Jump to content

Recommended Posts

Онзи ден като се пребирах от моя град до София по магистралата имаше супер много лед и беше супер неравна и колата се тресеше доста и по едно време след Пловдив пътя се оправи и реших да е понастъпя и започна да тресе. Като поддържам една скорост и не й давам газ въврви но като започне да ускорява и започва да тресе :P :P :P :P :P Тъй като съм на газ и мописмих ,че нещо не е наред и превключих на бенз но ефекта беше същия. На първа не тресе (или поне не се осеща) на втора като е настъпих вече чак към 80 се осеща и след 80 на горе си е БАЯ БАЯ. Някой да може да каже нещо по въпроса? Ще играе ли парата или може и да е нещо малко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спри на някоя автомивка да ти измият хубаво джантите с топла вода.Щом падне леда,вси4ко ще е ОК :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спри на някоя автомивка да ти измият хубаво джантите с топла вода.Щом падне леда,вси4ко ще е ОК :P

Ееее то тресе все едно ми е крива гумата и изпада в резонанс. Точно така се затриса и колко повече ускорява толкова повече почва да тресе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Послушай weapon R

ОК, сега отивам и ще ви кажа после какъв е бил резултата. ЕДНО ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера ги имах този проблем.Точно бях почнал да се побърквам и ми казаха да си изчистя джантите (отвътре) от снега. И о, чудо !!! Вече не са ми криви джантите :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest FreekManiak

вчера ги имах този проблем.Точно бях почнал да се побърквам и ми казаха да си изчистя джантите (отвътре) от снега. И о, чудо !!! Вече не са ми криви джантите :P

Измих ги добре от всякаде и падна целия сняг но неможах да е пробвам защото всичко замразна и нямаше вече каде но като чили до 80 не го правеше. Утре ще го пробвам със сигурност и ще ви кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера ги имах този проблем.Точно бях почнал да се побърквам и ми казаха да си изчистя джантите (отвътре) от снега. И о, чудо !!! Вече не са ми криви джантите :)

Измих ги добре от всякаде и падна целия сняг но неможах да е пробвам защото всичко замразна и нямаше вече каде но като чили до 80 не го правеше. Утре ще го пробвам със сигурност и ще ви кажа.
Няма какво да пробваш,направо раздаваи газ,на мен ми се случи същото и след почистването на джантите всичко си беше ОК :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ilio

Същото се получава и когато заглъзнеш в кал :), тя залепва по цялата джанта от вътре и от вън и като изсъхне става като тежести за баланс, трябва да са си почистиш джантите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, лоша новина! ;) Това тресене не е от снега. Махнах всичкия лед и сняк който беше по бумите и джантите и пак го прави. Притеснява ме доста защото го прави когато ускорявам. Със сигурност не е нещо от двигателя, притеснява ме да не би да е някой тампон!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами може да си поизкривил джанта?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами може да си поизкривил джанта?!

Това също е вариант но в такъв случай ще си тресе през цялото време като навлезне в резунанс, а то тресе само като ускорява ;) Все пак аз ще проверя дали нещо не съм затегнал добре джантите. Надявам се да е от там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спри на някоя автомивка да ти измият хубаво джантите с топла вода.Щом падне леда,вси4ко ще е ОК ;)

Ееее то тресе все едно ми е крива гумата и изпада в резонанс. Точно така се затриса и колко повече ускорява толкова повече почва да тресе.
Лятото обаче, започна да тресе, след като надмина точно 105км/ч. Оказа се, че съм изкривил предна джанта, изправиха я и вс. е в ред - спря да тресе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спри на някоя автомивка да ти измият хубаво джантите с топла вода.Щом падне леда,вси4ко ще е ОК ;)

Ееее то тресе все едно ми е крива гумата и изпада в резонанс. Точно така се затриса и колко повече ускорява толкова повече почва да тресе.
Лятото обаче, започна да тресе, след като надмина точно 105км/ч. Оказа се, че съм изкривил предна джанта, изправиха я и вс. е в ред - спря да тресе.
Оооо ми аз още сега ще отида да проверя тогава дали нещо не са крити тия джанти щото много се изнервям как тресе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е,че ако ти тресе само при ускорение наи-вероятно имаш разбито вътрешно кареИли е това или е нещо крива полуоска, защото сега пак е пробвах и като вдигне 80 почва да тресе и в момента в който освободя от скорост се оправя. В такъв случай гумите и джантите отпадат, остава полуоската и карето (вътрешното). Сега тука идва момента на ГОЛЕМИЯ ВЪПРОС - КОЛКО ПАРА са каретата и полуската ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше същото и се оказа вътрешно каре срещу 140лева от един арабски магазин уж италианско майстора каза че трудно влязло ама свърших работа :):oops: колата спиии 3 дена не можах да и се нарадвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше същото и се оказа вътрешно каре срещу 140лева от един арабски магазин уж италианско майстора каза че трудно влязло ама свърших работа ;);) колата спиии 3 дена не можах да и се нарадвам

Е 140 лева ама това е с работата. А колко ти струва само карето ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше същото и се оказа вътрешно каре срещу 140лева от един арабски магазин уж италианско майстора каза че трудно влязло ама свърших работа ;):rolleyes: колата спиии 3 дена не можах да и се нарадвам

Е 140 лева ама това е с работата. А колко ти струва само карето ?
При мен беше 140 лв. само карета ама моя двигател е по различен,предполагам че при теб трябва да е поне с 40лв. по евтино.п.с. Едва ли е полуоска,как точно се криви полуоска,че не се сещам? :blink:
Еми най честия случай е когато я одариш директно нея при влизане в дупка или някой камък или подобна ситуация обаче, при тем това не е тъка. Още не съм проверил обстойно защото сега 2 дена се занимавам с АБС-са по колата и не ми остава време за това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zlipi

а за каре-на мен ми струваше около 85 лв за сивик 5-та г. 92 год

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,възмойно е съ6то ако има6 лек луфт в рейката съ6то да прави така(демек,ако е тръгнала рейката да заминава)! :tease: най-добре я закарай,някаде на стенд да я разгледат! :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи във някои сервиз,те ще ти обяснят точно какво ти е,и какво трябва да си купиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше същото и се оказа вътрешно каре срещу 140лева от един арабски магазин уж италианско майстора каза че трудно влязло ама свърших работа :D:lol: колата спиии 3 дена не можах да и се нарадвам

Е 140 лева ама това е с работата. А колко ти струва само карето ?
Само карето ми е 140лв. а за работа ми взеха 30 лв. общо 170лв. но говорим за вътрешно каре цялото пълен комплект но без полуоска Редактирано от krasimir_01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше същото и се оказа вътрешно каре срещу 140лева от един арабски магазин уж италианско майстора каза че трудно влязло ама свърших работа :D:lol: колата спиии 3 дена не можах да и се нарадвам

Е 140 лева ама това е с работата. А колко ти струва само карето ?
Само карето ми е 140лв. а за работа ми взеха 30 лв. общо 170лв. но говорим за вътрешно каре цялото пълен комплект но без полуоска
защо не пробваш да вдигнеш едната гума запали колата даи на 5 скорост и вдигни 80-90км и ако е от гумата ще разбереш,ще тресе,направи сащото и от другата страна и вече ще знаеш какво е:D! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest FreekManiak

защо не пробваш да вдигнеш едната гума запали колата даи на 5 скорост и вдигни 80-90км и ако е от гумата ще разбереш,ще тресе,направи сащото и от другата страна и вече ще знаеш какво е!!!! :offtopic:Приятел, това го направих и тресеше но все пак немога да разбера дали е от полуоска или от каре. Аз като местя полуоската от към вътрешното каре и има луфт. То със сигурност трябва да има но незнам колко е нормалното ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се ,че е от вътершното каре но не съм сигурен дали и висящия лагер не е пр...бан. Някой случайно да е сменял вътрешно каре да ми даде малко ИНФО отностно процеса и дали сега ще е добре да сменя и висящия лагер след като съм я карал на разбиро каре известно време, тъй като ако е заминал лагера и не го сменя а сложа ново каре ще го прецака бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest FreekManiak

Пичове, разбрах какъв е проблема на Хондака и искам да го споделя сега за да сложа официално край на проблема а и следващите фенчета който четат това нещо да им стане ясно от какво е! Та значи, не е нито полуоска, нито каре, нито крива гума или джанта. Оказа ,се че двете гуми малко се споглеждат една в друга! Последния "хубав човек" който ми прави регулажа на предницата нещо не се е справил както трябва, тъй като аз бях сменял накрайник и веднага след това отидох на регулаж той човека явно е преценил ,че не е необходимо да го направи добре. Та сега другата седмица ще сменя няколко неща по предницата, ще й направя един хубав регулаж и ще ви пиша как се представя колицата! Благодаря ви много за полезните съвети който ми дадохте! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...