Jump to content
movx2000

смяна на крушки на фаровете

Recommended Posts

Колеги, може би въпроса ми ще ви се стори тъп, но така или иначе предпочитам да питам преди да счупя нещо.Как се сменят крушките на фаровете на Civic 5-ца 96-а година?Виждам отзад едни гумени машнончета, но сякаш трябва да демонтирам целия фар за да имам достъп за смяна. А демонтажа на фара явно е свързан със свалянето на други неща. И се питам наистина ли японците са го направили толкова тъпо и сложно за смяната на една крушка или аз нещо не успявам да разбера?Търсих по форума, намерих едно описание как се свалят фаровете но за почистване и за слагане на ксенон. Един колега беше споделил, че си е монтирал ксенон без да сваля нищо, но аз нещо не се сещам как ще стане.Освен това отгоре има едни пластмасови скоби, които се захващат с два болта, на единия фар тези скоби в основата си са счупени, явно остаряла пластмаса. Някакво решение освен да купувам нов цял фар? Мислех да го залепвам, но това пак ще значи да го демонтирам целия фар, щото сега при тия температури на вън едва ли някое лепило ще стегне.Поздрави и пожелания за хубави празници на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди година аз питах същото :~)Опипай добре - има едни метални телчета, които се откопчават и крушката пада в ръката ти"откопчалката" е горе-долу на водоровно положение, мисля от по-вътрешната страна :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се сваля фара. Махаш маншончето, то е там за да не влиза влага, откачаш захранването с трите кабела с подръпване и леко разклащане, откопчаваш скобата дето държи металният цокъл и готово-можеш да изтеглиш крушката. Само запомни едно: крушката не се пипа с голи ръце по стъкленият балон, ако се случи неволно-изчистваш отпечатъка с чист спирт (само спирт,нищо друго) Не се мъчи да бъркаш във фара да чистиш рефлектора-груба грешка. Отражателната част не се докосва с нищо.

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, макар и с голямо закъснениеи на двамата отговорили ми.Видях и още тогава свалих и смених успешно крушките с Осрам 50% повече светлина. Наистина светят по-ярко, но като карам пак си е тъмница отпред.Затова реших да слагам ксенони и изобщо да сменям фаровете.Още един въпрос сега се сещам, ако може някой да отговори.Отзад на стоповете, има отгоре едни светлини за мъгла се водят. Вдясно при мен изобщо няма крушка, няма и цокъл за крушка, а отляво си има всичко и работи. Та откъде да си намеря цокъл за да си го направя да работи от двете страни като хората?

Редактирано от мишо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Светлина за мъгла в дясно ще ти е нужна ако ще ходиш в Англия, почти всички коли тук са с една светлина, тая от вътрешната страна на пътното платно. Ако смяташ че ще е по-красиво... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светлина за мъгла в дясно ще ти е нужна ако ще ходиш в Англия, почти всички коли тук са с една светлина, тая от вътрешната страна на пътното платно. Ако смяташ че ще е по-красиво... :lol:

Ми тъпо ми се струва да е само от едната страна - това може да е и мотоциклет по тази логика.Какво толкова се спестява по този начин?По-рано имах Пежо, и тези светлини си бяха от двете страни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако е мотор отгоре му ли ще минеш :) Тези лампи за мъгла винаги са с по-голяма мощност, ако са повече ще харчат повече ток и ще товарят повече системата,а и могат да се светнат само ако си поне на габарити. Има ли смисъл да се товари още повече, все пак се борим за икономий а всяка крушка вдига разхода на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...