KOS_with_NOS 18 #1 Публикувано 6 Януари, 2008 Искам да попитам нещо.Мегаскуирта имали контролер за ВиТЕКА???Дайте малко инфо за кво може да послужи. Ша свърши ли работа при турбо апликация?Трябва ли да се правят някви модове на сток ЕКОто или направо то се изхвърля? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest street_force #2 Отговорено 6 Януари, 2008 Искам да попитам нещо.Мегаскуирта имали контролер за ВиТЕКА???Дайте малко инфо за кво може да послужи. Ша свърши ли работа при турбо апликация?Трябва ли да се правят някви модове на сток ЕКОто или направо то се изхвърля?може да работи с витека за тази цел за която питаш е идеално и стоковото еку си заминава за повече инфо питаи Chalie от форума тои се занимава с меги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #3 Отговорено 6 Януари, 2008 Мерси много. За сега тва ме интересуваше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #4 Отговорено 6 Януари, 2008 (Редактирано) Забравих. А другите карантии по електрониката подменят ли се за турбо апликация на 1бар (ламбда сонда, МАП сензор ... )? Редактирано 6 Януари, 2008 от KOS_with_NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #5 Отговорено 6 Януари, 2008 За ламбда сонда незнам.Map-a мисля че максимума до който ще ти върши работа е 0.7Поне това ме съветваха някои хора от форума занимавали се с турбиниране на Хонди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #6 Отговорено 7 Януари, 2008 Ти и без турбо ти трябва широколентова ламда за мегата...иначе няма начин да настроиш горивната таблица.Препоръчвам ти Innovate доказала възможности много пъти Цената обаче е към 350 лв.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #7 Отговорено 7 Януари, 2008 Искам да попитам нещо.Мегаскуирта имали контролер за ВиТЕКА???Дайте малко инфо за кво може да послужи. Ша свърши ли работа при турбо апликация?Трябва ли да се правят някви модове на сток ЕКОто или направо то се изхвърля?Абе ти нали търси6 ВТИ 92-95....неговото сток ЕЦУ ти вър6и 4удесна работа(П30)има си си4ко което ти трябва 1 колега тука от форума 6ти го подготви и айде на пистата за настройки.Ако 6е надува6 пове4ко както казаха колегите друго мап4е и готово.Ако пък държи6 на Мегата 6те ти купя сток ЕЦУ-то да се избие6 малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #8 Отговорено 8 Януари, 2008 Ахам. Значи със сток ЕКУто май по на далавера излиза. Ами ще има ли кой да го настрои или то като му се сменят чиповете и си детектва бууста автоматично? Тука в И-бей гледам някви турбо чипове за 20 долара. Детектвали бууст до 30 пси и били за 440сс инжектори и помпа Валбро255. Звучи примамливо .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #9 Отговорено 8 Януари, 2008 30 psi = 2 bar и 440 инжектори само на мен ли не ми се вързва сметката ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #10 Отговорено 8 Януари, 2008 For all B16 vtec motors on the P28 P30 or Modified P06 ECU- 440cc injectors- 3 bar GM Map sensorJust plugs right into your socketed P30 P28 or modified P06 ecu.fuel average efficency is set to 120%Timing will be retarded .9° for every pound of boost upto 30psiFuel Inrichment has also been modified for the 440cc injectors.Vtec is set to 5800rpmRedline is at 8300rpmNo Speed LimitThis chip actually allows your stock honda computer to read turbo or supercharger boost from a 3 BAR GM MAP sensor. When boost is read fuel and timing values are recalculated to accomidate for the boost. For more details about turbocharging and ECU's goto www.hondata.comThank You for looking. View our Feedback. All sales final.Ето това пише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #11 Отговорено 8 Януари, 2008 Ето и линк: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Turbo-440cc...sspagenameZWDVW Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ripper 0 #12 Отговорено 8 Януари, 2008 Такъв чип "универсален" плуг анд плей няма ! Както казаха колегите ще е необходимо да смениш само мап сензора ако рънваш повече от 0,7 бара (14,7psi = 1 bar) ! Варианта с Мегата не е лош, но е доста по-скъп от модване на хондово ЕКУ ! В нашия форум 1net може да извърши модването на ЕКУ-то и след това да мапне... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #13 Отговорено 8 Януари, 2008 Мерси за инфото. Като се захвана с турбо конверсията(Първо да взема читава хондела де) ще ударите по е дно рамо . Все пак сте по-навътре от мен в нещата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #14 Отговорено 8 Януари, 2008 30 psi = 2 bar и 440 инжектори само на мен ли не ми се вързва сметката ?Че какво не ти се връзва? 440сс инжектори държат до към 300 коня не пове4е. При малка турбина дори на 2бара няма на4ин да стигне6 300к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #15 Отговорено 8 Януари, 2008 За 440сс инжектори съм намирал инфо че хранят до около 330-380 кс. . След това по-големи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Krelion #16 Отговорено 9 Януари, 2008 (Редактирано) За 440сс инжектори съм намирал инфо че хранят до около 330-380 кс. . След това по-големи.Сега....ако става дума за 6 цилиндров мотор 440цц хранят (ако става дума за инжектори от Супра например)Ама на 4 Цилиндров 330-380 коня малко ме съмнява.Тея инжеkтори трябва да бачкат ма максимум от капаците та си,а тва не е добре,и вероятно на високи ще се обеднява сместа....По-добре по голям инжектор пък от мегата може да се настрои ако искаш и два пъти на пълнене да пръскат Редактирано 9 Януари, 2008 от Krelion Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ripper 0 #17 Отговорено 9 Януари, 2008 (Редактирано) В този линк може да изчислите всякакви видове инжектори KALKULATOR INJECTORIС 440 кубикови може да постигнете около 330 конски сили ! Възможно е и малко повече ако се замени регулатора за налягането на бензиновата рейка (примерно повишите налягането от 3 бара на 3,2 бараи т.н. ) Редактирано 9 Януари, 2008 от ripper Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #18 Отговорено 9 Януари, 2008 В този линк може да изчислите всякакви видове инжектори KALKULATOR INJECTORIС 440 кубикови може да постигнете около 330 конски сили ! Възможно е и малко повече ако се замени регулатора за налягането на бензиновата рейка (примерно повишите налягането от 3 бара на 3,2 бараи т.н. )Да то с насилване може големи работи да станат, но едва ли на някой му се влагат пари в турбо конверсия, която да работи "на ръба". При мен лично при надув 0,8 бара без FPR и сток помпа е макс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #19 Отговорено 9 Януари, 2008 Да то с насилване може големи работи да станат, но едва ли на някой му се влагат пари в турбо конверсия, която да работи "на ръба". При мен лично при надув 0,8 бара без FPR и сток помпа е макс.Ами то нали и турбо конверсията като цяло си е насилване. Forced indution си е направо принудително пълнене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tinki #20 Отговорено 9 Януари, 2008 Ами то нали и турбо конверсията като цяло си е насилване. Forced indution си е направо принудително пълнене. Ма не искаш да премине в изнасилване ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest KOS_with_NOS #21 Отговорено 9 Януари, 2008 (Редактирано) Ами то ако не я насилиш много няма тръпка в надуването. Аз лично нямам интерес да налея 5к лв. за турбо конверсия за да карам на 0,6 бара и да кача около 60к.с(зависи от мотора може и доста повече) . За тва 1 бар мин. + яко обороти и шифтване. Редактирано 9 Януари, 2008 от KOS_with_NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #22 Отговорено 9 Януари, 2008 Ами то ако не я насилиш много няма тръпка в надуването. Аз лично нямам интерес да налея 5к лв. за турбо конверсия за да карам на 0,6 бара и да кача около 60к.с(зависи от мотора може и доста повече) . За тва 1 бар мин. + яко обороти и шифтване.Желая ти успех! Определено си замислил нещо, което ако изпълниш ще дадеш пример на всички тук как с малко пари се правят големи работи! Посмали малко мечтите, по добре е да останеш изненадан, отколкото разочарован. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ripper 0 #23 Отговорено 9 Януари, 2008 По скоро идеята за повишаване налягането не е от най-приемливите идеи Ама аз все си мисля че 300 кончета не се вадят толко лесно камо ли расови (от тея скъпарските) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #24 Отговорено 9 Януари, 2008 Ами то ако не я насилиш много няма тръпка в надуването. Аз лично нямам интерес да налея 5к лв. за турбо конверсия за да карам на 0,6 бара и да кача около 60к.с(зависи от мотора може и доста повече) . За тва 1 бар мин. + яко обороти и шифтване.Желая ти успех! Определено си замислил нещо, което ако изпълниш ще дадеш пример на всички тук как с малко пари се правят големи работи! Посмали малко мечтите, по добре е да останеш изненадан, отколкото разочарован.Мой няма стар6но и да 4упи6 мотора мазата ми е пълна,предполагам си карал на мин. 1бар+8К оборота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ripper #25 Отговорено 9 Януари, 2008 (Редактирано) -грешка Редактирано 9 Януари, 2008 от ripper Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #26 Отговорено 9 Януари, 2008 Няма значение щом така смятате. Не знам но като глеадам клипове на 0.6 бара не ме кефи как варви. Ами то турбодизелите на толкова варвят май. Хора каквото искате ми приказвайте ама на 1 бар вече лудница. А за колко ще се сдуха мотора? Не знам но има чарджнати коли по 400 к.с които са дейли дривън. Защо да смалявам мечтите като има хора които го правят постоянно. То и карбуратор с турбо не можело- в Русе има поне дузина лади с турбо. Няма невъзможни неща ве хора. Всичко е въпрос на финанси. И кво 5к лв няма да ми стигнат за турбо система ли?Предполагам че ще стигнат. Ако не съм прав нека някой с турбо хонда сподели колко му е излязло и да пише подробно кое колко му е струвало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest street_force #27 Отговорено 10 Януари, 2008 Колега както си го пончал ще караш 12 км и ще има прионка в блока тая работа с барвоете не е се едно си помпаш гумите да знаеш относно деили драив коли има и по 600 коня имам приятел кото кара таква ама в вкарал над 20 к евро и е с 2.8 двигател каборатор с турбо МОЖЕ носано определени карбове които се наричат херметични и държат на налягане примерно от рено 5 турбо които ползват лададжиите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #28 Отговорено 10 Януари, 2008 За 1 бар-бутала,биели,лагери,сегменти....пък ако искаш да стане културно работа по глава 3 angle или 5 angle valve job,Клапани,Гарнитура,аз бих си взел и шпилки нови за главата...и т.н. и т.н.Колегите с турбота могат да допълнят...Провери цените но с евтин кит може и да стигнат 5К Като гледам как пада долара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Founder #29 Отговорено 10 Януари, 2008 Посмали малко тия барове иначе ше утрепа децата ... :> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #30 Отговорено 10 Януари, 2008 Хе ОК. Ще премисля пак но като гледам цени на ковани бутала, биели, сегменти и лагери, май май ще стигнат 5К. То с компресия 8.5:1 що не на 1 бар? Естествено че кита няма да е на Греди, ХКС или Турбонетикс но пак ще храни доста прилично. И що се отнасяше до карбовете малко по-назад - има лади със сток карб надути на 0.5 - 0.6 бара (само се оплатнявали по-добре) и то без да се разрежда мотора. И не знам тука за кви цени пишете и лъжете феновете защото като гледам блок гардовете някой беше писал че около 500 кинта били а аз в И-бей намерих за 50 долара и още толкова за шипинг. А ковани бутала+биели+лагери+сегменти=700 долара + 350 долара за шипинг = 1050 долара. Кита и той е толкова някъде. Помпа Валбро255 около 75 долара без шипинг. Инжектори от БГ 440сс = 160лв. във форума. А МАП за до 3 бара назад казахте 350 лв. Аз намерих за 59 долара. Какво остава? ЕКУ- тук вече не знам колко ще ми излезе модване+мапване. Остава и съединител (евентуално на първо време може и без него) но около 150 долара без шипинг от Екседи. Мисля че 5к ще си стигнат отвсякъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tinki 1 #31 Отговорено 10 Януари, 2008 То хубаво го смяташ така ама за да си в истината прибави още 30% отгоре поне,за да стане деили драивен го умнози х2...........хубави коне се вадят с пари.Знам за коли надути и под 4к. и така.........1месец.После вси4ко отна4ало да стане като хората.ПП Тея 300 коня как ще спират Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest KOS_with_NOS #32 Отговорено 10 Януари, 2008 Спирането лесна работа. Стълбове колкото искаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #33 Отговорено 10 Януари, 2008 Спирането лесна работа. Стълбове колкото искаш Хахах...не се бъзикай с тва брат,че мои приятелчета баш на 30-ти декември се наиграха от коли 250 коня със спирачки от130 к... мисля,че ако наистина си прецениш нещата и не купуваш нищо излишно 5к ще ти стигнат Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
street_force 22 #34 Отговорено 10 Януари, 2008 И що се отнасяше до карбовете малко по-назад - има лади със сток карб надути на 0.5 - 0.6 бара (само се оплатнявали по-добре) и то без да се разрежда мотора. . тука се изхвъли стоков карб на лада на повече от 0.2 нема начин да издържи освена ко не ги карата на газ тогава може и до 1.5 бара да си държи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #35 Отговорено 10 Януари, 2008 ко не ги карата на газ тогава може и до 1.5 бара да си държиказах ли ви че на газ е по-добре П.П. Founder, ае остъй децате е ... моля те ! Ще го убедите и с добро Офф-топиц: Слагам си 10% веднага и излизам в едноседмична почивка ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #36 Отговорено 11 Януари, 2008 Хаха ха Защпо пък да не може. Тя помпата до 0.5 смогва пък както и да е де. А що се отнася до газ- естествено че е по добре ако си с готин изпарител а не някой турски или беларуски и т.н.т . Но както и да е де. То примера за Ладата беше да ви покажа че няма невъзможни неща. Искам да обясня, че щом има стари съветски машини(нямам лоши чувства към тях) надути на доста и си варвят без ковани бутала, биели, лагери и др. , защо да не може една хонда с разреден мотор до 8,5:1 , с ковани бутала, биели, лагери и блокгард да си върви на 1 бар??? Ума ми не го побира бе хора. Аз не разбирам много но нека някой по вещ да ми обясни кво трява да се направи още. Аз не се заяждам а просто излагам това което зная и искам ако някой може да помогне да даде инфо как да се подготви турбо хонда около 350-400 к.с за дейли драйв????????????? Благодаря за вниманието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ripper #37 Отговорено 11 Януари, 2008 А колата кога ще я вземеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #38 Отговорено 12 Януари, 2008 кой ще ти прави двигателя?и какъв ще е кита? да не си си харесал OBX ?чиповете от ибей просто ги забравив 5к може и да се вместиш но за много от нещата ще трябва трудът да е твой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #39 Отговорено 12 Януари, 2008 Колега вземи си пусни нова тема ,крайно време е и да по4не6 да ползва6 търса4ката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове