FreekManiak 0 #1 Публикувано 6 Януари, 2008 Онзи ден като се пребирах от моя град до София по магистралата имаше супер много лед и беше супер неравна и колата се тресеше доста и по едно време след Пловдив пътя се оправи и реших да е понастъпя и започна да тресе. Като поддържам една скорост и не й давам газ въврви но като започне да ускорява и започва да тресе :P :P Тъй като съм на газ и мописмих ,че нещо не е наред и превключих на бенз но ефекта беше същия. На първа не тресе (или поне не се осеща) на втора като е настъпих вече чак към 80 се осеща и след 80 на горе си е БАЯ БАЯ. Някой да може да каже нещо по въпроса? Ще играе ли парата или може и да е нещо малко? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #2 Отговорено 6 Януари, 2008 Спри на някоя автомивка да ти измият хубаво джантите с топла вода.Щом падне леда,вси4ко ще е ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreekManiak 0 #3 Отговорено 6 Януари, 2008 Спри на някоя автомивка да ти измият хубаво джантите с топла вода.Щом падне леда,вси4ко ще е ОК Ееее то тресе все едно ми е крива гумата и изпада в резонанс. Точно така се затриса и колко повече ускорява толкова повече почва да тресе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #4 Отговорено 6 Януари, 2008 Послушай weapon R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreekManiak 0 #5 Отговорено 6 Януари, 2008 Послушай weapon RОК, сега отивам и ще ви кажа после какъв е бил резултата. ЕДНО ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 6 Януари, 2008 вчера ги имах този проблем.Точно бях почнал да се побърквам и ми казаха да си изчистя джантите (отвътре) от снега. И о, чудо Вече не са ми криви джантите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest FreekManiak #7 Отговорено 6 Януари, 2008 вчера ги имах този проблем.Точно бях почнал да се побърквам и ми казаха да си изчистя джантите (отвътре) от снега. И о, чудо Вече не са ми криви джантите Измих ги добре от всякаде и падна целия сняг но неможах да е пробвам защото всичко замразна и нямаше вече каде но като чили до 80 не го правеше. Утре ще го пробвам със сигурност и ще ви кажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamoni 37 #8 Отговорено 6 Януари, 2008 вчера ги имах този проблем.Точно бях почнал да се побърквам и ми казаха да си изчистя джантите (отвътре) от снега. И о, чудо Вече не са ми криви джантите Измих ги добре от всякаде и падна целия сняг но неможах да е пробвам защото всичко замразна и нямаше вече каде но като чили до 80 не го правеше. Утре ще го пробвам със сигурност и ще ви кажа.Няма какво да пробваш,направо раздаваи газ,на мен ми се случи същото и след почистването на джантите всичко си беше ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ilio #9 Отговорено 6 Януари, 2008 Същото се получава и когато заглъзнеш в кал , тя залепва по цялата джанта от вътре и от вън и като изсъхне става като тежести за баланс, трябва да са си почистиш джантите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreekManiak 0 #10 Отговорено 8 Януари, 2008 Пичове, лоша новина! Това тресене не е от снега. Махнах всичкия лед и сняк който беше по бумите и джантите и пак го прави. Притеснява ме доста защото го прави когато ускорявам. Със сигурност не е нещо от двигателя, притеснява ме да не би да е някой тампон! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #11 Отговорено 8 Януари, 2008 ами може да си поизкривил джанта?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreekManiak 0 #12 Отговорено 8 Януари, 2008 ами може да си поизкривил джанта?!Това също е вариант но в такъв случай ще си тресе през цялото време като навлезне в резунанс, а то тресе само като ускорява Все пак аз ще проверя дали нещо не съм затегнал добре джантите. Надявам се да е от там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho2 0 #13 Отговорено 8 Януари, 2008 Спри на някоя автомивка да ти измият хубаво джантите с топла вода.Щом падне леда,вси4ко ще е ОК Ееее то тресе все едно ми е крива гумата и изпада в резонанс. Точно така се затриса и колко повече ускорява толкова повече почва да тресе.Лятото обаче, започна да тресе, след като надмина точно 105км/ч. Оказа се, че съм изкривил предна джанта, изправиха я и вс. е в ред - спря да тресе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreekManiak 0 #14 Отговорено 8 Януари, 2008 Спри на някоя автомивка да ти измият хубаво джантите с топла вода.Щом падне леда,вси4ко ще е ОК Ееее то тресе все едно ми е крива гумата и изпада в резонанс. Точно така се затриса и колко повече ускорява толкова повече почва да тресе.Лятото обаче, започна да тресе, след като надмина точно 105км/ч. Оказа се, че съм изкривил предна джанта, изправиха я и вс. е в ред - спря да тресе.Оооо ми аз още сега ще отида да проверя тогава дали нещо не са крити тия джанти щото много се изнервям как тресе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreekManiak 0 #15 Отговорено 8 Януари, 2008 Лошото е,че ако ти тресе само при ускорение наи-вероятно имаш разбито вътрешно кареИли е това или е нещо крива полуоска, защото сега пак е пробвах и като вдигне 80 почва да тресе и в момента в който освободя от скорост се оправя. В такъв случай гумите и джантите отпадат, остава полуоската и карето (вътрешното). Сега тука идва момента на ГОЛЕМИЯ ВЪПРОС - КОЛКО ПАРА са каретата и полуската ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #16 Отговорено 9 Януари, 2008 При мен беше същото и се оказа вътрешно каре срещу 140лева от един арабски магазин уж италианско майстора каза че трудно влязло ама свърших работа колата спиии 3 дена не можах да и се нарадвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreekManiak 0 #17 Отговорено 9 Януари, 2008 При мен беше същото и се оказа вътрешно каре срещу 140лева от един арабски магазин уж италианско майстора каза че трудно влязло ама свърших работа колата спиии 3 дена не можах да и се нарадвамЕ 140 лева ама това е с работата. А колко ти струва само карето ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreekManiak 0 #18 Отговорено 10 Януари, 2008 При мен беше същото и се оказа вътрешно каре срещу 140лева от един арабски магазин уж италианско майстора каза че трудно влязло ама свърших работа колата спиии 3 дена не можах да и се нарадвамЕ 140 лева ама това е с работата. А колко ти струва само карето ?При мен беше 140 лв. само карета ама моя двигател е по различен,предполагам че при теб трябва да е поне с 40лв. по евтино.п.с. Едва ли е полуоска,как точно се криви полуоска,че не се сещам? Еми най честия случай е когато я одариш директно нея при влизане в дупка или някой камък или подобна ситуация обаче, при тем това не е тъка. Още не съм проверил обстойно защото сега 2 дена се занимавам с АБС-са по колата и не ми остава време за това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest zlipi #19 Отговорено 13 Януари, 2008 а за каре-на мен ми струваше около 85 лв за сивик 5-та г. 92 год Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondajapan 4 #20 Отговорено 13 Януари, 2008 колега,възмойно е съ6то ако има6 лек луфт в рейката съ6то да прави така(демек,ако е тръгнала рейката да заминава)! най-добре я закарай,някаде на стенд да я разгледат! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamoni 37 #21 Отговорено 18 Януари, 2008 Ходи във някои сервиз,те ще ти обяснят точно какво ти е,и какво трябва да си купиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #22 Отговорено 18 Януари, 2008 (Редактирано) При мен беше същото и се оказа вътрешно каре срещу 140лева от един арабски магазин уж италианско майстора каза че трудно влязло ама свърших работа колата спиии 3 дена не можах да и се нарадвамЕ 140 лева ама това е с работата. А колко ти струва само карето ?Само карето ми е 140лв. а за работа ми взеха 30 лв. общо 170лв. но говорим за вътрешно каре цялото пълен комплект но без полуоска Редактирано 18 Януари, 2008 от krasimir_01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavi 0 #23 Отговорено 18 Януари, 2008 При мен беше същото и се оказа вътрешно каре срещу 140лева от един арабски магазин уж италианско майстора каза че трудно влязло ама свърших работа колата спиии 3 дена не можах да и се нарадвамЕ 140 лева ама това е с работата. А колко ти струва само карето ?Само карето ми е 140лв. а за работа ми взеха 30 лв. общо 170лв. но говорим за вътрешно каре цялото пълен комплект но без полуоска защо не пробваш да вдигнеш едната гума запали колата даи на 5 скорост и вдигни 80-90км и ако е от гумата ще разбереш,ще тресе,направи сащото и от другата страна и вече ще знаеш какво е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest FreekManiak #24 Отговорено 18 Януари, 2008 защо не пробваш да вдигнеш едната гума запали колата даи на 5 скорост и вдигни 80-90км и ако е от гумата ще разбереш,ще тресе,направи сащото и от другата страна и вече ще знаеш какво е! Приятел, това го направих и тресеше но все пак немога да разбера дали е от полуоска или от каре. Аз като местя полуоската от към вътрешното каре и има луфт. То със сигурност трябва да има но незнам колко е нормалното ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreekManiak 0 #25 Отговорено 20 Януари, 2008 Оказа се ,че е от вътершното каре но не съм сигурен дали и висящия лагер не е пр...бан. Някой случайно да е сменял вътрешно каре да ми даде малко ИНФО отностно процеса и дали сега ще е добре да сменя и висящия лагер след като съм я карал на разбиро каре известно време, тъй като ако е заминал лагера и не го сменя а сложа ново каре ще го прецака бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest FreekManiak #26 Отговорено 22 Януари, 2008 Пичове, разбрах какъв е проблема на Хондака и искам да го споделя сега за да сложа официално край на проблема а и следващите фенчета който четат това нещо да им стане ясно от какво е! Та значи, не е нито полуоска, нито каре, нито крива гума или джанта. Оказа ,се че двете гуми малко се споглеждат една в друга! Последния "хубав човек" който ми прави регулажа на предницата нещо не се е справил както трябва, тъй като аз бях сменял накрайник и веднага след това отидох на регулаж той човека явно е преценил ,че не е необходимо да го направи добре. Та сега другата седмица ще сменя няколко неща по предницата, ще й направя един хубав регулаж и ще ви пиша как се представя колицата! Благодаря ви много за полезните съвети който ми дадохте! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове