е склонно към самозапалване (по-висок октан - по-трудно се пали и детонира) и също е някаква индикация за скоростта на горене - по-висок октан, по-ниска скорост на горене.Като си дигнеш октана и какво? От единица гориво ще се отделя същото количество енергия.

;) спецялно за по трудното детониране на по -високото октаново число...ебаси кво каза... :P Дали формула 1 и WRC карат с бензин 92 щото се възпламенява по лесно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) спецялно за по трудното детониране на по -високото октаново число...ебаси кво каза... :P Дали формула 1 и WRC карат с бензин 92 щото се възпламенява по лесно ;)

Като те гледам какъв си и ти разбирач ;)

Бензин с по - слабо октаново число се самовъзпламенява по- лесно , а не се възпламенява по - лесно

май разлика не правиш между двете неща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Файда има само за почистване и разреждане на разни боклуци които ни сипват ши**ните бензиджии.Повишаването на октана ти е нужно само ако и компресията ти е 1:12,зареди детонационното горене.Н-95 ако е истински е напълно достатъчен за вървежа,ама като знам как сипват всевъзможни въглеводороди.Ние караме може би най-лошия бензин в Европа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повишаването на октана ти е нужно само ако и компресията ти е 1:12,зареди детонационното горене.

Колега моята степен е 7.8 с Н92 ли да карам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повишаването на октана ти е нужно само ако и компресията ти е 1:12,зареди детонационното горене.

Колега моята степен е 7.8 с Н92 ли да карам?

 

Ами провери си manuala,може и това да ти е препоръчания бенз... :P

И не се е*авай,наистина октана е за по-висока компресия,за да се

избегне детонационното горене,което на БГ значи предварително самозапалване,

точно от голямата компресия.И високия октан не значи повече вървене и обратното,

както ти разсъждаваш.Чат ли си ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И високия октан не значи повече вървене и обратното,както ти разсъждаваш.[/b]Чат ли си :P

Колега искам първо да кажа , когато цитираш цитирай по едно мнение и след това храни.Относно това колко върви колата и дали се повишава мощността с тая добавка мисля, че споменах причината поради която без тая добавка колата няма тая мощност, а именно наличието на 'knock' сензорако го нямаш то просто не си купувай добавка защото е безмислено.Говоря специално при пълната инжекция.А относно бензина, който ми е препоръчан от завода производител то той е H95.Друг е въпроса при мен , че при по- голямо налягане имам по - лесно самовъзпламеняване на бензина и на мен просто ми реже от мощността когато се чуят детонации от knock сензора... нататъка ви е ясно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Колега моята степен е 7.8.......

:fun: Каква кола караш бе пич, това Хонда ли е? Да не си готвиш мотора за турбо, няма начин да е сток?п.п. Иначе от добавката винаги има смисъл, защото поне малко оправя октана на 95, за да стане 95 :fun: Иначе на сток мотор, който нито е надуван или много сгъстяван (от преработки и тунинг) няма смисъл да се слага добавка. Но нека да не забравяме, че зареждаме страшни бъркочи по бензиностанциите. Аз самия много често слагам добавки на 95 и разликата е, че мотора работи просто по-стъбилно и има по-приятен празен ход. За повече мощност не съм сигурен, а и детонации нямам, защото карам с прилична степен на сгъстяване. Във всички случай няма да ти навреди да слагаш подобна добавка, друг е въпроса за тези пари дали си заслужава този краен ефект?Всеки сам си решава :fun: Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моята степен е 7.8.......

:fun: Да не си с турбиниран мотор?
:fun: Колата нека да остане тайна, че ще почнете веднага нападки тука.То в тая секта тука ако не караш хонда все едно не караш кола :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:fun: Във всички случай няма да ти навреди да слагаш подобна добавка, друг е въпроса за тези пари дали си заслужава този краен ефект?Всеки сам си решава ;)

Съгласен съм с теб колега в България изобщо не е изгодно да си слагаш добавка при тоя скъп за нас бензин.Виж ако живеехме в Англия примерно просто добавката щеше да е задължително при всяко зареждане и нямаше да се усеща изобщо от към парипросто за по дълъг живот на мотора и неговите части би било препоръчително да се слага.А до колегата който питаше за добавката- просто си слагай от най-скъпия бензин и дано усетиш поне малко разлика :fun: :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ме извинете защото поста ми ще е малко офф. Значи от това, което прочетох до тук се убеждавам за пореден път, че единствената разлика между нашия 95 и 100 октанов бензин е, че 100 октановия не е толкова помия като 95. Именно заради това се усеща разлика във вървенето, а не би трябвало. Скоро гледах тест в Англия на 3 марки техен бензин. Единия беше 95 обикновен, другите две марки бяха 100-окатнови на различни фирми. Пробваха 3 коли на дино с 3-те марки бензин, по 5 проби на марка бензин. Имаше клио (83 коня на диното), голф 5 (около 180 коня на диното) и импреза (около 240 коня на диното). Тези коне бяха изкарани с обикновения 95. След това направиха проби с 2-та 100-октанори бензина. Резултатите бяха следните: Клиото не даде никакво подобрение на мощност и въртящ момент. Голфа даде 4-5 + коня с единия и 7 с другия 100-окт. бензин. За Нютонметрите не помня....Импрезата даде 7-8 + коня с единия и около 13 + коня с другия 100 октанов. Та се оказа че при коли под 120-130 коня файда от 100 октана няма (освен че ти излиза по-скъпо :oops: ) . А за да дава нашия 100 октанов бензин разлика във вървенето и разхода, значи разликата м-ду 95 и 100 октана не е само октановото число ами и качеството. Тоест както написах по-горе 100 октановия не е чак такъв буламач като 95 :(. Та не стига че горивата ни са скъпи до безбожие, ами и изкуствено ни принуждават да използваме по скъпите марки бензин... :( Незнам дали някой от вас е чувал за това, но преди година ме светнаха какви шашми правят и с газта. На 100 тонна цистерна добавяли 1 тон изгоряло масло. Изгоряло масло (в повечето случаи безплатно) се продава по 1.10 за литър... нема лошо, ама после на газ било кофти. Не е кофти на газ, просто газта ни е кофти, както и бензина, както и всичко останало :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...